Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά πήρα αυτήν την τηλεόραση ακόμα δεν ήρθε αλλά θα ήθελα να ρωτήσω είναι γενικά καλή? Υπάρχει κάποιος οδηγός για τις βέλτιστες ρυθμίσεις καθότι άσχετος με τέτοια θέματα...

Δημοσ.

πρωτα την πηρες, και μετα ρωτας...???     

 

Συνηθως κανουμε το αντιστροφο...!!!    τωρα..., και να σου πουμε οτι ειναι "μαπα", τι θα κανεις?  θα την επιστρεψεις?  

 

 

επισης, πριν βαλεις θεμα, ψαξε πρωτα να δεις αν υπαρχει παρομοιο........!!!  

 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Πρώτον είναι δώρο με δυνατότητα αλλαγής οπότε ναι πρώτα την πήρα και μετά ρώτησα αν δεν είναι κακο....

Και δεύτερον αφου διάβασες και εσύ αυτό που με έχεις παραθέσει θα δεις ότι μέσα δεν λέει κάποιος ναι είναι καλή γι'αυτό και γι'αυτό το λόγο. Λέει είναι καλή. Έτσι απλά.

Το φάουλ μου είναι ότι άνοιξα άλλο θέμα που έχεις δίκαιο αντί να γράψω εκεί μέσα...

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Λοιπόν παιδιά να μην την πάρει κανένας αυτήν την τηλεόραση. Την πήρα το Σάββατο και δεν δουλεύει καλά. Έστειλα ένα mail στην εταιρεία και σας το αναφέρω....Το προϊόν το έχω αγοράσει το Σάββατο 17/3/2017. Μέχρι σήμερα δεν υπάρχει ούτε μία μέρα που να μην έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα. Θέλω να την γυρίσω πίσω. Την πρώτη μέρα και μετά από άνοιγμα και αυτόματο συντονισμό των καναλιών και ταξινόμηση τους όπως ηθελα απλά είδα τηλεόραση και την έκλεισα. Όταν την άναψα πάλι μου έλεγε ότι δεν υπάρχει σήμα και δεν εμφανιζόταν κανένα κανάλι. Αφού την έκλεισα πάλι και την άναψα εμφανίστηκαν 3 κανάλια μόνο! Πήγα και έκανα ξανά αυτόματο συντονισμό καναλιών και ξανά ταξινόμηση. Μετά την άλλη μέρα προσπάθησα να δω ένα βίντεο από το YouTube του κινητού μου και πάτησα το εικονίδιο για να το δω στην τηλεόραση. Ε λοιπόν δεν το είδα ποτέ. Δεν γίνεται μέχρι και σήμερα να το δω. Δεν μπορει να συνδεθεί με κανέναν τρόπο. Και ούτε το δικό μου ούτε της γυναίκας μου ούτε του παιδιού μου κανενός. Αφού λοιπόν δεν έκανα ούτε αυτό είπα να ανοίξω το YouTube απευθείας από την τηλεόραση και μάντεψτε....δεν άνοιγε καν. Μια μαύρη οθόνη. Βγήκα από εκεί και πήγα να δω τι έγινε και δεν παίζει. Πήγα στις ρυθμίσεις αλλά εμφανιζόντουσαν μόνο οι ρυθμίσεις εικόνας και τίποτα άλλο. Όλες οι ρυθμίσεις δεν υπήρχαν καν εκεί. Μη ξέροντας τι να κάνω μπήκα στο ιντερνέτ και διάβασα στο σάιτ σας (Sony) μια λύση. Να την βγάλω από την πρίζα ελεγε. Ε λοιπόν το έκανα και άνοιξε κανονικά αλλά τα κανάλια πάλι χάθηκαν. Ξανά συντονισμό καναλιών ξανά ταξινόμηση. Και τα προβλήματα μετά από αυτό συνεχίστηκαν. Το YouTube μια ανοίγει μια δεν ανοίγει ξανά δεν μπορώ να δω βίντεο από το κινητό μου και μια φορά που έχασε η τηλεόραση για 2 δευτερόλεπτα το σήμα από την κεραία πάλι χάθηκαν τα κανάλια. Αυτή δεν είναι τηλεόραση να την βγάζεις τόσες φορές από την πρίζα για να κάνεις την δουλειά σου. Και ναι έχει την τελευταία έκδοση λογισμικου. Δεν ξέρω θέλω να την γυρίσω πίσω αλλά πρέπει να την δει τεχνικός πρώτα μου είπαν . ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. 

η τηλεόραση αγοράστηκε από τον κοτσοβολο. Έχει 4 μέρες στο σέρβις. Ακόμα κανενα νέο. Η τηλεόραση δεν έχει αντροιντ. Έχει Linux....ναι αυτό ακριβώς. Έχει μόνο 4 εφαρμογές προεγκατεστημένες και δεν γίνεται να βάλεις αλλες. Ούτε Google play ούτε κάποιο άλλο store για να απεγκαταστησεις ή να ενημερωθούν οι εφαρμογές. Μετά από πάρα πολύ ψάξιμο βρήκα σε κάποιο σάιτ ξένο ότι αυτό το μοντέλο δεν είναι αντροιντ και έχουν βγει και κάποια ακόμα που δεν είναι. Αν σας αρέσει μόνο η καλή εικόνα που έχει τότε να την πάρετε. Η εικόνα τα σπάει καθώς και ο ήχος. Άλλα αν την θέλετε και για τις εφαρμογές του αντροιντ YouTube Netflix σύνδεση κινητού με τβ ή ότι άλλο δεν κάνει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, stavros34 είπε

Η τηλεόραση δεν έχει αντροιντ. Έχει Linux....ναι αυτό ακριβώς. Έχει μόνο 4 εφαρμογές προεγκατεστημένες και δεν γίνεται να βάλεις αλλες. Ούτε Google play ούτε κάποιο άλλο store για να απεγκαταστησεις ή να ενημερωθούν οι εφαρμογές. Μετά από πάρα πολύ ψάξιμο βρήκα σε κάποιο σάιτ ξένο ότι αυτό το μοντέλο δεν είναι αντροιντ και έχουν βγει και κάποια ακόμα που δεν είναι. Αν σας αρέσει μόνο η καλή εικόνα που έχει τότε να την πάρετε. Η εικόνα τα σπάει καθώς και ο ήχος. Άλλα αν την θέλετε και για τις εφαρμογές του αντροιντ YouTube Netflix σύνδεση κινητού με τβ ή ότι άλλο δεν κάνει.

Πήρες μια τηλεόραση χωρίς να ρωτήσεις ή έστω να σε ρωτήσουν.

Αν είχες ρωτήσει θα γνώριζες ότι έχει Linux… Το γράφουν σχεδόν όλοι με μεγάλα γράμματα!

Δεν χρειάζονταν πάρα πολύ ψάξιμο και να βρεις ένα ξένο site… Αν έκανες τον κόπο να κάνεις μια αναζήτηση μερικών δευτερολέπτων, αρκούσε να μπεις  μόνο στην επίσημη Ελληνική σελίδα της SONY, όπου θα το έβλεπες φαρδύ πλατύ και δεν θα έπεφτες από τα σύννεφα.

Τώρα μιας και έχει Linux το Google play τι το αναφέρεις? Υπήρχε περίπτωση να μπορούσες να το είχες?

Καλή υπομονή με την επισκευή. Εύχομαι να είναι θέμα καμίας πλακέτας η οποια θα αλλαχτεί άμεσα και να απολαύσης την τηλεόραση σου.

sony1.jpg.f0ed36e19a295dbff1c38b734039709b.jpg

sony.png.da8a318a25a4aacabebd9d68ffc666a3.png

 

Επεξ/σία από bromiaris
Δημοσ.

Φίλε μου δεν έψαξα καθόλου. Γιατί είχα μια lg η οποία την εσπασε ο μικρός μου με ένα αντικείμενο και πάει....ήμουν χωρίς τηλεόραση και χωρίς να το σκεφτώ καν πήγα εδώ στην Βέροια και μπήκα στο μαγαζί για να δω εκεί. Και ήμουν σαφέστατος στον πωλητή ότι θέλω αντροιντ και μου είπε πως αυτή έχει γιατί την είδα ότι έχει απίστευτα χρώματα και τον είπα αυτήν θέλω χωρις δεύτερη σκέψη...

Είναι και το άλλο.....εντάξει έχει Linux αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το YouTube δεν μπορεί να παίξει ένα βίντεο...ούτε ότι το Netflix δεν μπορεί να ανοίξει καν....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για άλλη μια φορά ένας πωλητής άθελα ή ηθελημένα παραπλανά για να πουλήσει λοιπόν. Αναστροφή πώλησης φαντάζομαι δεν τίθεται ως θέμα; Και πώς να το αποδείξεις...

Επιβεβαιώνεται πως δεν επιτρέπεται στην εποχή του ίντερνετ να μην έχει προηγηθεί στοιχειώδης έρευνα αγοράς. 

Τέλος πάντων, η τηλεόραση δεν έχει Android ούτε νομίζω και Miracast. Τουλάχιστον πρέπει να είναι VA.

Επεξ/σία από KoreanW
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχεις δυο επιλογες.

  1. Πας στο μαγαζι, βρισκεις τον πωλητη, τον προιστάμενο του, τους ξεχεζεις και ζητάς να πάρουν χτες πισω την τηλεροραση. Ζητησες android και αλλο σου εδωσαν. Ειναι λαθος τους. Ουτε πιστωτικό ν αγορασεις κατι αλλο. Cash.
  2. Εφόσον θεωρείς οτι η εικόνα ειναι πολύ καλή, αγόρασε ενα android tv box (δες το αντιστοιχο θεμα) και θα κάνεις την τηλεοραση πιο smart απο οτιδήποτε smart tv εχουν στο μαγαζί.

Εγω θα έκανα το πρώτο, θα αγοραζα την ίδια τηλεοραση απο αλλου (πιο φθηνά εννοειται ή ακομα και απο το ίδιο μαγαζί, ετσι για σπασιμο) και αφου λες οτι εχει καλη εικόνα, θα αγοραζα και ενα tv box.

17 λεπτά πριν, KoreanW είπε

Για άλλη μια φορά ένας πωλητής άθελα ή ηθελημένα παραπλανά για να πουλήσει λοιπόν. Αναστροφή πώλησης φαντάζομαι δεν τίθεται ως θέμα; Και πώς να το αποδείξεις...

Επιβεβαιώνεται πως δεν επιτρέπεται στην εποχή του ίντερνετ να μην έχει προηγηθεί στοιχειώδης έρευνα αγοράς. 

Τέλος πάντων, η τηλεόραση δεν έχει Android ούτε νομίζω και Miracast. Τουλάχιστον πρέπει να είναι VA.

Συμφωνώ μαζί σου οτι ο εξυπνος πελατης πρεπει να κανει μια βασικη ερευνα αγορας, πριν αγοράσει ΑΛΛΑ αν ο πωλητης πει ψέματα ηθελημένα ή απο άγνοια, προβλημα του πωλητη και μετα μεγαλο προβλημα του πωλητη αν δεν πάρει πισω το προιόν.

Επεξ/σία από isay
  • Like 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, isay είπε

Εχεις δυο επιλογες.

  1. Πας στο μαγαζι, βρισκεις τον πωλητη, τον προιστάμενο του, τους ξεχεζεις και ζητάς να πάρουν χτες πισω την τηλεροραση. Ζητησες android και αλλο σου εδωσαν. Ειναι λαθος τους. Ουτε πιστωτικό ν αγορασεις κατι αλλο. Cash.
  2. Εφόσον θεωρείς οτι η εικόνα ειναι πολύ καλή, αγόρασε ενα android tv box (δες το αντιστοιχο θεμα) και θα κάνεις την τηλεοραση πιο smart απο οτιδήποτε smart tv εχουν στο μαγαζί.

Εγω θα έκανα το πρώτο, θα αγοραζα την ίδια τηλεοραση απο αλλου (πιο φθηνά εννοειται ή ακομα και απο το ίδιο μαγαζί, ετσι για σπασιμο) και αφου λες οτι εχει καλη εικόνα, θα αγοραζα και ενα tv box.

Συμφωνώ μαζί σου οτι ο εξυπνος πελατης πρεπει να κανει μια βασικη ερευνα αγορας, πριν αγοράσει ΑΛΛΑ αν ο πωλητης πει ψέματα ηθελημένα ή απο άγνοια, προβλημα του πωλητη και μετα μεγαλο προβλημα του πωλητη αν δεν πάρει πισω το προιόν.

Συμφωνώ κι εγώ με τη σειρά μου μαζί σου και σε καμία περίπτωση δεν εννόησα ότι ευθύνεται ο πελάτης όταν τον εξαπατά το κατάστημα.

Αλλά τί να το κάνεις όταν γνωρίζεις πως δεν εξασφαλίζεται ο πελάτης στην πράξη και πως ακόμα κι όταν θα τα μεταφέρεις στο φόρουμ και όπου αλλού, θα σου την πέσουν οι μισοί επειδή τα βάζεις με «τον φουκαρά τον υπάλληλο» ακόμα κι αν συνειδητά εξαπάτησε τον πελάτη του;

Με αυτή την έννοια και όσο οι υπάλληλοι είναι ανεύθυνοι έως ανέντιμοι-επιζήμιοι για τα συμφέροντα των πελατών τους, καλύτερα φύλαγε τα ρούχα σου και κάνε μια έρευνα αγοράς μόνος σου.

Δημοσ.

Ο υπάλληλος μπορει να ειναι εργαζομενος αλλά εκπροσωπεί την εταιρεία, αρα αν πει λάθος στοιχεία απο άγνοια ή απο δόλο, αυτό ισοδυναμεί σε δυο πράγματα. Είτε η εταιρεία δεν τον εκπαιδευει σωστα ή ο υπάλληλος/εταιρεία θέλουν να με κλέψουν. Δεν ειναι δικό μου θέμα να βρω ή να λυσω το προβλημα τους. Εγω ζητώ το Α, ειτε μου το δίνουν ή μου λενε δεν εχουν. Αν μου δωσουν το Β, ειναι απατη, οποτε χέστηκα ποιος ειναι ο υπαίτιος.

Εχω δουλεψει πωλητης (σε τελειως διαφορετικό κλαδο). Η εκπαίδευση που ειχαμε ήταν να μην εμφανιζουμε τα πιθανά προβλήματα (αποσιώπηση αλήθειας) , αλλα οχι να λεμε ψέματα. Οταν ο πελάτης ήταν διαβασμένος και εκανε καίριες ερωτήσεις η γραμμή ήταν να υπερτονισουμε τα αρνητικά των ανταγωνιστών ή πιθανα ψέματα που λενε.

Είμαι φανατικός υπερ της ερευνας αγοράς για τη βελτιστη αξιοποιήση των χρημάτων μου, αλλά πολλές φορές, ειτε γιατί δεν ξερω το αντικείμενο, ειτε γιατί προλαβαινω να ψάξω ή γιατί το κόστος ειναι χαμηλό θα ψωνισω απευθείας. Φαντάσου οτι ειμαι σε μια ξενη πολη και πεινώ. Βλέπω ενα εστιατοριο και μπαινω να φάω, δε θα κάνω google, reviews research, κλπ αλλά αν ζητήσω στο σερβιτορο να μου φερει κοτοπουλο και μου φέρει μοσχάρι, σκασίλα μου ποιανου ειναι το λάθος.

Ο stavros ειναι ακριβώς τετοια περιπτωση. Μπήκε με χρήμα να ψωνισει, χωρίς πολλα-πολλά, ο υπάλληλος το διάβασε, τον είδε οτι δεν ήταν διαβασμένος  και προκειμένου να μη χάσει την πώληση απο κάτι μικρό "εκανε ένα λαθακι". Σκεφτηκε τα ενδεχόμενα

  1. Ο πελάτης μπορει να μην το πάρει χαμπαρι, οποτε οκ.
  2. Ο πελάτης μπορει να το πάρει και να ντραπει να ασχοληθεί, οποτε οκ.
  3. Ο πελάτης μπορεί να το πάρει, να το γυρίσει πισω και εμεις να τον πεισουμε να πάρει κατι αλλο. Ολα οκ.
  4. Ο πελάτης μπορεί να το πάρει, να το γυρίσει πισω και να μας το βαλει ... στη μύτη αν δεν του δώσουμε πισω τα λεφτά μας.

Άρα ... αν του ελεγε οτι δεν εχει android, 100% χαμένη πώληση, ενω με το μικρό λαθάκι 75% κερδισμένη πώληση και τα λεφτά στο μαγαζι. Got the point;

 

  • Like 1
Δημοσ.

Έτσι ακριβώς όπως με το εστιατόριο έγινε...δεν είχα χρόνο ούτε για reviews ούτε για ψάξιμο. Αλλά εδώ έρχεται ο φίλος κοτσοβολος και σου λέει ότι επειδή αγόρασες με διακανονισμό δεν μπορώ να την πάρω πίσω ούτε να σου δώσω πίσω τα λεφτά σου γιατί πολύ απλά δεν μου τα έδωσες. Ναι με διακανονισμό την πήρα την τβ διότι είναι πολύ δύσκολη περίοδος για πολλούς. Και έτσι πονάει πιο πολύ. Δεν μπορώ να αποδείξω ότι ο πωλητής μου είπε ψέματα ουτε ακόμα ότι μου είπε αλήθεια για το αν έχει ή δεν έχει αντροιντ.Η απόδειξη όμως ότι μου είπε ότι έχει αντροιντ όταν πήγα από το κατάστημα την έχω γιατί τον είπα ότι η τηλεόραση δεν είναι αντροιντ είναι Linux και μου λέει ότι δεν υπάρχει Linux τηλεόραση και ότι καμία τηλεόραση δεν είναι Linux και επέμενε. Του εξήγησα ότι υπάρχουν και μου είπε να το ψάξω. Και εγώ του λέω τώρα θα το ψάξεις? έπρεπε ήδη να ξέρεις...  Μου είπαν όμως ότι αν αποδειχθεί ότι η τηλεόραση είναι ελλατωματικη τότε θα δούμε τι θα κάνουμε....

Δημοσ.

Τελικά μέσα μόλις επικοινώνησα με το σέρβις και μου είπε τα εξής...ναι η τηλεόραση είναι Linux οπότε δεν μπορείς να έχεις άλλες εφαρμογές μέσα εκτός από αυτές που έχει προεγκατεστημένες. Λέω οκ θα πάρω κάποιο αντροιντ box. Για τα κανάλια είπε πως μέσα έχει μια επιλογή ώστε μόλις χάνει για λίγο το σήμα ή τηλεόραση ψάχνει για να ξαναβρεί και ψάχνει σβήνοντας στην ουσία αυτά που έχεις και βάζει ότι βρεί. Αυτό σημαίνει ότι σβήνει τα κανάλια. Αν θέλεις μου είπε αυτό το απενεργοποιεις και δουλεύει καλά. ΑΛΛΑ αν το απενεργοποιήσεις όταν χάσει το σήμα και το ξαναβρεί τα κανάλια σου δεν θα χάνονται αλλά δεν θα παίζουν. Θα είναι μαύρα. Και του λέω γίνεται αυτό και είπε ότι θα προσπαθώ εγώ να μην χαθεί το σήμα από την κεραία μου. Και ότι μάλλον η κεραία μου έχει πρόβλημα. Του είπα ότι η κεραία μου είναι μια χαρά γιατί στην προηγούμενη lg τηλεόραση που είχα δεν είχε χαθεί ποτέ το σήμα. Αχ δεν ξέρω τι να κάνω ρε παιδιά. Λύση δεν υπάρχει. Το κατάστημα λέει ότι είναι διακανονισμός και δεν την παίρνουν πίσω , αυτός από το σέρβις λέει ότι η τηλεόραση δεν έχει τίποτα και ότι φταίει η κεραία μου και εγώ τηλεόραση δεν έχω...τι να πω Ελλάς το μεγαλείο σου...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το σκέφτηκα ότι θα μπορούσε να είναι ενεργή η συγκεκριμένη επιλογή στην εν λόγω ρύθμιση. Αυτόματη ενημέρωση το λένε. Έχω κάτι ανώνυμους αποκωδικοποιητές DVB-t που όλο χάνουν τη σειρά των καναλιών κάθε φορά που χαλάει το σήμα και δεν έχουν δυνατότητα απενεργοποίησης της ανάλογης ρύθμισης.

Πιθανότατα η παλιά τηλεόραση δεν είχε την εν λόγω επιλογή ή πιθανόν ο δέκτης της καινούριας δεν είναι εξίσου ευαίσθητος στο τηλεοπτικό σήμα ή η κεραία-ενισχυτής θέλουν εκ νέου ρύθμιση που να δίνει σωστό σήμα (λχ να μη μπουκώνει) στην καινούρια τηλεόραση ή απλώς προέκυψε τεχνικό πρόβλημα όντως (πχ καλώδιο τηλεόρασης). Με λίγα λόγια το αυτονόητο, απενεργοποιείς πρώτα πρώτα την ρύθμιση αυτή και δε χάνεται η σειρά των καναλιών.

https://www.sony.gr/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs/kd-49xe7005

Έχει και ένα fw update που αν δεν έχει έρθει ota, το περνάς χειροκίνητα αν θες.

Για το κατάστημα, τα έχουμε πει και κανονικά είναι λάθος τους και έχεις δικαιώματα, άσχετα που αν είχαν επαγγελματική συμπεριφορά θα σου τα αναγνώριζαν και χωρίς δεύτερη σκέψη...

Επεξ/σία από KoreanW

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...