Γιάννης Platano Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, AristidisZ είπε Σπανιότατο να σου περάσουν συμπλέκτη στην εγγύηση, πολλώ δε μάλλον μετά από 35000 χλμ... Σε Peugeot 206cc L/G του 2006 της κορης μου αλλαξαν αυτοματο κιβωτιο με 8500 χλμ και 13 μηνων . Αν εψαξα καλα το Κ13 εινα καπου του 2015 οποτε μια ερωτηση στην Nissan δεν θα εβλαπτε για περιπτωση εγγυησης. Σε Nissan Sunny του 1988 στον χρονο μου αλλαξαν αμορτισερ Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου 2018 από Γιάννης Platano
opcorsa Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2018 2 ώρες πριν, Joshua21 είπε Εφόσον μιλάμε για αυτοκίνητα από το 2000 και μετά(περίπου τότε που καταργήθηκε ο αμίαντος στα υλικά τριβής), 350.000 χλμ για να χρειαστεί δίσκο απλά δεν παίζει. Ειδικά στα Nissan ο μέσος όρος αλλαγής είναι κάπου στις 120.000km. Πόσο μάλλον αν το οδηγεί κουλομαρία, πάλι καλά να λες που άντεξε και 35 ολα ειναι θεμα χρησης και συντηρησης τυπε... και προφανως το αμαξι να ειναι απο σοβαρο κατασκευαστη... ονοματα δεν λεμε υποληψεις δεν θιγουμε
duende Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2018 2 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε Σε Peugeot 206cc L/G του 2006 της κορης μου αλλαξαν αυτοματο κιβωτιο με 8500 χλμ και 13 μηνων . Αν εψαξα καλα το Κ13 εινα καπου του 2015 οποτε μια ερωτηση στην Nissan δεν θα εβλαπτε για περιπτωση εγγυησης. Σε Nissan Sunny του 1988 στον χρονο μου αλλαξαν αμορτισερ του 2011 ειναι το αυτοκινητο, η σειρα βγηκε νομιζω το 2010..οποτε εγγυηση δεν εχει. μπορει να ειναι λιγα χιλιομετρα αλλα ειναι ολα μεσα στην πολη, δεν εχει βγει πολυ εκτος.. σχεδον με καθημερινη χρηση απο το '11 η καλυτερη τιμη που εχω βρει σε επισημο ειναι 450..και παλι θεωρω οτι ειναι πολλα..τεσπα
acomaedo Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2018 Μην πας σε επίσημο ή ζήτα το ανταλακτικό να είναι after market. Θα σε γδάρουν στα εργατικά αλλά τουλάχιστον θα γλυτώσεις από το ανταλλακτικό. Τα ίδια είχα πάθει με μίζα. 400€ η Νισσάν την original, 197 στην αντιπροσωπεία η Valeo. Μου δίνει την παλιά φεύγοντας και βλέπω πάνω 2 σηματάκια, ένα Nissan ένα valeo... 1
duende Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2018 μετα την αλλαγη θελει καποιο προγραμματισμο στον εγκεφαλο? γιατι μας ειπε οτι πρεπει να το κρατησει για να περασει κατι παραμετρους για το καινουργιο δισκο, δε καταλαβα και πολλα. μην ειναι καμια ρυθμιση οπως ειπαν πιο πανω και δωσουμε αεριτζιδικα λεφτα για ανταλλακτικα που δηθεν αλλαξε
Joshua21 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2018 4 ώρες πριν, paylidis είπε Στο E60 ο πατερας μου εχει το μαμίσιο συμπλέκτη 285000 και ειναι σαν καινουργιος... και ειναι και γερμανικό, οποτε θα περιμενα ανετα σε γιαπωνέζικο παραπάνω... Ομοίως στο δικό μου E87 με 162000 και αρκετό μπάσιμο-ζόρισμα όπου υπαρχει στροφή και γλύστρα ειναι ακόμα μια χαρά... Σχετικά με αυτό στα bold, πως ακριβώς διαπίστωσες ότι είναι σαν καινούργιος? Κατέβασες σασμάν για να μετρήσεις την φθορά του, και τη βρήκες μηδενική? Ή απλά εννοείς πως δεν έχει χρειαστεί ακόμα αλλαγή? Τα 120k km όπως έγραψα αφορούν το μέσο όρο, και αυτό δεν σημαίνει ούτε ότι κάποιο δεν μπορεί να βγάλει πάνω από 300k, ούτε ότι κάποιο άλλο στα χέρια της κουλομαρίας θα αντέξει πάνω από μήνα... Όσο αφορά τον συμπλέκτη, το πως το δουλεύεις έχεις περισσότερη σημασία από τα διανυθέντα χιλιόμετρα. Όσο για το "μπάσιμο-ζόρισμα" στις στροφές, δεν βλέπω το πως μπορεί να φθείρει πρόωρα το δίσκο.
paylidis Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Σχετικά με αυτό στα bold, πως ακριβώς διαπίστωσες ότι είναι σαν καινούργιος? Κατέβασες σασμάν για να μετρήσεις την φθορά του, και τη βρήκες μηδενική? Ή απλά εννοείς πως δεν έχει χρειαστεί ακόμα αλλαγή? Τα 120k km όπως έγραψα αφορούν το μέσο όρο, και αυτό δεν σημαίνει ούτε ότι κάποιο δεν μπορεί να βγάλει πάνω από 300k, ούτε ότι κάποιο άλλο στα χέρια της κουλομαρίας θα αντέξει πάνω από μήνα... Όσο αφορά τον συμπλέκτη, το πως το δουλεύεις έχεις περισσότερη σημασία από τα διανυθέντα χιλιόμετρα. Όσο για το "μπάσιμο-ζόρισμα" στις στροφές, δεν βλέπω το πως μπορεί να φθείρει πρόωρα το δίσκο. δουλευει αψογα δε πατινάρει κλπ μπασιμο σε στροφές με πισωκινητο σημαινει και παιχνιδι με συμπλέκτη-μετρημένες παντες κλπ για να μη σε μαζευουν απο τα χωράφια, συνεπως εγω τουλαχιστον το ζορίζω το συμπλέκτη μου και δε μου κανει κιχ Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου 2018 από paylidis 1
tarantules Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 21 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε Ποιας χρονολογιας ειναι το Micra ? Αν ειναι καινουργιο δεν επιτρεππεται να θελει τοσο γρηγορα αλλαγμα. Γιατί εαν είναι παλαιότερης χρονολογίας δικιολογείται; Εμένα το δικό μου είναι μοντέλο του 93 , έχει κάνει 440.000χλμ και δεν του έχω αλλάξει ποτέ δίσκο... Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου 2018 από tarantules 3
Joshua21 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2018 1 λεπτό πριν, paylidis είπε δουλευει αψογα δε πατινάρει κλπ μπασιμο σε στροφές με πισωκινητο σημαινει και παιχνιδι με συμπλέκτη-μετρημένες παντες κλπ για να μη σε μαζευουν απο τα χωράφια, συνεπως εγω τουλαχιστον το ζορίζω το συμπλέκτη μου και δε μου κανει κιχ Ok, απλά ρώτησα επειδή έτσι όπως το είχες διατυπώσει κάποιος άσχετος θα μπορούσε να φανταστεί ότι ο συμπλέκτης του E60 βγάζει άνετα 2-3 εκατομμύρια χιλιόμετρα. Κανείς δεν μπορεί να σου πει με σιγουριά ότι δεν θα αρχίσει να πατινάρει(συνεπώς να χρειαστεί συμπλέκτη) σε 1.000 χλμ. Όσο για το παιχνίδι με το συμπλέκτη, εφόσον το κάνεις σωστά(δεν το αφήνεις να πατινάρει) ο δίσκος απλά δεν τρώγεται. 8 λεπτά πριν, tarantules είπε Γιατί εαν είναι παλαιότερης χρονολογίας δικιολογείται; Εμένα το δικό μου είναι μοντέλο του 93 , έχει κάνει 440.000χλμ και δεν του έχω αλλάξει ποτέ δίσκο... Όντως, σε όλα σχεδόν τα Nissan μέχρι το 2000 περίπου με σωστή χρήση ο συμπλέκτης έβγαζε άνετα πάνω από 350k km, στα νεώτερα μοντέλα είναι εξαιρετικά σπάνιο να αντέξουν τόσο. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2018 8 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε Σε Peugeot 206cc L/G του 2006 της κορης μου αλλαξαν αυτοματο κιβωτιο με 8500 χλμ και 13 μηνων . Αν εψαξα καλα το Κ13 εινα καπου του 2015 οποτε μια ερωτηση στην Nissan δεν θα εβλαπτε για περιπτωση εγγυησης. Σε Nissan Sunny του 1988 στον χρονο μου αλλαξαν αμορτισερ και εμένα το nissan cherry (αδελφάκι του sunny) του μπαμπά μου είχε θέμα με το αμορτισέρ. Οχι στον χρόνο αλλά είχε βγάλει τέτοια βλάβη.
LouCi4er Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2018 Καλα 100€ που λετε για το σετ συμπλεκτη δεν παιζει παιδια αλλα και 600-700€ που του ζηταει η αντιπροσωπεια ειναι κλεψιμο καθαρα.Τα Nissan μετα το 2000 περιπου κατασκευαζονται στην Ευρωπη ελεω συνεργασιας με την Renault και φορανε LuK συμπλεκτες.του ξαδερφου μου το Ν16 ειχε Luk απο την μανα του,χρειαστηκε αλλαγη καπου στις 250.000χλμ και το γνησιο το σετ ειχε μεσα παλι Luk(μαζι με την σταμπα Nissan).Δεν εγραψε τι μοτερ φοραει το Κ13,μπορω παντως να κοιταξω αυριο στην δουλεια ποσο βγαινει το Luk. Παντως αυτα τα καραγκιοζιλικια του στυλ βολαν διπλης μαζας και υδραυλικα ρουλεμαν συμπλεκτη τα εχει εφευρει η Luk οποτε αν το αμαξι (ειναι πολυ καινουργιο μοντελο και δεν το ξερω) φοραει υδραυλικο ρουλεμαν,κατα 99% εχει Luk συμπλεκτη.Η Aisin δυσκολα να βαλει υδραυλικο ρουλεμαν,ακομα και στα τελευταιο μοντελα βαζει κατω αντλια συμπλεκτη(εξω απο το σαζμαν δλδ που παταει το διχαλο).Υδραυλικα ρουλεμαν εχει η Luk(μαζι με INA κλασικα) η Valeo και η Sachs(σαν πρωτη εφαρμογη).Παντως σκατα τα εχουν κανει,παταω στην δουλεια το ταδε ανταλακτικο,παταω εφαρμογες και μπαινει σε 7 διαφορετικες μαρκες. 1
villasg Δημοσ. 1 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2018 Διαλεχτε : http://www.mister-auto.gr/el/set-sumpl-kte/nissan-micra-iv-k13-1-2-80bhp_v7043_g479.html
papoys1 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 27/2/2018 στις 2:56 ΜΜ, tarantules είπε Γιατί εαν είναι παλαιότερης χρονολογίας δικιολογείται; Εμένα το δικό μου είναι μοντέλο του 93 , έχει κάνει 440.000χλμ και δεν του έχω αλλάξει ποτέ δίσκο... Ο συμπλέκτης εξαρτάται αποκλειστικά από τον οδηγό.Έχω αλλάξει τρία αυτοκίνητα ποτέ δεν άλλαξα δίσκο πλατώ .Το προηγούμενο hundai 200.000 χιλιόμετρα το opel vectra τώρα 240.000 χιλιόμετρα και με τον τρόπο που οδηγώ νομίζω ότι ποτέ δεν θα αλλάξω.Και σε δύσκολες ανηφόρες με χειρόφρενο ξεκινάω να μην τον ζορίσω λέμε. όπως κοίταξα στο onparts το Κ13 και έχει ο TS έχει το πιο ακριβό σετ από όλα τα μικρα.Φτάνει μέχρι 399 ευρώ. Έχει όμως και το valeo πάρα πολύ μάρκα με 100 ευρώ άλλα 110 -150 στο συνεργείο και είναι οκ.Δεν είναι ανάγκη να πάει στο πανάκριβο.Έτσι κι αλλιώς με το πόδι που έχει η γυναίκα ότι και να βάλει δε θα αντέξει και πολύ. https://www.onparts.gr/nissan-micra-iv-k13-1-2-80hp-80hp/antallaktika/sumplektis-metadosi/set-sumplekti Και μία συμβουλή.Από όπου και αν αγοράσετε το ανταλλακτικό ρίχτε και μία ματιά στο onparts.Έχει μεγαλίτερη γκάμα ακόμη και από ξένα σάιτ. Επεξ/σία 1 Μαρτίου 2018 από papoys1 1
Alxnks Δημοσ. 1 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, LouCi4er είπε Καλα 100€ που λετε για το σετ συμπλεκτη δεν παιζει παιδια .. Άλλαξα προχτές στο αμάξι μου, Hyundai Coupe S145. Valeo σετ συμπλέκτη (δηλαδή δίσκο, πλατώ, ρουλεμάν)...αγορά 85€ με απόδειξη. Περίπου 2.5 βαλβολινες Total (10.90€ εκάστη) και περαστικά 100€...το σύνολο 210€ για την αλλαγή. Και στο συγκεκριμένο αμάξι πρέπει να κατέβει η γέφυρα για να γίνει η δουλειά. Στο micra? Επεξ/σία 1 Μαρτίου 2018 από Alxnks 2
opcorsa Δημοσ. 1 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2018 toyota carina στενου φιλου 20ετιας, 600 χιλιαδες χιλιομετρα, βενζινη, ακομα με το μαμα απιεραχτο κιβωτιο-σασμαν-συμπλεκτη και απειραχτο κινητηρα.. Where is your god now? 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα