Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μπορεί όποιος θέλει με πρόφαση την διακοπή του Alpha να ζητήσει την αποχώρησή του αζημίως.

Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΕΤΤ

Βιντεο από την σελίδα της Nova όπου αναφερόταν ο Alpha στα διαθέσιμά κανάλια.

https://www.youtube.com/watch?v=OGYurVyfTaE

Και googlecache και printouts της σελίδας

https://drive.google.com/drive/folders/1e_9hQhg0r5aYNEisr833touAIt2mm63e?usp=sharing

  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Το "μπορεί" είναι πολύ σχετικό.

Η σύμβαση λέει πως η εταιρία έχει δικαίωμα να αλλάζει το περιεχόμενο των πακέτων που προσφέρει, δηλαδή να βγάζει κάποιο κανάλι ή/και να προσθέτει κάποιο άλλο. Κάποιος μπορεί αυτό βέβαια να το θεωρεί καταχρηστικό (και δικαίωμα του). Επειδή λοιπόν το βάρος της απόδειξης του παραπάνω δεν τον έχει η nova αλλά εκείνος που επικαλείται τον καταχρηστικό όρο, η μόνη οδός είναι στο Αστικό Δικαστήριο ώστε ο πελάτης να βγάλει τον όρο ως καταχρηστικό. Τίποτα άλλο.

Οπότε το "μπορεί", έτσι απλά, δεν ισχύει.

  • Like 3
Δημοσ.

Σε διπλανο φορουμ εγινε η καταγγελια εξεταστηκε απο τον συνηγορο του καταναλωτη και κριθηκε βασιμη....

Επιπλεον αυτο που μου λες πραγματι ισχυει...η εταιρια εχει δικαιωμα να τροποποιει το περιεχομενο κατα βουληση....δεν αναφερεται ομως πουθενα οτι ο καταναλωτης εχει την υποχρεωση να αποδεχεται τις τροποποιησεις, χωρις δικαιωμα διακοπης της συμβασης αζημιως. Ετερον εκατερον.....

Δημοσ.
Στις 3/3/2018 στις 3:06 ΜΜ, Ionlab είπε

Σε διπλανο φορουμ εγινε η καταγγελια εξεταστηκε απο τον συνηγορο του καταναλωτη και κριθηκε βασιμη....

Επιπλεον αυτο που μου λες πραγματι ισχυει...η εταιρια εχει δικαιωμα να τροποποιει το περιεχομενο κατα βουληση....δεν αναφερεται ομως πουθενα οτι ο καταναλωτης εχει την υποχρεωση να αποδεχεται τις τροποποιησεις, χωρις δικαιωμα διακοπης της συμβασης αζημιως. Ετερον εκατερον.....

Ήμουνα σαφής με το παραπάνω post. Ο καθένας μπορεί να θεωρήσει τον συγκεκριμένο όρο ως καταχρηστικό και βλαπτικό για τον ίδιο. Έγραψα επίσης και την μόνη διαδικασία σε μια τέτοια περίπτωση. Εξού και έγραψα ότι το "μπορεί" είναι σχετικό. Μόνο αν το αποφασίσει το αστικό δικαστήριο. Ο συνήγορος του καταναλωτή κάνει απλά την σύσταση και τίποτα άλλο. Από εκεί και πέρα το θέμα (εάν υπάρχει για κάποιον) λύνεται μόνο στο δικαστήριο.

  • Like 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, l337 είπε

Ήμουνα σαφής με το παραπάνω post. Ο καθένας μπορεί να θεωρήσει τον συγκεκριμένο όρο ως καταχρηστικό και βλαπτικό για τον ίδιο. Έγραψα επίσης και την μόνη διαδικασία σε μια τέτοια περίπτωση. Εξού και έγραψα ότι το "μπορεί" είναι σχετικό. Μόνο αν το αποφασίσει το αστικό δικαστήριο. Ο συνήγορος του καταναλωτή κάνει απλά την σύσταση και τίποτα άλλο. Από εκεί και πέρα το θέμα (εάν υπάρχει για κάποιον) λύνεται μόνο στο δικαστήριο.

Δεν κάνει "απλά μια σύσταση"...υπάρχει μια διαδικασία φιλικής επίλυσης της διαφοράς αλλά και Πρακτικό Συμβιβασμού...αν και εκεί δεν βρεθεί λύση είναι σημαντικό πλεονέκτημα η υπαρξη της έκθεσης του Συνηγόρου και είναι επίσης σημαντικό να υπάρχει σύσταση του Συνηγόρου προς την Nova όπως και διαβιβαση της στην Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή για τις δικές τους ενέργειες, ασχέτως αν μετά θα πρέπει να στραφείς στα αστικά δικαστήρια (που η άποψη μου είναι ότι είναι αρκετά πιθανό να μην φτασεις ποτέ εκεί γιατί εκεί μπορεί να κριθούν και άλλοι όροι καταχρηστικοί πραγμα που δεν είναι στο συμφέρον της Nova)

 

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με ταυτοχρονη καταγγελια στο συνηγορο και αιτηση σε αλλο παροχο ; Η περιμενεις πρωτα απαντηση

Επεξ/σία από Damachi
Δημοσ.
42 minutes ago, Damachi said:

Με ταυτοχρονη καταγγελια στο συνηγορο και αιτηση σε αλλο παροχο ; Η περιμενεις πρωτα απαντηση

περιμενεις απαντηση αλλιως αν δεν δικαιωθεις να το πω ετσι απλα θα πληρωσεις το τελος προωρης διακοπης.

απο σενα εξαρτατε αν θες να παρεις το ρισκο δηλαδη.αν δεν εχει βγει αποφαση θα βγει να πληρωσεις.αν μετα βγει οτι μπορουσες να φυγεις οκ θα στο πιστωσουν οποτε θα γινει μηδενικο το υπολοιπο.

Δημοσ.
12 ώρες πριν, Damachi είπε

Με ταυτοχρονη καταγγελια στο συνηγορο και αιτηση σε αλλο παροχο ; Η περιμενεις πρωτα απαντηση

Οχι οι τιμολογιακες αλλαγες δεν χρειαζονται συνηγορο. Προχωρας κανονικα στην αιτηση σε αλλο παροχο η οποια ειναι και η καταγγελια της συμβασης.

Από ΕΕΤΤ

Αύξηση χρεώσεων ή αλλαγή όρων σύμβασης σε συνδέσεις/πακέτα
  • Συμβόλαιο: Ο πάροχος οφείλει να ενημερώσει το συνδρομητή τουλάχιστον ένα μήνα πριν την εφαρμογή τους, μέσω του έντυπου ή/και ηλεκτρονικού λογαριασμού. Ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα να αντιταχθεί και να καταγγείλει τη σύμβαση - χωρίς επιβάρυνση - εντός 30 ημερών. 
  • Καρτοκινητή τηλεφωνία: Η ενημέρωση πραγματοποιείται μέσω γραπτού μηνύματος (SMS) τουλάχιστον ένα μήνα πριν. 
  • Προπληρωμένη κάρτα: Ο καταναλωτής πρέπει να ενημερώνεται εάν οι χρεώσεις ενδέχεται να τροποποιηθούν πριν τη λήξη της κάρτας, καθώς και για το πώς μπορεί να πληροφορείται για τυχόν τροποποιήσεις.
Δημοσ.

απλα το μεγαλο θεμα ειναι οτι οι περισσοτεροι δεν διαβαζουν ποτε το λογαριασμο και οταν το παρουν χαμπαρι ειναι ηδη αργα.στην κινητη με το sms ειναι πιο καλο αλλα στο συμβολαιο αστα να πανε.οταν το παρεις χαμπαρι απο καναν αυξημενο λογαριασμο τοτε βλεπεις οτι εχει τελειωσει και η προθεσμια.

9 hours ago, Ionlab said:

Οχι οι τιμολογιακες αλλαγες δεν χρειαζονται συνηγορο. Προχωρας κανονικα στην αιτηση σε αλλο παροχο η οποια ειναι και η καταγγελια της συμβασης.

Από ΕΕΤΤ

Αύξηση χρεώσεων ή αλλαγή όρων σύμβασης σε συνδέσεις/πακέτα
  • Συμβόλαιο: Ο πάροχος οφείλει να ενημερώσει το συνδρομητή τουλάχιστον ένα μήνα πριν την εφαρμογή τους, μέσω του έντυπου ή/και ηλεκτρονικού λογαριασμού. Ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα να αντιταχθεί και να καταγγείλει τη σύμβαση - χωρίς επιβάρυνση - εντός 30 ημερών. 
  • Καρτοκινητή τηλεφωνία: Η ενημέρωση πραγματοποιείται μέσω γραπτού μηνύματος (SMS) τουλάχιστον ένα μήνα πριν. 
  • Προπληρωμένη κάρτα: Ο καταναλωτής πρέπει να ενημερώνεται εάν οι χρεώσεις ενδέχεται να τροποποιηθούν πριν τη λήξη της κάρτας, καθώς και για το πώς μπορεί να πληροφορείται για τυχόν τροποποιήσεις.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, poulinos είπε

απλα το μεγαλο θεμα ειναι οτι οι περισσοτεροι δεν διαβαζουν ποτε το λογαριασμο και οταν το παρουν χαμπαρι ειναι ηδη αργα.στην κινητη με το sms ειναι πιο καλο αλλα στο συμβολαιο αστα να πανε.οταν το παρεις χαμπαρι απο καναν αυξημενο λογαριασμο τοτε βλεπεις οτι εχει τελειωσει και η προθεσμια.

Έχεις δίκιο...βέβαια στην περίπτωση εδώ εχουμε και άλλα φαουλ, η ανακοίνωση βγήκε 20/04 και οι αλλαγές ισχύουν μετά από 10 μέρες! Πολύ αμφιβάλω αν θα στείλουν ειδοποίηση στους λογαριασμούς. Δεν συζητάω το γεγονός ότι απουσιάζει η φράση "Ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα να αντιταχθεί και να καταγγείλει τη σύμβαση - χωρίς επιβάρυνση - εντός 30 ημερών."

Τεσπα εγώ ενημερώνω και όποιος ενδιαφέρεται έχει 30 ημέρες να πάει σε άλλο πάροχο χωρίς πεναλτι.

Δημοσ.

ναι κανονικα δεν θα πρεπε να ισχυουν τοσο συντομα γιατι θεωρητικα δινουν ενα μηνα.δεν ξερω τι ισχυει νομικα αν δηλαδη επιτρεπεται αυτο ή αν ειναι κάποιο αλλο Case.γιατι ο παροχος λογικο βεβαια προσπαθει παντα να ειναι συνεπης ακριβως για να μην εχει πατημα ο καταναλωτης.συνηθως ειναι εκτυπωμενο πανω στο λογαριασμο κλασικα με μικρα γραμματα.δεν ειναι ξεχωριστη ανακοινωση σε χαρτι δηλαδη. δεν μπορω να θυμηθω οταν ειχα δει το λογαριασμο αν εγραφε τοτε οτι ο Ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα να αντιταχθεί και να καταγγείλει τη σύμβαση - χωρίς επιβάρυνση - εντός 30 ημερών."

εννοειται καλα κανεις και το γραφεις.

επισης για το θεμα alpha μπορει να λυθει με usb stick στο δεκτη αν θυμαμαι σωστα που μπαινει πανω η αναλογικη κεραια και βλεπεις .στον καινουριο 3001 δεν χρειαζεται καν το Usb stick εχει υποδοχη rf πανω για την επιγεια.οποτε δεν ξερω αν θα δεχτουν να διακοψεις .

On 3/5/2018 at 10:53, Ionlab said:

Έχεις δίκιο...βέβαια στην περίπτωση εδώ εχουμε και άλλα φαουλ, η ανακοίνωση βγήκε 20/04 και οι αλλαγές ισχύουν μετά από 10 μέρες! Πολύ αμφιβάλω αν θα στείλουν ειδοποίηση στους λογαριασμούς. Δεν συζητάω το γεγονός ότι απουσιάζει η φράση "Ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα να αντιταχθεί και να καταγγείλει τη σύμβαση - χωρίς επιβάρυνση - εντός 30 ημερών."

Τεσπα εγώ ενημερώνω και όποιος ενδιαφέρεται έχει 30 ημέρες να πάει σε άλλο πάροχο χωρίς πεναλτι.

τωρα ειδα οτι αναφερεται σε 5ψηφια νουμερα που η χρεωση τους δεν την οριζει η Forthnet αφου δεν ειναι δικα της νουμερα.δηλαδη το νουμερο αυτο εχει χ χρεωση ανεξαρτητου παροχου οποτε αυτο ειναι σαν ειδοποιηση .δεν ειναι οτι μπορεις να κανεις αλλιως ή να κανεις καταγγελια συμβολαιου αφου ειναι αλλαγη απο αυτον που εχει το νουμερο.για αυτο μαλλον δεν θα αναφερθει και σε λογαριασμο.

Δημοσ.

Οι τροποποιήσεις στις χρεώσεις κλήσεων σε αριθμούς ειδικής χρέωσης (π.χ. σύντομοι κωδικοί,  υπηρεσίες πληροφοριών κλπ), δεν συμπεριλαμβάνονται σε αυτές  που έχουμε δικαίωμα αζημίως πρόωρης διακοπής του συμβολαίου και γι' αυτό ουδέποτε και σε κανέναν πάροχο (όταν γίνονται) δεν υπάρχει σχετική μνεία αλλά και δεν ισχύει ο περιορισμός εκ των προτέρων ενημέρωσης των 30 ή παραπάνω ημερών.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...