Προς το περιεχόμενο

Υγραέριο σε Audi A3 (2007)


plds

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα,

Έχω ένα Audi A3 (2007) 1.6FSI, κάνω περιπού 16000χλμ/έτος και τον χειμώνα ανεβαίνω 6-7 φορές σε χιονοδρομικά (χαμηλές θερμοκρασίες).
Αξίζει να προχωρήσω στη λύση του υγραερίου για το συγκεκριμένο μοντέλο?
Αν ναι τι πρέπει να προσέξω?

Ευχαριστω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενα καλο εγκαταστατη να βρεις .Εχω σε δυο Aidi TT (το ενα και Qatro) των παιδιων μου του 2000 χωρις κανενα προβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Ενα καλο εγκαταστατη να βρεις .Εχω σε δυο Aidi TT (το ενα και Qatro) των παιδιων μου του 2000 χωρις κανενα προβλημα.

Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη εχουμε ιδια μηχανη - 1.6FSI- θα σου πω πως ειναι δυσκολα τα πραγματα με υγραεριο. Ειναι αμεσου ψεκασμου και οι περισσοτερες εταιριες δεν βγαζουν για αυτο το μοτερ, οσες βγαζουν είτε θα ειναι πανακριβο (2000+€) είτε θα καιει και αρκετη βενζινη μαζι.

Γενικα εχουμε τον πιο ακαταλληληλο κινητηρα για αεριο, αλλα αν βγαλεις ακρη ενημερωσε, το ψαχνω και εγω εδω και χρονια αλλα με τα 10.000χλμ που κανω τον χρονο δεν πιστευω να συμφαιρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, lary7 είπε

Επειδη εχουμε ιδια μηχανη - 1.6FSI- θα σου πω πως ειναι δυσκολα τα πραγματα με υγραεριο. Ειναι αμεσου ψεκασμου και οι περισσοτερες εταιριες δεν βγαζουν για αυτο το μοτερ, οσες βγαζουν είτε θα ειναι πανακριβο (2000+€) είτε θα καιει και αρκετη βενζινη μαζι.

Γενικα εχουμε τον πιο ακαταλληληλο κινητηρα για αεριο, αλλα αν βγαλεις ακρη ενημερωσε, το ψαχνω και εγω εδω και χρονια αλλα με τα 10.000χλμ που κανω τον χρονο δεν πιστευω να συμφαιρει.

Τα kit για αμμεσου ψεκασμου ειναι οντως πιο ακριβα αλλα οχι στα 2000 ευρω.Καπου στα 1300-1400 εναντι 1000 ευρω που κανει ενα καλο kit για αλλα αυτοκινητα .Εκτος τα καθ ετος χλμ εχει σημασια και πσο και τωρα με βενζινη το αμαξι . Εγω με λιγο  λιγοτερα απο 10.000 χλμ τον χρονο αλλα Honda CRV 2000 κυβικα εχω καταναλωση εντος πολης 15 λιτρα οποτε το 40% πιο κατω κοστος κινησης ειναι σημαντικο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με ενα προχειρο υπολογισμο και με γεγονος οτι θα καιει 20/80% βενζινη αέριο και με μια αυξηση κατανάλωσης 10%  βγάζω πως το χρόνο θα έχω εξοικονόμηση 300-350€, αρα για απόσβεση στα 40-50000 χλμ. Και ολα αυτα στο σεναριο που δεν θα βγαλει βλαβη σε βαλβιδες, φλατζες κτλ , οπότε ειναι πολυ οριακα και ισως στο τελος να μην γινει ποτε αποσβεση. Αυτο με φοβιζει και δεν το αποφασιζω, ακριβή η βενζίνη αλλα τουλαχιστον εχω το κεφάλι μου ησυχο, εσυ εχεις μεγαλυτερη μηχανη και αρκετα μεγαλύτερη κατανάλωση οποτε λογικο να κανεις αποσβεση νωριτερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, lary7 είπε

Γενικα εχουμε τον πιο ακαταλληληλο κινητηρα για αεριο

δεν υπαρχει με αυτη την εννοια καταλληλος βενζινοκινητηρας για υγραεριο.

προσωπικα ηθελα να βαλω και εγω σε mx5, διαβασα λιγο τις θερμοκρασιες καυσης του υγραεριου και τι συμβαινει στο μοτερ γενικα και αλλαξα γνωμη. για να κανεις αποσβεση θελει λιγο τυχη, να μη παρεις ολο το μοτερ στο χερι σε 3-4-5 χρονια (η μελετη με το σεναριο αυτο).

αν προχωρησεις βαλε και αλλου τυπου λαδια τουλαχιστον για μεγαλυτερες θερμοκρασιες, δε θα στο πει κανενας σχεδον εγκαταστατης αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω έχω υγραέριο σε Honda Accord. Ετησίως κάνω :35000χλμ.

Εδω και 2 χρόνια που έχω βάλει υγραέριο έχω κάνει 80.000χλμ.

Κανένα πρόβλημα απο το υγραέριο.

Βρές κάποιο καλό εγκαταστάτη, που να ασχοληθεί, και να φτιάξει πρόγραμμα χάρτη αποκλειστικά για το δικό σου όχημα.

Πίστεψε η ρύθμιση του κίτ είναι το 70% της καλής λειτουργίας.

Οικονομία θα έχεις 40-45%

O κάθε εγκαταστάτης προτείνει και τη μάρκα που συνεργάζεται.

Ενδεικτικά σου προτείνω πολωνικά -> STAG ή EuropeGas , Ολλανδικά ,Ιταλικά.

Βάλε εξ αρχής μπέκ τύπου βενζίνης στο σύστημα υγραερίου.

13 ώρες πριν, fuz10n είπε

δεν υπαρχει με αυτη την εννοια καταλληλος βενζινοκινητηρας για υγραεριο.

προσωπικα ηθελα να βαλω και εγω σε mx5, διαβασα λιγο τις θερμοκρασιες καυσης του υγραεριου και τι συμβαινει στο μοτερ γενικα και αλλαξα γνωμη. για να κανεις αποσβεση θελει λιγο τυχη, να μη παρεις ολο το μοτερ στο χερι σε 3-4-5 χρονια (η μελετη με το σεναριο αυτο).

αν προχωρησεις βαλε και αλλου τυπου λαδια τουλαχιστον για μεγαλυτερες θερμοκρασιες, δε θα στο πει κανενας σχεδον εγκαταστατης αυτο.

Καθαρά θέμα marketing είναι τα λάδια για κινητήρες με υγραέριο.

Εγω προσωπικά βάζω λάδια και μπουζί τα ίδια που έβαζα.

Απλώς τα μπουζί τα πετάω ανα 20.000χλμ. Δέν είναι ιριδίου όπως αυτά που απευθύνονται για χρήση με υγραέριο.

Το μόνο που προσέχω είναι να έχω καύσιμο > 1/4 και αλλάζω τα φίλτρα του συστήματος υγραερίου πιο νωρίς.

Εχω κάνει 80.000 σε 2 χρόνια.

13 ώρες πριν, lary7 είπε

Με ενα προχειρο υπολογισμο και με γεγονος οτι θα καιει 20/80% βενζινη αέριο και με μια αυξηση κατανάλωσης 10%  βγάζω πως το χρόνο θα έχω εξοικονόμηση 300-350€, αρα για απόσβεση στα 40-50000 χλμ. Και ολα αυτα στο σεναριο που δεν θα βγαλει βλαβη σε βαλβιδες, φλατζες κτλ , οπότε ειναι πολυ οριακα και ισως στο τελος να μην γινει ποτε αποσβεση. Αυτο με φοβιζει και δεν το αποφασιζω, ακριβή η βενζίνη αλλα τουλαχιστον εχω το κεφάλι μου ησυχο, εσυ εχεις μεγαλυτερη μηχανη και αρκετα μεγαλύτερη κατανάλωση οποτε λογικο να κανεις αποσβεση νωριτερα.

Τι αμάξι έχεις και ποιο κινητήρα φοράει;

Γράφεις πολύ μεγάλο ποσοστό κατανάλωσης βενζίνης.

Υγραέριο έχεις κατανάλωση +10-15%.

Εάν ρυθμιστεί σχολιαστικά το κίτ μειώνεις πολύ τις φθορές του κινητήρα.

Σίγουρα κάποτε στίς 100.000- 150.000 χλμ θα χτυπήσουν οι βαλβίδες εξαγωγής.

Εάν έχεις σκοπό να κρατήσεις το αμάξι για τα επόμενα 4 χρόνια , γνώμη μου είναι το κάνεις.

Πόσα χιλιόμετρα κάνεις ετησίως;

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, fuz10n είπε

δεν υπαρχει με αυτη την εννοια καταλληλος βενζινοκινητηρας για υγραεριο.

προσωπικα ηθελα να βαλω και εγω σε mx5, διαβασα λιγο τις θερμοκρασιες καυσης του υγραεριου και τι συμβαινει στο μοτερ γενικα και αλλαξα γνωμη. για να κανεις αποσβεση θελει λιγο τυχη, να μη παρεις ολο το μοτερ στο χερι σε 3-4-5 χρονια (η μελετη με το σεναριο αυτο).

αν προχωρησεις βαλε και αλλου τυπου λαδια τουλαχιστον για μεγαλυτερες θερμοκρασιες, δε θα στο πει κανενας σχεδον εγκαταστατης αυτο.

Σίγουρα υπάρχουν κατάλληλοι αλλά  υπάρχουν και ευαίσθητοι όπου πρέπει να πας σε ακριβό σύστημα με ψεκασμό βενζίνης.

Ο δικός μου κινητήρας opel vectra 1,6 είναι ο απλός 16βάλβιδος ΧΕ  από τους πολύ συμβατούς με υγραέριο.Έχω βάλει ένα πολύ απλό σύστημα με 650 ευρώ προ 5ετίας χωρίς ψεκασμό βενζίνης.

Έχω περάσει τα 116.000 χιλιόμετρα με υγραέριο και συνεχίζω και ήδη εξοικονομήσει την αξία του αυτοκινήτου μου.Οπότε πιστεύω όλα είναι θέμα τύχης.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω τον ίδιο 1.6fsi σε passat b6. Από μένα μακρια. Έχει υψηλή συμπίεση 11,5:1 και με τον τρόπο που λειτουργεί ο συγκεκριμένος δεν θα το έβαζα ποτε. Έχω 337.000 χιλιόμετρα ευχαριστημενης οδήγησης χωρίς κανένα πρόβλημα ή κάψιμο λαδιού.

Επεξ/σία από GeorgeSmirlis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, meletis_m είπε

Τι αμάξι έχεις και ποιο κινητήρα φοράει;

Γράφεις πολύ μεγάλο ποσοστό κατανάλωσης βενζίνης.

Υγραέριο έχεις κατανάλωση +10-15%.

Εάν ρυθμιστεί σχολιαστικά το κίτ μειώνεις πολύ τις φθορές του κινητήρα.

Σίγουρα κάποτε στίς 100.000- 150.000 χλμ θα χτυπήσουν οι βαλβίδες εξαγωγής.

Εάν έχεις σκοπό να κρατήσεις το αμάξι για τα επόμενα 4 χρόνια , γνώμη μου είναι το κάνεις.

Πόσα χιλιόμετρα κάνεις ετησίως;

Golf V 1.6 FSI, με 162.000. Τον χρονο δεν κανω πολλα, 10.000 απο τα οποια πανω απο τα μισα σε εθνικη οδο πανε ελα σερβια. Μια 4ετια ακομα θα το κρατησω αλλα οχι παραπανω, μετα πετρελαιο. Ειδα πως μονο της landirenzo το κιτ βγαινει για αυτο το μοντελο ακριβως. Απο την μια λεω να σκασω τα 1500 και ας μην τα παρω ποτε πισω, τουλαχιστον ψυχολογικα θα ανασανω αφου στα βαλκανια ειναι ακομα πιο φθηνο το αεριο. Απο την αλλη με ενδιαφερει η αξιοπιστια, να μπορω να παω το ταξιδακι μου 2000+χλμ και να μην εχω το μυαλο μου σε βαλβιδες φλατζες αντίες και τα λοιπα που ακουω απο φιλους με αεριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, lary7 είπε

Golf V 1.6 FSI, με 162.000. Τον χρονο δεν κανω πολλα, 10.000 απο τα οποια πανω απο τα μισα σε εθνικη οδο πανε ελα σερβια. Μια 4ετια ακομα θα το κρατησω αλλα οχι παραπανω, μετα πετρελαιο. Ειδα πως μονο της landirenzo το κιτ βγαινει για αυτο το μοντελο ακριβως. Απο την μια λεω να σκασω τα 1500 και ας μην τα παρω ποτε πισω, τουλαχιστον ψυχολογικα θα ανασανω αφου στα βαλκανια ειναι ακομα πιο φθηνο το αεριο. Απο την αλλη με ενδιαφερει η αξιοπιστια, να μπορω να παω το ταξιδακι μου 2000+χλμ και να μην εχω το μυαλο μου σε βαλβιδες φλατζες αντίες και τα λοιπα που ακουω απο φιλους με αεριο.

Σου το ξαναλέω εάν ρυθμιστεί σωστά δεν θα έχεις απολύτως κανένα πρόβλημα.

Αντλία εάν έχεις > 1/4 βενζίνη και μια φορά το μήνα ανανέωση  δέν θα έχεις πρόβλημα

Εγω εχω κανει 80000 με υγραέριο στο Honda

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάμε για έναν πολύ ιδιαίτερο κινητήρα. Αν θέλετε να ρισκάρετε τις αντλίες σας (υψηλής, χαμηλής) και τα μπεκ τότε βάλτε αέριο. Κατά κύριο λόγο εκμηδενίζεται η αξιοπιστία και μετά τα ανταλλακτικά είναι πανάκριβα. Εγώ δεν θα έβαζα ποτε. Με λέγανε βάλε ρε μ@λακα θα σωθείς κτλ κτλ είχα ψαχτει πολύ και ο μηχανικός μου και ο ηλεκτρολόγος μου με είχαν πει ξέχνα το απλά. Χίλιες φορές να βάλεις σε ένα μικρό (πχ fiat, hyundai κτλ) που δεν θα σε νοιάζει κιόλας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, GeorgeSmirlis είπε

Έχω τον ίδιο 1.6fsi σε passat b6. Από μένα μακρια. Έχει υψηλή συμπίεση 11,5:1 και με τον τρόπο που λειτουργεί ο συγκεκριμένος δεν θα το έβαζα ποτε. Έχω 337.000 χιλιόμετρα ευχαριστημενης οδήγησης χωρίς κανένα πρόβλημα ή κάψιμο λαδιού.

Δεν ξέρω αν είναι ακριβώς ίδιος.Η opel ένα μήνα μετά  που αγόρασα το δικό μου Ιούλιο 2005 (εγώ το πήρα τέλη Μάη του 2005) άλλαξε τον κινητήρα στο vectra.O δικός μου είναι ο 1600 ΧΕ και μετά από ένα μήνα τον έκανε 1600 ΧΕR που δεν είναι και τόσο φιλικός με το υγραέριο.

Και εγώ ήδη είμαι στις 244.000 χιλιόμετρα συνολικά δεν καίει σταγόνα λάδι,μάλιστα χτές το μεσημέρι τα κοίταξα επειδή ήδη κοντεύω τις 7.000 χιλιόμετρα (6.700) που τα αλλάζω και ήταν ακριβώς στη στάθμη που τα είχα βάλει.Και όπως είπα τα 116.000 χιλιόμετρα με υγραέριο.Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που έκανα τη μετατροπή πριν 5 χρόνια ήδη έχω κερδίσει πάνω από 5000 ευρώ και συνεχίζω με την χρηματιστηριακή αξία του αυτοκινήτου μου να μην ξεπερνά τις 4.000 ευρώ.Τι άλλο να ζητήσω.:)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...