Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπέρα ,πρέπει να έχουμε στο νου μας ότι όσο παλιώνει ένα αμάξι τσιμπάει και λίγο παραπάνω στη κατανάλωση αλλα και στα λάδια ,

θα μπορούσε το πρόβλημα που μας λες να είναι όντως εγκέφαλος , αποκεί φεύγει η εντολή τι ποσότητα καυσιμου θα ψεκάσει ,

παλιά όταν ήμουνα πιτσιρικάς θυμάμαι στο saxo μου , πειράζαμε (προγραμματίζαμε) εσχεμένα τον εγκέφαλο για να αυξήσει εισαγωγή καυσιμου και έξοδο καυσαερίων σε συνδυασμό με έναν καταλύτη με ελευθερα διαφράγματα , ώστε να πάρει λίγο επιπλέον ιπποδύναμη ,

αν υποθέσουμε ότι έπαθε ο εγκέφαλος κάποιο κουσούρι μπορεί να ξερυθμίστηκε και να κάνει τα δικά του ,

όπως και να έχει εσύ πάρε και καμια άλλη άποψη σε αλλα συνεργεία δεν χάνεις τίποτα , γιατί υπάρχουνε μαστοριά και μαστοριά εκεί έξω..

εγώ στο octavia gt μου , είχα ένα πρόβλημα με το που το αγόρασα καινούργιο από το δεύτερο μηνα σχεδόν , όταν το έβαζα μπρός το πρώτο λεπτό  που του έκανα το ζέσταμα όταν ήτανε κρύο το αμάξι , ακουγόταν ένας θόρυβος σαν βουητό και έτριζε ολόκληρο , μετά όλα τέλεια , μονο αυτό το πρώτο λεπτό το έκανε ,

που άρχισα να πιστεύω ότι δεν είναι πρόβλημα αλλα έτσι είναι το συγκεκριμένο αμάξι..

μέχρι που αγόρασε το ίδιο και ο κουμπάρος μου και δεν του το έκανε και μετά έτρεχα αντιπροσωπεία για όσο καιρό ήμουνα σε εγγύηση και δεν έβρισκαν τίποτα , ξανά και ξανά βαρέθηκαν να με βλέπουνε και να τους βλέπω , μέχρι και άλλο αμάξι απέτισα αλλα σιγά μην μου δίνανε ,

και αφού με τα πολλά δεν έβγαζα άκρη και λέω άσε μην μου το σκαλίσουνε και πολύ και κάνουνε και ζημιες και εφόσον δουλεύει σωστά δεν το ξανά πήγα για αυτό το θέμα

όταν έληξε η εγγύηση άλλαξα και συνεργείο δυο τρία για την ακρίβεια μέχρι να δω που είναι ο πιο σωστός κατά την άποψη μου , ούτε κανένας από αυτούς βρήκε ποτε την αιτια του θορύβου , και μου είπαν αφού δουλεύει τέλεια τι ασχολείσαι , αγνόησε το

τέλος και αφού έχω πάθει μια ζημια με αντλία νερού και έχω το αμάξι συνεργείο και πάω δουλειά μια μέρα με ταξί , πιάνουμε συζήτηση με τον ταξιτζή , επειδή είχε και αυτός octavia και του λέω την περίπτωση μου , ο άνθρωπος με στέλνει στην άλλη άκρη τις Αθηνας, Περιστέρι μπρός Πετρούπολη σε ένα δικό του συνεργείο , εκεί κάνανε ουρές τα ταξί απέξω όλα octavia ,

περνώ το αμάξι από το συνεργείο μου και μερικές μέρες αργότερα βρίσκω χρόνο και πάω αποκεί για το πρόβλημα με το θόρυβο , 

του εξηγώ το πρόβλημα και όλο το ιστορικό , ούτε εγκέφαλο δεν το έβαλε το αμάξι , ανοίγει καπό μου αλλάζει κάτι σωλήνες και μου λέει έφυγες 60 ευρώ δεν θα στο κάνει ξανά , του λέω αποκλείεται τώρα είναι ζεστό αύριο θα το κάνει , μου λέει δεν θα το ξανά κάνει φιλε ,

λέω μέσα μου η μεγάλο λαμόγιο είναι η πολύ γάτος ,
με λίγα λόγια το πρόβλημα λύθηκε 6 μήνες πριν πουλήσω το αμάξι , 8 χρονια το δούλευα έτσι γιατί τελικά υπάρχουνε μαστοριά και μαστοριά εκεί έξω , και καλά τα μικρά συνεργεία το δέχομαι δεν είχανε την εξειδίκευση στην αντιπροσωπεία όμως ήτανε δυο φορες για κλοτσιές..

προσπάθησε να σε ενημέρωση να έχεις μια εικόνα για το κόστος πριν προχωρήσεις γιατί τα αμάξια αυτά τώρα έχουνε 1-2 χιλιάρικα , μην σου πάει παραπάνω απότι μπορεί να αγοράσεις άλλο σε καλύτερη κατάσταση , να του βάλεις ένα πλαφόν μέχρι τόσα δίνω , γιατί τα μαστοριά έχουνε τι τάση να σου βρίσκουνε και αλλα προβλήματα στη πορεία 

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

 Θα το παω σε εναν καλο μαστορα που επισκευαζει εγκεφαλους..απο χανια ειμαι δεν εχω πολλες επιλογες..οντως δε ξερω ποσοι το εχουν φτιαξει..την αλλη εβδομαδα θα βγαλω καρτα καυσαεριων και θα δουμε τα αποτελεσματα

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπερα και παλι..λυθηκε το προβλημα με καταναλωση..ο προηγουμενος ειχε αποσυνδεσει τον θερμοστατη με συνεπεια να στελνει συνεχεια νερο και να στελνει και βενζινη παραπανω ο εγκεφαλος..εβγαλα καρτα καυσαεριων...εχω αλλο θεμα τωρα..οταν ειναι κρυο κυριως ξεκιναω το αμαξι...απομονωνω για να αλλαξω ταχυτητα και αυξομειωνουν οι στροφες μονες τους..απο 1500 σε 2500 και παει ετσι..ακουω τις γνωμες σας

Δημοσ.

Σου ανεβαζει στροφες στο ρελαντι?

Στο δικο μου ειχε καει μια ασφαλεια και μου ανεβαζε στροφες χωρις λογο και φυσικα ειχε υψηλη καταναλωση

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρωτάω εδώ για να μην ανοίγω νέο νήμα.

Πήρα ένα Toyota Auris 1400 6/08 με 150.000 χλμ.

Θέλει κάποια μαζέματα οπότε δεν έχω ακόμα πλήρη εικόνα, εξάλλου είναι νωρίς ακόμα, θέλει παρακολούθηση.

Αυτό που παρατήρησα είναι ενώ του έβαλα 20€ βενζίνη (~13 λίτρα, και παίζει να είχε ελάχιστη μέσα), το trip computer μου εμφανίζει ως range ~ 70 χιλιόμετρα, κάτι που χοντρικά αντιστοιχεί σε ~20l/100.

Έχω κάνει λίγα χιλιόμετρα και δεν έχει αλλάξει προς το καλύτερο, μειώνονται, απλά δεν ξέρω ακόμα αν μειώνονται με λογικό ρυθμό.

Μόνο σε εμένα φαίνεται περίεργο;

Επεξ/σία από phanispal
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μηδένισε πρώτα τη μνήμη του trip, κάνε κάνα φουλάρισμα, και μετά ίσως βγει ασφαλέστερο συμπέρασμα.

Επεξ/σία από turbat0s
Δημοσ.

Έχω μηδενίσει ό,τι μηδενίζεται (Trip A, Trip B, μέση κατανάλωση, μέση ταχύτητα κ.λπ.).

Προφανώς και θα το τσεκάρω με τον παραδοσιακό τρόπο φουλαρίσματος, απλά ρώτησα αν είναι πρωτάκουστο να δείχνει ό,τι να 'ναι.

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, phanispal είπε

Ρωτάω εδώ για να μην ανοίγω νέο νήμα.

Πήρα ένα Toyota Auris 1400 6/08 με 150.000 χλμ.

Θέλει κάποια μαζέματα οπότε δεν έχω ακόμα πλήρη εικόνα, εξάλλου είναι νωρίς ακόμα, θέλει παρακολούθηση.

Αυτό που παρατήρησα είναι ενώ του έβαλα 20€ βενζίνη (~13 λίτρα, και παίζει να είχε ελάχιστη μέσα), το trip computer μου εμφανίζει ως range ~ 70 χιλιόμετρα, κάτι που χοντρικά αντιστοιχεί σε ~20l/100.

Έχω κάνει λίγα χιλιόμετρα και δεν έχει αλλάξει προς το καλύτερο, μειώνονται, απλά δεν ξέρω ακόμα αν μειώνονται με λογικό ρυθμό.

Μόνο σε εμένα φαίνεται περίεργο;

Κάπου έχεις μπερδευτεί, ο λόγος ύπαρξης του range δεν είναι για να προβλέπει τι κατανάλωση ΘΑ έχεις... απλά μια εκτίμηση σου δίνει για το πόσα χιλιόμετρα μπορείς να κάνεις πριν ξεμείνεις.

Και φυσικά όσο αδειάζει το τεπόζιτο τόσο πιο απαισιόδοξο είναι το νούμερο που σου δίνει, ώστε να σε υποχρεώσει να ανεφοδιαστείς πολύ πριν ξεμείνεις.

Ο μόνος ασφαλής τρόπος για να μετρήσεις κατανάλωση είναι ανάμεσα σε 2 γεμίσματα, βάζοντας απλά ένα 20άρι δεν μετράς απολύτως τίποτα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Κάπου έχεις μπερδευτεί, ο λόγος ύπαρξης του range δεν είναι για να προβλέπει τι κατανάλωση ΘΑ έχεις... απλά μια εκτίμηση σου δίνει για το πόσα χιλιόμετρα μπορείς να κάνεις πριν ξεμείνεις.

Μπορεί να είναι και έτσι ακριβώς, θεωρώ όμως πως είναι κάπως έτσι.

Θεωρώ πως υπολογίζει την ποσότητα καυσίμου σε συνάρτηση με τη στιγμιαία κατανάλωση τη δεδομένη στιγμή και έτσι εμφανίζει τα εναπομείναντα χιλιόμετρα.

Γι' αυτό και αν αρχίσεις να του πίνεις το αίμα ο αριθμός μειώνεται, και αυξάνεται όταν πηγαίνεις πιο χαλαρά. Αυξάνεται μέχρι ένα σημείο όμως.

Και είπα «κάπως έτσι» πιο πάνω, επειδή δε θεωρώ πως είναι απλά μια εκτίμηση, έτσι χαλαρά όπως το θέτεις, αλλά πιο κοντά στην πραγματικότητα.

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Και φυσικά όσο αδειάζει το τεπόζιτο τόσο πιο απαισιόδοξο είναι το νούμερο που σου δίνει, ώστε να σε υποχρεώσει να ανεφοδιαστείς πολύ πριν ξεμείνεις.

Έχω οδηγήσει κι άλλα αυτοκίνητα με υπολογιστή ταξιδίου, και δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο. Ότι δηλαδή είναι ρυθμισμένο να σου δίνει εσκεμμένα μικρότερο νούμερο όσο αδειάζει το ντεπόζιτο, για να σε «αγχώσει» να ανεφοδιάσεις.

Αυτό που είχα παρατηρήσει είναι ότι υπήρχε αναλογικότητα. Όχι ακρίβεια όμως, δεν είναι το ίδιο πράγμα.

Ενδιαφέρον όμως αν είναι έτσι όπως λες.

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Ο μόνος ασφαλής τρόπος για να μετρήσεις κατανάλωση είναι ανάμεσα σε 2 γεμίσματα, βάζοντας απλά ένα 20άρι δεν μετράς απολύτως τίποτα.

Γνωρίζω ποιος είναι ο σωστός τρόπος μέτρησης, αυτόν ακουλουθώ εδώ και χρόνια. Όταν ξεμπερδέψω με κάτι μικροδιορθώσεις, πλυσίματα κ.λπ. θα το γεμίσω. Εξάλλου πάντα γεμίζω. Απλά τώρα του έβαλα 20€ γιατί πρέπει να πήγαινε με αναθυμιάσεις, μέχρι να το πάρω έτοιμο.

 

Επεξ/σία από phanispal
Δημοσ.

@phanispal

Μην μπερδεύεσαι, range to empty = εμβέλεια μέχρι να αδειάσει. Η στιγμιαία κατανάλωση δεν έχει καμία σχέση, το range to empty δεν μεταβάλλεται ανάλογα με τη στιγμιαία κατανάλωση, και υπολογίζεται ακόμα και όταν ο κινητήρας είναι σβηστός. Το μόνο που λαμβάνεται υπόψιν είναι η στάθμη στο τεπόζιτο καυσίμου.

Θα το διαπιστώσεις και ο ίδιος αργότερα, θα παρατηρήσεις πως κάθε φορά που το γεμίζεις το range to empty θα πηγαίνει πάντα στο ίδιο νούμερο, πχ 700km.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως και να 'χει, τα 70 χιλιόμετρα με τουλάχιστον 13 λίτρα στο ντεπόζιτο, εμένα μου φαίνεται άκυρο σαν νούμερο.

Με 55άρι ντεπόζιτο που έχει το Auris, και μέση κατανάλωση εντός πόλεως γύρω στα 8l/100 απ' ότι ακούω δεξιά κι αριστερά, θεωρώ πως όταν το γεμίσω πρέπει να μου δείξει κάπου στα 680 χιλιόμετρα ως range.

Και ξαναλέω ότι ρώτησα επειδή είναι η πρώτη φορά που βλέπω τόσο άκυρο νούμερο σε σχέση με όσα έχουν πέσει στα χέρια μου έως τώρα.

Επεξ/σία από phanispal
Δημοσ.

Για τελευταία φορά, η χρησιμότητα του range to empty ΔΕΝ είναι να μαντεύει τι κατανάλωση ΘΑ έχεις. Όσο αρνείσαι πεισματικά να το εμπεδώσεις, τόσο θα μένεις με λάθος εντύπωση.

Τίποτα άλλο από εμένα.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε ενα hyundai i10 του 2010 με 100.000 το πήρα απο συνεργείο τσεκαρισμενο σε εμπιστο άνθρωπο εξουσιοδοτιμενο με καθε επιφύλαξη βέβαια  αλλαξα δισκοπλακες και μου ακούγεται κατι σαν γδαρισμο, και οταν στρίβω ολο το τιμονι τέρμα ακομα ποιο έντονο το πηγα ξανα μου λεει δεν ειναι κατι.  αλλαζει και μπουζι και βαλβολινεσ και τωρα το νεο που μου κάνει ειναι σε 1ταχυτητα  ασχετα αν ειναι ζεστο η κρυο κάνει ενα ρετάρισμα από βενζίνη το μισο ρεζερβουάρ γεμάτο. Κάποια γνώμη τ μπορεί να ειναι? το άγχος μου ειναι πρώτα απο ολα η ασφάλεια και 2 μην με αφήσει σε κάποιο ταξιδι. ευχαριστω

Επεξ/σία από RIO1ANTIRIO

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...