Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kargo130 είπε

Το να χρησιμοποιεις τα  μμμ ειναι καθαρα θεμα συνηθειας και κουλτουρας. Οταν τα μεσα ειναι σωστα σχεδιασμενα ωστε με ενα συνδυασμο μετρο,τραμ και λεωφορειου να μπορεις να πας σε οποιοδηποτε σημειο της πολης και φυσικα με πολλα δρομολογια τις ωρες αιχμης, τοτε δεν υπαρχει κανενα θεμα. Οκ δεν ειναι το ιδιο ανετα με το να βρισκεσαι στο αυτοκινητο σου, αλλα οποιος εχει περασει 1-1,5 ωρα την μερα σε μμμ αποκτας και αλλες συνηθειες(βιβλιο,ραδιο,παιχνιδια κτλ) και η ωρα περναει γρηγορα.

Δεν ξερω ποσοι απο εσας εχουν τυχει σε μεγαλουπολη με τα ΜΜΜ σε απεργια, απλα χαος.

Στην φλανδρα για παραδειγμα, τα ΜΜΜ για τους δημοσιους υπαλληλους ειναι free(βασικα προπληρωμενα). Πολλες εταιριες τα πριμοδοτουν κτλ...

 

Αρκεί τα ΜΜΜ να είναι καθαρά και ανθρώπινα. Κάτι που στην Αθήνα για παράδειγμα αυτή τη στιγμή δεν είναι, με εξαίρεση το μετρό (και ίσως το τραμ, το οποίο δεν έχω πάρει ποτέ γιατί δεν είναι στα δρομολόγια μου). Η πλειοψηφία των λεωφορείων και ο ηλεκτρικός δεν είναι καθαρά. Οπότε πρώτα φτιάχνεις τα μέσα και μετά αναπτύσσει ο πολιτης κουλτούρα. 

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, christos4 είπε

Αρκεί τα ΜΜΜ να είναι καθαρά και ανθρώπινα. Κάτι που στην Αθήνα για παράδειγμα αυτή τη στιγμή δεν είναι, με εξαίρεση το μετρό (και ίσως το τραμ, το οποίο δεν έχω πάρει ποτέ γιατί δεν είναι στα δρομολόγια μου). Η πλειοψηφία των λεωφορείων και ο ηλεκτρικός δεν είναι καθαρά. Οπότε πρώτα φτιάχνεις τα μέσα και μετά αναπτύσσει ο πολιτης κουλτούρα. 

Φιλε το τραμ ειναι σαν τον ηλεκτρικο περιπου μπαινεις μεσα και βρομαει  απο τους λαθρο

Δημοσ.
15 hours ago, Ihavetheanswers said:

Που το έχουν δει αυτό; Μήπως μας αντιγράφουν; :lol:

Χωρίς πλάκα όμως ας περάσουν λίγο από Χονγκ Κονγκ, Τόκιο κλπ να δουν τι σημαίνουν ΜΜΜ. Εκεί συνδυάζουν άψογη ασφάλεια και ποιότητα υπηρεσιών με πολύ χαμηλό κόστος ενώ ταυτόχρονα είναι και κερδοφόρες ιδιωτικές επιχειρήσεις! 

Edit: Όχι "ταυτόχρονα" , μάλλον "επειδή" έπρεπε να γράψω. ;)

Με περίπου 10 δευτερόλεπτα googling μπορεί κανείς να διαπιστώσει ότι π.χ. το μετρό στο Τόκυο ανήκει στην κυβέρνηση της Ιαπωνίας και τη νομαρχία του Τόκυο.

Δε μπαίνω στον κόπο να ψάξω τα υπόλοιπα αλλά όσον αφορά το "άψογη ασφάλεια και ποιότητα και χαμηλό κόστος και κερδοφορία ταυτόχρονα" το μόνο που έχω να πω είναι I have a bridge to sell you.

Είναι απορίας άξιο πώς γίνεται ενήλικας άνθρωπος να πιστεύει τέτοια πράγματα το 2018.

15 hours ago, Omnigeek said:

Οι Γερμανοί με τα καινούργια Γερμανικά τους σουπερντουπερ εξελιγμένα diesel και παίρνουν έκτακτα μέτρα να περιορίσουν την ατμοσφαιρική ρύπανση στις πόλεις τους; Πέφτω από τα σύννεφα!

Μη πέφτεις από τα σύννεφα, κάτσε πρώτα να καταλάβεις τι γίνεται γιατί τώρα διάβασες δυο παραγράφους και πιστεύεις πως μπορεί κανείς να έχει σωστή αντίληψη τόσο εύκολα όσο μπορεί να κράζει τους κακούς Γερμανούς.

11 hours ago, aris1986 said:

Θα ανέβουν οι φόροι και δεν θα τους αρέσει αυτή σοσιαλιστική προσέγγιση στο τέλος.

Εχουν και τον Σύριο που έχει 3 γυναίκες και ποσά παιδιά και πληρώνεται κάθε μήνα από τον ΟΑΕΔ με επιδόματα.

πολυ φόρος θα πέσει στο Germany..!

Πέφτει ήδη πολύς φόρος, απλά εδώ δεν έχει περάσει ο κόσμος ακόμα στη νοοτροπία δέκα πόντους απ' τον πάτο μου κι όπου θέλει ας μπει όπως στην Ελλάδα.

11 hours ago, palawiaris said:

Και κάτι ακόμη. Εγώ για να παω με λεωφορείο στην δουλειά μόνο, θέλω 100 και ίσως παραπάνω,  μόνο για εισιτήρια για 1 μήνα.  Με το σκούτερ 20.Με το αμάξι κάπου 50.

Για να δείτε πόσο πανάκριβα ειναι τα εισιτήρια και τι χασούρα θα υπάρξει. 

Αν σου είναι εύκολο σταμάτα να παραπλανείς τον κόσμο ("κάθε χρόνο ανεβάζουν τις τιμές κατά πολύ") και σου έχω μια πρόταση, πάρε διαρκείας. Είμαι σίγουρος ότι ξέρεις πως υπάρχουν, και κάνουν λιγότερα από 100, εκτός αν η δουλειά σου είναι σε άλλη πόλη από αυτή που μένεις και δε θεώρησες πως έχει σημασία να το αναφέρεις.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, defacer είπε

Και κάτι ακόμη. Εγώ για να παω με λεωφορείο στην δουλειά μόνο, θέλω 100 και ίσως παραπάνω,  μόνο για εισιτήρια για 1 μήνα.  Με το σκούτερ 20.Με το αμάξι κάπου 50.

Για να δείτε πόσο πανάκριβα ειναι τα εισιτήρια και τι χασούρα θα υπάρξει. 

αλήθεια; μηνιαία κάρτα με 30 ευρώ δεν στο έμαθε κανείς; το ΜΜΜ είναι ποιο φθηνά από τα υπόλοιπα μέσα απλά διαλέγεις χρόνο ή εξυπηρέτηση.

 

Εγώ πάντως όταν περνάω από την Αλεξάνδρας πάντα υπάρχουν ΙΧ στις λεωφορειολωρίδες

Δημοσ.

Καλά...ας δούμε αν θα τους το επιτρέψουν τα συμφέροντα και μετά μιλάμε...
Μακάρι να γίνει γιατί έτσι ίσως το κάνουν και άλλοι αλλά είμαι πολύ επιφυλακτικός.

Δημοσ.
22 ώρες πριν, plpapadopoulos είπε

Και ξαναλέω ότι και την Ελληνική πραγματικότητα τη ζεί σαν τουρίστας, γιατί αποκλείεται στα 7 χρόνια να μην έχει χρησιμοποιήσει Μετρό τουλάχιστον ώστε να έχει και αρνητική εικόνα για αυτά... Ξέρω πάρα πολύ καλά και τι διάβασα και τί απάντησα.

Δε μπορώ να εκφέρω γνώμη για τη Γερμανία γιατί δε γνωρίζω. Αυτό που αναφέρεις όμως δια της λογικής (και χώρια του ότι το ζείς κιόλας), φαντάζει ρεαλιστικό. Πουθενά δεν υπάρχει δωρεάν τίποτα. Υπάρχει όμως κράτος πρόνοιας (σε κάποιες χώρες, έστω και τυπικά).

Λέει ότι έζησε 7 χρόνια έξω και δεν του άρεσαν οι συγκοινωνίες, όπως δεν του αρέσουν κι εδώ και γι'αυτό μετακινείται με δικά του μέσα. Εσύ λες πόσο χάλια είναι τα ΜΜΜ στο Λονδίνο (άρα συμφωνείτε) και παρόλα αυτά 8 στις 10 φορές θα προτιμούσες να τα χρησιμοποιήσεις παρά να πάρεις δικό σου μέσο!

Για μένα αυτό δεν βγάζει πολύ νόημα, μπορεί κάτι να μην κατάλαβα ομως. 

Από το ποστ του alphareader , έβγαλα νόημα.

 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, defacer είπε

Με περίπου 10 δευτερόλεπτα googling μπορεί κανείς να διαπιστώσει ότι π.χ. το μετρό στο Τόκυο ανήκει στην κυβέρνηση της Ιαπωνίας και τη νομαρχία του Τόκυο.

Δε μπαίνω στον κόπο να ψάξω τα υπόλοιπα αλλά όσον αφορά το "άψογη ασφάλεια και ποιότητα και χαμηλό κόστος και κερδοφορία ταυτόχρονα" το μόνο που έχω να πω είναι I have a bridge to sell you.

Είναι απορίας άξιο πώς γίνεται ενήλικας άνθρωπος να πιστεύει τέτοια πράγματα το 2018. 

Αρχικά δεν αναφέρω καν την λέξη μετρό. Μπορεί όπως λες το μετρό του Τόκυο να είναι κρατικό αλλά το μετρό δεν είναι το μοναδικό ΜΜΜ του Τόκυο. 

Για την ακρίβεια ο "προαστιακός" JR East του Τόκυο ο οποίος είναι πλήρως ιδιωτικός (ο μεγαλύτερος μέτοχος κατέχει λιγότερο από το 5% των μετοχών μάλιστα) και ιδιαίτερα η γραμμή του "Yamanote" είναι ίσως και ο ποιο εύκολος και δημοφιλής τρόπος μετακίνησης στο Τόκυο (source 1,  23

Το Τόκυο είναι ένα παράδειγμα μόνο επειδή το ανέφερες. 

Γενικά δεν γράφω ό, τι να 'ναι, έχω και εγώ Google όπως όλοι μας. Οπότε ίσως εγώ είμαι αυτός που έχει  κοιτάξει τις έρευνες πάνω στην ποιότητα και την κερδοφορία αυτών των οργανισμών και εσύ που απλώς τα απορρίπτεις βάση προκατάληψης. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Ihavetheanswers said:

Αρχικά δεν αναφέρω καν την λέξη μετρό. Μπορεί όπως λες το μετρό του Τόκυο να είναι κρατικό αλλά το μετρό δεν είναι το μοναδικό ΜΜΜ του Τόκυο. 

Για την ακρίβεια ο "προαστιακός" JR East του Τόκυο ο οποίος είναι πλήρως ιδιωτικός (ο μεγαλύτερος μέτοχος κατέχει λιγότερο από το 5% των μετοχών μάλιστα) και ιδιαίτερα η γραμμή του "Yamanote" είναι ίσως και ο ποιο εύκολος και δημοφιλής τρόπος μετακίνησης στο Τόκυο (source 1,  23

Το Τόκυο είναι ένα παράδειγμα μόνο επειδή το ανέφερες. 

Γενικά δεν γράφω ό, τι να 'ναι, έχω και εγώ Google όπως όλοι μας. Οπότε ίσως εγώ είμαι αυτός που έχει  κοιτάξει τις έρευνες πάνω στην ποιότητα και την κερδοφορία αυτών των οργανισμών και εσύ που απλώς τα απορρίπτεις βάση προκατάληψης. 

Πήρα στην τύχη κάτι που ταιριάζει στην περιγραφή που έκανες ελεύθερα χωρίς καμία πίεση μόνος σου, έκανα το fact check, έγραψα το αποτέλεσμα.

Και αυτό το λες προκατάληψη.

Χωρίς καν να αναφέρω ότι, ξέρω γω, ακούγεται λίγο περίεργο το καλή ποιότητα και φτηνό και ιδιωτικό όλα αυτά μαζί. Επειδή το καλή ποιότητα και φτηνό δε βολεύει πολύ για να βγαίνει κέρδος. Λέω εγώ τώρα. Αλλά τι ξέρω και γω; Γύρω μας παντού αμέτρητα τα παραδείγματα πραγμάτων που συγκεντρώνουν και τα τρία αυτά χαρακτηριστικά.

Δε μας αξίζεις αρχηγέ είσαι πολύ μεγάλος.

Επεξ/σία από defacer
  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, defacer είπε

Μη πέφτεις από τα σύννεφα, κάτσε πρώτα να καταλάβεις τι γίνεται γιατί τώρα διάβασες δυο παραγράφους και πιστεύεις πως μπορεί κανείς να έχει σωστή αντίληψη τόσο εύκολα όσο μπορεί να κράζει τους κακούς Γερμανούς.

Εξήγησε σε μου εσύ που έχεις σωστή αντίληψη που σου έθιξα τους Γερμανούς. Ελπίζω μόνο όχι με αναλύσεις του τύπου " Στη Γερμανία ο αριθμός των μηχανοκίνητων οχημάτων ανα μονάδα πληθυσμού είναι χαμηλότερος απ' ότι στην Ελλάδα." άρα "δεν υπάρχουν τόσα πολλά αυτοκίνητα στη Γερμανία". Με 10 δευτερόλεπτα google βλέπει κανείς ότι αυτό δεν ισχύει

http://appsso.eurostat.ec.europa.eu/nui/show.do?dataset=road_eqs_carhab&lang=en

Passenger cars per 1 000 inhabitants

2015

Greece 474

Germany 514

Για να μην βάλουμε μέσα ότι η Γερμανία έχει μακράν τα περισσότερα βαριά φορτηγά στην Ευρώπη, σχεδόν όσα έχει η Γαλλία και η Βρετανία μαζί!

https://www.statista.com/statistics/247022/registration-of-trucks-in-europe/

Έχει ή δεν έχει η Γερμανία τον πιο νέο και εξελιγμένο στόλο αυτοκινήτων στην Ευρώπη; Όταν παίρνει έκτακτα μέτρα για να περιορίσει την ατμοσφαιρική ρύπανση στις μεγάλες πόλεις τις τι δείχνει;

 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 minutes ago, Omnigeek said:

Εξήγησε σε μου εσύ που έχεις σωστή αντίληψη που σου έθιξα τους Γερμανούς. Ελπίζω μόνο όχι με αναλύσεις του τύπου " Στη Γερμανία ο αριθμός των μηχανοκίνητων οχημάτων ανα μονάδα πληθυσμού είναι χαμηλότερος απ' ότι στην Ελλάδα." άρα "δεν υπάρχουν τόσα πολλά αυτοκίνητα στη Γερμανία". Με 10 δευτερόλεπτα google βλέπει κανείς ότι αυτό δεν ισχύει

http://appsso.eurostat.ec.europa.eu/nui/show.do?dataset=road_eqs_carhab&lang=en

Passenger cars per 1 000 inhabitants

2015

Greece 474

Germany 514

Για να μην βάλουμε μέσα ότι η Γερμανία έχει μακράν τα περισσότερα βαριά φορτηγά στην Ευρώπη, σχεδόν όσα έχει η Γαλλία και η Βρετανία μαζί!

https://www.statista.com/statistics/247022/registration-of-trucks-in-europe/

Έχει ή δεν έχει η Γερμανία τον πιο νέο και εξελιγμένο στόλο αυτοκινήτων στην Ευρώπη; Όταν παίρνει έκτακτα μέτρα για να περιορίσει την ατμοσφαιρική ρύπανση στις μεγάλες πόλεις τις τι δείχνει;

Δε μου έθιξες τους Γερμανούς, χέστηκα για τους Γερμανούς όπως χέστηκα και για τους Έλληνες. Το τι χρώμα διαβατήριο έχει κάποιος δε με απασχολεί.

Για τα 10 δευτερόλεπτα googling, έβαλα πηγή η οποία με τη σειρά της έχει παραπομπές. Υποθέτω έχεις συνηθίσει όχι μόνο να σου το κάνουν αυτό αντί να λέει ο καθένας το δικό του αλλά να μαντεύουν και ποιά πηγή θεωρείς εσύ καλύτερη πριν το πεις για να τσεκάρουν εκείνη συγκεκριμένα; Υποθέτω ακόμα αγνοούμε ότι η δική σου πηγή λέει "passenger car" ενώ η δική μου λέει

Quote

This article is a list of countries by the number of road motor vehicles per 1,000 inhabitants. Note that car is different from road motor vehicle as the latter includes automobilesbut also vansbusesfreight and other trucks.

Οποιοσδήποτε καλόπιστος συνομιλητής θα υπογράμμιζε μόνος του ότι τα δικά μου νούμερα και τα δικά σου νούμερα, πέρα από το γεγονός ότι συλλέχθηκαν διαφορετικά, περιγράφουν και διαφορετικά πράγματα. Αλλά αν το έκανες αυτό δε θα μπορούσες να χωρέσεις την εξυπνάδα με τα 10 sec οπότε καταλαβαίνω τι παίχτηκε.

Ακόμα, όλοι ξέρουμε ότι συγκεκριμένα για passenger cars, o αριθμός των οχημάτων σε κυκλοφορία στην Ελλάδα έχει μειωθεί ξαφνικά για τους γνωστούς σε όλους μας λόγους. Θα μπορούσες να το λάβεις υπόψη κι αυτό, εξάλλου η δική σου πηγή λέει πως τα τελευταία χρόνια μειώθηκε ο αριθμός στην Ελλάδα. Υποθέτω επειδή αποκτήσαμε οικολογική συνείδηση. :D

Επίσης, το γεγονός ότι η Γερμανία έχει πολλά βαριά φορτηγά δε με απασχολεί γιατί

  1. τα βαριά φορτηγά πολύ σπάνια μπαίνουν σε πόλεις για να μιλάμε για την ποιότητα του αέρα και
  2. τα νούμερα που έδωσα συμπεριλαμβάνουν explicitly και βαριά φορτηγά

Τέλος, ακόμα κι αν δεχτώ τα νούμερά σου ως τελειωτικά σωστά, η διαφορά είναι και πάλι πολύ μικρή (αν τη συγκρίνεις με τις διαφορές μεταξύ άλλων χωρών) σε σχέση με τη διαφορά στην αγοραστική δύναμη του πολίτη (και πάλι μπορούμε να συγκρίνουμε με άλλες χώρες), οπότε η βασική μου τοποθέτηση (για τη στήριξη της οποίας όλα αυτά) πως ο αριθμός των οχημάτων δεν έχει να κάνει τόσο πολύ με το πόσα λεφτά υπάρχουν από ένα σημείο και μετά θεωρώ ότι παραμένει ικανή.

Και τώρα, ας περάσουμε λίγο στο reading comprehension όπου απ' ότι φαίνεται υπάρχει ένα θέμα...

Πού ακριβώς είδες εσύ τα "έκτακτα μέτρα"; Αυτός ήταν συγκεκριμένα ο λόγος που έγραψα ότι δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις, and guess what... στο μυαλό σου "πρόταση για πιλοτική εφαρμογή" και "έκτακτα μέτρα" είναι το ίδιο πράγμα; Γιατί στο δικό μου είναι αρκετά διαφορετικά μεταξύ τους.

Επεξ/σία από defacer
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, defacer είπε

 

Αν σου είναι εύκολο σταμάτα να παραπλανείς τον κόσμο ("κάθε χρόνο ανεβάζουν τις τιμές κατά πολύ") και σου έχω μια πρόταση, πάρε διαρκείας. Είμαι σίγουρος ότι ξέρεις πως υπάρχουν, και κάνουν λιγότερα από 100, εκτός αν η δουλειά σου είναι σε άλλη πόλη από αυτή που μένεις και δε θεώρησες πως έχει σημασία να το αναφέρεις.

Καταρχήν πριν αρχίσεις πάλι τις γνωστές σου φιλολογίες,να σου υπενθυμίσω ότι το κατοστάρικο το λέω για διαρκείας.

Δεύτερο,θα μουνα τρελός να δίνω τα πενταπλάσια στα λεωφορεία και με τον διπλάσιο και τριπλάσιο χρόνο να πάω στην δουλειά.

Και τρίτον.Καλά βρε φίλε,έχεις τετραμελή οικογένεια και πας με λεωφορεία και τρένα;Μήπως η τσέπη σου έχει τεράστια καβούρια μέσα;Ρωτάω γιατί όσους ξέρω με τέτοιες καταστάσεις,φυλάνε και το τελευταίο ευρώ 

 

 

 

Επεξ/σία από palawiaris
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, palawiaris said:

Καταρχήν πριν αρχίσεις πάλι τις γνωστές σου φιλολογίες,να σου υπενθυμίσω ότι το κατοστάρικο το λέω για διαρκείας.

Δεύτερο,θα μουνα τρελός να δίνω τα πενταπλάσια στα λεωφορεία και με τον διπλάσιο και τριπλάσιο χρόνο να πάω στην δουλειά.

Και τρίτον.Καλά βρε φίλε,έχεις τετραμελή οικογένεια σε μεγαλη πόλη και πας με λεωφορεία και τρένα;Μήπως η τσέπη σου έχει τεράστια καβούρια μέσα;Ρωτάω γιατί όσους ξέρω με τέτοιες καταστάσεις,φυλάνε και το τελευταίο ευρώ...

1. Καλή φάση, θα μου δείξεις και μένα πού κάνει 100 το διαρκείας στη Γερμανία; Γιατί εγώ ας πούμε πληρώνω 750 το χρόνο (για την ακρίβεια, 728 για Berlin AB) που όσο και να το πεις με τα 1200 μια διαφορά της τάξης του 50% την έχουν.

2. Δε νομίζω ότι απασχολεί κανέναν εδώ το τι θα έκανες εσύ ή εγώ σε επίπεδο προτίμησης. Αν σε βολεύει καλύτερα το αυτοκίνητο (και παρεμπιπτόντως, έχεις πήξει στη μαλακία ότι κοστίζει πενταπλάσια το λεωφορείο, 100 θα έδινες στο λεωφορείο άρα να υποθέσω ότι ασφάλεια καύσιμα και συντήρηση στο αυτοκίνητο με 20 ευρώ το μήνα τα έχεις καλύψει έτσι? :lol::lol:) να το πάρεις, η κουβέντα είναι για τα ΜΜΜ.

3. Όταν τελειώνουν οι άλλες μαλακίες το ad hominem είναι πάντα μια σίγουρη επιλογή.

Επεξ/σία από defacer
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ποσο έχει ρε όταν μια διαδρομή έχει 3,40 περίπου;

το σκούτερ έχει 5 για καύσιμα την εβδομάδα 55 ευρώ τον χρόνο ασφάλεια και το λάδι μιας αλλαγής έχει 5-6 ευρώ,και το κάνω μόνος μου το σέρβις.

Για αυτό και το αγόρασα...

Το αμάξι το έχω για τα υπόλοιπα.

άιντε πάνε παίξε παραπέρα τώρα

και βγάλε τα καβούρια από την τσέπη ,θα σου τα φάνε οι Γερμανοί πάλι  στο τέλος.

Επεξ/σία από palawiaris
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 minutes ago, palawiaris said:

ποσο έχει ρε τρόμπα όταν μια διαδρομή έχει 3,40

το σκούτερ έχει 55 ευρώ τον χρόνο ασφάλεια και το λάδι του μιας αλλαγής έχει 5-6 ευρώ,και το κάνω μονός.

άιντε πάνε παίξε παραπέρα νουμερο

Δεν ξέρω πόσο έχει, θα μας δείξεις επιτέλους ή υπολογίζεις πόσα θα πλήρωνε κάποιος που χρησιμοποιεί μόνιμα τα ΜΜΜ αν αγόραζε κάθε ένα εισιτήριο ξεχωριστά σαν τουρίστας; Μάλλον δεν το θεωρείς και τόσο σημαντικό αυτό για τη συζήτηση. Δίκιο θα έχεις.

Επίσης έπρεπε να φτάσουμε εδώ για να σκάσεις το μυστικό ότι το... σκούτερ :lol::lol: κοστίζει 55 ευρώ σε ασφάλεια και το λάδι βγαίνει φτηνά έτσι; Θέλεις μήπως να μας πεις και πόσο κοστίζει το αυτοκίνητο μαζί με καύσιμα και τέλη κυκλοφορίας και τα σερβις του, χειμωνιάτικα λάστιχα, πάρκινγκ κλπ; Έχεις αυτοκίνητο, δε θα πρέπει να σου είναι τόσο δύσκολο.

Έτσι για το χαβαλέ, εκεί που μένω 120 ευρώ το μήνα έχει η θέση για πάρκινγκ. Χωρίς να έχεις καν αυτοκίνητο.

 

Επεξ/σία από defacer

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...