IcemanGr71 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Όχι με ιπτάμενα ταξί.... με καταπέλτες μάλλον.... σε 20 χρονάκια τα ξαναλέμε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Damachi Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 «συμπαγή» ελικόπτερα υπάρχουν και εδώ - για πολύ ξιπασμένη και περιορισμένη ρώσικη πελατεία Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
coffeex Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Expecto Patronum Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Ότι και να λέτε η Ελλάδα θα πάει μαζικά για αυτή την πατέντα. Οικονομία λέμεεεεεεε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
possiz Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Ξέχασε ένα 0 στο τέλος. 50-100 εννοούσε. Τι άλλη παπαριά θα ακούσουμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AliasAndrew Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Γιατι δεν φτανει ο κινδυνος στις 2 διαστασεις του δρομου, ας προσθεσουμε και την 3η του αερα. Γιατι να εισαι ασφαλης κυριε στο μπαλκονι σου στον 6ο οταν ο συνανθρωπος σου κινδυνευει διαρκως που διασχιζει τον δρομο? Ισοτητα κινδυνου για ολους! Διπλωμα πιλοτου σε ολους και ΙΧ ελικοπτερακια για ολους. Να πεταει ο καθε καγκουρας. Τι θα μπορουσε να παει στραβα? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Melven Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 σιγα μην μας αφήσουν να περνάμε πάνω από τα διόδια..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Omnigeek Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Όσοι είναι αρνητικοί και φοβούνται ένα τέτοιο ενδεχόμενο προφανώς δεν έχουν δοκιμάσει ποτέ κάποιο εξελιγμένο μικρό multicopter που ουσιαστικά πετάει μόνο του. Κατά την γνώμη μου αυτά τα αυτόματα multicopters θα είναι κατά πολύ ασφαλέστερα (και ικανότερα) από οποιοδήποτε μικρό αεροσκάφος γενικής αεροπορίας πετάει σήμερα πάνω από τα κεφάλια μας (που με την σειρά του είναι κατά πολύ ασφαλέστερο από την οδήγηση). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Expecto Patronum Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Omnigeek είπε Όσοι είναι αρνητικοί και φοβούνται ένα τέτοιο ενδεχόμενο προφανώς δεν έχουν δοκιμάσει ποτέ κάποιο εξελιγμένο μικρό multicopter που ουσιαστικά πετάει μόνο του. Κατά την γνώμη μου αυτά τα αυτόματα multicopters θα είναι κατά πολύ ασφαλέστερα (και ικανότερα) από οποιοδήποτε μικρό αεροσκάφος γενικής αεροπορίας πετάει σήμερα πάνω από τα κεφάλια μας (που με την σειρά του είναι κατά πολύ ασφαλέστερο από την οδήγηση). Δεν είναι θέμα αρνητισμού αλλά ρεαλισμού. Εδώ κυκλοφορούνε ταξί χάροι κυριολεκτικά, φαντάσου να είναι και ιπτάμενα. Θα πέφτουν σαν τις μύγες. Όσο και να φαντάζει όμορφο το όλο θέμα με την πτήση των ταξί αύριο και σε λίγο παραπάνω, τα ιδιωτικά αυτοκίνητα μιλάμε για τεράστιο πρόβλημα να τιθασεύσεις εκατομμύρια χρήστες σε όλα τα θέματα των επιπέδων. Το αεροπλάνο σήμερα είναι ασφαλές (όσο είναι επειδή κυκλοφορούνε ελάχιστα), άν αρχίσει η πτήση να γίνεται κτήμα του καθενός...σκέψου. Και μιλάμε για τρελούς ανθρώπους αναμεσά μας. Να βλέπεις κάθε λεπτό και κάθε στιγμή ιπτάμενα αυτοκίνητα πάνω απο το σπίτι σου και τις μεγαλουπόλεις είναι τρομακτικό. (που να σκεφτείς π.χ το θέμα θορύβου κτλ). Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Ήδη πέφτουν ελικόπτερα και αεροπλάνα σε κατοικημένες περιοχές και είναι σχεδόν μηδαμινά σε σχέση με το δικαίωμα που θέλουν να δώσουν σε όλους με αυτό το εγχείρημα. Θα πρέπει να υπάρξει Traffic control, η συντήρηση να είναι αυστηρή σε βαθμό πολύ αυστηρό νομικά ώστε να μην θυσιάζεται, ψυχολογικά τέστς (που εύκολα θα παρακάμπτονται), να είναι όλα πλήρως αυτόματα και όχι ο καθένας ότι του κατέβει, να έχει σύστημα εκτινασόμενο αλλά και μέριμνα το πού θα πέφτει και πώς όταν είσαι πάνω απο κατοικημένη περιοχή, χώροι στάθμευσης και πάρα πολλά άλλα. Ωραία θα είναι να έχεις ένα και να κάνεις π.χ Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική σε λίγα λεπτά. Θα πετάμε πάνω απο την θάλασσα ή σε συγκεκριμένες εναέριες πορείες και με ποιόν τρόπο; Λέμε τώρα...απλές σκέψεις. Για τα διόδια που είπε φίλος, λογικά ήδη το κράτος το έχει σκεφτεί και άς έρθει μετά απο 100 χρόνια. Μιλάμε για Ελλάδα. Χαράτσια και πάγιες χρεώσεις με GPS χιλιομετρικό. Σιγά μην σε αφήσει. Ωραία αυτά τα βιντεάκια βλέποντας 10 ιπτάμενα οχήματα στην πόλη. Όταν γίνουν χιλιάδες θα βλέπεις εφιάλτη. Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου 2018 από Expecto Patronum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aris1986 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Βλακείες του Ubera Sila. Πετάει έτσι 5-10 χρόνια λες και είναι ντομάτες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Omnigeek Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2018 @Expecto Patronum Μην μπερδεύουμε το θέμα. Μιλάμε για επαγγελματικά αυτόνομα εναέρια οχήματα μικρής εμβέλειας με καθορισμένες, νόμιμες περιοχές απο/προσγειώσεων (στις οποίες μπορεί να περιλαμβάνονται ταράτσες μεγάλων κτιρίων κτλ) και σχέδια πτήσεων (αυτόματα ηλεκτρονικά υποβαλλόμενα), όχι να έχει ένα ο καθένας στην αυλή του να κάνει την πλάκα του. Το θέμα των ελέγχων και το traffic control στην Ελλάδα είναι επίσης άσχετο, πρώτον η Ελλάδα δεν είναι ο κόσμος όλος και δεύτερον ακόμα και εδώ στην αεροπορία δεν γίνονται εκπτώσεις (ακόμα και στην γενική αν πας σε αερολέσχη θα διαπιστώσεις πόσο αυστηρά είναι τα πράγματα αναγκαστικά). Επίσης τα ηλεκτρικά αεροπλάνα είναι σχετικά αθόρυβα (ένας από τους λόγους που αρχίζουν να εξαπλώνονται συμβατικά εκπαιδευτικά), και τα multicopters μπορούν να έχουν redudancy με περισσότερους κινητήρες και ηλεκτρονικά που θα τα κάνει ασφαλή. Εκτινασσόμενα συστήματα δεν έχει κανένα αεροσκάφος πλην των πολεμικών. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickolas Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Μην ασχολείστε με κινεζιές και ρότορες χωρίς καμία προστασία που μπορεί ανά πάσα στιγμή να γίνουν χασαπομάχαιρα (οκ για μικρό drone αλλά όχι για κάτι τέτοιου μεγέθους που σκοτώνει) Το ακόλουθο βίντεο είναι σχεδόν 1 έτους. Αθήνα Θεσσαλονίκη σε μια ώρα με κόστος* ~1,5 ευρώ/100 χιλιόμετρα για τα Ελληνικά δεδομένα (και λιγότερο από 1 ευρώ με νυκτερινό ρεύμα). Αν βάλεις ότι στον αέρα δεν ανησυχείς για σκυλιά/παιδιά/οδικά έργα η αυτονομία θα είναι κάτι πολύ πιο εύκολο να υλοποιηθεί στον αέρα παρά στα κλασσικά οχήματα... ήδη δηλαδή η διαδικασία απογείωσης και προσγείωσης στα αεροπλάνα που ήδη μπαίνουμε μπορεί να γίνει 100% αυτόματα από όσο ξέρω. *Δεν είναι σαφές αλλά υποθέτω αναφέρονται σε κόστος ρεύματος. Λένε 3 ευρώ/100 χιλιόμετρα αλλά η KWh στη Γερμανία είναι 30 λεπτά. Edit: Προσθέστε και την τεχνολογία από αυτό και έχετε τα αυτόνομα ιπτάμενα ταξί... Επεξ/σία 23 Φεβρουαρίου 2018 από nickolas Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2018 Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης για τα κόστη όταν μιλάμε για εξαρτήματα αεροπορικού τύπου και τη συντήρηση αεροσκαφών. Απο εδώ: https://www.petrolheads.gr/viewtopic.php?p=223333 Εδώ πάλι, βλέπουμε ένα συρματόσχοινο που κρατάει την πόρτα στα ATR 42/72 για να μην χτυπήσει στο έδαφος όταν ανοίξει και η αεροσυνοδός δεν είναι πολύ προσεκτική (έεεεελα... γίνονται τέτοια πράγματα;;;; άντε καλέ... ) Αυτό λοιπόν το συρματοσχοινάκι κάνει 1,5Κ ευρώ... Θα μου πείτε είναι σημαντικό για την ασφάλεια του αεροσκάφους... Όχι, απλά για να μην γρατζουνιστεί το χρώμα της πόρτας Ποιότητα κατασκευής;;; Μετριότατη, γιατί σπάει συνέχεια. Δεν μπορούσατε να το κάνετε λίγο πιο χοντρό;;;; Άκουσ' εκεί 1,5χιλιάρικο για μία βλακεία που δεν επηρρεάζει σε τίποτα...Και δεν κάνει και τη δουλειά του, γιατί με το που θα ζοριστεί λίγο θα σπάσει και θα πρέπει να ξαναστάξεις το 1,5 χιλιάρικο... θα μου πεις... φτιάξε ένα και πιστοποίησέ το και πούλα το πιο φθηνά άμα γουστάρεις... Άμα δεν γουστάρεις σκάε το 1,5χιλιάρικο κάθε φορά που η πόρτα γλιστράει από την αεροσυνοδό... Επίσης εδώ μερικά ακόμα για τις διαδικασίες επιθεώρησης των ανταλλακτικών: https://www.petrolheads.gr/viewtopic.php?p=245123#p245123 Ο χρήστης markvag εργάζεται σε ελληνική αεροπορική εταιρία. Τα ίδια ακριβώς πράγματα (επιθεωρήσεις, προληπτικές αλλαγές πανάκριβων εξαρτημάτων) θα ισχύουν και στα αυτόνομα drone. Το κόστος χρήσης τους θα είναι πανάκριβο, αντίστοιχο με τα υπάρχοντα ελικόπτερα και αεροπλάνα. Ο φτηνός ηλεκτρισμός (που δέν είναι και τόσο φτηνος σε βιομηχανικές παροχές) και το οτι δέν θα έχουν πιλότο είναι μία σταγόνα στον ωκεανό σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα κόστη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickolas Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στο θέμα του κόστους μπορεί κανείς να δει τη Ryanair. Στη σελίδα 13 μπορεί να δει κανείς ότι τα έξοδα συντήρησης και απόσβεσης είναι λίγο πάνω από το 10% των εσόδων της. Χοντρικά τα έξοδα συντήρησης μόνα τους είναι περίπου τα μισά από αυτό. Βάλε και το ότι το μέσο εισιτήριο της Ryan κάνει 40 ευρώ και κάνε τα μαθηματικά... Επεξ/σία 23 Φεβρουαρίου 2018 από nickolas Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Expecto Patronum Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, Omnigeek είπε @Expecto Patronum Μην μπερδεύουμε το θέμα. Μιλάμε για επαγγελματικά αυτόνομα εναέρια οχήματα μικρής εμβέλειας με καθορισμένες, νόμιμες περιοχές απο/προσγειώσεων (στις οποίες μπορεί να περιλαμβάνονται ταράτσες μεγάλων κτιρίων κτλ) και σχέδια πτήσεων (αυτόματα ηλεκτρονικά υποβαλλόμενα), όχι να έχει ένα ο καθένας στην αυλή του να κάνει την πλάκα του. Το θέμα των ελέγχων και το traffic control στην Ελλάδα είναι επίσης άσχετο, πρώτον η Ελλάδα δεν είναι ο κόσμος όλος και δεύτερον ακόμα και εδώ στην αεροπορία δεν γίνονται εκπτώσεις (ακόμα και στην γενική αν πας σε αερολέσχη θα διαπιστώσεις πόσο αυστηρά είναι τα πράγματα αναγκαστικά). Επίσης τα ηλεκτρικά αεροπλάνα είναι σχετικά αθόρυβα (ένας από τους λόγους που αρχίζουν να εξαπλώνονται συμβατικά εκπαιδευτικά), και τα multicopters μπορούν να έχουν redudancy με περισσότερους κινητήρες και ηλεκτρονικά που θα τα κάνει ασφαλή. Εκτινασσόμενα συστήματα δεν έχει κανένα αεροσκάφος πλην των πολεμικών. Δεν μπερδεύω κάτι φίλε μου, επειδή αυτά που λές τα ανέφερα. Συμφωνώ οτι η απογείωση και η προσγείωση θα είναι σε ειδικούς χώρους, αλλά φαντάσου οτι ακόμη και έτσι το θέμα του ψυχολογικού τομέα (ποιός είναι αυτός που θα χειρίζεται κάτι πάνω απο μία πόλη εκατομμυρίων ανθρώπων), ο θόρυβος θα είναι πολύ μεγάλος επειδή τα μοτέρ σφυρίζουν και δεν μπορείς να κάνεις κάτι για αυτό εύκολα (φαντάσου έναν μεγάλο αριθμό απο αυτά), όπως και το θέμα κόστος συντήρησης και χρήσης δεν ξέρω πόσο θα τα διαδόσουν. Η ασφάλεια είναι το σημαντικότερο κομμάτι και μην το υποτιμάς. Σε επαρχιακές περιοχές θα γίνουν ΠΟΛΥ ΠΙΟ διαδομένα επειδή ακριβώς θα μπορείς να το έχεις στην αυλή σου, και θα καλύπτεις πάρα πολύ γρήγορα αποστάσεις χωρίς φυσικά εμπόδια. Ίσως να βοηθήσει και στην αποκέντρωση που θα είναι επίσης ένα θετικότατο βήμα. Κι εγώ το περιμένω αλλά είμαι επιφυλακτικός στο θέμα χρόνος. Άς ξεκινήσουν και βλέπουμε...5 χρόνια πάντως δύσκολα. Επίσης να δούμε το κόστος αγοράς. Άν π.χ αγοράζεις ένα λίγο πιό βελτιωμένο ιπτάμενο όχημα όπως αυτό που παρέθεσε ο nickolas... στα 15-20 χιλιάρικα σίγουρα θα καταργηθούνε τα αμάξια. Το εκτινασόμενο κάθισμα ή ένα Αλεξίπτωτο στο ίδιο όχημα για ομαλή προσγείωση στο έδαφος επιβάλλεται! Διαφορετικά η ασφάλεια πάει περίπατο. Μέχρι το 2025 άν αρχίσουμε να βλέπουμε αυτόνομα οχήματα πιστεύω σε 15 απο τώρα τα πράγματα θα είναι αρκετά εξελιγμένα. Θα διατεθεί περισσότερο χρήμα σε σωστές εταιρείες που θα εξελίσουν τα οχήματα όπως τώρα τα αυτοκίνητα ταχύτατα. Επεξ/σία 23 Φεβρουαρίου 2018 από Expecto Patronum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα