Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

17 λεπτά πριν, jimakos234 είπε

απλα θελει να το πουλησω στον ιδιοκτητη να βαλουμε νυχτερινο, γιατι ειμαι στο ενοικιο

Στο όνομα σου δεν είναι η παροχη.. Άρα μπορείς να ζητήσεις να μπει και νυχτερινός μετρητής.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 minutes ago, korakios said:
  Reveal hidden contents

  είμαστε oftopic

να "πείσω τον" μάλλον εννοείς (δε βγάζει νόημα)

κοίτα δεν είναι υποχρεωμένος να σου βάλει , δεν είχε νυχτερινό όταν το νοίκιασες ,αλλά φυσικά μπορείς να το πληρώσεις εσύ

το θέμα είναι αν χρειαστεί νέα ΥΔΕ (που είναι υποχρεωμένος) θα στραβώσει σίγουρα !

 

αν είναι στο όνομα του η παροχή λογικά (εαν μένει μέσα λιγότερα απο 14 χρόνια) θα πρέπει να έχει ενεργη ΥΔΕ. η λογική όμως λέει οτι εφόσον το νοίκιασε χωρίς νυχτερινό και θέλει να επωφεληθεί αποκλειστικά εκείνος απο αυτό, οφείλει να το πληρώσει. Δεν είναι κάποιο τραγικό ποσό απ΄'οσο ξε΄ρω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συγχρονίστηκε επιτέλους η παροχή μου, βλέπω και το PDF στο myheron. Eπίσης τώρα κατάλαβα γιατί πολλοί στο facebook τα έχουν κάνει πουτάνα με τις μετρήσεις. Στο γράφημα αντί να έχει την τελευταία μέτρηση, έχει την κατανάλωση του πελάτη απ'τη μέρα εκπροσώπησης. Πιο κάτω δεν είναι κόκκινο το μηδενικό. Για κάποιον που δε γνωρίζει, μπορεί να μπερδευτεί κι αντί για την ένδειξη του μετρητή να καταχωρήσει τη διαφορά κατανάλωσης και να βάλει κι ένα μηδενικό επιπλέον. Eκτός κι αν ο ΗΡΩΝ ζητάει κατανάλωση και κάποιος μπερδεύτηκε κι έβαλε μέτρηση. Κάτι τέτοιο θα έκανε αυτός που χρεώθηκε 20000kw.

2.jpg.ade0636a66d234b26be1cf7bde502c32.jpg.5b8907ef173925c8c68bc32ab95eae95.jpg

1.jpg.325ea6fad9f13d65c61835152097178e.jpg

 

 

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, lazarnik είπε

απο αύριο ή μεθαύριο θα αλλάξει το Nrg 4u, θα γίνει 0,18 με αφαίρεση  20% αν εξοφλείτε εκπρόθεσμα.

πες μου οτι η συνδρομή (κυμαινόμενο πάγιο) θα παραμείνει 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, ekrepali said:

Συγχρονίστηκε επιτέλους η παροχή μου, βλέπω και το PDF στο myheron. Eπίσης τώρα κατάλαβα γιατί πολλοί στο facebook τα έχουν κάνει πουτάνα με τις μετρήσεις. Στο γράφημα αντί να έχει την τελευταία μέτρηση, έχει την κατανάλωση του πελάτη απ'τη μέρα εκπροσώπησης. Πιο κάτω δεν είναι κόκκινο το μηδενικό. Για κάποιον που δε γνωρίζει, μπορεί να μπερδευτεί κι αντί για την ένδειξη του μετρητή να καταχωρήσει τη διαφορά κατανάλωσης και να βάλει κι ένα μηδενικό επιπλέον. Κάτι τέτοιο θα έκανε αυτός που χρεώθηκε 20000kw.

2.jpg.ade0636a66d234b26be1cf7bde502c32.jpg

 

ΑΦΜ, τηλ, ονοματεπώνυμο φόρα παρτίδα. Ευτυχώς έκρυψες τον αριθμό παροχής 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Decano είπε

ΑΦΜ, τηλ, ονοματεπώνυμο φόρα παρτίδα. Ευτυχώς έκρυψες τον αριθμό παροχής 

Βγαλε απο την παραθεση τις photo για να δει μονο το μηνυμα σου.

1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Συγχρονίστηκε επιτέλους η παροχή μου, βλέπω και το PDF στο myheron. Eπίσης τώρα κατάλαβα γιατί πολλοί στο facebook τα έχουν κάνει πουτάνα με τις μετρήσεις. Στο γράφημα αντί να έχει την τελευταία μέτρηση, έχει την κατανάλωση του πελάτη απ'τη μέρα εκπροσώπησης. Πιο κάτω δεν είναι κόκκινο το μηδενικό. Για κάποιον που δε γνωρίζει, μπορεί να μπερδευτεί κι αντί για την ένδειξη του μετρητή να καταχωρήσει τη διαφορά κατανάλωσης και να βάλει κι ένα μηδενικό επιπλέον. Κάτι τέτοιο θα έκανε αυτός που χρεώθηκε 20000kw.

@ThreshΣβησε αν μπορεις λιγο τις εικονες παραπανω στον ekrepali ρε φιλε γιατι μπορει ν'αργησει να μπει.Μπερδευτηκε το παλικαρι.
Καντο λιγο αν μπορεις σε παρακαλω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/11/2021 στις 3:14 ΜΜ, ekrepali είπε

Το ΚΟΤ που υπήρχε από πριν αφορούσε το παλιό πάροχο. Όταν κάνεις αλλαγή παρόχου αλλάζει το τελευταίο ψηφίο της παροχής πχ από 02 γίνεται 03 και χρειάζεται να ξανακάνεις αίτηση.

Συνεπώς αυτή τη στιγμή είσαι χωρίς ΚΟΤ στο πρόγραμμα που έχεις υπογράψει EFA Power Fix.

Aν ενεργοποιήσεις το ΚΟΤ (κάνοντας αίτηση στο ΗΔΙΚΑ με το νέο αριθμό παροχής), θα πας αυτόματα στο πρόγραμμα Power KOT με 7 ευρώ πάγιο και ρήτρα αναπροσαρμογής.

Αυτό που θα κάνεις αρχικά είναι να στείλεις mail... άποψη μου είναι να βάλεις και την EFA και τη Volton στους παραλήπτες.

"Είμαι πελάτης στο Efa Fix Power Home και θέλω να ενεργοποιήσω το KOT. Θα συνεχίσω κανονικά να τιμολογούμαι στο Fix Power Home (μείον την έκπτωση ΚΟΤ) χωρίς αναπροσαρμογής ή θα με πάτε αυτόματα στο πρόγραμμα Power KOT (αντίστοιχο του Volton KOT) με 7 ευρώ πάγιο και ρήτρα αναπροσαρμογής; Αν ισχύει το 2ο, γιατί δε με ενημερώσετε πριν υπογράψω τη σύμβαση (το έμαθα από άλλο πελάτη σας). Αν δε μπορείτε να μου παρέχετε ΚΟΤ σε σταθερό πρόγραμμα, έχω το δικαίωμα να αλλάξω πάροχο αζημίως χωρίς να πληρώσω ρήτρα αποδέσμευσης;"

Αν δε σου απαντήσουν σε 10 μέρες, στέλνεις ακριβώς το ίδιο στο MyRae (εκεί μπορείς να επιλέξεις μόνο Volton).

 

Μου ηρθε λογαριασμος  ΕΦΑ POWER KOT και οχι POWER FIX . 

Με ΚΟΤ και ρητρα  ΟΤΣ μεσα .

Τους πηρα τηλεφωνο και τους ρωτησα γιατι και μου ειπαν οτι απο την στιγμη που ειμαι ΚΟΤ δεν μπορω να μπω στο FIX.

Ok βγαλτε το ΚΟΤ και αφηστε με στο FIX ... Δεν γινεται λεει καταργηθηκε.

Οποτε ξεκιναω τις καταγγελιες απο αυριο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, k_w_t είπε

Μου ηρθε λογαριασμος  ΕΦΑ POWER KOT και οχι POWER FIX . 

Με ΚΟΤ και ρητρα  ΟΤΣ μεσα .

Τους πηρα τηλεφωνο και τους ρωτησα γιατι και μου ειπαν οτι απο την στιγμη που ειμαι ΚΟΤ δεν μπορω να μπω στο FIX.

Ok βγαλτε το ΚΟΤ και αφηστε με στο FIX ... Δεν γινεται λεει καταργηθηκε.

Οποτε ξεκιναω τις καταγγελιες απο αυριο.

 

Εσύ δεν είχες πει ότι δεν έκανες νέα αίτηση ΚΟΤ όταν πήγες EΦΑ; Άρα είτε έκανες αίτηση, είτε η ΕΦΑ σε έβαλε στο ΚΟΤ χωρίς να έχεις κάνει αίτηση με το νέο αριθμό παροχής; Μα τι μπάχαλο είναι αυτό... καλή τύχη.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Εσύ δεν είχες πει ότι δεν έκανες νέα αίτηση ΚΟΤ όταν πήγες EΦΑ; Άρα είτε έκανες αίτηση, είτε η ΕΦΑ σε έβαλε στο ΚΟΤ χωρίς να έχεις κάνει αίτηση με το νέο αριθμό παροχής; Μα τι μπάχαλο είναι αυτό... καλή τύχη.

 

Ακριβως αυτο . 

Την αιτηση στο ΚΟΤ την ειχα κανει οσο ημουν στην ELPEDISON

10 λεπτά πριν, korakios είπε

δε ρώτησες αν φεύγεις αζημίως ?

Σε συμβολαιο με ρητρα φευγεις παντα χωρις πεναλντι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, k_w_t said:

 

Σε συμβολαιο με ρητρα φευγεις παντα χωρις πεναλντι...

θα έπρεπε αλλα δυστυχώς ακόμα και αν δικαιωθείς (δικαιωθούμε) θα προηγηθεί ταλαιπωρία με καταγγελίες κλπ 😒

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

  

48 λεπτά πριν, romankonis είπε

Παιδιά, το μήνα κατανάλωση 230 - 300 kWh ....  Με κάθε καινούργιο λογαριασμό από την αρχή 2021 αυξάνεται και αυξάνετε.) Δείτε κάτω τον σημερινό λογαριασμό που εκδόθηκε - 110.12€ = 230 kWh!!! - Θέλω να αλλάξω πάροχο και να γυρίσω στη ΔΕΗ. Κοιτάω ΔΕΗ MyHome Enter - συμφέρει;

2021-11-11-200305.jpg

 

Αναφορά σε κείμενο

Για τη ρήτρα αναπροσαρμογής ξεκινάς
Α) με το έντυπο αμφισβήτησης λογαριασμού (στο site του κάθε πάροχου είναι στα "χρήσιμα έγγραφα")
Ζητάς από την εταιρία γραπτώς μέσω email :
1.τι είναι η χρέωση αναπροσαρμογής, (ή ρήτρα ή πως αλλιώς την ονομάζουν)
2.την ανάλυση του ποσού πως προέκυψε ακριβώς
3. (σημαντικό) γιατί δεν ενημερώθηκες ποτέ γιαυτή πριν υπογράψεις καθώς επηρεάζει την πραγματική τιμή από τη διαφημιζόμενη
(ζητάς και τυχών τηλεφωνική ηχογράφηση της προσφοράς που έγινε ή και κοιτάτε email προσφοράς)
Αιτήσαι
1. επιστροφή όλου του ποσού της κρυφής χρέωσης
2. να φύγεις αζημίως (αν το συμβόλαιο προβλέπει ρήτρα αποχώρησης) μιας και το πρόγραμμα άλλη τελική χρέωση έχει από αυτό που σου παρουσίασαν

Β) Αν δεν απαντήσουν εντός 10 εργάσιμων ημερών στέλνεις έντυπο παραπόνου (στα "χρήσιμα έγγραφα" και αυτό)

Γ) Ανάλογα την αρνητική απάντηση (ή μη απάντηση ), τότε μόνο κάνεις αίτηση στο νέο πάροχο και
προχωράς σε καταγγελία στο ΣτΚ και όποτε βγει η απόφαση, παίρνεις μέρος ή όλο το ποσό

Μπορείς να κάνεις και εγγραφή στο https://my.rae.gr/ και να κάνεις αίτημα/παράπονο αν και ακόμα δε μου απάντησαν στο πως γίνεται η επίλυση και αν μπαίνει και ο ΣτΚ

όσο για τη ρήτρα βγαίνει 0,28 επιβάρυνση που δε δικαιολογείται καν απο κανέναν νούμερο

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...