Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, BritGreek είπε

Το σετ συμπλέκτη για το micra (δίσκος-πλατό-ρουλεμάν) κοστίζει λιγότερο  από 65 ευρώ, σε valeo ή aisin. Από εκεί και πέρα, τα περισσότερα συνεργεία που ξέρω εγώ χρεώνουν 80 ευρώ για να το τοποθετήσουν. Ψάξου λίγο. Υπάρχει μαγαζί στο Περιστέρι (και πολλά άλλα παντού) με ανταλλακτικά που φέρνει τα πάντα. Η Nissan νομίζω βάζει AISIN στα μοντέλα της. Τα λεφτά για ανταλλακτικά που γράφονται πολλές φορές εδώ μέσα είναι εξωπραγματικά πολλά σε σχέση με αυτά που πληρώνουμε εμείς.Σε Almera που άλλαξα εγώ για φίλο, η αντιπροσωπεία του είπε 300. Εγώ του πήρα το σετ σε AISIN στα 60 ευρώ, και τον τοποθέτησε συνεργείο με 80 ευρώ. Πριν από μια εβδομάδα. Σε Getz που άλλαξα πριν από 15 ημέρες (Valeo), τον αγόρασα 63 ευρώ. Όλα αυτά με απόδειξη κανονικότατα. Επίσης, άλλαξα όλους τους ιμάντες, με κόστος αγοράς 40 ευρώ (εσωτερικό, εξωτερικό, δυναμό, κλιματισμού).

Και εγώ έτσι νόμιζα.Αλλά για ορισμένα Κ13 που έχει ο φίλος το σετ κοντεύει τα 300 ευρώ.Άμα σου κάτσει γυναίκα που για να ξεκινήσει φτάνει στις 5000 στροφές και δεν σηκώνει εύκολα το πόδι από το συμπλέκτη την έβαψες.

  • Like 1
Δημοσ.

Αλλαγή σε τόσα λίγα χιλιόμετρα, είναι κωμικοτραγικό. Συμπλεκταρισμένο το πάει;
Εν πάση περιπτώση, αν πάρεις το σετ από την αντιπροσωπεία, κοστίζει πολύ παραπάνω, συν τα έξοδα εργασίας.
Σε εξωτερικά μαγαζιά ίσως το βρεις πιο φθηνά. 
Κοίτα  και σε μεγάλες εισαγωγικές εταιρίες, που φέρνουν ανταλλακτικά.

Δημοσ.

προτου ανοιξω το θέμα να πω την αληθεια περιμενα να δω αλλαγη δισκου στις 350.000... οι 35.000 ειναι πολύυυ λιγες (αν και ξερω και εγω οδηγό που τον αλλαξε στον πρώτο μήνα του αυτοκινήτου :P )

 

TS οτι ειπαν παραπάνω, ενα καλό κιτ δε προκειται να κοστίζει πάνω απο 90-100€ για το μικρα και το πιο βαρύ κόστος σε εργατικά (π.χ. στο δικο μου Bmw που ειναι μπελάς για να αλλαξει) ειναι στα 100€ αρα τα 500 (ποσο μάλλον 600) ειναι παράνοια... 

Δημοσ.
14 ώρες πριν, duende είπε

δικαιολογειται αν το οδηγει η γυναικα μου :P το πατιναρε μεχρι που το πηρε στο χερι

τεσπα, με κατι παζαρια απο δω κ απο κει μας ειπαν 500 με τα εργατικα. θα παρω και μερικες προσφορες ακομα να δω. ευχαριστω για τις απαντησεις

και παλι ειναι παρα πολλα τα 500 οπως λενε και οι υπολοιποι.   υπαρχουν και αλλα συνεργεια  να παρεις προσφορες.

 

 

Δημοσ.
14 ώρες πριν, duende είπε

δικαιολογειται αν το οδηγει η γυναικα μου :P το πατιναρε μεχρι που το πηρε στο χερι

τεσπα, με κατι παζαρια απο δω κ απο κει μας ειπαν 500 με τα εργατικα. θα παρω και μερικες προσφορες ακομα να δω. ευχαριστω για τις απαντησεις

σε αλλα νεα, ΤΟΥΟΤΑ της οικογενειας μου εχει 355 χιλιαδες χλμ με τον ιδιο συμπλεκτη :devil:

  • Like 1
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, paylidis είπε

προτου ανοιξω το θέμα να πω την αληθεια περιμενα να δω αλλαγη δισκου στις 350.000... οι 35.000 ειναι πολύυυ λιγες (αν και ξερω και εγω οδηγό που τον αλλαξε στον πρώτο μήνα του αυτοκινήτου :P )

Εφόσον μιλάμε για αυτοκίνητα από το 2000 και μετά(περίπου τότε που καταργήθηκε ο αμίαντος στα υλικά τριβής), 350.000 χλμ για να χρειαστεί δίσκο απλά δεν παίζει. Ειδικά στα Nissan ο μέσος όρος αλλαγής είναι κάπου στις 120.000km. Πόσο μάλλον αν το οδηγεί κουλομαρία, πάλι καλά να λες που άντεξε και 35 :P

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Εγω δεν εχω καταλαβει αν ο TS μιλαει για καινουργιο  Micra ...Εγγυηση δεν εχει αν ειναι καινουργιο ?

k13 ειπε

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Εγω δεν εχω καταλαβει αν ο TS μιλαει για καινουργιο  Micra ...Εγγυηση δεν εχει αν ειναι καινουργιο ?

Εγγύηση υπάρχει για αστοχία υλικού, πχ αν ξεκολλήσει το υλικό τριβής από το δίσκο, αν σπάσει κάποιο ελατήριο/χτένι κτλ, η φυσιολογική φθορά δεν καλύπτεται.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

k13 ειπε

Ποιας χρονιας ειναι αυτο ?

8 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Σπανιότατο να σου περάσουν συμπλέκτη στην εγγύηση, πολλώ δε μάλλον μετά από 35000 χλμ...

Σε Peugeot 206cc L/G του 2006 της κορης μου αλλαξαν αυτοματο κιβωτιο με 8500 χλμ και 13 μηνων  .

  • Sad 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Σε Peugeot 206cc L/G του 2006 της κορης μου αλλαξαν αυτοματο κιβωτιο με 8500 χλμ και 13 μηνων  .

Νομίζω ότι είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα το ένα με το άλλο....

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Εφόσον μιλάμε για αυτοκίνητα από το 2000 και μετά(περίπου τότε που καταργήθηκε ο αμίαντος στα υλικά τριβής), 350.000 χλμ για να χρειαστεί δίσκο απλά δεν παίζει. Ειδικά στα Nissan ο μέσος όρος αλλαγής είναι κάπου στις 120.000km. Πόσο μάλλον αν το οδηγεί κουλομαρία, πάλι καλά να λες που άντεξε και 35 :P

Στο E60 ο πατερας μου εχει το μαμίσιο συμπλέκτη 285000 και ειναι σαν καινουργιος... και ειναι και γερμανικό, οποτε θα περιμενα ανετα σε γιαπωνέζικο παραπάνω...

Ομοίως στο δικό μου E87 με 162000 και αρκετό μπάσιμο-ζόρισμα όπου υπαρχει στροφή και γλύστρα ειναι ακόμα μια χαρά...

Μόλις τώρα, AristidisZ είπε

Νομίζω ότι είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα το ένα με το άλλο....

Ειναι αναλώσιμο υλικό όπως και να εχει δε το καλύπτει καμία εγγυηση ακομα και στον 1 μήνα...

 

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...