DimiGk Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα! Έχω ένα λάπτοπ Toshiba satellite A300 (PA3534U 1BRS η μπαταρία). Δεν εντοπίζεται η ενσωματωμένη camera (chicony) και αυτό που κυρίως με απασχολεί είναι ότι ενώ αγόρασα μια καινούρια μπαταρία (νομίζω όχι γνήσια-δεν γράφει toshiba πάνω όπως η παλιά) δεν φορτίζεται. Ακολούθησα τις σχετικές οδηγίες αλλά εξακολουθεί να γράφει όταν πας πάνω στο εικονίδιο της 0% διαθεσιμότητα συνδεδεμένη/φορτίζεται, χωρίς όμως να φορτίζεται. Είχα παλιά τα Vista και τα τελευταία χρόνια Win7 32bit sp1. Τα τελευταία 10 χρόνια είχα την μπαταρία πάνω χωρίς να αποσυνδέω την πρίζα (δυστυχώς) και έτσι την κατέστρεψα. Τώρα αποφάσισα να το λειτουργήσω σωστά με τη νέα μπαταρία αλλά δυστυχώς κάτι δεν λειτουργεί. Είμαι άσχετη με όλα αυτά...αλλά τα ψάχνω όσο μπορώ και όσο μου κόβει. Σας ευχαριστώ για την προσφορά σας με την πολύ καλά τεκμηριωμένη εργασία σας στο site σας. Να είστε καλά! Δήμητρα Γ. Επεξ/σία 26 Φεβρουαρίου 2018 από DimiGk
Raptorex Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Κατέβασε και πέρασε το τελευταίο bios και το driver για τη κάμερα απο το support της Toshiba για το μοντέλο σου. Επίσης αφαίρεσε τη μπαταρία και το καλώδιο τροφοδοσίας έπειτα κράτησε πατημένο το power button για 30 sec και τέλος ξανασυνδεσε τη μπαταρία και το καλώδιο και άνοιξε το λάπτοπ. Raptorex R. Επεξ/σία 26 Φεβρουαρίου 2018 από Raptorex