παπι Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2018 Έβαλα μια καμπάνια στο γκουγκλε, αλλα δεν μπορω να καταλάβω πως γίνεται η χρέωση. Δηλαδη το ιδιο keyword ( βασικα φραση ειναι) στην αρχή έκανε 0,3€ ενω αημερα που τσεκαρα, εχει 0,8€ !!! Σχεδόν 300%. Πως δουλευει αυτο το πραμα; Και πως βαζω λιμιτ στη χρέωση του click. Προσοχη, στο κλικ οχι στην ημέρα.
alou Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2018 Δεν θυμάμαι απέξω που πας και τι πατάς αλλά η λογική είναι ότι: -υπάρχει max bid per ad -max bid per keyword πέρα από τα daily / whatever budget σου. Πχ¨Το ad max bid σου είναι 0.30 αλλά το keyword "αυγά τουρκίας" είναι πολύ ανταγωνιστικό και δεν θα βγεις ποτέ. Ανεβάζεις λοιπόν το bid μόνο για αυτό το keyword στα 0.45 γιατί αξίζει ή απλά το αγνοείς και σκέφτεσαι ένα εναλλακτικό keyword που πιθανώς είναι πιο στοχευμένο σε σένα που έχεις στρουθοκάμηλους και παίζεις στο "αυγά τουρκίας στρουθοκαμήλου" ή whatever, με χαμηλότερο νούμερο αναζητήσεων αλλά και χαμηλότερο bid που όμως μπορεί να έχει τελικά καλύτερο conversion. Αντίστοιχα, υπάρχουν keywords που βγαίνουν μια χαρά με το bid σου αλλά δεν έχουν καλό click through ή αν το ψάξεις λίγο παραπάνω, δεν έχουν καλό conversion. Κατεβάζεις το max bid τους για να παίξεις περισσότερο με τα υπόλοιπα, στο ίδιο ad (btw, η καλύτερη λογική είναι να έχεις πολλά ad και λίγα σχετικά keywords γύρω τους, καλύτερη απόδοση για πολλούς λόγους και καλύτερη στόχευση, landing page κ.ά) Ένας πιθανός λόγος που ανέβηκε το κόστος του κλικ είναι ότι υπήρχε απότομη αύξηση της ζήτησης, άρα περισσότερα και ψηλότερα bid. Άλλος λόγος είναι ότι το κριτήριό σου ήταν να βγαίνει σε ψηλή θέση η διαφήμιση και υπήρχε auto bid, οπότε αυτόματα ανέβασε το bid για να βγεις π.χ. πρώτη θέση. Παίζει και συνδυασμός των παραπάνω και πιθανότατα και άλλα πράγματα που δεν ξέρω :/ 1
mary Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2018 Ισχύουν όλα αυτά που λέει ο χρήστης @alou Εσύ απλά κοίτα να βάζεις max bid το ποσό που σε παίρνει. Πρακτικά μπορεί να μην ξοδέψεις τόσα για bid, λόγω όλων αυτών που γράφτηκαν παραπάνω αλλά καλό είναι να έχεις υπόψιν σου πόσο μπορείς να διαθέσεις και πόσο bidαρουν οι ανταγωνιστές. 1
παπι Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2018 Που το σεταρω αυτό; Α και κάτι άλλο, σε φιλαράκι άνοιξα λογαριασμό στο ads, αλλά τον έβαλε στο express, πως το κάνω σα το δικό μου; (Το δικό μου.λεγεται ads beta, αλλά είναι πιο διαχειρισημο)
mary Δημοσ. 1 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Από εχθες προσπαθουσα να ανεβασω την εικονα. Σε ff δεν την βλεπω, σε edge τη βλεπω. Πειτε μου αν τη βλέπετε Επεξ/σία 1 Μαρτίου 2018 από mary 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα