Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση για 7θέσιο


41ex

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, ψάχνω για μεταχειρισμένο πολυμορφικό και βρίσκω κάποια μοντέλα πχ. Scenic, cmax, c4 picasso σε 7θέσια έκδοση.

Προσωπικά ψάχνω 4-5θέσιο, δεν είμαι τριτεκνος, αλλά αν είναι στην ίδια τιμή δεν με χαλάει το 7θέσιο.

Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κανένα έξτρα κρυφό κόστος (μεταβίβασης, τέλη, ασφάλεια κτλ).

Επίσης γιατί κάποια έχουν δυο τιμές αφού είναι μεταχειρισμένα;

Γενικά συμφέρει ή να το αποφύγω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι εννοεις εχουν 2 τιμες?

Επισης γιατι θες το 7θεσιο?Υποθετω οτι επιβαρυνεται το αμαξι αν δεν εχεις τοσα παιδια δεν καταλαβαινω τον λογο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχουν δυο διαφορετικές τιμές γιατί είναι μεταχειρισμένα εισαγωγής και αν είσαι πολύτεκνος ή ΑΜΕΑ το ποσό για τον εκτελωνισμό  είναι μικρότερο.

Τέλη ασφάλεια κλπ είναι τα ίδια με τα αντίστοιχα πενταθέσια με τους ίδιους κινητήρες.

 

Επεξ/σία από nik0laus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, 41ex είπε

Καλησπέρα, ψάχνω για μεταχειρισμένο πολυμορφικό και βρίσκω κάποια μοντέλα πχ. Scenic, cmax, c4 picasso σε 7θέσια έκδοση.

Προσωπικά ψάχνω 4-5θέσιο, δεν είμαι τριτεκνος, αλλά αν είναι στην ίδια τιμή δεν με χαλάει το 7θέσιο.

Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κανένα έξτρα κρυφό κόστος (μεταβίβασης, τέλη, ασφάλεια κτλ).

Επίσης γιατί κάποια έχουν δυο τιμές αφού είναι μεταχειρισμένα;

Γενικά συμφέρει ή να το αποφύγω;

Το Scenic τουλάχιστον στην 7θέσια έκδοση λέγεται Grand Scenic, και όχι δεν έχει την ίδια τιμή με το Scenic, είναι ακριβότερο. Το ίδιο φαντάζομαι θα ισχύει για όλα τα 7θέσια.

Και όχι, στα 7θέσια δεν υπάρχει κανένα έξτρα κρυφό κόστος που δεν μπορεί να υπάρχει σε οποιοδήποτε άλλο μεταχειρισμένο επιβατικό.

Οι δύο τιμές στα μεταχειρισμένα μπορεί να αφορούν τιμή με/χωρίς τελωνείο, κανονικό/μειωμένο τελωνείο, τιμή χωρίς ανταλλαγή/με ανταλλαγή, τιμή μετρητοίς/με δόσεις κτλ. Μόνο ο ίδιος ο πωλητής μπορεί να στο διευκρινίσει αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H πενταθέσια και επταθέσια έκδοση έχουν ίδια φορολογική, ασφαλιστική κλπ. μεταχείριση. Υπάρχουν μοντέλα που βγαίνουν απολύτως ίδια 5/7θέσια όπως VW Touran, Opel Zafira και άλλα που έχουν διαφορές Citroen Picasso/Grand Picasso, Nissan Qasqhai απλό ή +2 κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι θεσεις επιβατων δεν εχουν σχεση .Αν θυμαμαι καλα το VW Fox εχει για 4 επιβατες αλλα ιδια τελη με αλλα ιδιου κυβισμου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης τα επταθέσια που βασίζονται σε δημοφιλή SUV και MPV δεν είναι people carriers όπως τα VW Caravelle, Mercedes Vito, Opel Vivaro κτλ. Οι έξτρα θέσεις έρχονται σε βάρος του διαθέσιμου χώρου αποσκευών και της άνεσης για τους πίσω επιβάτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για τα σχόλια, συνοψίζω:

Η διαφορετική τιμή όντως είναι στα εισαγόμενα και ισχύει για τους τρίτεκνους.

Kάποια έχουν το πρόθεμα grand κάποια μπορεί να έχουν και λάθος περιγραφή στην αγγελία.

Οι δυο θέσεις είναι στο χώρο του πορτπαγκαζ και είναι συνήθως αναδιπλώμενες ή αφαιρούμενες.

Κρατάω ότι δεν έχουν παραπάνω τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια από τα 5θέσια οπότε δεν τα απορρίπτω εξαρχής αλλά τα εξετάζω κατά περίπτωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, 41ex είπε

Ευχαριστώ για τα σχόλια, συνοψίζω:

Η διαφορετική τιμή όντως είναι στα εισαγόμενα και ισχύει για τους τρίτεκνους.

Kάποια έχουν το πρόθεμα grand κάποια μπορεί να έχουν και λάθος περιγραφή στην αγγελία.

Οι δυο θέσεις είναι στο χώρο του πορτπαγκαζ και είναι συνήθως αναδιπλώμενες ή αφαιρούμενες.

Κρατάω ότι δεν έχουν παραπάνω τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια από τα 5θέσια οπότε δεν τα απορρίπτω εξαρχής αλλά τα εξετάζω κατά περίπτωση.

Απλά να σημειώσω ότι η ύπαρξη ειδικής τιμής για πολύτεκνους δε σημαίνει απαραίτητα ότι είναι εισαγωγής, μπορεί να έχει αγοραστεί εγχώρια με την απαλλαγή και αν μεταβιβαστεί σε μη τριτεκνο/πολύτεκνο θα πρέπει να πληρωθεί επιπλέον το τέλος ταξινόμησης. Σπάνιο αλλά συμβαίνει.

Επίσης αν δεις συγκριτικά τις διαστάσεις και τη χωρητικότητα πορτ μπαγκαζ π.χ. του C4 picasso (5θέσιο) με το C4 grand picasso (7θέσιο), θα δεις ότι έχουν ελάχιστη διαφορά. Δηλαδή το Grand έχει 2 έξτρα θέσεις που καταλαμβάνουν σχεδόν όλο το χώρο αποσκευών, και περισσότερο ύψος στο συγκεκριμένο σημείο για να χωράει άνθρωπος, αλλά δεν είναι ιδαίτερα μακρύτερο.

Αντίθετα υπάρχουν και κάποια 7θέσια όπως τα Ford S-max, VW Sharan που είναι αισθητά μεγαλύτερα, οι έξτρα 2 θέσεις είναι ίδιες με τις υπόλοιπες και δεν αχρηστέυουν το πορτ-μπαγκαζ, χωρίς να είναι καθαρά βαν όπως αυτά που αναφέρει ο Speculoos παραπάνω(Vito, Vivaro).

Τέλος, προσοχή στο καύσιμο, αν μένεις Αθήνα ή Θεσσαλονίκη απαγορεύεται η κυκλοφορία diesel που δεν είναι Euro 5, δηλαδή πρακτικά επιτρέπονται του 2011 και μετά. Το λέω γιατί είναι γεμάτο το car.gr από παλιά πετρελαιοκίνητα Picasso που εκ πρώτης όψεως φαίνονται ευκαιρίες.

Τέλος #2, αναμένεται απόφαση που θα αλλάζει κάπως τα πράγματα στα μεταχειρισμένα : https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/koinonia/180185/telos-sta-gyrismena-xiliometra-sta-metaxeirismena-aftokinita-epistrofi-xrimaton-gia-xtypimena-plaisia

Υποτίθεται ότι θα τεθεί σε ισχύ κάπου τώρα(τον Μάρτιο), χωρίς βέβαια να είναι σίγουρο.

Edit(ένα ένα τα θυμάμαι): συμβαίνει σε κάποια 7θέσια, λόγω των έξτρα θέσεων, να μην υπάρχει χώρος για ρεζέρβα. Δε θυμάμαι τώρα λεπτομέρειες, μοντέλα και εκδόσεις, αλλά μου φάνηκε περίεργο - υποτίθεται ότι αν σου σκάσει λάστιχο κάνεις δουλειά με κιτ επισκευής (αφρό λογικά?). 

Επεξ/σία από mezger
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...