lordnick1993 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα. Παρέλαβα την TransferWise debit μου πριν 3 βδομάδες, και είπα να πάω σε ένα ΑΤΜ (Eurobank) να αλλάξω το PIN και παρατήρησα ότι ούτε με αφήνει να αλλάξω, αλλά και ούτε μου δείχνει το υπόλοιπο του λογαριασμού μου. Όταν πατάω να δω το υπόλοιπο, μου πετάει ένα μήνυμα "του τύπου", "η κάρτα σας ακυρώθηκε από όλα τα καταστήματά μας Eurobank" και μου την βγάζει κατευθείαν έξω. Περίεργο μιας και στο app της Transferwise λέει "active". Αναγκάστηκα να πάω σε Πειραιώς ΑΤΜ παραδίπλα, όπου όλα έγιναν όπως έπρεπε. Και PIN άλλαξα και το υπόλοιπο μου έδειχνε κανονικά. Έχει παρατηρίσει κανείς άλλος κάτι παρόμοιο (να μην υποστηρίζεται σε κάποια ΑΤΜ) ή παίζει να φταίει η κάρτα μου? Επεξ/σία 20 Φεβρουαρίου 2018 από lordnick1993
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα