djkokalis Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2018 Θα σας διηγηθώ την περιπέτειά μου όσο πιο σύντομα γίνεται. Πέρυσι τα Χριστούγεννα είχα προβεί σε αγορά μιας 55" FHD F&U τηλεόρασης από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Media Markt. Η τηλεόραση έχει τριετή εγγύηση και ήταν smart tv και netflix certified. Η τηλεόραση αντιμετώπιζε το εξής ζήτημα: ότι όταν έκανα login στο netflix δεν μου αποθήκευε τους κωδικούς με αποτέλεσμα κάθε φορά να πληκτρολογώ τα στοιχεία εισόδου. Ωστόσο δεν έδωσα βάση τόσο πολύ βάση στην αρχή καθώς δεν διέθετα λογαριασμό. Κατόπιν ενα χρόνο που αποφάσισα να το χρησιμοποιώ πιο συχνά αντιμετώπιζα το ίδιο πρόβλημα. Επικοινώνησα πολλάκις με την εταιρεία η οποία δεν μπορούσε να με βοηθήσει καθώς η φύση του προβλήματός μου ήταν θέμα λογισμικού. Με παρότρυναν να αποστείλω την τηλεόρασή μου για να την ελέγξουν οι ίδιοι και να την επισκευάσουν όπως και έκανα. Μου είχαν διευκρινήσει ότι η επισκευή θα διαρκούσε το πολύ 7 εργάσιμες ημέρες. Εδώ ξεκινάει όλη η ταλαιπωρία μου. Έστειλα μια 55αρα τηλεόραση με κούριερ (Speedex) στην Θεσσαλονίκη. Ένα μήνα μετά δεν είχα κανένα νεότερο από την εταιρεία. Καμία επικοινωνία και καμία ενημέρωση από τους ίδιους. Κι εδώ θα ήθελα να καταγγείλω για την κάκιστη εξυπηρέτηση και την κάκιστη συμπεριφορά των υπαλλήλων. Ένα μήνα μετά μου ανακοίνωσαν ότι η τηλεόρασή μου έχει επισκευαστεί και ότι θα γίνει αποστολή της. Παρέλαβα μετά λίγες ημέρες (συγκεκριμένα την πέμπτη 15/2/18) παρέλαβα την τηλεόρασή μου και προς μεγάλη έκπληξή μου καθώς έβγαζα την τηλεόραση από το κουτί της διαπίστωσα ότι η τηλεόραση ήταν ΣΠΑΣΜΕΝΗ! Επικοινώνησα με το σέρβις κατ’ ευθείαν και μου είπαν να τους ξαναστείλω πάλι την τηλεόραση πίσω για να την επισκευάσουν! Είναι δυνατόν;;; Για μια ακόμη φορά λοιπόν συσκεύασα την τηλεόραση και πήρε ξανά το δρόμο της για την Θεσσαλονίκη. Σε email που επεστάλει την ίδια ημέρα ζήτησα ότι δεν θα δεχτώ ξανά να επισκευαστεί η τηλεόρασή μου και ότι θέλω να γίνει αντικατάσταση με ολοκαίνουργια! Εν τέλει εφόσον η τηλεόραση δεν υπήρχε σε απόθεμα μου πίστωσαν το ποσό για να αγοράσω όποια άλλη θέλω. Για μια ακόμη φορά την πάτησα και αγόρασα μια 50ρα 4κ της ίδια εταιρείας η οποία μου ήρθε σήμερα μόλις! Την άνοιξα, όλα καλά, όταν την άνοιξα όμως διαπίστωσα ότι η οθόνη της είναι ελλατωματική καθώς έχει κάποιες γραμμές στην οθόνη της. Ξανά τηλ στην Media markt για να δω τι θα γίνει. Αναμένω αύριο τηλ τους. Θέλω την γνώμη σας σε κάτι. Έχω πραγματικά εξοργιστεί με την συγκεκριμένη εταιρεία (Αμοιρίδης) και με την γενική συμπεριφορά τους. Τι με συμβουλεύετε να κάνω; Πιστεύετε ότι αξίζει να αφιερώσω χρόνο για να κάνω μια καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή; Τέλος θα ήθελα να πω ότι είμαι πολύ τυχερός
yositosi Δημοσ. 1 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2018 Αν έχει γραμμή το panel, η συσκευή υπάγεται στην κατηγορία "DOA" και είναι αυτόματη αντικατάσταση συσκευής, οπότε τι αγχώνεσαι?! Δεν μπορεί το κατάστημα να σου πει "σου-μου-του". Με το θέμα του Netflix θυμάμαι που είχες βγάλει ζόρι καιρό τώρα, αλλά εφόσον σου έκαναν πλήρη πίστωση ποσού τι καταγγελία να κάνεις? 'Εστω και αργά σου το "έσωσαν" οπότε με ποιά αιτιολογία και με ποιά αξίωση να κάνεις καταγγελία βασικά δεν καταλαβαίνω. Πάτημα θα είχες αν στην παλιά σε άρχιζαν σε ένα τρελό γαιτανάκι με αλλαγές panel, περαιτέρω ταλαιπωρία κλπ
djkokalis Δημοσ. 1 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 1 Μαρτίου 2018 Καταγγελία για την χαμηλή ποιότητα των προϊόντων, απουσία ελέγχων πριν συσκευαστούν τα προϊόντα και πολλά άλλα.
postfire Δημοσ. 1 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2018 την πας mediamarkt και στην αλλαζουν επιτοπου η τα λεφτα σου πισω εχεις 14 μερες doa 1
xxaris Δημοσ. 1 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2018 11 ώρες πριν, djkokalis είπε Καταγγελία για την χαμηλή ποιότητα των προϊόντων, απουσία ελέγχων πριν συσκευαστούν τα προϊόντα και πολλά άλλα. Μήπως για καλύτερη ποιότητα προϊόντων να επέλεγες κάποια "επώνυμη" μάρκα (πχ sony, samsung) και όχι f&u? Και αφού σου πιστωσαν αρχικά το ποσό της πρωτης τηλεόρασης και βρίσκεσαι εντός doa στην δεύτερη που σημαίνει ότι θα στην αλλάξουν, τι θα ζητάς από τον συνήγορο; Το πιθανότερο είναι να μην ασχοληθεί καν να σου απαντήσει..... Γνώμη μου: Στα τα χρήματα του doa βάλε κάτι παραπάνω και πάρε μια επώνυμη. Αν δεν υπάρχουν, πάρε πάλι επώνυμη σε μικρότερες ιντσες, μην ασχοληθείς με τίποτα άλλο. 1
sarksoul Δημοσ. 11 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2018 offtopic αγορασε ενας φιλος μια 55αρα samsung απο κωτσοβολο του την εφεραν του την ανοιξαν οι μεταφορεις να δουν αν το πανελ ειναι οκ ηταν οκ το βραδυ που την ανοιξε ν την στησει ειδε γρατζουνιες στο κατω μπεζελ της tv προκειται για την mu7002 πηρε κωτσοβολο του ειπαν να ρθει να την δει η samsung μιλησε μ την samsung κ θα ρθουν να την δουν τι παιζει τι ν περιμενει? θα γινει αλλαγη η θα του πουν τπτ μλκιες οτι το κανε αυτος?και δεν αλλαζει κ τετοια εχει φοβηθει κ εσκασε 1000 ευρα κ νομιζει οτι δε θα του την αλλαξουν... θα φανε μηνυση αν δε γινει αλλαγη μ λεει...αξιζει η δε θα γινει τπτ?
heavyrain Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Στις 1/3/2018 στις 11:21 ΠΜ, djkokalis είπε Καταγγελία για την χαμηλή ποιότητα των προϊόντων, απουσία ελέγχων πριν συσκευαστούν τα προϊόντα και πολλά άλλα. Δεν μπορει...οταν επιλεγεις f&u ξερεις οτι θα παρεις κατι χαμηλης ποιοτητας κτλ... απλα δεν επιλεγεις τετοιες αχρηστεςμαρκες... δεν μπορει να εχεις απαιτησεις οταν δεν θες/μπορεις να παρεις κατι "επωνυμο". Βλεπε f&u, horizon, arieli,tuvlox, mls και λοιπα σκουπιδια "του κιλου"
Gkostas2007 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Στις 3/1/2018 στις 12:07 ΠΜ, yositosi είπε Αν έχει γραμμή το panel, η συσκευή υπάγεται στην κατηγορία "DOA" και είναι αυτόματη αντικατάσταση συσκευής, οπότε τι αγχώνεσαι?! Δεν μπορεί το κατάστημα να σου πει "σου-μου-του". Με το θέμα του Netflix θυμάμαι που είχες βγάλει ζόρι καιρό τώρα, αλλά εφόσον σου έκαναν πλήρη πίστωση ποσού τι καταγγελία να κάνεις? 'Εστω και αργά σου το "έσωσαν" οπότε με ποιά αιτιολογία και με ποιά αξίωση να κάνεις καταγγελία βασικά δεν καταλαβαίνω. Πάτημα θα είχες αν στην παλιά σε άρχιζαν σε ένα τρελό γαιτανάκι με αλλαγές panel, περαιτέρω ταλαιπωρία κλπ Καλά με Ηλεκτρονική Αθηνών με ίδιο ακριβώς θέμα, αρνούνταν να μου την αλλάξουν εκείνη την στιγμή και με στέλναν στο Service της Samsung. Τσακώθηκα, έκανα φασαρία και τίποτα. Τελικά πήγα στην Samsung και μου την άλλαξαν. Δεν είναι τυχαίο τελικά που έκλεισε το κωλομάγαζο.
Akis papamichail Δημοσ. 19 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2018 Εμενα μου εστειλαν απο το Πλαισιο σπασμενη οθονη τηλεορασης LG 60 in και επειδη ελειπα ανοιχτηκε τρεις μηνες μετα. Ολα αθικτα, κουτι και προστατευτικα αλλα η οθονη σπασμενη στο 1/3 της. Το πλαισιο συμπεριφερθηκε απαραδεκτα και μου απαντουσαν ανωνυμα παρα την απαιτηση μου να μιλησω με καποιον υπευθυνο γνωριζοντας ποιος ειναι. Αφου αργησα να την αποσφραγισω, δεν περιμενα να δεχτουν οποιαδηποτε απαιτηση μου, αλλα η συμπεριφορα τους ηταν απαραδεκτη
bromiaris Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 17 ώρες πριν, Akis papamichail είπε Εμενα μου εστειλαν απο το Πλαισιο σπασμενη οθονη τηλεορασης LG 60 in και επειδη ελειπα ανοιχτηκε τρεις μηνες μετα. Ολα αθικτα, κουτι και προστατευτικα αλλα η οθονη σπασμενη στο 1/3 της. Το πλαισιο συμπεριφερθηκε απαραδεκτα και μου απαντουσαν ανωνυμα παρα την απαιτηση μου να μιλησω με καποιον υπευθυνο γνωριζοντας ποιος ειναι. Αφου αργησα να την αποσφραγισω, δεν περιμενα να δεχτουν οποιαδηποτε απαιτηση μου, αλλα η συμπεριφορα τους ηταν απαραδεκτη Έλα πες μας ότι αστειεύεσαι. Κάνεις αγορά και μετά από 3 μήνες ελπίζεις ότι θα πας και θα τους πεις ότι η οθόνη που παρέλαβες 3 μήνες πριν, την παρέλαβες σπασμένη και θα στην άλλαζαν επιτόπου????
Fabricated Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 17 ώρες πριν, Akis papamichail είπε Αφου αργησα να την αποσφραγισω, δεν περιμενα να δεχτουν οποιαδηποτε απαιτηση μου, αλλα η συμπεριφορα τους ηταν απαραδεκτη Μας το ειπε ηδη
bill2015 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 11/3/2018 στις 6:45 ΜΜ, sarksoul είπε offtopic αγορασε ενας φιλος μια 55αρα samsung απο κωτσοβολο του την εφεραν του την ανοιξαν οι μεταφορεις να δουν αν το πανελ ειναι οκ ηταν οκ το βραδυ που την ανοιξε ν την στησει ειδε γρατζουνιες στο κατω μπεζελ της tv προκειται για την mu7002 πηρε κωτσοβολο του ειπαν να ρθει να την δει η samsung μιλησε μ την samsung κ θα ρθουν να την δουν τι παιζει τι ν περιμενει? θα γινει αλλαγη η θα του πουν τπτ μλκιες οτι το κανε αυτος?και δεν αλλαζει κ τετοια εχει φοβηθει κ εσκασε 1000 ευρα κ νομιζει οτι δε θα του την αλλαξουν... θα φανε μηνυση αν δε γινει αλλαγη μ λεει...αξιζει η δε θα γινει τπτ? Τελικά τι έγινε; την άλλαξαν ; Επεξ/σία 23 Μαρτίου 2018 από bill2015
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα