Προς το περιεχόμενο

Lumix FZ300 vs fz1000....??


Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 ώρες πριν, nickolas είπε

Καλά την παλεύετε; όσες φωτο και να τραβήξεις...κάποια πράγματα πρέπει να τα διαβάσεις. 

Μπορεις αν θες να παρεις και έναν κροπ φακό να βάλεις στη ff. Γιατί δεν το κανεις αυτό; πάλι ίδιο φακό θα έχεις στα δυο συστήματά. (που είναι το παίζω λίρα smiley;)

Anyway ...εννοείται πως θα πρέπει τον κάθε φακό να τον προσαρμόσεις στο κάθε σύστημα. Άρα θες speedbooster στο παράδειγμα σου. Να υπενθυμίσω ότι το speedbooster μπαίνει πίσω από τον φακό και δεν επηρεάζει το φως που αυτός συλλέγει. Απλά το συγκεντρώνει στον μικρότερο αισθητήρα. 

Οσα περιοδικά κι αν ξεφυλίσεις και οσα αρθρα κι αν διαβασεις σχετικά με μοτοσυκλέτες εαν δεν πιάσεις τα γκριπ δεν ξερεις τι σημαινει τιποτε απο αυτα στην πραξη. Εαν σε βαλω σε πιστα μαλιστα θα γελάνε μεχρι και τα χαλίκια στην ακρη της!

Για την φωτογραφια ισχυει ακριβως το ιδιο. Ουτε την μηχανη σωστα δε θα ξερεις να πιασεις εαν σου δωσουν μια.

Δεν ειναι τυχαιο οτι η μοναδικη δικη σου φωτο που εχεις τολμησει να ποστάρεις οντως μαλιστα ενθουσιασμενος για την επεξεργασία της μεσα απο το κινητό σου, ειναι απλα αθλια!!! Η τριχρονη κορη μου εχει βγαλει με αρχαιο πια κινητό μου πολυ καλυτερες! Γιατι αραγε;;;

Ποιος αραγε ξερει την τεχνη της φωτογραφιας καλυτερα; Αυτοι που αποδεδειγμενα βγαζουν καλες φωτο ή αυτος που δεν βγαζει ουτε snapshoots με κινητο;

Τα υπολοιπα σου εχουν απαντηθει πολλακις αναλυτικοτατα στο νημα σου που ευτυχως επιτέλους κλειδωθηκε ως επικινδυνο! Επιμενεις να διαστρευλώνεις τα παντα. Δικαιωμα σου.

ΔΕΝ ειναι ομως δικαιωμα σουνα παραπλανας τον υπολοιπο κοσμο που ζητα βοηθεια στις αγορες του.

Δεν θα κανουμε ροντεο το ξενο νημα γιατι σπυ κλειδωθηκε το αλλο.

Ο φιλος εχει σιγουρα κριση και θα βγαλει τα δικα του συμπερασματα.

 

———————

 

Φιλε giantzero για να επανελθουμε στο θεμα σου:

Και οι δυο μηχανες ειναι καλες. Η FZ1000 εχει το προβαδισμα με την FZ300 να ειναι καλυτερη οταν χρησιμοποιεις μεγαλα zoom. Βεβαια αυτο δεν συμβαινει συνηθως (εως ποτε σε βιντεο) οποτε η απαντηση σου ειναι μαλλον η FZ1000.

 

Εαν βεβαια ψαχνεις ποιοτητα σε φωτογραφια σε πιο δυσκολες φωτιστικες καταστασεις τοτε μια mirrorless ειναι πιο λογικος προσανατολισμος.

Επιλογες υπαρχουν αλλα πρεπει να ξερουμε και το budget. Γενικα βεβαια οι Panasonic προσφερουν καλυτερο βιντεο παντα με την Sony να ειναι εξισου καλη αλλα με τα γνωστα προβληματα υπερθερμανσεων καθως και με πολυ λιγότερα features στο βιντεο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εδώ να σου θυμήσω δεν μιλάμε για την τέχνη της φωτογραφίας αλλά για τα τεχνικά της.

Το θέμα είναι ότι όσο και να οδηγήσει κανείς, αν δεν διαβάσει δεν θα μάθει τη διαφορά μεταξύ ισχύος και ροπής και τί από τα δύο είναι πιο σημαντικό για τις επιδόσεις.

Οι mods δεν μπορούν αιωνίως να διαγράφουν post... οπότε ναι, κέρδισες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, nickolas είπε

Εδώ να σου θυμήσω δεν μιλάμε για την τέχνη της φωτογραφίας αλλά για τα τεχνικά της.

Το θέμα είναι ότι όσο και να οδηγήσει κανείς, αν δεν διαβάσει δεν θα μάθει τη διαφορά μεταξύ ισχύος και ροπής και τί από τα δύο είναι πιο σημαντικό για τις επιδόσεις.

Οι mods δεν μπορούν αιωνίως να διαγράφουν post... οπότε ναι, κέρδισες. 

Ποιον ομως θα εμπιστευτεις να ανεβεις στην σελα του! Ποιον θα εμπιστευτεις λοιπον για να αγορασεις εξοπλισμο;

Εχεις παρατηρησει οτι δεν υπαρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ που ασχολειται με την φωτογραφια σε οποιαδηποτε επιπεδο που να συμφωνει με αυτα που λες και ΟΛΟΙ σε κραζουν; Δεν σε προβληματιζει καθολου αυτο για το που μπορει να εισαι λαθος;

Το προβλημα σου ειναι οτι εχεις κολλησει εξ αρχης στα equivalents σε σχεση με το βαθος πεδιου και εχεις αναπτυξει την δικη σου απιστευτη θεωρια και έτσι οτι διαβαζεις εκτος οτι δεν το καταλαβαινεις, προσπαθεις να τα κολλησεις σε αυτη ωστε βεβιασμενα να την αποδείξεις και στο τελος τα εχεις κανει ενα αχταρμα στο μυαλο σου χωρις προφανη λογο. Επειδη εστω και ως θεωρια σε ενδιαφερει το θεμα, κανε την χαρη στον εαυτο σου πρωτιστως να κανεις ενα  delete & reset και πιαστα απο την αρχη ξεχνοντας εντελως το βαθος πεδιου και θα μπεις σε μια σειρα  εστω και ως θεωρητικός φιλος της φωτογραφιας.

Μεχρι τοτε κανε επισης την χαρη στον κοσμο που ζηταει βοηθεια να μην τον παραπλανείς. Ειναι κριμα για ενα πεισμα σου να παιρνεις στον λαιμο σου κοσμο. Νομιζω οτι εχεις την ποιοτητα σαν ανθρωπος ωστε να το καταλαβεις αυτο.

Εντελως φιλικα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα αυτό είναι το πρόβλημα, ξέρετε μόνο να κράζετε... ουσία μηδέν.

Αυτά που λέω, δεν είναι κάτι το αμφισβητούμενο ούτε θέμα άποψης για να συμφωνήσει ή διαφωνήσει κανείς. Αλλά ως κάτι το δύσκολο να το καταλάβει κανείς διαισθητικά (πχ. τραβώντας φώτο) οδηγεί στον τραγέλαφο που βλέπει κανείς εδώ.

Η ισοδυναμία είναι απαραίτητη για να συγκρίνει κανείς συστήματα με διαφορετικού μεγέθους αισθητήρες. Αυτό σημαίνει επίσης ότι γίνεται να συγκρίνεις διαφορετικού μεγέθους αισθητήρες. Δεν έχει κάτι το εγγενές ο ff με f/2.8 που δεν μπορείς να αναπαραγάγεις με Μ43 στο f/1.4 για παράδειγμα. Οι διαφορές που θα υπάρχουν* θα είναι ελάχιστες και σε καμία περίπτωση περισσότερες από ότι μεταξύ δύο διαφορετικών ff συστημάτων με f/2.8.

 

*Διαφορά θα υπάρχει εφόσον κανείς πέσει σε base ISO στον full frame σε dynamic range και χρώματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nickolas είπε

Μα αυτό είναι το πρόβλημα, ξέρετε μόνο να κράζετε... ουσία μηδέν.

Αυτά που λέω, δεν είναι κάτι το αμφισβητούμενο ούτε θέμα άποψης για να συμφωνήσει ή διαφωνήσει κανείς. Αλλά ως κάτι το δύσκολο να το καταλάβει κανείς διαισθητικά (πχ. τραβώντας φώτο) οδηγεί στον τραγέλαφο που βλέπει κανείς εδώ.

Η ισοδυναμία είναι απαραίτητη για να συγκρίνει κανείς συστήματα με διαφορετικού μεγέθους αισθητήρες. Αυτό σημαίνει επίσης ότι γίνεται να συγκρίνεις διαφορετικού μεγέθους αισθητήρες. Δεν έχει κάτι το εγγενές ο ff με f/2.8 που δεν μπορείς να αναπαραγάγεις με Μ43 στο f/1.4 για παράδειγμα. Οι διαφορές που θα υπάρχουν* θα είναι ελάχιστες και σε καμία περίπτωση περισσότερες από ότι μεταξύ δύο διαφορετικών ff συστημάτων με f/2.8.

*Διαφορά θα υπάρχει εφόσον κανείς πέσει σε base ISO στον full frame σε dynamic range και χρώματα.

Από τον ίδιο youtuber στο θέμα που κλειδώθηκε είχες ανεβάσει ενα βίντεο για μα στηρίξεις την άποψη σου (προφανώς επειδή σε σύμφερε) εδώ είναι ένα άλλο βίντεο που εξηγεί όσο πιο αναλυτικά μπορεί τι παίζει με τους crop sensors , δές το και θα καταλάβεις που έχεις λάθος ( αν βγάλεις της παρωπίδες βέβαια).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομίζω πως ξέχασες να βάλεις το λινκ...

Ποτέ κανείς δεν είπε ότι ένας Μ43 με f/2.8 είναι καλύτερος ή ίδιος στο χαμηλό φως από FF στο f/2.8. Στο f/1.4 όμως ο Μ43 δε θα έχει τίποτα να ζηλέψει από τον FF στο f/2.8 και επιπλέον θα έχεις ένα ελαφρύτερο και πιο κόμπακτ σύστημα (σε γενικές γραμμές). Αν μάλιστα πέσεις σε f/1.0 στον Μ43, το αποτέλεσμα θα είναι καλύτερο από FF στο f/2.8 (σε χαμηλό φως πάντα).

Σαφώς και μπορείς να βρεις f/1.0 σε FF όπου το θεωρητικό του αντίστοιχο σε Μ43 που είναι f/0.5 απλά δεν υπάρχει για λόγους που έχουν να κάνουν με την κατασκευή των φακών.

Αλλά πέρα από αυτό δεν υπάρχει κάτι το εγγενές που κάνει τους FF καλύτερους σε χαμηλό φως από τους μικρότερους αισθητήρες. Εξαρτάται πάντα από το τί γυαλί θα βάλεις μπροστά.

Ο απλός εμπειρικός κανόνας είναι ότι μεταξύ FF/APSC/M43/1 ίντσα υπάρχει ανά "βήμα" 1 στοπ διαφορά ενώ οι 1/2.3 που είναι οι μεγάλοι αισθητήρες στα κινητά απέχουν 2 στοπ από τη 1 ίντσα.

Το αντιπαραθέτεις αυτό με τη διαφορά στα στοπ των φακών που έχεις ανά σύστημα και καταλήγεις ποιο θα τα πάει καλύτερα στο χαμηλό φως.

Εν προκειμένω έχουμε 1 ίντσα αισθητήρα στην FZ1000 και 1/2.3 αισθητήρα στην FZ300. Άρα πρέπει να προσθέσουμε 2 στοπ στον φακό της FZ300 για να δούμε πως συγκρίνεται με τον φακό της FZ1000. Άρα από f/2.8 πάμε σε f/5.6 που είναι πιο σκοτεινό από το f/2.8-4.0 που έχει η FZ1000.

Επεξ/σία από nickolas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα βάλω το λίνκ που ξέχασα να βάλω και τέρμα τα εξηγεί αναλυτικότατα άλλωστε της διαφορές crop αισθητήρων με full frame. Εδώ είναι το βίντεο που έλεγα πιο πάνω .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, drelos2 είπε

Θα βάλω το λίνκ που ξέχασα να βάλω και τέρμα τα εξηγεί αναλυτικότατα άλλωστε της διαφορές crop αισθητήρων με full frame. Εδώ είναι το βίντεο που έλεγα πιο πάνω .

Το έβαλα στο 11:44 που μιλάει για τη σχέση μεγέθους αισθητήρα και θορύβου. Επίσης δες στο 24:36, στο 31:00 και γενικά δώσε βάση στο total amound of light που αναφέρει σε πολλά σημεία, που τελικά κρίνει και την ποιότητα της φώτο (μαζί με τεχνολογία αισθητήρα και πλέον στα κινητά το image stacking/post processing)

Επεξ/σία από nickolas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο καταλαβες εσυ τελικα απο το βιντεο;;;;

Γι αυτο σου λεμε οτι αλλα διαβαζεις κι αλλα καταλαβαινεις!!! Μοναδικη περιπτωση.

Οπως ο καθε νοημων ανθρωπος και εδω αναφερεται οτι ολα εχουν να κανουν με το φως. Οι μεγαλοι αισθητηρες ξεκαθαρα βγαζουν καλυτερες φωτο με το ιδιο ISO σε ιδιες εξωτερικες συνθηκες φωτισμου. Το δειχνει και εκει. 

Αυτο που λεει αλλα εσυ καταλαβαινεις με ενα δικο σου διεστραμενο τροπο ειναι οτι εαν τελικα δωσουμε την ιδια ενταση φωτός στα pixel του καθε αισθητηρα οι διαφορες δεν υπαρχουν στην ουσια. Σιγα την ανακαλυψη. Φυσικα και ειναι ετσι. Αλλα για να γεμισεις το καθε μικροσκοπικό pixel του μικρου αισθητηρα με την ιδια ποσοτητα φωτονιων θα πρεπει να κανεις καποιο τρικ. Ναι εαν βαλω φακο με μεγαλυτερο διαφραγμα ή εαν κρατησω το shutter ανοιχτο για περισσοτερη ωρα θα καταληξω να εχω την ιδια σχεδον φωτογραφια. Ποια η εκπληξη σε αυτο;

Εαν φωτογραφησω ομως με το ιδιο διαφραγμα και με φακο με τα ιδια στοιχεια και με το ιδιο shutter speed το μεγεθος του αισθητηρα θα ειναι καταλυτικο. 

Κανε κατι απλο και ευκολο. Παρε τρεις διαφορετικου μεγεθους αισθητηραα μηχανες και βαλτες να φωτογραφησουν indoor sports με τους κιτ φακους και μετα ελα να μου πεις για το εαν υπαρχουν και ποσο μεγαλες διαφορες. Τι λες; Θα τα καταφερεις σε low light να φωτογραφησεις κίνηση με ταχυτητες 1/350 και πιο fast με ατομα σε εντονη κινηση; Και μετα ποιες φωτο νομιζεις οτι θα μπορεσεις να επεξεργαστεις και να τις σουλουπωσεις καπως;

Παλικαρι μου ξεκολλα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχεδόν το κατάλαβες... σχεδόν. Μιλάς πάλι για ένταση φωτός βέβαια, που δεν είναι το ίδιο με το total light. :lol:

Sorry, μιλάς για ένταση φωτός στο pixel, που ταυτίζεται με το total light μόνο για αισθητήρες με ίδια MP (αν για παράδειγμα συγκρίνεις μια Α7S με ένα κινητό που επίσης έχει 12MP)

Επίσης ποτέ δεν είπα ότι πρόκειται για ανακάλυψη, ή για την άποψή μου, είναι απλά η πραγματικότητα.

Πάμε άλλη μία λοιπόν... ανάμεσα σε σε 1 ίντσα με f/4 και 1/2,3 με f/2.8 τί θα δώσει καλύτερη εικόνα σε χαμηλό φως?

Όσον αφορά το indoors, όλα τα συστήματα έχουν κιτ zoom με f/4-5.6. Αναφέρομαι σε Phase One και Hasselblad. Μάλιστα η καινούργια X1D έχει μόνο f/3.5 φακούς (και έναν 90/3.2)

Οι φακοί αυτοί, ανάλογα και το μέγεθος τους αισθητήρα, αντιστοιχούν σε περίπου f/2.8 σε όρους full frame (ή f/1.8 σε όρους APSC). Εννοώ πως οι αντίστοιχοί τους υπάρχουν στα μικρότερα συστήματα.

Πάντως μεταξύ μίας Nikon 1 με κιτ στο f/3.5 και μιας μεγάλης Phase One με "κιτ" στο f/4 υπάρχει χαωτική διαφορά υπέρ της Phase One. Είναι σαν να τραβάει η Nikon 1 με f/1.0.

Σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού και έντονης κίνησης πάντως, το μόνο που σε σώζει είναι ένα καλό φλας...

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά εκτός ότι είναι εκτός θέματος είναι συγχρόνως χωρίς σημασία και ουσία η οποιαδήποτε αντιπαράθεση ισοδυνάμων χαρακτηριστικών.

Δεν φωτογραφίζουν τα χαρακτηριστικά μόνο ο φωτογράφος.

Έπειτα είναι και ο μελλοντικός αναγνώστης που θα κάνει κλικ στο θέμα...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλά εδώ μιλάμε για χαρακτηριστικά όχι για φωτογράφους...

Η αντιπαράθεση ισοδύναμων χαρακτηριστικών είναι ο μόνος τρόπος να συγκρίνεις συστήματα με διαφορετικού μεγέθους αισθητήρες. Αν είσαι μεταξύ ενός συστήματος με 1 ίντσας αισθητήρα και ενός 1/2.3 όπως στο τοπικό, γιατί να μην χρησιμοποιήσεις ισοδύναμα χαρακτηριστικά για να πάρεις την απόφασή σου?

Θέλω να πω... αυτό είναι το θέμα του τόπικ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισδυναμα χαρακτηριστικα ΔΕΝ ειναι το βαθος πεδιου ομως σε τετοιες συγκρισεις! Εκει ειναι που κολλας καθε φορα. 

Δεν εχει νοημα να μιλαμε μαζι σου. Εδω δεν εχεις αποφασισει ουτε εσυ ο ιδιος τι αποψη εχεις!!!

Παρεμπιπτως ελα καποια στιγμη να δεις πως γινεται low light σε action χωρις φλας και τι post processing πρεπει να γινει και ελα να μου εφαρμοσεις τις θεωριες σου περι αισθητηρων. Αλλιως θελω να σε δω με ποιο φλας θα φωτογραφιζεις απο την κερκιδα στα 20-50 μετρα και εαν θα σου επιτρεπεται κι ολας!

Κανε hard reset και delete και πιαστα απο την αρχη.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...