costacurta Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 Δεν γνωρίζω τι ισχύει στις κάρτες γραφικών. Για συνεργείο μιλάμε φίλε όχι για σκρουτζομαγαζα. Η Gpu απευθύνεται σε καταναλωτή που με μια αναζήτηση θα δει την αξία της. Σε πομπατζιδικο που δούλευα από το 2000,που συνεργάζεσαι μάλιστα με διαφορετικά συνεργεία /μηχανικούς και έχεις πιο ευρεία άποψη παίρνεις ένα ανταλλακτικό πχ ένα προθερμαντηρα στα 10 ευρώ και τον πουλάς 25. Και αυτό γίνεται παντού. Αυτή είναι η πολιτική της πιάτσας. Και πολλές φορές ακόμη χειρότερα αυτό το ανταλλακτικό μπορεί να μην είναι από έμπορο καινούργιο αλλά μεταχειρισμενο που το πλασαρεις σαν καινούργιο. Αν εσύ πας με την διαφορά χοντρικης λιανικής μάλλον εσύ δεν ξέρεις το εμπόριο. . Ειδικά στη σημερινή εποχή που τον Ελ επαγγελματία τον έχουν ξεζουμισει
christopher0016 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) το καλο ειναι πλεον οτι η αγορα ειναι μεγαλη , αρα εχουμε περισσοτερες επιλογες , περισσοτερες επιλογες = βρισκω την καλυτερη τελικη τιμη ο καθενας πουλαει με τα κριτηρια που εχει.. θα φερω ενα παραδειγμα εψαχνα τρομπα φρενου μεταχ πηγα σε 4 μαγαζια η διαφορα ηταν συν πλην 20 ευρω ε πηρα την πλην 20 ευρω. γενικα υπαρχουν μαγαζια και μαγαζια .. εαν καθεσε να ψαξεις θα βρεις αυτα που θελεις στην καλυτερη τιμη. τα περισσοτερα συνεργεια βαζουνε καπελο στα ανταλακτικα το εχω δει πολυ καλα αυτο . βεβαια πολυ τρεχουνε δεν εχουνε στοκ τακακια πχ και πανε στον εμπορο απευθιας να παρουνε. η τους τα κανουν ντιλιβερυ . γιαυτο ισως ενα ποσοστο του καπελου ειναι καπως δικαιολογημενο Επεξ/σία 4 Μαρτίου 2018 από christopher0016 1
nik0laus Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Η αιτία του ότι οι τα ανταλλακτικά και οι εργασίες επισκευής εντός του δικτύου εξουσιοδοτημένων συνεργείων είναι αρκετά υψηλότερες είναι μια και μόνη λέξη: ΕΓΓΥΗΣΗ Και μιλάω κυρίως για την τυπική-γραφειοκρατική έννοια του θέματος Εγγύηση διότι υποτίθεται ότι οι μηχανικοί είναι πιστοποιημένοι - εκπαιδευμένοι (τρομάρα τους) , έχουν όλα τα σωστά-απαραίτητα εργαλεία , βάζουν καλά- πιστοποιημένα υλικά Α' διαλογής, υπάρχει κατά κανόνα μεγάλη επάρκεια αντ/κων , κρατείται πλήρης ιστορικό επισκεψεων-επισκευών των οχημάτων μας στο οποίο μπορούμε να ανατρέξουμε κλπ. Ο λόγος πάντως που τα "γνήσια" αντ/κα είναι ακριβότερα είναι ότι είναι μιας συγκεκριμένης καλής ποιότητας (τα τελευταία χρόνια όλες οι εταιρείες βγάζουν και φθηνή σειρά αναλωσίμων που για αυτά τα αναλώσιμα γίνεται και η πολλή κουβέντα και η αναζήτηση φθηνότερων επιλογών, για τα ειδικά- εξεζητημένα ανταλλακτικά συνήθως η αντιπροσωπεία είναι μονόδρομος) , και κυρίως το μεγάλο κόστος τήρησης αποθέματος (όλης της γκάμας των ανταλλακτικών). Όχι ότι δεν υπάρχουν και εκτος δικτύου αντίστοιχα καλοί επαγγελματίες μηχανικοί που λειτουργούν με τον από πάνω τρόπο αλλά υπάρχουν και κάποιοι (και δυστυχώς είναι πάρα πολλοί , ίσως να είναι περισσότεροι από τους άλλους) που απ' όπου τους πιάνεις λερώνεσαι, που σχεδόν ποτέ δεν κόβουν τα αντίστοιχα παραστατικά γιατί όπως δουλεύουν "μαύρα" αγοράζουν και πολλά "μαύρα" και δεν αναφέρομαι σε προϊόντα καπνού , είναι τσαπατσούληδες, οπότε και αν χρειαστείς εγγύηση συνήθως παίρνεις το τρίτο το μακρύτερο μιας και δεν έχεις από κάπου να πιαστείς (ειδικά αν για λόγους χαμηλής τιμής δεν έχεις πάρει και τις αντίστοιχες αποδείξεις ).... Σίγουρα θα βρεις έξω ανταλλακτικά ίδιας ποιότητας φθηνότερα από την αντιπροσωπεία , θα βρεις και ανταλλακτικά χειρότερης ποιότητας σε ακόμα φθηνότερη τιμή, θα βρεις και πολύ καλύτερης ποιότητας σε ίδια ή και ακριβότερη τιμή. Τώρα όσον αφορά τα αντίστοιχα σκρουτζομάγαζα ανταλλακτικών ισχύει ότι ισχύει και για τα σκρουτζομάγαζα άλλων ειδών, όσο πιο κοινό το όχημα τόσο μεγαλύτερη πληθώρα επιλογών με ότι αυτό συνεπάγεται... Όσον αφορά την κοστολόγηση εργασιών , αυτή γίνεται βάσει κωδικών χρόνων επισκευής επί την τιμή της εργατοώρας και επειδή εκδίδονται ΠΑΝΤΑ παραστατικά έχουν και ΦΠΑ 24%. Εκτός δικτύου θα βρεις καλύτερες τιμές εργασιών γιατί η αντίστοιχη εργατοώρα είναι φθηνότερη. Είναι φθηνότερη γιατί δεν κόβουν όλα τα αντίστοιχα παραστατικά, γιατί δεν έχουν πληρώσει για όλα τα απαραίτητα τα "εργαλεία" που χρειάζονται, γιατί δεν έχουν πληρώσει τη δυνατότητα άμεσης πρόσβασης στις πληροφορίες του "εργοστασίου" , για τριάντα και πλέον διαφορετικούς λόγους αλλά αν τους τύχει η σοβαρή βλάβη οι πιο πολλοί από αυτούς θα σηκώσουν τα χέρια ψηλά και θα πάνε στο "δίκτυο" για να πάρουν διάγνωση. Δεν είμαι υπέρμαχος των εξουσιοδοτημένων, προσωπικά είμαι κάπου στη μέση, απλά αναφέρω τους λόγους που οι τιμές έχουν διαφορές μετά από είκοσι χρόνια εργασίας στο κύκλωμα των ανταλλακτικών-επισκευών αυτοκινήτου και στις δύο πλευρές (εντός και εκτός επίσημων δικτύων). Φίλε Cristopher δεν ξέρω αν τελικά σου βγήκε φθηνότερη η μτχ αντλία, σε περίπτωση που ζεις στην Αθήνα, με την έννοια αν το ένα μαγαζί ήταν στο Μενίδι το άλλο στην Αγία Παρασκευή το τρίτο στον Άλιμο και το τέταρτο δίπλα στο σπίτι ή την εργασία σου αν στη βόλτα να βρεις το φθηνότερο, υπολόγισες και το κόστος σε καύσιμο και το χαμένο χρόνο από τη δουλειά σου (χαριτολογόντας πάντα) Επεξ/σία 4 Μαρτίου 2018 από nik0laus 1
christopher0016 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 7 λεπτά πριν, nik0laus είπε Ο λόγος πάντως που τα "γνήσια" αντ/κα είναι ακριβότερα είναι ότι είναι μιας συγκεκριμένης καλής ποιότητας (τα τελευταία χρόνια όλες οι εταιρείες βγάζουν και φθηνή σειρά αναλωσίμων που για αυτά τα αναλώσιμα γίνεται και η πολλή κουβέντα και η αναζήτηση φθηνότερων επιλογών, για τα ειδικά- εξεζητημένα ανταλλακτικά συνήθως η αντιπροσωπεία είναι μονόδρομος) , και κυρίως το μεγάλο κόστος τήρησης αποθέματος (όλης της γκάμας των ανταλλακτικών). Όχι ότι δεν υπάρχουν και εκτος δικτύου αντίστοιχα καλοί επαγγελματίες μηχανικοί που λειτουργούν με τον από πάνω τρόπο αλλά υπάρχουν και κάποιοι (και δυστυχώς είναι πάρα πολλοί , ίσως να είναι περισσότεροι από τους άλλους) που απ' όπου τους πιάνεις λερώνεσαι, που σχεδόν ποτέ δεν κόβουν τα αντίστοιχα παραστατικά γιατί όπως δουλεύουν "μαύρα" αγοράζουν και πολλά "μαύρα" και δεν αναφέρομαι σε προϊόντα καπνού , είναι τσαπατσούληδες, οπότε και αν χρειαστείς εγγύηση συνήθως παίρνεις το τρίτο το μακρύτερο μιας και δεν έχεις από κάπου να πιαστείς (ειδικά αν για λόγους χαμηλής τιμής δεν έχεις πάρει και τις αντίστοιχες αποδείξεις ).... Σίγουρα θα βρεις έξω ανταλλακτικά ίδιας ποιότητας φθηνότερα από την αντιπροσωπεία , θα βρεις και ανταλλακτικά χειρότερης ποιότητας σε ακόμα φθηνότερη τιμή, θα βρεις και πολύ καλύτερης ποιότητας σε ίδια ή και ακριβότερη τιμή. Τώρα όσον αφορά τα αντίστοιχα σκρουτζομάγαζα ανταλλακτικών ισχύει ότι ισχύει και για τα σκρουτζομάγαζα άλλων ειδών, όσο πιο κοινό το όχημα τόσο μεγαλύτερη πληθώρα επιλογών με ότι αυτό συνεπάγεται... Όσον αφορά την κοστολόγηση εργασιών , αυτή γίνεται βάσει κωδικών χρόνων επισκευής επί την τιμή της εργατοώρας και επειδή εκδίδονται ΠΑΝΤΑ παραστατικά έχουν και ΦΠΑ 24%. Εκτός δικτύου θα βρεις καλύτερες τιμές εργασιών γιατί η αντίστοιχη εργατοώρα είναι φθηνότερη. Είναι φθηνότερη γιατί δεν κόβουν όλα τα αντίστοιχα παραστατικά, γιατί δεν έχουν πληρώσει για όλα τα απαραίτητα τα "εργαλεία" που χρειάζονται, γιατί δεν έχουν πληρώσει τη δυνατότητα άμεσης πρόσβασης στις πληροφορίες του "εργοστασίου" , για τριάντα και πλέον διαφορετικούς λόγους αλλά αν τους τύχει η σοβαρή βλάβη οι πιο πολλοί από αυτούς θα σηκώσουν τα χέρια ψηλά και θα πάνε στο "δίκτυο" για να πάρουν διάγνωση. Δεν είμαι υπέρμαχος των εξουσιοδοτημένων, προσωπικά είμαι κάπου στη μέση, απλά αναφέρω τους λόγους που οι τιμές έχουν διαφορές μετά από είκοσι χρόνια εργασίας στο κύκλωμα των ανταλλακτικών-επισκευών αυτοκινήτου και στις δύο πλευρές. Φίλε Cristopher δεν ξέρω αν τελικά σου βγήκε φθηνότερη η μτχ αντλία, σε περίπτωση που ζεις στην Αθήνα, με την έννοια αν το ένα μαγαζί ήταν στο Μενίδι το άλλο στην Αγία Παρασκευή το τρίτο στον Άλιμο και το τέταρτο δίπλα στο σπίτι ή την εργασία σου αν η βόλτα να βρεις το φθηνότερο, υπολογίζοντας και το κόστος σε καυσιμο και χαμένο χρόνο από τη δουλειά σου (χαριτολογόντας πάντα) φτηνα μου βγηκε γιατι οι μαντρες ηταν διπλα σχεδον η μια με την αλλη : D παντως σωστα τα λες οτι το καλυτερο βρισκεται καπου στην μεση. υπαρχουν πολλα εξειδικευμενα με σωστα εργαλεια , διαγνωστικα κτλπ που δουλευουν με συγκεκριμενες μαρκες. οπου θα γλυτωσεις τα καπελα της αντιπρωσοπειας. εγω γενικα ειμαι της αποψης οποιος ψαχνει βρισκει το καλυτερο!
nik0laus Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Σύμφωνοι Και αυτοί οι σωστοί "εξειδικευμένοι" που έχουν κάνει και κάποιες επενδύσεις στην υλικοτεχνική υποδομή τους είναι φθηνότεροι από το επίσημο δικτυο αλλά όχι και με "τρελλές εξωγήινες" διαφορές. Η εμπειρία διδάσκει με σιγουριά τρία πράγματα : 1. Όποιος ψάχνει θα βρει εύκολα το φθηνότερο 2. Το απολύτως φθηνότερο δεν είναι πάντα το "καλύτερο" (δεν είναι σχεδόν ποτέ) 3. Το "καλύτερο" θέλει πάρα πολύ ψάξιμο Επεξ/σία 4 Μαρτίου 2018 από nik0laus
opcorsa Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 φυγατε απο το τοπικ παντως... κανενα αμαξι δεν δικαιολογειται να εχει φθορα δισκου στα 35 χιλιαδες χλμ προχθες ημουν σε αντιπροσωπεια ΤΟΥΟΤΑ και σκαει γιαρις (γυναικας προφανως) το οποιο θα εκανε το πρωτο του σερβις καπου κοντα στα 30 χιλιαδες χλμ.. το αμαξι ειχε ακομα τα εργοστασιακα λαδια (μισο λιτρο και αν) η γυναικα επεσε απο τα συννεφα για το οτι περνει λαδι το αμαξι.... τροφη για σκεψη
christopher0016 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 1 λεπτό πριν, opcorsa είπε η γυναικα επεσε απο τα συννεφα για το οτι περνει λαδι το αμαξι.... τροφη για σκεψη ελπιζω να της εξηγησαν και τι λαδι περνει .. φανταζεσαι να σκασει με το ηλιελαιο 1
nik0laus Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 4 λεπτά πριν, opcorsa είπε φυγατε απο το τοπικ παντως... κανενα αμαξι δεν δικαιολογειται να εχει φθορα δισκου στα 35 χιλιαδες χλμ προχθες ημουν σε αντιπροσωπεια ΤΟΥΟΤΑ και σκαει γιαρις (γυναικας προφανως) το οποιο θα εκανε το πρωτο του σερβις καπου κοντα στα 30 χιλιαδες χλμ.. το αμαξι ειχε ακομα τα εργοστασιακα λαδια (μισο λιτρο και αν) η γυναικα επεσε απο τα συννεφα για το οτι περνει λαδι το αμαξι.... τροφη για σκεψη Στα πόσα χιλιόμετρα θες να σου ξευτιλίσω ένα άρτει τοποθετηθέν σετ συμπλέκτη ; Αμα ο οδηγός είναι γιούχου ...... Ή αν για παράδειγμα μένεις στου Ζωγράφου στο Τερμα και βρίσκεις να παρκάρεις στην Παπαναστασίου ή τις παράλληλες με αυτή οδούς κοντά στα σχολεία πριν το Νεκροταφείο όπου η κλίση του δρόμου είναι υψηλή, και είσαι και λίγο "μυρωδιάς", δεν θέλει και πολύ περισσότερα από 35000 χλμ .... Αν μια - δυο φορές "ανάψει" ο δίσκος του συμπλέκτη τότε η συνολική αντοχή του , στην χιλιομετρική φθορά, μειώνεται δραστικά .
Joshua21 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, nik0laus είπε Στα πόσα χιλιόμετρα θες να σου ξευτιλίσω ένα άρτει τοποθετηθέν σετ συμπλέκτη ; Εγώ το καταφέρνω και χωρίς να το κινήσω ούτε μέτρο... 5' το πολύ χρειάζομαι μόνο That was not the tires... Επεξ/σία 4 Μαρτίου 2018 από Joshua21
opcorsa Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 6 λεπτά πριν, nik0laus είπε Στα πόσα χιλιόμετρα θες να σου ξευτιλίσω ένα άρτει τοποθετηθέν σετ συμπλέκτη ; Αμα ο οδηγός είναι γιούχου ...... Ή αν για παράδειγμα μένεις στου Ζωγράφου στο Τερμα και βρίσκεις να παρκάρεις στην Παπαναστασίου ή τις παράλληλες με αυτή οδούς κοντά στα σχολεία πριν το Νεκροταφείο όπου η κλίση του δρόμου είναι υψηλή, και είσαι και λίγο "μυρωδιάς", δεν θέλει και πολύ περισσότερα από 35000 χλμ .... Αν μια - δυο φορές "ανάψει" ο δίσκος του συμπλέκτη τότε η συνολική αντοχή του , στην χιλιομετρική φθορά, μειώνεται δραστικά . συμφωνοι... απλα φανταζομαι μερικοι κατασκευαστες εχουν και κατασκευαστικα συμπλεκτες με "καλυτερη " αντοχη... ημουν απο τους πρωτους που ειπε πως τα παντα στο αμαξι ειναι και θεμα χρησης και συντηρησης
Joshua21 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 1 λεπτό πριν, opcorsa είπε ημουν απο τους πρωτους που ειπε πως τα παντα στο αμαξι ειναι και θεμα χρησης και συντηρησης το οποίο έρχεται σε αντίφαση με το "κανενα αμαξι δεν δικαιολογειται να εχει φθορα δισκου στα 35 χιλιαδες χλμ". Μια χαρά δικαιολογείται στο micra του ts, ο ίδιος δήλωσε πως η γυναίκα του το "πατίναρε μέχρι που το πήρε στο χέρι".
opcorsa Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 9 λεπτά πριν, Joshua21 είπε το οποίο έρχεται σε αντίφαση με το "κανενα αμαξι δεν δικαιολογειται να εχει φθορα δισκου στα 35 χιλιαδες χλμ". Μια χαρά δικαιολογείται στο micra του ts, ο ίδιος δήλωσε πως η γυναίκα του το "πατίναρε μέχρι που το πήρε στο χέρι". δεν εχω μπει ποτε σε τετοια διλημματα βεβαια καθως ολη η οιγενεια και φιλοι μου οδηγαμε υποδειγματικα και ουτε φρενα αλλαζουμε ουτε συμπλεκτες ουτε παρομοια αναλωσιμα ΤΟΥΟΤΑ της οικογενειας αλλαξε πρωτη φορα τακακια μπροστα στα 180 χιλ χλμ φαντασου... και μιλαμε και για φορτηγο που ειχε φορτωματα και πορειες σε κακους δρομους
nik0laus Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 2 ώρες πριν, Joshua21 είπε Εγώ το καταφέρνω και χωρίς να το κινήσω ούτε μέτρο... 5' το πολύ χρειάζομαι μόνο That was not the tires... Επικό fail
christopher0016 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, opcorsa είπε δεν εχω μπει ποτε σε τετοια διλημματα βεβαια καθως ολη η οιγενεια και φιλοι μου οδηγαμε υποδειγματικα και ουτε φρενα αλλαζουμε ουτε συμπλεκτες ουτε παρομοια αναλωσιμα ΤΟΥΟΤΑ της οικογενειας αλλαξε πρωτη φορα τακακια μπροστα στα 180 χιλ χλμ φαντασου... και μιλαμε και για φορτηγο που ειχε φορτωματα και πορειες σε κακους δρομους ενταξει ειπαμε toyota δεν σπαει δεν χαλαει , αλλα 180 χιλιαδες χιλιομετρα για τακακια σαν πολλα δεν ειναι ? Επεξ/σία 4 Μαρτίου 2018 από christopher0016 2
zio10 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 5 ώρες πριν, opcorsa είπε δεν εχω μπει ποτε σε τετοια διλημματα βεβαια καθως ολη η οιγενεια και φιλοι μου οδηγαμε υποδειγματικα και ουτε φρενα αλλαζουμε ουτε συμπλεκτες ουτε παρομοια αναλωσιμα ΤΟΥΟΤΑ της οικογενειας αλλαξε πρωτη φορα τακακια μπροστα στα 180 χιλ χλμ φαντασου... και μιλαμε και για φορτηγο που ειχε φορτωματα και πορειες σε κακους δρομους Με τα πόδια το φρενάρατε;; 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα