Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Μπορεί να μην μετράς σωστά.Δεν μετράνε με € αλλα με λίτρα.Γεμίζεις ,κάνεις 200χλμ πχ και ξαναγεμίζεις.Τότε θα δεις πόσα λίτρα καις;

Αγορασα το αμαξι..μολις αναψε το λαμπακι εβαλα 20 ευρω δηλαδη 11.8 λιτρα..το κοιταξα..στα 100 χιλιομετρα αναψε παλι..αλλα θα κανω και αυτο που λες να δουμε

8 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Μπορεί να μην μετράς σωστά.Δεν μετράνε με € αλλα με λίτρα.Γεμίζεις ,κάνεις 200χλμ πχ και ξαναγεμίζεις.Τότε θα δεις πόσα λίτρα καις;

Μολις αγορασα το αμαξι αναψε το λαμπακι εβαλα 11.8 λιτρα...κοιταξα οταν εβαλα 20 ευρω...στα 98 χιλιομετρα ακριβως αναψε ξανα..αλλα θα κανω και τον τροπο σου..θα σου πω τα αποτελεσματα

Επεξ/σία από fotis_tsour
Ρκανα λαθος
  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 ώρες πριν, fotis_tsour είπε

Ναι φιλε 1400..και κανω τα χιλιομετρα σε εθνικη χαλαρα...απλα κολλαω γιατι βγαζει σφαλμα ο λ χωρις να αναβει το check engine..υποψιν ο προηγουμενος εχει αλλαξει λ...μηπως τον αλλαξε χωρις να φταιει;;και βγαζει πλουσιο μειγμα και δειχνει προβλημα ο λ επειδη δε μπορει να το ρυθμισει;

τι κωδικό βγάζει συγκεκριμένα ;  Μήπως είναι universal ο αισθητήρας λ που έχει τωρα επάνω. Το έχω συναντησει σε Ιαπβνικα να μην διαβαζουν σωστά.

Κάνε ένα reset και δες εάν στο ξαναβγάλει. 

Ρίξε μέσα και ενα καθαριστικό μπέκ.

Και το παρακολουθείς, είδα οτι έγραψες μόνο λάδια οτι άλλαξες. Η συγκεκριμενη γενιά ειχε θεμα με την egr 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 18/2/2018 στις 11:35 ΜΜ, koylis.ch είπε

Καλησπέρα έχω το εξής πρόβλημα σε άστρα 2002 1400cc ενώ έχω πετύχει κατανάλωση σε εθνική με airc 6.2 l/100 km, και μέσα σε πόλη το χειρότερο 8l,

μου έβγαλε ξαφνικά ένα πρόβλημα σε μια ανηφόρα έμεινα από γκάζι, πατούσα για γκάζι και τίποτα δεν έσβησε, το αμάξι φουλαρισμενο. Το πήγα σε συνεργείο και μου έβγαλε εγκέφαλο, παίζει να φταίει αυτό που βλέπω καταναλώσεις 13-14 l με προσοχή,με αέρα στα λάστιχα κτλ.

Τι πιστεύετε είναι σχεδόν σίγουρο να ευθύνεται ο εγκέφαλος;

γιατί κ στο συνεργείο μου τα μασαγε και μπορει κ το πιο πιθανό,ξέρει κανείς;

Αδερφέ, τα αμάξια αυτά έχουν ηλεκτρική πεταλιερα για το 'γκαζι' η οποία επικοινωνεί με την πεταλούδα του αέρα και τον εγκέφαλο.

Αν κάτι από αυτά τα 3 ή η πλεξούδα καλωδιων, ή κάποια φύσα έχει πρόβλημα μένεις όπως και εσύ.

Το eac (electronic acceleration control) βασίζεται λοιπόν σε αρκετά πράγματα.

Για την κατανάλωση σου μπορεί να φταιει είτε εγκέφαλος, είτε πεταλούδα, είτε κάποιος αισθητήρας λαμδα, ή ακόμα και ο map/maf

Δυστυχώς για το μένω χωρίς γκάζι πας με το trial and error, και απλά δοκιμάζεις να αλλάξεις πεταλούδα και πετάλι με το ποντεσιομετρο, κοιτάς καλωδίωση και φυσες, και τέλος αλλάζεις εγκέφαλο. Αν δυστυχώς το πρόβλημα δεν είναι μόνιμο και γίνεται μια στις τόσες, το καταλαβαίνεις ότι δεν είναι τόσο εύκολο να βρεις τι ακριβώς φταίει. Αλλάζεις και αν ξαναγίνει αλλάζεις το επόμενο κομμάτι.

Μέχρι και φαγωμενα καλώδια από ποντίκι θα μπορούσαν να ειναι.

Κοίτα για εγκέφαλο σε μεταχειρισμένα θα τον βρεις κάνα 100αρικο. Αν τελικά φτάσεις εκεί.

Καλή τύχη και θα σου πρότεινα να πας αντιπροσωπεία για να διαβάσουν τον εγκέφαλο. Τα μικρά συνεργεία δεν ξέρεις αν έχουν σωστό εξοπλισμό για να διαβάσουν όλα τα λάθη ή αν ξέρουν να τον χρησιμοποιούν.

Επεξ/σία από thn
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, thn είπε

Αδερφέ, τα αμάξια αυτά έχουν ηλεκτρική πεταλιερα για το 'γκαζι' η οποία επικοινωνεί με την πεταλούδα του αέρα και τον εγκέφαλο.

Αν κάτι από αυτά τα 3 ή η πλεξούδα καλωδιων, ή κάποια φύσα έχει πρόβλημα μένεις όπως εκείνες εσύ.

Το eac (electronic acceleration control) βασίζεται λοιπόν σε αρκετά πράγματα.

Για την κατανάλωση σου μπορεί να φταιει είτε εγκέφαλος, είτε πεταλούδα, είτε κάποιος αισθητήρας λαμδα, ή ακόμα και ο map/maf

Δυστυχώς για το μένω χωρίς γκάζι πας με το trial and error, και απλά δοκιμάζεις να αλλάξεις πεταλούδα και πετάλι με το ποντεσιομετρο, κοιτάς καλωδίωση και φυσες, και τέλος αλλάζεις εγκέφαλο. Αν δυστυχώς το πρόβλημα δεν είναι μόνιμο και γίνεται μια στις τόσες, το καταλαβαίνεις ότι δεν είναι τόσο εύκολο να βρεις τι ακριβώς φταίει. Αλλάζεις και αν ξαναγίνει αλλάζεις το επόμενο κομμάτι.

Μέχρι και φαγωμενα καλώδια από ποντίκι θα μπορούσαν να ειναι.

Κοίτα για εγκέφαλο σε μεταχειρισμένα θα τον βρεις κάνα 100αρικο. Αν τελικά φράσεις εκεί.

Καλή τύχη και θα σου πρότεινα να πας αντιπροσωπεία για να διαβάσουν τον εγκέφαλο. Τα μικρά συνεργεία δεν ξέρεις αν έχουν σωστό εξοπλισμό για να διαβάσουν όλα τα λάθη ή αν ξέρουν να τον χρησιμοποιούν.

Εχει και αλλαγμενη egr επισης...ειναι delphi αυτος ο λ που εχει τωρα...εβαλα και καθαριστικο για μπεκ...δε ξερω τι σφαλμα ακριβως εγραφε θα το ρωτησω...καταλαβαινω οτι ειναι δυσκολο να το βρεις...θελει αντιπροσωπεια μαλλον...ηθελα να μου εξηγησετε πως το διαγνωστικο λεει φταιει ο λ και να μην αναβει το check engine...η οτι και να φταιει δε θα επρεπε να αναβει το check engine??

Δημοσ.

Ο λαμδα όχι δεν ανάβει πάντα το check engine.

Πάρε τα ένα ένα όμως. Άσε τον λαμδα ήσυχο. Για τώρα. Κοίτα να δεις το θέμα με πεταλιερα, πεταλούδα αέρα, καλωδίωση, εγκεφαλο γιατί η κατανάλωση σου μπορεί να είναι από εκεί.

Επίσης βασικό. Μετά την πεταλούδα ακριβώς είναι ο map που ελέγχει πόσος αέρας μπαίνει (μια αντίσταση είναι που κρυώνει με ανάλογα με το πόσος αέρας μπαίνει). Αν αυτή είναι είτε χαλασμένη είτε τίγκα στην μουργα γιατί κάποιος έριξε κάνα αιθέρα και πήγε τα λάδια εκεί είτε γιατί η ανακυκλοφορια καυσαερίων γυρνάει και λάδια (αλλάζουμε και κάνα φίλτρο αερα), τότε γίνεται αχταρμας. Πατάς γκάζι 20% ο εγκέφαλος λέει να ανοίξει η πεταλούδα στο 30% και ο map δεν κρυώνει σωστά. Όπως και να έχει σωστός έλεγχος από καλό τεχνικό.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

Μήπως εχετε μπερδεψει ποιος απαντά σε ποιον ;Για κοιτάξτε το λιγο.

Πολύ πιθανό εγώ απαντούσα σε αυτόν που άνοιξε το θέμα. 

 

Δημοσ.

Αυτοκίνητα μεσαίας και μικρής κατηγορίας πάνω από 15ετια είναι πολύ κοντά στο τέλος τις ζωής τους ........ όλες η βλάβες είναι πιθανές, με κόστος που θα ξεπερνά την πραγματική αξία του οχήματος.......εξαιρέσεις υπάρχουν σε Γιαπωνέζικα.

  • Like 1
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Αυτοκίνητα μεσαίας και μικρής κατηγορίας πάνω από 15ετια είναι πολύ κοντά στο τέλος τις ζωής τους ........ όλες η βλάβες είναι πιθανές, με κόστος που θα ξεπερνά την πραγματική αξία του οχήματος.......εξαιρέσεις υπάρχουν σε Γιαπωνέζικα.

Ολες οι γνωμες ειναι αποδεκτες παιδια...η αληθεια ειναι παλιο αμαξι και ισως θελει λεφτα πολλα...οποτε θα παω σε ενα καλο τεχνικο γιατι μπορει να φταινε παρα πολλα αρα δε μπορω να κανω κατι μονος..σας ευχαριστω ολους..οταν βρω τη λυση θα σας πω

Δημοσ.

Στην   πλειοψηφια    τους   τα   αυτοκινητα   στην  ελλαδα   δεν  εχουν  κανει   ποτε   αναβαθμιση   λογισμικου.

Κατι   που  γινεται   μονο   στα   συνεργεια   της   αντιπροσωπειας   η   σε  εξουσιοδοτημενα.

Και  γινεται   κατ   εντολη   του   εργοστασιου   σε   τακτα   χρονικα   διαστηματα   και  φυσικα  ΔΩΡΕΑΝ!

Δεν  υπαρχει   μαρκα   και   μοντελο   που  να   μην  εχει   αναβαθμιστει    απο   2-3   φορες   εως   10+  (φιατ  παντα).

Απλα   επειδη   ειναι   δωρεαν   δεν  πολυασχολουνται   τα  μαστορια   στο   ελλαδισταν.

Ασε   που   υπαρχει   και   ατελειωτη   ασχετοσυνη.

Το   ειπα   σε   μαστορα   και  μου   απαντησε   "ποσα   αλογα   να   βγαλει   παραπανω   ρε  φιλε?"......

Προφανως   τα   εμπλεκε   με   αυτα   που   ειχε   "ακουσει"   για   "φτιαξιματα"...

Το  καλοκαιρι   λοιπον   σε   παντα   του   2010   φιλου   μου  εσβηνε   στο  ρελαντι   οταν   ειχα   κλιματισμο.

Σε   ερωτηση   στην  φιατ   αγγλιας   του  επεσημαναν   (του  ιδιοκτητη)  την  αλλαγη   λογισμικου.

Κατι   που  δεν   λεει  κανεις   εδω,

Παρ   ολα   αυτα   βρηκα   τον  τεχνικο   διευθυντη   της   φιατ   ο  οποιος   με  εστειλε   σε   σοβαρο   εξουσιοδοτημενο   στο   ελληνικο.

Μολις   το   παρελαβα   επαθα   πολιτισμικο   σοκ   με   την   διαφορα   και  ουσιαστικα   βελτιωση   που   ειδα.

1.Μολις   ανοιγω   κλιματισμο   δεν  κουνιεται   καν   η  βελονα   του  στροφομετρου!

2.Παιρνει   μπροστα   στην  δευτερη   στροφη   της   μιζας   και  τωρα   με  τα   κρυα   κραταει   1200   στροφες  αρκετη   ωρα

ενω   παλια   οχι.

3.Απιστευτα   πιο   στρωτη   λειτουργια   στον  δρομο.

Καταναλωση   5,5-6,5   σε   εξω   δρομο   οσο   ηταν   και  πριν.

Με   την  διαφορα   οτι   τωρα   δεν   "μυριζει"   καθολου!!!

Ο  μηχανικος   μου  ειπε   οτι   πρωτη   φορα   του  ζητησαν   αναβαθμιση   λογισμικου  σε   παντα!

Επισης   διαπιστωσε   οτι   η   μαμα   εταιρεια   εχει   "διορθωσει"   το   λογισμικο   της   πανω  απο   10   φορες.

Κατι   σαν   BIOS   μητρικης   δηλαδη....:-)

Δημοσ.
4 ώρες πριν, tigergreg είπε

Στην   πλειοψηφια    τους   τα   αυτοκινητα   στην  ελλαδα   δεν  εχουν  κανει   ποτε   αναβαθμιση   λογισμικου.

Κατι   που  γινεται   μονο   στα   συνεργεια   της   αντιπροσωπειας   η   σε  εξουσιοδοτημενα.

Και  γινεται   κατ   εντολη   του   εργοστασιου   σε   τακτα   χρονικα   διαστηματα   και  φυσικα  ΔΩΡΕΑΝ!

Δεν  υπαρχει   μαρκα   και   μοντελο   που  να   μην  εχει   αναβαθμιστει    απο   2-3   φορες   εως   10+  (φιατ  παντα).

Απλα   επειδη   ειναι   δωρεαν   δεν  πολυασχολουνται   τα  μαστορια   στο   ελλαδισταν.

Ασε   που   υπαρχει   και   ατελειωτη   ασχετοσυνη.

Το   ειπα   σε   μαστορα   και  μου   απαντησε   "ποσα   αλογα   να   βγαλει   παραπανω   ρε  φιλε?"......

Προφανως   τα   εμπλεκε   με   αυτα   που   ειχε   "ακουσει"   για   "φτιαξιματα"...

Το  καλοκαιρι   λοιπον   σε   παντα   του   2010   φιλου   μου  εσβηνε   στο  ρελαντι   οταν   ειχα   κλιματισμο.

Σε   ερωτηση   στην  φιατ   αγγλιας   του  επεσημαναν   (του  ιδιοκτητη)  την  αλλαγη   λογισμικου.

Κατι   που  δεν   λεει  κανεις   εδω,

Παρ   ολα   αυτα   βρηκα   τον  τεχνικο   διευθυντη   της   φιατ   ο  οποιος   με  εστειλε   σε   σοβαρο   εξουσιοδοτημενο   στο   ελληνικο.

Μολις   το   παρελαβα   επαθα   πολιτισμικο   σοκ   με   την   διαφορα   και  ουσιαστικα   βελτιωση   που   ειδα.

1.Μολις   ανοιγω   κλιματισμο   δεν  κουνιεται   καν   η  βελονα   του  στροφομετρου!

2.Παιρνει   μπροστα   στην  δευτερη   στροφη   της   μιζας   και  τωρα   με  τα   κρυα   κραταει   1200   στροφες  αρκετη   ωρα

ενω   παλια   οχι.

3.Απιστευτα   πιο   στρωτη   λειτουργια   στον  δρομο.

Καταναλωση   5,5-6,5   σε   εξω   δρομο   οσο   ηταν   και  πριν.

Με   την  διαφορα   οτι   τωρα   δεν   "μυριζει"   καθολου!!!

Ο  μηχανικος   μου  ειπε   οτι   πρωτη   φορα   του  ζητησαν   αναβαθμιση   λογισμικου  σε   παντα!

Επισης   διαπιστωσε   οτι   η   μαμα   εταιρεια   εχει   "διορθωσει"   το   λογισμικο   της   πανω  απο   10   φορες.

Κατι   σαν   BIOS   μητρικης   δηλαδη....:-)

Έχεις απόλυτο δίκιο . Εντελώς τυχαία έψαξα και είδα οτι ήμουν σε ανάκληση για λάμδα και εγκέφαλο (αναβάθμιση )

Έπειτα απο επίσημη επικοινωνια με τη Honda στο εξωτερικό επιβεβαιώθηκε . Αφού επικοινώνησα με τη εδω αντιπροσωπεία πήγα το αμάξι.

Ο υπεύθυνος του τμήματος , μηδένισε μόνο τη βλάβη και δέν άλλαξε τίποτα με τη δικαιολογία οτι το αμάξι είναι 13 ετών  . Αφού είχα αποδείξεις και δικό μου διαγνωστικό το είδα αμέσως. Αφού γίναμε μπίλιες γιατί μας δούλευε , το τράβηξα με γραπτή αναφορά με επισύναψη των αποδείξεων στη ανάλογη αρχή . Μετά απο 1 μήνα με πήραν τηλέφωνο για να πάω να αλλαχτούν τα πράγματα.

Δυστυχώς στίς επίσημες αντιπροσωπείες και δεν έχουν την όρεξη να ασχοληθούν.

  • Like 1
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Έχεις απόλυτο δίκιο . Εντελώς τυχαία έψαξα και είδα οτι ήμουν σε ανάκληση για λάμδα και εγκέφαλο (αναβάθμιση )

Έπειτα απο επίσημη επικοινωνια με τη Honda στο εξωτερικό επιβεβαιώθηκε . Αφού επικοινώνησα με τη εδω αντιπροσωπεία πήγα το αμάξι.

Ο υπεύθυνος του τμήματος , μηδένισε μόνο τη βλάβη και δέν άλλαξε τίποτα με τη δικαιολογία οτι το αμάξι είναι 13 ετών  . Αφού είχα αποδείξεις και δικό μου διαγνωστικό το είδα αμέσως. Αφού γίναμε μπίλιες γιατί μας δούλευε , το τράβηξα με γραπτή αναφορά με επισύναψη των αποδείξεων στη ανάλογη αρχή . Μετά απο 1 μήνα με πήραν τηλέφωνο για να πάω να αλλαχτούν τα πράγματα.

Δυστυχώς στίς επίσημες αντιπροσωπείες και δεν έχουν την όρεξη να ασχοληθούν.

Αστα να πανε..απλα δε ξερω σε ποιο μηχανικο να παω...δε ξερω βασικα αν θελει ηλεκτρολογο η μηχανικο...και στους δυο πηγα και με εκαναν μπαλακι ο ενας στον αλλον

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Έχεις απόλυτο δίκιο . Εντελώς τυχαία έψαξα και είδα οτι ήμουν σε ανάκληση για λάμδα και εγκέφαλο (αναβάθμιση )

Έπειτα απο επίσημη επικοινωνια με τη Honda στο εξωτερικό επιβεβαιώθηκε . Αφού επικοινώνησα με τη εδω αντιπροσωπεία πήγα το αμάξι.

Ο υπεύθυνος του τμήματος , μηδένισε μόνο τη βλάβη και δέν άλλαξε τίποτα με τη δικαιολογία οτι το αμάξι είναι 13 ετών  . Αφού είχα αποδείξεις και δικό μου διαγνωστικό το είδα αμέσως. Αφού γίναμε μπίλιες γιατί μας δούλευε , το τράβηξα με γραπτή αναφορά με επισύναψη των αποδείξεων στη ανάλογη αρχή . Μετά απο 1 μήνα με πήραν τηλέφωνο για να πάω να αλλαχτούν τα πράγματα.

Δυστυχώς στίς επίσημες αντιπροσωπείες και δεν έχουν την όρεξη να ασχοληθούν.

Επεσες   σε   πελωριο   μπαγλαμα.

Εγω   στο   πρωτο   εξουσιοδοτημενο   που   πηγα   στον  σταυρο   μου   ειπε   οτι   αυτος  δεν  κανει   τιποτα   τζαμπα

και   "θα   μου  στοιχισει   200  ευρω!"  χωρις   φυσικα   να   γνωριζει   ο  βλαξ   οτι   τον   υποχρεωνει   η   συμβαση

που   εχει  με   την  εταιρεια.

Ειδα   και   το   γενικοτερο   υφος   και   του  ειπα   οτι   παω   για   τσιγαρα.....:-)

Μετα   ο  τεχνικος   της   φιατ   μου   συστησε   το   γατονι   στο  ελληνικο  οπου  λυθηκαν   ολα   τα  θεματα   σε   μιση   ωρα.

33 λεπτά πριν, fotis_tsour είπε

Αστα να πανε..απλα δε ξερω σε ποιο μηχανικο να παω...δε ξερω βασικα αν θελει ηλεκτρολογο η μηχανικο...και στους δυο πηγα και με εκαναν μπαλακι ο ενας στον αλλον

Θαλεγα   σε   εξουσιοδοτημενο   η   το   σερβις   της   αντιπροσωπειας   αν  εχει.

Σε   συνεννοηση   παντα   με  τον  τεχνικο   διευθυντη   της   οπελ   στην  ελλαδα.

Δημοσ.
Στις 5/1/2020 στις 9:46 ΠΜ, thn είπε

Αδερφέ, τα αμάξια αυτά έχουν ηλεκτρική πεταλιερα για το 'γκαζι' η οποία επικοινωνεί με την πεταλούδα του αέρα και τον εγκέφαλο.

Αν κάτι από αυτά τα 3 ή η πλεξούδα καλωδιων, ή κάποια φύσα έχει πρόβλημα μένεις όπως και εσύ.

Το eac (electronic acceleration control) βασίζεται λοιπόν σε αρκετά πράγματα.

Για την κατανάλωση σου μπορεί να φταιει είτε εγκέφαλος, είτε πεταλούδα, είτε κάποιος αισθητήρας λαμδα, ή ακόμα και ο map/maf

Δυστυχώς για το μένω χωρίς γκάζι πας με το trial and error, και απλά δοκιμάζεις να αλλάξεις πεταλούδα και πετάλι με το ποντεσιομετρο, κοιτάς καλωδίωση και φυσες, και τέλος αλλάζεις εγκέφαλο. Αν δυστυχώς το πρόβλημα δεν είναι μόνιμο και γίνεται μια στις τόσες, το καταλαβαίνεις ότι δεν είναι τόσο εύκολο να βρεις τι ακριβώς φταίει. Αλλάζεις και αν ξαναγίνει αλλάζεις το επόμενο κομμάτι.

Μέχρι και φαγωμενα καλώδια από ποντίκι θα μπορούσαν να ειναι.

Κοίτα για εγκέφαλο σε μεταχειρισμένα θα τον βρεις κάνα 100αρικο. Αν τελικά φτάσεις εκεί.

Καλή τύχη και θα σου πρότεινα να πας αντιπροσωπεία για να διαβάσουν τον εγκέφαλο. Τα μικρά συνεργεία δεν ξέρεις αν έχουν σωστό εξοπλισμό για να διαβάσουν όλα τα λάθη ή αν ξέρουν να τον χρησιμοποιούν.

Κοίτα από τότε δεν μου το έχει κάνει ξανά και δεν του έκανα τίποτα.

Όσο για την αντιπροσωπεία το είχα πάει μετά από λίγες μέρες τότε, και σε καλόν κι όλας με πολύ καλά λόγια αντιπρόσωπο (που εκεί το πάω το αμάξι έτσι κι αλλιώς για όλα τα σερβις), και με το διαγνωστικό μου είπε εγκέφαλο. Αλλά σου λέω δεν το άλλαξα δεν πείραξα τίποτα και δεν είχα ποτέ θέμα ξανά

Δημοσ.
Στις 4/1/2020 στις 11:22 ΜΜ, fotis_tsour είπε

Καλησπερα παιδια..μολις αγορασα ενα opel astra g του 2001..παρατηρησα οτι με 20 ευρω βενζινη κανει 100 χιλιομετρα..πηγα σε ηλεκτρολογο γιατι ηθελα να κανω και ενα ελεγχο..μου λεει αισθητηρα λ...λαμπακι check engine δεν αναβει ομως..γινεται αυτο;;η φταιει ας πουμε τα μπεκ και βγαζει σφαλμα ο λ;;

Πρέπει να κάνεις σωστή μέτρηση πρώτα, με γέμισμα κτλ, μεταχειρισμένο του 2001 δεν ξέρεις από πόσους "μάστορες" έχει περάσει. Δες αν βγάζει κάρτα καυσαερίων.

Κατανάλωση εντός πόλης άνετα φτάνει 10λίτρα/100χλμ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...