mavrospete Δημοσ. 1 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Χαιρεται, θελω να δημιουργησω εναν αλγοριθμο που θα δημιουργει τυχαιους λαβυρινθους και θα τον τοποθετει σε εναν array. αργοτερα θα επιλεγει δυο τυχαια σημεια σαν αρχη και τελος. απο οτι καταλαβαινω παντα θα ενωνονται. μεχρι στιγμης βρισκομαι σε αυτο το σημειο: var genMap = { cells: null, entryPoint: {}, exitPoint: {}, generate: function(){ //Generate Map Size const mapSizeXYSideMin = 10; const mapSizeXYSideMax = 20; var x = genMap.random(mapSizeXYSideMin, mapSizeXYSideMax); var y = genMap.random(mapSizeXYSideMin, mapSizeXYSideMax); var totalCells = x * y; this.cells = []; console.log('mapSizeX:'+x+', mapSizeY:'+y+', totalCells:'+totalCells); for (var i = 0; i < y; i++) { this.cells[i] = []; for (var j = 0; j < x; j++) { this.cells[i][j] = []; } }; }, random: function(min, max){ var value = Math.floor((Math.random() * (max - min + 1)) + min); } } προφανως απλα ετσι κανω αρχικοποιηση στον πινακα - λαβυρινθο. Στο επομενο κομματι εχω κολλησει, το να κανω δηλαδη backtracking για να δημιουργησω το εσωτερικο του. Οποιος μπορει να βοηθησει ευπροσδεκτος Επεξ/σία 1 Μαρτίου 2018 από mavrospete
mavrospete Δημοσ. 1 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 1 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Το εχει δει και εγω αυτον τον τροπο οπως και καποιους αλλους αλλα ειναι καπως δυσκολο προς κατανοηση απο μενα. Γιαυτο και το εγραψα εδω μηπως θα μπορουσε καποιος να με καθοδηγησει ως ενα βαθμο Επεξ/σία 1 Μαρτίου 2018 από mavrospete
defacer Δημοσ. 1 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2018 Έκανες το προφανές googling (https://en.wikipedia.org/wiki/Maze_generation_algorithm)? Αν θες να μάθεις ξεκινάς από αυτά που λέει και καταλαβαίνεις περισσότερο και συνεχίζεις να μαθαίνεις αυτά που δεν καταλαβαίνεις τώρα. Κολλάς κάπου; Σε τι; Δεν είναι ρεαλιστικό να περιμένεις να σου γράψει κάποιος άλλος περίληψη/εξήγηση όλων των σχετικών στα ελληνικά, ελπίζω να μην είχες αυτό στο μυαλό σου.
mavrospete Δημοσ. 1 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 1 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 58 λεπτά πριν, defacer είπε Έκανες το προφανές googling (https://en.wikipedia.org/wiki/Maze_generation_algorithm)? Αν θες να μάθεις ξεκινάς από αυτά που λέει και καταλαβαίνεις περισσότερο και συνεχίζεις να μαθαίνεις αυτά που δεν καταλαβαίνεις τώρα. Κολλάς κάπου; Σε τι; Δεν είναι ρεαλιστικό να περιμένεις να σου γράψει κάποιος άλλος περίληψη/εξήγηση όλων των σχετικών στα ελληνικά, ελπίζω να μην είχες αυτό στο μυαλό σου. Εκανα προφανως googling, δεν γινεται αλλιως, αλλα οπως ειπα εχω βρει καποιους και διαφορετικους μεταξυ τους τροπους. Αυτο που ελπιζω απο δω ειναι το να μπορουσε καποιος να μου ελεγε τον πιο "απλο" ας το πω ετσι ως προς τον κωδικα. Ισως θα επρεπε να μετατρεψω τον πρωτο αλγοριθμο (depth-first search με αναδρομηση) σε javascript? Επεξ/σία 1 Μαρτίου 2018 από mavrospete
defacer Δημοσ. 1 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2018 Ακούγεται ως ένα πολύ λογικό επόμενο βήμα, οπότε γιατί όχι;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα