Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
On 25/02/2018 at 10:07 AM, Agmourk said:

Δεν είναι επένδυση. Τμήμα έρευνας και ανάπτυξης έφτιαξαν για να συνεργάζονται με πανεπιστήμια, και να χρησιμοποιούν υπάρχων πόρους από ερευνητικά πρόγραμματα (Horizon, ΕΛΙΔΕΚ, ΙΚΥ κλπ) με συμφωνία για ανάπτυξη δικτύου προφανώς και στην Ελλάδα. Win - win κατάσταση για την Tesla και την Ελλαδα, για το λόγο ότι οι Έλληνες μηχανικοί μπορούν να εκπαιδεύονται και να έχουν προυπηρεσία σε μια τρομερή και καινοτόμα εταιρεία, ενώ η εταιρεία έχει πρόσβαση στον άπειρο ήλιο που έχουμε κάθε χρόνο για την παραγωγή και την ανάπτυξη του δικτύου φωτοβολταικών που θέλει.

Μι σκούζι αλλά δε νομίζω πως είχαν έλλειψη ήλιου στην Καλιφόρνια και είπαν να έρθουν Ελλάδα για να τους φτάσει. Εκεί έχουν μέχρι και περισσότερο ήλιο απ' ότι στην Ελλάδα.

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, newton91 είπε

Μόνο από ΕΜΠ. Γτ από αλλα πανεπιστήμια δεν βγαίνουν καλοί μηχανικοί. 

Μάλλον βγαίνουν. Αλλά αν δεν έχουν πάει στην Tesla τι σημασία έχει;

Δημοσ.

Θα παρεξηγηθώ αν πω ότι αγαπώ τον Musk? Ειδικά σε αυτή την ηλικία? :lol:

Πέραν της πλάκας. Όπως έχω πει ξανά.. πίσω από καθετί σπουδαίο πάντα υπάρχει τουλάχιστον ένας Έλληνας.. Δεν πρέπει να είμαστε υπερήφανοι για αυτό? 

Και να σταματήσουμε να ζηλεύουμε επιχειρηματίες όπως αυτόν που αν μη τι άλλο δίνει ευκαιρίες σε ανθρώπους που το αξίζουν και που είναι ίδιας Εθνικότητας με εμάς?

Εγώ προσωπικά αισθάνομαι πολύ περήφανος και όπως έχω ξαναπεί πέραν ότι αγαπώ την τεχνολογία και ως μέσο μετακίνησης τα ηλεκτρικά οχήματα, όλα δείχνουν (cross fingers) ότι κάτι πάει να γίνει στην Ελλάδα τουλάχιστον στο θέμα μετακίνησης και εξέλιξης.

Όμορφο και ελπιδοφόρο νέο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ελπιδοφορο νεο, πιθανοτατα περα του τι ακουγεται, η ειδηση να αφορα μονο την εγκατασταση ταχυφορτιστων , ισως και σερβις. Παρολα αυτα σημαντικη ειδηση, δειχνει οτι μας βαζει στον χαρτη της ηλεκτροκινησης.

Ισως ξυπνησει και η BMW Hellas, που την ενδιαφερει μονο να κανει την πωληση και μετα γεια σας...

Επεξ/σία από mdr21
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το δίκτυο service της Tesla πάντως αναμένεται να τριπλασιαστεί φέτος, (αν και >80% του service τους γίνεται με OTA updates και mobile vans στον χώρο του πελάτη), όπως και το δίκτυο superchachers και η Ελλάδα είναι ένας μεγάλος τουριστικός προορισμός για τους πελάτες της.

Ο Musk επίσης ψάχνει προσφορές για να χτίσει τα επόμενα 4 gigafactory σε Ευρώπη και Κίνα, και άλλα 10-20 μακροπρόθεσμα. Άλλες εταιρίες έχουν προγραμματίσει άλλα 10 ακόμη στην Ευρώπη. Τέτοιες ευκαιρίες εμφανίζονται σπάνια, αντί να μεμψιμοιρούμε και να τα παρατάμε θα έπρεπε να τις κυνηγάμε με νύχια και δόντια.

Επεξ/σία από Omnigeek
Δημοσ.
10 hours ago, defacer said:

Μι σκούζι αλλά δε νομίζω πως είχαν έλλειψη ήλιου στην Καλιφόρνια και είπαν να έρθουν Ελλάδα για να τους φτάσει. Εκεί έχουν μέχρι και περισσότερο ήλιο απ' ότι στην Ελλάδα.

Έλλειψη ήλιου μπορεί να μην έχουν (χώρια που ήδη έχει φτιάξει τα "έξυπνα κεραμίδια" στην Καλιφόρνια), αλλά δεν ξέρω αν τους φτάνει για να ηλεκτροδοτήσουν την Ν. Ευρώπη. Νομίζω τώρα έγινε πιο κατανοητό, αν δεν ήταν αρκετά στο πρώτο μου μήνυμα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τώρα που η Tesla έρχεται επίσημα στην Ελλάδα είναι ευκαιρία όσοι επαγγελματίες (ιδιαίτερα στον τουρισμό) ενδιαφέρονται για δωρεάν φορτιστές για τα parking τους να κάνουν αίτηση.

 https://www.tesla.com/charging-partners#apply

Σε κάποιες περιπτώσεις πληρώνει ακόμη και τα έργα της εγκατάστασης για destination chargers σε hospitality & retail επιχειρήσεις για parking πελατών (ξενοδοχεία, εμπορικά κέντρα, εστιατόρια κτλ), σε εταιρίες για parking εργαζομένων, ακόμα και για μεγάλες πολυκατοικίες! (link).

Επεξ/σία από Omnigeek
Δημοσ.

Μερικές ειδήσεις:

Αποστολόπουλος: Παραχωρεί στην Tesla δωρεάν εργοστάσιο στην Κόρινθο

Σήμερα το πρωί απέστειλα μία προσωπική επιστολή στον κύριο Elon Musk, της Tesla, με την οποία τον καλωσορίζω για την ίδρυση της Tesla Greece, και του γραφείου Έρευνας και Ανάπτυξης στην Αθήνα. Ανέφερα στον κύριο Musk ότι του παραχωρώ για δέκα χρόνια, με μηδενικό κόστος για την εταιρεία του, το εργοστάσιο και τις εγκαταστάσεις  της θυγατρικής εταιρείας του Ομίλου μου, της Ιατρικής Τεχνικής στην Κόρινθο, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί για την δημιουργία ενός σύγχρονου κέντρου Έρευνας και Καινοτομίας ουτώς ώστε η Ελλάδα να καθιερωθεί στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας καινοτομίας, έρευνας και τεχνολογίας, Οφείλουμε να το επιδιώξουμε γιατί μπορούμε να το πετύχουμε και γιατί είναι στο χέρι μας.

 

Tesla: Τη διεκδικούσαν 10 χώρες, την «κέρδισε» η Ελλάδα

Σύμφωνα με πληροφορίες του υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, ο φάκελος που κατέθεσε η ελληνική ομάδα που διαπραγματευόταν την επένδυση με την Tesla περιελάμβανε το πλαίσιο θεσμικών, χρηματοδοτικών και φορολογικών κινήτρων που δίνονται για την ίδρυση μιας εταιρείας με ερευνητικό αντικείμενο στη χώρα μας. Το ένα σημείο που παρουσιάστηκε ήταν η πρόσβαση σε εθνικές και ευρωπαϊκές χρηματοδοτήσεις, τις οποίες μπορεί η Tesla να διεκδικήσει σε ανταγωνιστική βάση. Ακόμη αναλύθηκε το πλαίσιο φορολογικών κινήτρων που προώθησε η κυβέρνηση: με ΚΥΑ του 2017 επικαιροποίησε τα είδη των δαπανών έρευνας και καινοτομίας που δικαιούνται έκπτωση φόρου επί των ακαθάριστων εσόδων ύψους 130% (εκσυγχρονίστηκε για πρώτη φορά το σχετικό θεσμικό πλαίσιο, σύμφωνα με το ευρωπαϊκό) αλλά και η ψήφιση νόμου το 2016 που ανέβασε τον συντελεστή απόσβεσης για ερευνητικό εξοπλισμό από 10% σε 40% μειώνοντας τον χρόνο απόσβεσης από 10 σε δυόμισι χρόνια. Ευνοϊκή για επενδύσεις έντασης γνώσης είναι και η διάταξη που εξασφαλίζει φοροαπαλλαγή για τα έσοδα που προκύπτουν από πατέντες τα τρία πρώτα χρόνια. Εντωμεταξύ κυβερνητικές πηγές ανέφεραν στο «Εθνος της Κυριακής» ότι με αφορμή την επένδυση της Tesla σχεδιάζονται από τα αρμόδια υπουργεία περισσότερα φορολογικά κίνητρα για ίδρυση τμημάτων R&D σε επιχειρήσεις, τα οποία θα ψηφιστούν σε επόμενο νομοσχέδιο.

 

Η «παράγκα» της Tesla Greece στο Τεχνολογικό Πάρκο του Δημόκριτου και ο Stephan Werkman

Ο κ. Stephan William Werkman κάτοικος της Λ. Κηφισίας 238

Το εντυπωσιακό της επένδυσης της Tesla Greece είναι ότι ως διαχειριστής της ΙΚΕ  εμφανίζεται ο κ. Stephan William Werkman του Wilhelmus και της Agnes, ο οποίος δηλώνει κάτοικος στη Λεωφόρο Κηφισίας 238 στο Χαλάνδρι.  Το bankingnews επισκέφθηκε τη διεύθυνση που έχει ορίσει ο ιδρυτής της ΙΚΕ, αλλά ήταν αδύνατο να τον εντοπίσουμε καθώς η διαμονή του ή έστω ένα γραφείο με το όνομα της εταιρείας δεν υπήρχε στη διεύθυνση που ο ίδιος έχει ορίσει.

--------------------------------------------------------------

Επομένως η Tesla με μία εταιρία-φάντασμα, θα τσιμπήσει τζάμπα εργοστάσιο, εθνικές και ευρωπαικές χρηματοδοτήσεις, φοροαπαλλαγές, ενώ για χάρη της τροποιείται και το νομικό πλαίσιο.

Τυπική Tesla. Απομυζά κρατικές επιδοτήσεις, όπως έχει κάνει και όπου αλλού έχει δραστηριοποιηθεί.

Inside Nevada’s $1.3 billion gamble on Tesla

Nevada ultimately won the factory deal, but at a cost that has proven controversial: the state offered an incentives package that was the largest in Nevada history, and became one of the 15 largest nationally. Over the next 20 years, Tesla could take in nearly $1.3 billion in tax benefits for building its Gigafactory in Nevada, according to projections from the state, as hires are made for the factory locally and from around the country. Assuming Tesla meets its obligations under the deal, it will spend 20 years free from sales tax, and 10 years free from property tax, while it receives millions of dollars more in tax credits.

Η Tesla στη Nevada μεταξύ άλλων πήρε τζάμπα γή, το δημόσιο τους έφτιαξε τζάμπα τους δρόμους γύρω απο το εργοστάσιο, και παίρνει και σχεδόν τζάμπα ρεύμα, σε εξαιρετικά χαμηλή τιμή.

Μέρος της συμφωνίας απο την πλευρά της Tesla ήταν να επεκταθεί το εργοστάσιο, να προσληφθούν συγκεκριμένοι αριθμοί εργαζομένων, καθώς και να εγκατασταθούν μέσα στο Gigafactory τρίτοι κατασκευαστές. Τίποτα απο αυτά δέν έχει γίνει.

Παρόμοιες συμφωνίες προκλητικά υπέρ της Tesla έχουν γίνει και στο Gigafactory 2 στο Buffalo καθώς και στο εργοστάσιο του Fremont.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Μερικές ειδήσεις:

Αποστολόπουλος: Παραχωρεί στην Tesla δωρεάν εργοστάσιο στην Κόρινθο

Σήμερα το πρωί απέστειλα μία προσωπική επιστολή στον κύριο Elon Musk, της Tesla, με την οποία τον καλωσορίζω για την ίδρυση της Tesla Greece, και του γραφείου Έρευνας και Ανάπτυξης στην Αθήνα. Ανέφερα στον κύριο Musk ότι του παραχωρώ για δέκα χρόνια, με μηδενικό κόστος για την εταιρεία του, το εργοστάσιο και τις εγκαταστάσεις  της θυγατρικής εταιρείας του Ομίλου μου, της Ιατρικής Τεχνικής στην Κόρινθο, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί για την δημιουργία ενός σύγχρονου κέντρου Έρευνας και Καινοτομίας ουτώς ώστε η Ελλάδα να καθιερωθεί στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας καινοτομίας, έρευνας και τεχνολογίας, Οφείλουμε να το επιδιώξουμε γιατί μπορούμε να το πετύχουμε και γιατί είναι στο χέρι μας.

Tesla: Τη διεκδικούσαν 10 χώρες, την «κέρδισε» η Ελλάδα

Σύμφωνα με πληροφορίες του υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, ο φάκελος που κατέθεσε η ελληνική ομάδα που διαπραγματευόταν την επένδυση με την Tesla περιελάμβανε το πλαίσιο θεσμικών, χρηματοδοτικών και φορολογικών κινήτρων που δίνονται για την ίδρυση μιας εταιρείας με ερευνητικό αντικείμενο στη χώρα μας. Το ένα σημείο που παρουσιάστηκε ήταν η πρόσβαση σε εθνικές και ευρωπαϊκές χρηματοδοτήσεις, τις οποίες μπορεί η Tesla να διεκδικήσει σε ανταγωνιστική βάση. Ακόμη αναλύθηκε το πλαίσιο φορολογικών κινήτρων που προώθησε η κυβέρνηση: με ΚΥΑ του 2017 επικαιροποίησε τα είδη των δαπανών έρευνας και καινοτομίας που δικαιούνται έκπτωση φόρου επί των ακαθάριστων εσόδων ύψους 130% (εκσυγχρονίστηκε για πρώτη φορά το σχετικό θεσμικό πλαίσιο, σύμφωνα με το ευρωπαϊκό) αλλά και η ψήφιση νόμου το 2016 που ανέβασε τον συντελεστή απόσβεσης για ερευνητικό εξοπλισμό από 10% σε 40% μειώνοντας τον χρόνο απόσβεσης από 10 σε δυόμισι χρόνια. Ευνοϊκή για επενδύσεις έντασης γνώσης είναι και η διάταξη που εξασφαλίζει φοροαπαλλαγή για τα έσοδα που προκύπτουν από πατέντες τα τρία πρώτα χρόνια. Εντωμεταξύ κυβερνητικές πηγές ανέφεραν στο «Εθνος της Κυριακής» ότι με αφορμή την επένδυση της Tesla σχεδιάζονται από τα αρμόδια υπουργεία περισσότερα φορολογικά κίνητρα για ίδρυση τμημάτων R&D σε επιχειρήσεις, τα οποία θα ψηφιστούν σε επόμενο νομοσχέδιο.

Η «παράγκα» της Tesla Greece στο Τεχνολογικό Πάρκο του Δημόκριτου και ο Stephan Werkman

Ο κ. Stephan William Werkman κάτοικος της Λ. Κηφισίας 238

Το εντυπωσιακό της επένδυσης της Tesla Greece είναι ότι ως διαχειριστής της ΙΚΕ  εμφανίζεται ο κ. Stephan William Werkman του Wilhelmus και της Agnes, ο οποίος δηλώνει κάτοικος στη Λεωφόρο Κηφισίας 238 στο Χαλάνδρι.  Το bankingnews επισκέφθηκε τη διεύθυνση που έχει ορίσει ο ιδρυτής της ΙΚΕ, αλλά ήταν αδύνατο να τον εντοπίσουμε καθώς η διαμονή του ή έστω ένα γραφείο με το όνομα της εταιρείας δεν υπήρχε στη διεύθυνση που ο ίδιος έχει ορίσει.

--------------------------------------------------------------

Επομένως η Tesla με μία εταιρία-φάντασμα, θα τσιμπήσει τζάμπα εργοστάσιο, εθνικές και ευρωπαικές χρηματοδοτήσεις, φοροαπαλλαγές, ενώ για χάρη της τροποιείται και το νομικό πλαίσιο.

Τυπική Tesla. Απομυζά κρατικές επιδοτήσεις, όπως έχει κάνει και όπου αλλού έχει δραστηριοποιηθεί.

Inside Nevada’s $1.3 billion gamble on Tesla

Nevada ultimately won the factory deal, but at a cost that has proven controversial: the state offered an incentives package that was the largest in Nevada history, and became one of the 15 largest nationally. Over the next 20 years, Tesla could take in nearly $1.3 billion in tax benefits for building its Gigafactory in Nevada, according to projections from the state, as hires are made for the factory locally and from around the country. Assuming Tesla meets its obligations under the deal, it will spend 20 years free from sales tax, and 10 years free from property tax, while it receives millions of dollars more in tax credits.

Η Tesla στη Nevada μεταξύ άλλων πήρε τζάμπα γή, το δημόσιο τους έφτιαξε τζάμπα τους δρόμους γύρω απο το εργοστάσιο, και παίρνει και σχεδόν τζάμπα ρεύμα, σε εξαιρετικά χαμηλή τιμή.

Μέρος της συμφωνίας απο την πλευρά της Tesla ήταν να επεκταθεί το εργοστάσιο, να προσληφθούν συγκεκριμένοι αριθμοί εργαζομένων, καθώς και να εγκατασταθούν μέσα στο Gigafactory τρίτοι κατασκευαστές. Τίποτα απο αυτά δέν έχει γίνει.

Παρόμοιες συμφωνίες προκλητικά υπέρ της Tesla έχουν γίνει και στο Gigafactory 2 στο Buffalo καθώς και στο εργοστάσιο του Fremont.

 

Τελικά θα πάρει τσάμπα εργοστάσιο ή θα κάτσει στην παράγκα στο τεχνολογικό πάρκο στον Δημόκριτο; Οι φοροαπαλλαγές (από το '16 πολλές lol) ψηφιστήκαν για χατήρι της Tesla ή για λόγους εκσυχρονισμού και εναρμόνισης με την ΕΕ; Αν είναι μια εταιρία φάντασμα που το μόνο που κάνει είναι να απομυζά επιδοτήσεις γιατί την παρακαλούσαμε να έρθει όπως και οι άλλες 10 χώρες που γράφουν τα link σου;  Έπρεπε και να της απαγορεύσουν να ανταγωνιστεί ισότιμα για τις Ευρωπαϊκές κτλ χρηματοδοτήσεις; Η εμπάθεια και η εμμονή σου πλησιάζει επικίνδυνα επίπεδα, πρόσεξε το. Για το καλό σου το λέω μην καταλήξεις να βλέπεις εφιάλτες με κανά musk να σε κυνηγάει να σε φάει!

Επεξ/σία από Omnigeek
Δημοσ.
18 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Τελικά θα πάρει τσάμπα εργοστάσιο ή θα κάτσει στην παράγκα στο τεχνολογικό πάρκο στον Δημόκριτο; Οι φοροαπαλλαγές (από το '16 πολλές lol) ψηφιστήκαν για χατήρι της Tesla ή για λόγους εκσυχρονισμού και εναρμόνισης με την ΕΕ; Αν είναι μια εταιρία φάντασμα που το μόνο που κάνει είναι να απομυζά επιδοτήσεις γιατί την παρακαλούσαμε να έρθει όπως και οι άλλες 10 χώρες που γράφουν τα link σου;  Έπρεπε και να της απαγορεύσουν να ανταγωνιστεί ισότιμα για τις Ευρωπαϊκές κτλ χρηματοδοτήσεις; Η εμπάθεια και η εμμονή σου πλησιάζει επικίνδυνα επίπεδα, πρόσεξε το. Για το καλό σου το λέω μην καταλήξεις να βλέπεις εφιάλτες με κανά musk να σε κυνηγάει να σε φάει!

Η Tesla, αυτή τη στιγμή δέν έχει ούτε μαντήλι να κλάψει.

Το τελευταίο τρίμηνο ξεπούλησαν όλο το απόθεμα αυτοκινήτων τους, κάτι που καταφέρανε δίνοντας γενναίες εκπτώσεις (φαίνεται απο τα margins που έχουν πέσει), εξαργυρώσανε όλα τα ZEV και GHG credits και στεγνώσανε το working capital. Και με όλα αυτά το μόνο που κατάφεραν είναι απλά να φρενάρουν λίγο τις ζημιές, για κέρδη ούτε λόγος.

Τώρα αυτό το τρίμηνο οι πωλήσεις έχουν πέσει κατακόρυφα, και η παραγωγή του Model 3 φαίνεται να έχει κολλήσει:

model3.JPG.5c99d4db57e679edf972dce7f48e7ec7.JPG

Τα νούμερα του Model 3 tracker του Bloomberg είχαν φτάσει λίγο πάνω απο 1000 ανα εβδομάδα, αλλά εδώ και 2-3 εβδομάδες έχουν σταματήσει οι αναφορές για νέες παραδόσεις, οπότε τα νούμερα αναπροσαρμόζονται προς τα κάτω. Έχουν εμφανιστεί σοβαρά προβλήματα στα αυτοκίνητα που έχουν παραδωθεί μέχρι τώρα, και τα εξοδα εγγύησης πρέπει να έχουν εκτοξευθεί.

Οι πωλήσεις των S και X αυτό το τρίμηνο είναι απογοητευτικές. Τα δέ ενεργειακα προιόντα (Solar tiles και Powerwall) είναι vaporware.

Υπο αυτές τις συνθήκες, τί επενδύσεις να κάνει?

Επίσης η είδηση για την έλευση της Tesla ξεκίνησε με τη συνεργασία σε ακαδημαικό επίπεδο, αλλά τώρα το πράγμα αρχίζει και χοντραίνει.

Υπήρχαν απ ότι φαίνεται συνομιλίες με κυβερνητικούς εδώ και πάνω απο ένα χρόνο, το άρθρο αναφέρει μόνο την πρόσβαση σε επιδοτήσεις και πως σχεδιάζονται και άλλα φορολογικά κίνητρα, οπότε δέν ξέρω κατα πόσο μιλάμε απλα για εναρμόνιση με την Ευρωπαική Ένωση. Για το τί ακριβώς επένδυση θα κάνει όμως δέν λέει.

Δέν υπάρχει κάποια εμπάθεια, απλά η συγκεκριμένη εταιρία έχει βεβαρυμένο παρελθόν, και αυτή τη στιγμή τρώει τις σάρκες της για να συντηρηθεί στη ζωή. Όλα δείχνουν πως δέν ήρθε εδώ για να κάνει επενδύσεις αλλά για αρπαχτή.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...