Alphaleader Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Μόλις τώρα, Retromaniac είπε Καλά μην συγκρίνεις τα δικά μας με της Γερμανίας. Ούτε την κουλτούρα των επιβατών και οδηγών με τους Γερμανούς. Οχι, δεν κρίνω τίποτα απο μας. Γενικά πάντα ημουν αλλεργικός στα μάζικα μέσα μεταφοράς. Τα βρίσκω ως ταλαιπωρία, καθυστέρηση και πανακριβα. Αμαξι - μηχανή - ποδια η απαντηση μου στις αστικες μετακινησεις.
Retromaniac Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, Alphaleader είπε Οχι, δεν κρίνω τίποτα απο μας. Γενικά πάντα ημουν αλλεργικός στα μάζικα μέσα μεταφοράς. Τα βρίσκω ως ταλαιπωρία, καθυστέρηση και πανακριβα. Αμαξι - μηχανή - ποδια η απαντηση μου στις αστικες μετακινησεις. Αν το κάνανε όλοι αυτό, τότε οι μετακινήσεις με άλλα μέσα θα ήταν μαρτύριο. Τώρα σου φαίνονται καλύτερες γιατί κάποιοι "υπομένουν" τα ΜΜΜ. Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου 2018 από Retromaniac 3 1
Alphaleader Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Μόλις τώρα, Retromaniac είπε Αν το κάνανε όλοι αυτό, τότε θα οι μετακινήσεις με άλλα μέσα θα ήταν μαρτύριο. Τώρα σου φαίνονται καλύτερες γιατί κάποιοι "υπομένουν" τα ΜΜΜ. Δεν έχω παρα να τους ευχαριστήσω λοιπόν!
NiVa013 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Ουαου θα λέτε πολλοί αλλά δε βλέπετε τη φάκα πίσω από το τυρί. Έχουμε πλέον Τούρκικες τηλεοπτικές παραγωγές, Γερμανικά αεροδρόμια, Γερμανικούς δρόμους, τίποτα Ελληνικό σε αυτή τη χώρα δεν υπάρχει, μας έχουν ξεπουλήσει. Συγνώμη γι' αυτό το σχόλιο σε όσους τους ενόχλησε.... 3
kargo130 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Παντως εγω σε αλλη ευρωπαικη χωρα , αγοραζαμε το εισητηριο(μηνιαιο) και ειχαμε 100% επιστροφη απο τον εργοδοτη(ο οποιος κυνηγουσε την φοροαπαλλαγη απο το κρατος μεσω αυτου). Καλα αν πηγαινες στην εργασια με το ποδηλατο σε πληρωναν κιολας(μικρο ποσο αλλα και παλι).
Retromaniac Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 8 λεπτά πριν, NiVa013 είπε Ουαου θα λέτε πολλοί αλλά δε βλέπετε τη φάκα πίσω από το τυρί. Έχουμε πλέον Τούρκικες τηλεοπτικές παραγωγές, Γερμανικά αεροδρόμια, Γερμανικούς δρόμους, τίποτα Ελληνικό σε αυτή τη χώρα δεν υπάρχει, μας έχουν ξεπουλήσει. Συγνώμη γι' αυτό το σχόλιο σε όσους τους ενόχλησε.... Τι σχέση έχει αυτό με το άρθρο; 1
IzAz Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 35 λεπτά πριν, Retromaniac είπε Ακριβώς, θα πληρωθεί μέσων των φόρων που σε γενικές γραμμές είναι πιο δίκαιοι από τα τέλη, γιατί πάνε ανάλογα με το εισόδημα. Θα πεις κάποιος γιατί να πληρώνει μέσω των φόρων τα εισιτήρια των άλλων αν δεν χρησιμοποιεί τα μέσα. Γιατί θα επωφεληθεί και ο ίδιος με την μειωμένη ρύπανση και την μειωμένη κίνηση. Και συνήθως οι πιο πλούσιοι αποφεύγουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Συγγνώμη, αλλά με το παραπάνω διαφωνώ, γιατί χάνεται η ποιότητα υπηρεσίας, πέρα από το πλεόν φυσιολογικό που λέγεται καταβολή αντιτίμου για παροχή υπηρεσιών. Με αυτή τη λογική (παραλογισμό το λέω εγώ) όλες οι υπηρεσίες (π.χ. δεη, ευδαπ, τηλεόραση, ιντερνετ, ... , ελεύθερη πτώση με ή χωρίς αλεξίπτωτο) να παρέχονται σε όλους δωρεάν και να υπάρχει φορολογία. Πέρα από το προφανές ότι ειδικά στη χώρα μας η φορολογία είναι ανέκδοτο, αφού οι υπηρεσίες παρέχονται σε πάρα πολλούς ανθρώπους που για δίαφορους λόγους δεν υποβάλλουν καν φορολογική δήλωση (μετανάστες, ρομά) ή υποβάλλουν πλασματική, δε σου εξασφαλίζει κανείς ότι το συγκεκριμένο σύστημα έχει τα προσδοκόμενα οφέλη. Το αντίθετο με το τρόπο αυτό δεν έχεις και καμία ένδειξη για το πόσοι χρησιμοποιούν, τί, πότε και πού ... ερωτήματα στα οποία χρειάζεσαι απαντήσεις με νούμερα προκειμένου να έχει σχεδιασμό για την όσο το δυνατόν καλύτερη παροχή ποιότητας υπηρεσιών. 1
defacer Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 1 hour ago, deligkos said: Η πρόταση θα εφαρμοσθεί δοκιμαστικά φέτος σε πέντε πόλεις στη δυτική Γερμανία, στις οποίες περιλαμβάνονται η πρωτεύουσα Βόννη και οι βιομηχανικές πόλεις Έσεν και Μανχάιμ. Flashback 20 χρόνια πίσω; 1
IcemanGr71 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 4 λεπτά πριν, mjaros είπε Στην Γερμανία το εισόδημα είναι αρκετά υψηλό ώστε όλοι να χρησιμοποιούν ΙΧ για τις μετακινήσεις τους και από την άλλη θα πρέπει να μειώσουν τους ρύπους και τα ηλεκτρικά οχήματα αργούν. Οπότε ο μόνος τρόπος είναι να κάνουν τα ΜΜΜ δωρεάν. Αν και δύσκολα κάποιος που έχει συνηθίσει ΙΧ να πάει σε ΜΜΜ ακόμα και τσάμπα. Τα τελευταία χρόνια και ακόμα και τώρα... στην Ελλάδα τσάμπα είναι... όποιος θέλει μπαίνει... Είδε κανείς να μειώνονται τα αυτοκίνητα.... μόνο αν αυξήσουν βενζίνη, φόρους και κτλ....
defacer Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 50 minutes ago, Alphaleader said: Οχι, δεν κρίνω τίποτα απο μας. Γενικά πάντα ημουν αλλεργικός στα μάζικα μέσα μεταφοράς. Τα βρίσκω ως ταλαιπωρία, καθυστέρηση και πανακριβα. Αμαξι - μηχανή - ποδια η απαντηση μου στις αστικες μετακινησεις. Κρίνεις τα πάντα απο μας γιατί αυτό που λες ξελαρυγγιάζεται να φωνάζει "Έλληνας που δεν έχει ζήσει εκτός Ελλάδας". Μη το χοντρύνω και πω εκτός Αθήνας. Έπεσα μέσα ή όχι; 8 minutes ago, mjaros said: Στην Γερμανία το εισόδημα είναι αρκετά υψηλό ώστε όλοι να χρησιμοποιούν ΙΧ για τις μετακινήσεις τους και από την άλλη θα πρέπει να μειώσουν τους ρύπους και τα ηλεκτρικά οχήματα αργούν. Οπότε ο μόνος τρόπος είναι να κάνουν τα ΜΜΜ δωρεάν. Αν και δύσκολα κάποιος που έχει συνηθίσει ΙΧ να πάει σε ΜΜΜ ακόμα και τσάμπα. Χωρίς παρεξήγηση, είναι φανερό πως δεν έχεις την παραμικρή ιδέα τι γίνεται στη Γερμανία και βγάζεις συμπεράσματα από τίτλους ειδήσεων. Τι φάση; ΥΓ το είδα τίτλο σε γερμανική εφημερίδα τις προάλλες: "Δωρεάν δημόσια μεταφορά -- Ναι, αλλά ποιός θα πληρώνει;" Κατά τη γνώμη μου αυτή ακριβώς είναι η βάση στην οποία πρέπει να συζητηθεί το θέμα. Δυστυχώς τις περισσότερες φορές που προκύπτει βλέπω... άλλες προσεγγίσεις. Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου 2018 από defacer
Alphaleader Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, defacer είπε Κρίνεις τα πάντα απο μας γιατί αυτό που λες ξελαρυγγιάζεται να φωνάζει "Έλληνας που δεν έχει ζήσει εκτός Ελλάδας". Μη το χοντρύνω και πω εκτός Αθήνας. Έπεσα μέσα ή όχι; 7 χρόνια, μεχρι και πριν λιγους μήνες σε Αγγλια και Βελγιο. Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου 2018 από Alphaleader
defacer Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Just now, Alphaleader said: 7 χρόνια, μεχρι και πριν λιγους μήνες σε Αγγλια και Βελγιο. Δεν ξέρω σε τι περιοχή ζούσες, αλλά φαντάζομαι αστικό κέντρο αφού μιλάμε για ΜΜΜ. Δηλαδή Αγγλία θα έμπαινες αμάξι για να πας οπουδήποτε κεντρικά; Εγώ ούτε στη Θεσσαλονίκη δεν το κάνω αυτό.
Alphaleader Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 1 λεπτό πριν, defacer είπε Δεν ξέρω σε τι περιοχή ζούσες, αλλά φαντάζομαι αστικό κέντρο αφού μιλάμε για ΜΜΜ. Δηλαδή Αγγλία θα έμπαινες αμάξι για να πας οπουδήποτε κεντρικά; Εγώ ούτε στη Θεσσαλονίκη δεν το κάνω αυτό. Βεβαιώς! Και εξηγούμαι: ειτε Bristol, ειτε Θεσσαλονικη, ειτε οτιδήποτε... θα παρω το αμαξι μου και θα καταληξω σε καποιο παρκινγκ. Αν τώρα οι καιρικες συνθηκες δεν ειναι πολυ ασχημες σίγουρα θα προτιμήσω να πάω με την μηχανή... πιο ευκολα, πιο φτηνα, ταχύτερα σαφώς.
defacer Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 5 minutes ago, mjaros said: Υπόθεση κάνω. Αν μπορείς να με διαφωτίσεις παρακαλώ. Δεν παρεξηγώ εγώ.Αντιθέτως θα είμαι ευγνώμων. Στη Γερμανία ο αριθμός των μηχανοκίνητων οχημάτων ανα μονάδα πληθυσμού είναι χαμηλότερος απ' ότι στην Ελλάδα. Τα ΜΜΜ είναι γενικά ασύγκριτα καλύτερα από τα ελληνικά, και βολεύουν τόσο πολύ που προσωπικά 3+ χρόνια δεν έχω σκεφτεί καν το ενδεχόμενο να πάρω αυτοκίνητο παρόλο που έχω 2 μικρά παιδιά -- υπάρχουν λίγες συγκεκριμένες περιπτώσεις που θα βόλευε, αλλά είναι πολύ προτιμότερο από όλες τις απόψεις να νοικιάσω αν και όταν συμβαίνει αυτό. Επίσης ο κόσμος χρησιμοποιεί πολύ ποδήλατο. Πολύ πολύ όμως. Αυτοί είναι οι λόγοι που δεν υπάρχουν τόσα πολλά αυτοκίνητα στη Γερμανία (και μάλιστα, παρόλο που η διαφορά στο πόσα υπάρχουν δεν είναι πολύ μεγάλη, η διαφορά στο πόσα βλέπεις στο δρόμο είναι χαοτικά μεγάλη επειδή πολύς κόσμος τα παρκάρει σε γκαράζ και απλά δεν τα χρησιμοποιεί τόσο πολύ), καμία απολύτως σχέση με το ότι τα χρησιμοποιούν περισσότερο επειδή έχουν να αγοράσουν. Το ότι θα πρέπει να μειώσουν τους ρύπους πάλι δεν ξέρω από πού το έβγαλες, και ακόμα κι αν ήταν έτσι πάλι δεν είναι προφανές πως κάνοντας τα ΜΜΜ δωρεάν ο κόσμος δε θα έπαιρνε αυτοκίνητο, γιατί όπως είπα ο κόσμος έτσι κι αλλιώς χρησιμοποιεί πολύ ΜΜΜ και ποδήλατο. Υποθέτω πως αυτοί που παίρνουν αυτοκίνητο το κάνουν είτε από συνήθεια (οπότε καμία διαφορά το μέτρο) είτε όταν πραγματικά βολεύει το αυτοκίνητο (οπότε καμία διαφορά το μέτρο). Τώρα όσον αφορά το πώς έχει συνηθίσει κανείς, μέσα στη συνήθεια μπαίνουν πάρα πολλά πράγματα εκτός από το κόστος. Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου 2018 από defacer
IcemanGr71 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 8 λεπτά πριν, mjaros είπε Στην Αθήνα οι γραμμές του μετρό είναι λίγες και δεν βολεύουν για μετακίνηση στην πόλη. Υπάρχουν και τα λεωφορεία κτλ... όλοι μας ξέρουμε κόσμο που ενώ μπορεί να πάρει τα ΜΜΜ προτιμά το αυτοκίνητο ή τη μηχανή του... Όπως λέει και κάποιος γνωστός μου.... "Αν μπορούσα θα πήγαινα στη τουαλέτα και με το αυτοκίνητο"...... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα