Ionlab Δημοσ. 2 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2018 Μπορεί όποιος θέλει με πρόφαση την διακοπή του Alpha να ζητήσει την αποχώρησή του αζημίως. Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΕΤΤ Βιντεο από την σελίδα της Nova όπου αναφερόταν ο Alpha στα διαθέσιμά κανάλια. https://www.youtube.com/watch?v=OGYurVyfTaE Και googlecache και printouts της σελίδας https://drive.google.com/drive/folders/1e_9hQhg0r5aYNEisr833touAIt2mm63e?usp=sharing
l337 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2018 Το "μπορεί" είναι πολύ σχετικό. Η σύμβαση λέει πως η εταιρία έχει δικαίωμα να αλλάζει το περιεχόμενο των πακέτων που προσφέρει, δηλαδή να βγάζει κάποιο κανάλι ή/και να προσθέτει κάποιο άλλο. Κάποιος μπορεί αυτό βέβαια να το θεωρεί καταχρηστικό (και δικαίωμα του). Επειδή λοιπόν το βάρος της απόδειξης του παραπάνω δεν τον έχει η nova αλλά εκείνος που επικαλείται τον καταχρηστικό όρο, η μόνη οδός είναι στο Αστικό Δικαστήριο ώστε ο πελάτης να βγάλει τον όρο ως καταχρηστικό. Τίποτα άλλο. Οπότε το "μπορεί", έτσι απλά, δεν ισχύει. 3
Ionlab Δημοσ. 3 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 3 Μαρτίου 2018 Σε διπλανο φορουμ εγινε η καταγγελια εξεταστηκε απο τον συνηγορο του καταναλωτη και κριθηκε βασιμη.... Επιπλεον αυτο που μου λες πραγματι ισχυει...η εταιρια εχει δικαιωμα να τροποποιει το περιεχομενο κατα βουληση....δεν αναφερεται ομως πουθενα οτι ο καταναλωτης εχει την υποχρεωση να αποδεχεται τις τροποποιησεις, χωρις δικαιωμα διακοπης της συμβασης αζημιως. Ετερον εκατερον.....
rofl Δημοσ. 3 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) λαθος post Επεξ/σία 3 Μαρτίου 2018 από rofl
l337 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2018 Στις 3/3/2018 στις 3:06 ΜΜ, Ionlab είπε Σε διπλανο φορουμ εγινε η καταγγελια εξεταστηκε απο τον συνηγορο του καταναλωτη και κριθηκε βασιμη.... Επιπλεον αυτο που μου λες πραγματι ισχυει...η εταιρια εχει δικαιωμα να τροποποιει το περιεχομενο κατα βουληση....δεν αναφερεται ομως πουθενα οτι ο καταναλωτης εχει την υποχρεωση να αποδεχεται τις τροποποιησεις, χωρις δικαιωμα διακοπης της συμβασης αζημιως. Ετερον εκατερον..... Ήμουνα σαφής με το παραπάνω post. Ο καθένας μπορεί να θεωρήσει τον συγκεκριμένο όρο ως καταχρηστικό και βλαπτικό για τον ίδιο. Έγραψα επίσης και την μόνη διαδικασία σε μια τέτοια περίπτωση. Εξού και έγραψα ότι το "μπορεί" είναι σχετικό. Μόνο αν το αποφασίσει το αστικό δικαστήριο. Ο συνήγορος του καταναλωτή κάνει απλά την σύσταση και τίποτα άλλο. Από εκεί και πέρα το θέμα (εάν υπάρχει για κάποιον) λύνεται μόνο στο δικαστήριο. 1
Ionlab Δημοσ. 6 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 6 Μαρτίου 2018 21 ώρες πριν, l337 είπε Ήμουνα σαφής με το παραπάνω post. Ο καθένας μπορεί να θεωρήσει τον συγκεκριμένο όρο ως καταχρηστικό και βλαπτικό για τον ίδιο. Έγραψα επίσης και την μόνη διαδικασία σε μια τέτοια περίπτωση. Εξού και έγραψα ότι το "μπορεί" είναι σχετικό. Μόνο αν το αποφασίσει το αστικό δικαστήριο. Ο συνήγορος του καταναλωτή κάνει απλά την σύσταση και τίποτα άλλο. Από εκεί και πέρα το θέμα (εάν υπάρχει για κάποιον) λύνεται μόνο στο δικαστήριο. Δεν κάνει "απλά μια σύσταση"...υπάρχει μια διαδικασία φιλικής επίλυσης της διαφοράς αλλά και Πρακτικό Συμβιβασμού...αν και εκεί δεν βρεθεί λύση είναι σημαντικό πλεονέκτημα η υπαρξη της έκθεσης του Συνηγόρου και είναι επίσης σημαντικό να υπάρχει σύσταση του Συνηγόρου προς την Nova όπως και διαβιβαση της στην Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή για τις δικές τους ενέργειες, ασχέτως αν μετά θα πρέπει να στραφείς στα αστικά δικαστήρια (που η άποψη μου είναι ότι είναι αρκετά πιθανό να μην φτασεις ποτέ εκεί γιατί εκεί μπορεί να κριθούν και άλλοι όροι καταχρηστικοί πραγμα που δεν είναι στο συμφέρον της Nova)
Ionlab Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 http://www.forthnet.gr/News.aspx?a_id=8448#sthash.vdL2eyRX.XSD2sMuB.dpbs Αλλαξαν οι τιμοκατάλογοι....όσοι θέλουν να αποχωρήσουν αζημίως νομιζω έχουν ένα μήνα να υποβάλλουν τις καταγγελίες τους.
Damachi Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Με ταυτοχρονη καταγγελια στο συνηγορο και αιτηση σε αλλο παροχο ; Η περιμενεις πρωτα απαντηση Επεξ/σία 2 Μαΐου 2018 από Damachi
poulinos Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 42 minutes ago, Damachi said: Με ταυτοχρονη καταγγελια στο συνηγορο και αιτηση σε αλλο παροχο ; Η περιμενεις πρωτα απαντηση περιμενεις απαντηση αλλιως αν δεν δικαιωθεις να το πω ετσι απλα θα πληρωσεις το τελος προωρης διακοπης. απο σενα εξαρτατε αν θες να παρεις το ρισκο δηλαδη.αν δεν εχει βγει αποφαση θα βγει να πληρωσεις.αν μετα βγει οτι μπορουσες να φυγεις οκ θα στο πιστωσουν οποτε θα γινει μηδενικο το υπολοιπο.
Ionlab Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 12 ώρες πριν, Damachi είπε Με ταυτοχρονη καταγγελια στο συνηγορο και αιτηση σε αλλο παροχο ; Η περιμενεις πρωτα απαντηση Οχι οι τιμολογιακες αλλαγες δεν χρειαζονται συνηγορο. Προχωρας κανονικα στην αιτηση σε αλλο παροχο η οποια ειναι και η καταγγελια της συμβασης. Από ΕΕΤΤ Αύξηση χρεώσεων ή αλλαγή όρων σύμβασης σε συνδέσεις/πακέτα Συμβόλαιο: Ο πάροχος οφείλει να ενημερώσει το συνδρομητή τουλάχιστον ένα μήνα πριν την εφαρμογή τους, μέσω του έντυπου ή/και ηλεκτρονικού λογαριασμού. Ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα να αντιταχθεί και να καταγγείλει τη σύμβαση - χωρίς επιβάρυνση - εντός 30 ημερών. Καρτοκινητή τηλεφωνία: Η ενημέρωση πραγματοποιείται μέσω γραπτού μηνύματος (SMS) τουλάχιστον ένα μήνα πριν. Προπληρωμένη κάρτα: Ο καταναλωτής πρέπει να ενημερώνεται εάν οι χρεώσεις ενδέχεται να τροποποιηθούν πριν τη λήξη της κάρτας, καθώς και για το πώς μπορεί να πληροφορείται για τυχόν τροποποιήσεις.
poulinos Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 απλα το μεγαλο θεμα ειναι οτι οι περισσοτεροι δεν διαβαζουν ποτε το λογαριασμο και οταν το παρουν χαμπαρι ειναι ηδη αργα.στην κινητη με το sms ειναι πιο καλο αλλα στο συμβολαιο αστα να πανε.οταν το παρεις χαμπαρι απο καναν αυξημενο λογαριασμο τοτε βλεπεις οτι εχει τελειωσει και η προθεσμια. 9 hours ago, Ionlab said: Οχι οι τιμολογιακες αλλαγες δεν χρειαζονται συνηγορο. Προχωρας κανονικα στην αιτηση σε αλλο παροχο η οποια ειναι και η καταγγελια της συμβασης. Από ΕΕΤΤ Αύξηση χρεώσεων ή αλλαγή όρων σύμβασης σε συνδέσεις/πακέτα Συμβόλαιο: Ο πάροχος οφείλει να ενημερώσει το συνδρομητή τουλάχιστον ένα μήνα πριν την εφαρμογή τους, μέσω του έντυπου ή/και ηλεκτρονικού λογαριασμού. Ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα να αντιταχθεί και να καταγγείλει τη σύμβαση - χωρίς επιβάρυνση - εντός 30 ημερών. Καρτοκινητή τηλεφωνία: Η ενημέρωση πραγματοποιείται μέσω γραπτού μηνύματος (SMS) τουλάχιστον ένα μήνα πριν. Προπληρωμένη κάρτα: Ο καταναλωτής πρέπει να ενημερώνεται εάν οι χρεώσεις ενδέχεται να τροποποιηθούν πριν τη λήξη της κάρτας, καθώς και για το πώς μπορεί να πληροφορείται για τυχόν τροποποιήσεις.
Ionlab Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 1 ώρα πριν, poulinos είπε απλα το μεγαλο θεμα ειναι οτι οι περισσοτεροι δεν διαβαζουν ποτε το λογαριασμο και οταν το παρουν χαμπαρι ειναι ηδη αργα.στην κινητη με το sms ειναι πιο καλο αλλα στο συμβολαιο αστα να πανε.οταν το παρεις χαμπαρι απο καναν αυξημενο λογαριασμο τοτε βλεπεις οτι εχει τελειωσει και η προθεσμια. Έχεις δίκιο...βέβαια στην περίπτωση εδώ εχουμε και άλλα φαουλ, η ανακοίνωση βγήκε 20/04 και οι αλλαγές ισχύουν μετά από 10 μέρες! Πολύ αμφιβάλω αν θα στείλουν ειδοποίηση στους λογαριασμούς. Δεν συζητάω το γεγονός ότι απουσιάζει η φράση "Ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα να αντιταχθεί και να καταγγείλει τη σύμβαση - χωρίς επιβάρυνση - εντός 30 ημερών." Τεσπα εγώ ενημερώνω και όποιος ενδιαφέρεται έχει 30 ημέρες να πάει σε άλλο πάροχο χωρίς πεναλτι.
poulinos Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 ναι κανονικα δεν θα πρεπε να ισχυουν τοσο συντομα γιατι θεωρητικα δινουν ενα μηνα.δεν ξερω τι ισχυει νομικα αν δηλαδη επιτρεπεται αυτο ή αν ειναι κάποιο αλλο Case.γιατι ο παροχος λογικο βεβαια προσπαθει παντα να ειναι συνεπης ακριβως για να μην εχει πατημα ο καταναλωτης.συνηθως ειναι εκτυπωμενο πανω στο λογαριασμο κλασικα με μικρα γραμματα.δεν ειναι ξεχωριστη ανακοινωση σε χαρτι δηλαδη. δεν μπορω να θυμηθω οταν ειχα δει το λογαριασμο αν εγραφε τοτε οτι ο Ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα να αντιταχθεί και να καταγγείλει τη σύμβαση - χωρίς επιβάρυνση - εντός 30 ημερών." εννοειται καλα κανεις και το γραφεις. επισης για το θεμα alpha μπορει να λυθει με usb stick στο δεκτη αν θυμαμαι σωστα που μπαινει πανω η αναλογικη κεραια και βλεπεις .στον καινουριο 3001 δεν χρειαζεται καν το Usb stick εχει υποδοχη rf πανω για την επιγεια.οποτε δεν ξερω αν θα δεχτουν να διακοψεις . On 3/5/2018 at 10:53, Ionlab said: Έχεις δίκιο...βέβαια στην περίπτωση εδώ εχουμε και άλλα φαουλ, η ανακοίνωση βγήκε 20/04 και οι αλλαγές ισχύουν μετά από 10 μέρες! Πολύ αμφιβάλω αν θα στείλουν ειδοποίηση στους λογαριασμούς. Δεν συζητάω το γεγονός ότι απουσιάζει η φράση "Ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα να αντιταχθεί και να καταγγείλει τη σύμβαση - χωρίς επιβάρυνση - εντός 30 ημερών." Τεσπα εγώ ενημερώνω και όποιος ενδιαφέρεται έχει 30 ημέρες να πάει σε άλλο πάροχο χωρίς πεναλτι. τωρα ειδα οτι αναφερεται σε 5ψηφια νουμερα που η χρεωση τους δεν την οριζει η Forthnet αφου δεν ειναι δικα της νουμερα.δηλαδη το νουμερο αυτο εχει χ χρεωση ανεξαρτητου παροχου οποτε αυτο ειναι σαν ειδοποιηση .δεν ειναι οτι μπορεις να κανεις αλλιως ή να κανεις καταγγελια συμβολαιου αφου ειναι αλλαγη απο αυτον που εχει το νουμερο.για αυτο μαλλον δεν θα αναφερθει και σε λογαριασμο.
jkoukos Δημοσ. 5 Μαΐου 2018 Δημοσ. 5 Μαΐου 2018 Οι τροποποιήσεις στις χρεώσεις κλήσεων σε αριθμούς ειδικής χρέωσης (π.χ. σύντομοι κωδικοί, υπηρεσίες πληροφοριών κλπ), δεν συμπεριλαμβάνονται σε αυτές που έχουμε δικαίωμα αζημίως πρόωρης διακοπής του συμβολαίου και γι' αυτό ουδέποτε και σε κανέναν πάροχο (όταν γίνονται) δεν υπάρχει σχετική μνεία αλλά και δεν ισχύει ο περιορισμός εκ των προτέρων ενημέρωσης των 30 ή παραπάνω ημερών. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα