Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
43 λεπτά πριν, NiVa013 είπε

Ουαου θα λέτε πολλοί αλλά δε βλέπετε τη φάκα πίσω από το τυρί. Έχουμε πλέον Τούρκικες τηλεοπτικές παραγωγές, Γερμανικά αεροδρόμια, Γερμανικούς δρόμους, τίποτα Ελληνικό σε αυτή τη χώρα δεν υπάρχει, μας έχουν ξεπουλήσει. Συγνώμη γι' αυτό το σχόλιο σε όσους τους ενόχλησε....

Έχουμε την αθάνατη ελληνική καρδιά. Α και τα πιτόγυρα. Τι άλλο θες;

 

Όντως είναι καλή η κίνηση για τους Γερμανούς.

Μακάρι να αρχίσει να σχεδιάζεται ένα αποτελεσματικό δίκτυο συγκοινωνιών με απώτερο σκοπό σε πολλά χρόνια να καταργηθούν εντελώς τα Ι.Χ. μέσα στην πόλη.

Ναι ναι ξέρω..πολύ αισιόδοξο.

Δημοσ.

εγω στο βερολίνο πάντως ειδα ελάχιστο μποτιλιάρισμα. Μάλλον για τους γερμανούς τα 10 αυτοκίνητα σε κάθε φανάρι ειναι μποτιλιάρισμα.Στην ελλάδα πάντως ακόμη και τσαμπα να ήταν τα μέσα (όλα) δεν πάνε σε πολλά σημεία και ειναι και πολύ πιο αργα απο τη μοτοσυκλέτα μου που δεν φρόντισε ΠΟΤΕ το κράτος να την κάνει ελκυστικότερη του αυτοκινήτου. Μέχρι και σήμερα πρέπει να βγάλεις ξεχωριστό δίπλωμα για ενα ψωρο50άρι σκούτερ... 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 minute ago, basilis_k6 said:

εγω στο βερολίνο πάντως ειδα ελάχιστο μποτιλιάρισμα. Μάλλον για τους γερμανούς τα 10 αυτοκίνητα σε κάθε φανάρι ειναι μποτιλιάρισμα.Στην ελλάδα πάντως ακόμη και τσαμπα να ήταν τα μέσα (όλα) δεν πάνε σε πολλά σημεία και ειναι και πολύ πιο αργα απο τη μοτοσυκλέτα μου που δεν φρόντισε ΠΟΤΕ το κράτος να την κάνει ελκυστικότερη του αυτοκινήτου. Μέχρι και σήμερα πρέπει να βγάλεις ξεχωριστό δίπλωμα για ενα ψωρο50άρι σκούτερ... 

Στο Βερολίνο αυτό που θεωρείται "κίνηση" στη Θεσσαλονίκη το λες "τυχεροί ήμασταν".

Για να δώσω μερικά στοιχεία όσον αφορά την κατάσταση, μπορείτε να συγκρίνετε το ελληνικό fact sheet της EEA με το γερμανικό. Επίσης report του Bundestag από το 2015 που δείχνει τα επίπεδα ατμοσφαιρικής ρύπανσης σε διάφορες πόλεις, όπως θα δείτε γενικά τα πράγματα είναι ΟΚ και συγκεκριμένα στο Βερολίνο πολύ παραπάνω από ΟΚ.

Σε άλλες πόλεις της Γερμανίας δεν είναι τόσο καλά, αλλά και πάλι.

Επεξ/σία από defacer
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, Alphaleader είπε

7 χρόνια, μεχρι  και πριν λιγους μήνες σε Αγγλια και Βελγιο. :lol:

Κατάφερες μέσα σε λίγους μήνες να ζήσεις ΚΑΙ Αγγλία ΚΑΙ Βέλγιο ώστε να αποκτήσεις και άποψη για τις συγκοινωνίες?

Έχεις κάνει πολλά τα ταξίδια στο Λονδίνο με συγκοινωνίες για να δείς τί εστί πραγματικά πανάκριβό και αργό και τί εστί να είσαι παστωμένος στο rush hour (πλέον όχι τόσο γιατί έχει αρχίσει ο κόσμος κι αποχαιρετά την Αγγλία)?

Θεωρείς τις Ελληνικές συγκοινωνίες αργές και ακριβές, ζήσε όμως κάνα χρόνο στο Λονδίνο (όχι 5,5 που είμαι εγώ) και μετά απέκτησε άποψη για το τί θα πεί αργό και ακριβό, όταν είσαι στο μετρό παγιδευμένος σαν το ποντίκι με το οποιοδήποτε customer incident, faulty train, disruption, flooding, power failure, signal failure και δε συμμαζεύεται. Δες πόση ώρα κάνει ένα λεωφορείο να σε πάει μια απόσταση 3 χιλιόμετρα κλπ...

 

Δε θεοποιώ τις Ελληνικές συγκοινωνίες πρός Θεού και είμαι υπέρ των όσων χρησιμοποιούν συγκοινωνίες (για το περιβάλλον, την λιγότερη κίνηση, το παρκάρισμα και την πιο οικονομική μετακίνηση γενικά).

 

Το ότι και να σε πληρώνανε δε θα έμπαινες σε ΜΜΜ, μου δίνει να καταλάβω πως και την Αγγλία και το Βέλγιο, αυτούς τους λιγοστούς μήνες τα έχεις ζήσει απλά ως τουρίστας (ίσως και την Ελλάδα όπως το κόβω). Δεν είναι κακό να είμαστε ρεαλιστές. 8 στις 10 φορές θα προτιμήσω να χρησιμοποιήσω συγκοινωνία παρά αυτοκίνητο.

 

Αυτά και ζητώ συγγνώμη αν η γνώμη μου σε έκανε να νιώσεις ότι σε έκρινα. Να είσαι ευγνώμων για τους συμπολίτες σου που επιλέγουν να χρησιμοποιούν ΜΜΜ.

 

Φιλικά πάντα.

Επεξ/σία από plpapadopoulos
Δημοσ.

Πάντως έφαγα ενα μποτιλιαρισμα σημερα  Γερμανία που ηταν ολο δικο μου και οχι στην πόλη αλλα στην εθνική τους που εκει ειναι το προβλημα της περισσότερες φορες με κάτι ουρες χιλιομέτρων... Δωρεαν στην Γερμανια δεν υπάρχει τίποτα με τον εναν η άλλον τροπο θα το πληρώσεις.... 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, logistoulis είπε

λέει 7 χρόνια το παλικάρι 

Και ξαναλέω ότι και την Ελληνική πραγματικότητα τη ζεί σαν τουρίστας, γιατί αποκλείεται στα 7 χρόνια να μην έχει χρησιμοποιήσει Μετρό τουλάχιστον ώστε να έχει και αρνητική εικόνα για αυτά... Ξέρω πάρα πολύ καλά και τι διάβασα και τί απάντησα.

12 λεπτά πριν, Cyber_Spartacus είπε

Πάντως έφαγα ενα μποτιλιαρισμα σημερα  Γερμανία που ηταν ολο δικο μου και οχι στην πόλη αλλα στην εθνική τους που εκει ειναι το προβλημα της περισσότερες φορες με κάτι ουρες χιλιομέτρων... Δωρεαν στην Γερμανια δεν υπάρχει τίποτα με τον εναν η άλλον τροπο θα το πληρώσεις.... 

Δε μπορώ να εκφέρω γνώμη για τη Γερμανία γιατί δε γνωρίζω. Αυτό που αναφέρεις όμως δια της λογικής (και χώρια του ότι το ζείς κιόλας), φαντάζει ρεαλιστικό. Πουθενά δεν υπάρχει δωρεάν τίποτα. Υπάρχει όμως κράτος πρόνοιας (σε κάποιες χώρες, έστω και τυπικά).

 

Επεξ/σία από plpapadopoulos
  • Like 1
Δημοσ.
14 minutes ago, plpapadopoulos said:

Και ξαναλέω ότι και την Ελληνική πραγματικότητα τη ζεί σαν τουρίστας, γιατί αποκλείεται στα 7 χρόνια να μην έχει χρησιμοποιήσει Μετρό τουλάχιστον ώστε να έχει και αρνητική εικόνα για αυτά... Ξέρω πάρα πολύ καλά και τι διάβασα και τί απάντησα.

Δε μπορώ να εκφέρω γνώμη για τη Γερμανία γιατί δε γνωρίζω. Αυτό που αναφέρεις όμως δια της λογικής (και χώρια του ότι το ζείς κιόλας), φαντάζει ρεαλιστικό. Πουθενά δεν υπάρχει δωρεάν τίποτα.

Ημουν πριν λιγες μερες Ελλαδα (Αθήνα) και πηρα ενα εισιτήριο για 5 ημερες αν σου πω οτι ειδα παρα μα παρα πολλα άτομα που δεν κοβαν εισιτήρια.... Εδω ειναι η διαφορα οτι Γερμανία ενα μικρό ποσοστό δεν θα κόψει ενω Ελλαδα ενα μεγάλο ποσοστό δεν θα κόψει.... 

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, IcemanGr71 said:

Υπάρχουν και τα λεωφορεία κτλ...

Που πρέπει να σε πληρώνουν για να μπεις, είτε λόγο κατάστασής τους είτε αναξιοπιστίας δρομολογίων...

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ThReSh είπε

Που πρέπει να σε πληρώνουν για να μπεις, είτε λόγο κατάστασής τους είτε αναξιοπιστίας δρομολογίων...

Προτιμάς να πάς με τα πόδια μια απόσταση Ακαδημία - Γλυφάδα ας πούμε, ή να πάρεις το Α3?

  • Super Moderators
Δημοσ.
1 minute ago, plpapadopoulos said:

Προτιμάς να πάς με τα πόδια μια απόσταση Ακαδημία - Γλυφάδα ας πούμε, ή να πάρεις το Α3?

Τραμ πιο σίγουρο ή μετρό μέχρι το Ελληνικό και "έχει ο θεός" μετά...

Δημοσ.

Το πιο απλο,πειραια τελος γρ.λαμπρακη εκει που φτανει στην πειραιως με πειραιως και πετρου ραλλη στην γωνια, με τα ποδια 1:30 ωρα,με 049 στην χειροτερη 40 λεπτα.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ThReSh είπε

Τραμ πιο σίγουρο ή μετρό μέχρι το Ελληνικό και "έχει ο θεός" μετά...

...άρα μια χαρά θα έμπαινες κι εσύ όπως κι ο υπόλοιπος κόσμος. Εκεί καταλήγουμε. Όλα μια ιδέα είναι.

Ας επιβληθεί παιδεία και πρόστιμα σε όσους δε κόβουν εισητήριο (καμία ανοχή και για τους λάθρο, ισότιμοι είμαστε όλοι) λοιπόν και μια χαρά βελτιώνονται οι συγκοινωνίες και τα δρομολόγια και τα πάντα όλα. Πίστεψέ με εδώ έξω χρυσάφι το πληρώνουνε και δε κουνιέται κανείς.

  • Super Moderators
Δημοσ.
Just now, plpapadopoulos said:

..άρα μια χαρά θα έμπαινες κι εσύ όπως κι ο υπόλοιπος κόσμος. Εκεί καταλήγουμε. Όλα μια ιδέα είναι.

Όχι δεν θα έμπαινα. Θα έπαιρνα ταξί, θα είχα κάπου κοντά παρκαρισμένο το αμάξι ή θα έπαιρνα το τραμ και θα κατεβαίνα κατευθείαν Γλυφάδα.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...