Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, defacer είπε

Δε μου έθιξες τους Γερμανούς, χέστηκα για τους Γερμανούς όπως χέστηκα και για τους Έλληνες. Το τι χρώμα διαβατήριο έχει κάποιος δε με απασχολεί.

Για τα 10 δευτερόλεπτα googling, έβαλα πηγή η οποία με τη σειρά της έχει παραπομπές. Υποθέτω έχεις συνηθίσει όχι μόνο να σου το κάνουν αυτό αντί να λέει ο καθένας το δικό του αλλά να μαντεύουν και ποιά πηγή θεωρείς εσύ καλύτερη πριν το πεις για να τσεκάρουν εκείνη συγκεκριμένα; Υποθέτω ακόμα αγνοούμε ότι η δική σου πηγή λέει "passenger car" ενώ η δική μου λέει

Οποιοσδήποτε καλόπιστος συνομιλητής θα υπογράμμιζε μόνος του ότι τα δικά μου νούμερα και τα δικά σου νούμερα, πέρα από το γεγονός ότι συλλέχθηκαν διαφορετικά, περιγράφουν και διαφορετικά πράγματα. Αλλά αν το έκανες αυτό δε θα μπορούσες να χωρέσεις την εξυπνάδα με τα 10 sec οπότε καταλαβαίνω τι παίχτηκε.

Ακόμα, όλοι ξέρουμε ότι συγκεκριμένα για passenger cars, o αριθμός των οχημάτων σε κυκλοφορία στην Ελλάδα έχει μειωθεί ξαφνικά για τους γνωστούς σε όλους μας λόγους. Θα μπορούσες να το λάβεις υπόψη κι αυτό, εξάλλου η δική σου πηγή λέει πως τα τελευταία χρόνια μειώθηκε ο αριθμός στην Ελλάδα. Υποθέτω επειδή αποκτήσαμε οικολογική συνείδηση. :D

Επίσης, το γεγονός ότι η Γερμανία έχει πολλά βαριά φορτηγά δε με απασχολεί γιατί

  1. τα βαριά φορτηγά πολύ σπάνια μπαίνουν σε πόλεις για να μιλάμε για την ποιότητα του αέρα και
  2. τα νούμερα που έδωσα συμπεριλαμβάνουν explicitly και βαριά φορτηγά

Τέλος, ακόμα κι αν δεχτώ τα νούμερά σου ως τελειωτικά σωστά, η διαφορά είναι και πάλι πολύ μικρή (αν τη συγκρίνεις με τις διαφορές μεταξύ άλλων χωρών) σε σχέση με τη διαφορά στην αγοραστική δύναμη του πολίτη (και πάλι μπορούμε να συγκρίνουμε με άλλες χώρες), οπότε η βασική μου τοποθέτηση (για τη στήριξη της οποίας όλα αυτά) πως ο αριθμός των οχημάτων δεν έχει να κάνει τόσο πολύ με το πόσα λεφτά υπάρχουν από ένα σημείο και μετά θεωρώ ότι παραμένει ικανή.

Και τώρα, ας περάσουμε λίγο στο reading comprehension όπου απ' ότι φαίνεται υπάρχει ένα θέμα...

Πού ακριβώς είδες εσύ τα "έκτακτα μέτρα"; Αυτός ήταν συγκεκριμένα ο λόγος που έγραψα ότι δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις, and guess what... στο μυαλό σου "πρόταση για πιλοτική εφαρμογή" και "έκτακτα μέτρα" είναι το ίδιο πράγμα; Γιατί στο δικό μου είναι αρκετά διαφορετικά μεταξύ τους.

Άλλα 10 δευτερόλεπτα googling:

Action is needed soon, as Germany and eight fellow EU members including Spain, France and Italy sailed past a January 30th deadline to meet EU limits on nitrogen dioxide and fine particles.

Brussels environment chief Vella gave countries extra time to present further pollution-busting measures or face legal action.

Even without the pressure from Brussels, air quality has surged to the top of Berlin's priorities over the past year.

The government "should make sure that the car manufacturers finance the emergency measure" of free transport, Greenpeace urged, adding that more parking and road tolls in cities could help reduce urban traffic.

https://www.thelocal.de/20180213/germany-considers-making-public-transport-free-to-fight-air-pollution

 

Άρα η Γερμανία 1ον έχει πιο πολλά επιβατικά και φορτηγά από την Ελλάδα (eurostat). 2ον, παρόλο που είναι αναμφισβήτητα νεότερης τεχνολογίας (από αυτά που πουλάει για καθαρά στους υπόλοιπους), ακριβότερα από τον μέσο όρο (και πιο καλοσυντηρημένα), πάλι αναγκάζεται να παίρνει έκτακτα μέτρα για να καταπολεμήσει την ρύπανση. Διαφωνείς κάπου;

 

Επεξ/σία από Omnigeek
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, palawiaris είπε

280 εφορία και 560 ασφάλεια τον χρόνο.

ακόμα δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις με,αυτό 

Ότι αν πηγαίνεις να ζήσεις στο εξωτερικό πρέπει να ξεχνάς τα ΙΧ και να πηγαίνεις με τα πόδια

Επεξ/σία από logistoulis
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 22/2/2018 στις 2:52 ΜΜ, epsilon7 είπε

Γατάκια ερασιτέχνες. Στην Αθήνα είναι τσάμπα εδώ και κανα 3μηνο.

Εδώ και 2 μέρες γέμισε το μέτρο, ΗΣΑΠ και τα λεωφορεία κατσαρίδες...οπότε πάει το τζάμπα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Dimitris Verlis είπε

Εδώ και 2 μέρες γέμισε το μέτρο, ΗΣΑΠ και τα λεωφορεία κατσαρίδες...οπότε πάει το τζάμπα

Πώς ακριβώς (ρωτάω να μάθω γιατί δεν είμαι Ελλάδα και τις λιγοστές φορές που είμαι δεν έχω δεί κατσαρίδες)? Δεν ειρωνεύομαι, πραγματικά ρωτάω για να μάθω.

Το μετρό της Ελλάδος το θεωρούσα από τα πιο καθαρά μετρό ανά την Ευρώπη τουλάχιστον.

Επεξ/σία από plpapadopoulos
Δημοσ.
19 ώρες πριν, logistoulis είπε

Ότι αν πηγαίνεις να ζήσεις στο εξωτερικό πρέπει να ξεχνάς τα ΙΧ και να πηγαίνεις με τα πόδια

Όχι φίλε,δεν έχω καβούρια στην τσέπη.
:)

  • Like 1
Δημοσ.

ναι δεν διαφωνώ, ειδικά εφόσον μπαίνεις στη διαδικασία να πας στα ξένα (που δεν είναι και ο,τι πιο απλό) , ας ζεις τουλάχιστον άνετα 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά το κόλπο των Γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών και της Merkel δεν έπιασε. Τα Γερμανικά δικαστήρια αποφάσισαν κόντρα στην κυβέρνηση να επιτρέψουν στις πόλεις να απαγορεύσουν την κυκλοφορία των diesel!

German court allows city ban on diesel cars

Germany's top administrative court has ruled that it is legal for cities to ban diesel cars. The government opposes the bans, but is under pressure from the EU to do more to combat air pollution.

Τελικά αυτοί που θα την πληρώσουν για τις απατεωνιές των γερμ. αυτ/νιων (οι ίδιες βιομηχανίες που προπαγανδίζουν ανελέητα κατά των ηλεκτρικών εδώ και 10 χρόνια την ώρα που τα χρέπια τους μολύνουν κατά μέσο όρο 10 φορές παραπάνω από τα νόμιμα όρια!) είναι τα θύματα που τους πίστεψαν και αγόρασαν τις τσιμινιέρες τους που τώρα δεν θα μπορούν να κυκλοφορούν στις πόλεις τους.

Επεξ/σία από Omnigeek

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...