Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, korakios είπε

αυτό είναι το μόνο εύκολο μιας και δεν υφίσταται ρήτρα αποχώρησης στα κυμαινόμενα βάσει νόμου

ναι, θα βοηθούσε αν είχες ημερομηνία και ώρα τηλεφωνικής επικοινωνία που δε στα είπανε ,ή προσφορά μέσω email που δεν αναφέρεται η ρήτρα αναπροσαρμογής

Η σύμβαση ήταν γραπτή και περιείχε όλους τους όρους και τις πληροφορίες αναλυτικά.
Αναφέρονταν τα πάντα και την έχω υπογράψει κανονικά και με το νόμο. :mad:

Οπότε για αποχώρηση από τη σύμβαση άνευ ρήτρας, ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσω?
Ευχαριστώ πολύ!

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Nadimios είπε

Η σύμβαση ήταν γραπτή και περιείχε όλους τους όρους και τις πληροφορίες αναλυτικά.
Αναφέρονταν τα πάντα και την έχω υπογράψει κανονικά και με το νόμο. :mad:

Καμία σχέση δεν έχει αν αναγράφεται ή όχι , αλλά δικά σου λεφτά είναι , ότι θες κάνεις 

1 ώρα πριν, Nadimios είπε

Οπότε για αποχώρηση από τη σύμβαση άνευ ρήτρας, ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσω?
Ευχαριστώ πολύ!

Τίποτα , φεύγεις , έρχεται ρήτρα κανεις αμφισβήτηση στη ΡΑΕ εξηγώντας ότι αναγκαστικά έφυγες λόγω υπερβολικών χρεώσεων 

Επισης στον τελικό δικαιούσαι και τυχών έκπτωση συνέπειας 

  • Like 1
Δημοσ.

είναι πιο αποτελεσματικό να κάνει για την περίπτωση της ρήτρας κάποιος καταγγελία στη ΡΑΕ ή στον ΣτΚ; Καταλαβαίνω οτι δεν είναι λογικό να γίνουβ ταυτόχρονα και στους 2

Δημοσ.

Εγώ έκανα την διαδικασία στον ΣτΚ στις 26/10 και απο τότε καμία ενημέρωση ούτε για παραλαβή των εγγράφων, ούτε για κάποια εξέλιξη..Κάνε στην ΡΑΕ να δούμε πόσο θα πάρει..

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, tasep είπε

Εγώ έκανα την διαδικασία στον ΣτΚ στις 26/10 και απο τότε καμία ενημέρωση ούτε για παραλαβή των εγγράφων, ούτε για κάποια εξέλιξη..Κάνε στην ΡΑΕ να δούμε πόσο θα πάρει..

Καλά εμένα από ΣΤΚ μου απάντησαν μετά από 3 μήνες, καλά κουράγια…

  • Sad 1
Δημοσ.

 

1 ώρα πριν, marmagia είπε

είναι πιο αποτελεσματικό να κάνει για την περίπτωση της ρήτρας κάποιος καταγγελία στη ΡΑΕ ή στον ΣτΚ; Καταλαβαίνω οτι δεν είναι λογικό να γίνουβ ταυτόχρονα και στους 2

ΜyRae που έκανα για ΗΡΩΝ για κάποια θεματάκια εξυπηρέτησης απάντησαν πολύ γρήγορα (με πήρανε τηλ το πρωί)... απ'ότι κατάλαβα δε θέλουν να έχουν εκκρεμή αιτήματα. Αν και ακόμα δεν έχει λυθεί το θέμα συγχρονισμού όσον αφορά τον έντυπο λογαριασμό, τουλάχιστον είναι όλα ΟΚ σχετικά με την οφειλή και την πληρωμή... μηδένισε το ποσό. Οπότε το έληξα.

Ξαναγράφω πάλι... για να ανεβάσετε αρχείο, πρέπει να έχετε κλειστό το adblock. Δε πατάτε το πράσινο αν το θέμα δεν έχει διευθετηθεί. Αν δηλαδή σας πούνε "Ναι θα σβήσουμε τη ρήτρα", πατάτε το κόκκινο και γράφετε ότι πρώτα θα βγει λογαριασμός με πίστωση του ποσού και μετά θα κάνετε ολοκλήρωση του αιτήματος. Το ίδιο λέτε κι αν σας πάρουνε τηλέφωνο. Ό,τι λέτε σε ηχογραφημένη συνομιλία μπορούνε να το χρησιμοποιήσουν εναντίον σας, προκειμένου να γράψουνε στο myrae ότι τα βρήκατε μεταξύ σας.

  • Like 2
Δημοσ.
3 minutes ago, ekrepali said:

 

ΜyRae που έκανα για ΗΡΩΝ για κάποια θεματάκια εξυπηρέτησης απάντησαν πολύ γρήγορα (με πήρανε τηλ το πρωί)... απ'ότι κατάλαβα δε θέλουν να έχουν εκκρεμή αιτήματα. Αν και ακόμα δεν έχει λυθεί το θέμα συγχρονισμού όσον αφορά τον έντυπο λογαριασμό, τουλάχιστον είναι όλα ΟΚ σχετικά με την οφειλή και την πληρωμή... μηδένισε το ποσό. Οπότε το έληξα.

Ξαναγράφω πάλι... για να ανεβάσετε αρχείο, πρέπει να έχετε κλειστό το adblock. Δε πατάτε το πράσινο αν το θέμα δεν έχει διευθετηθεί. Αν δηλαδή σας πούνε "Ναι θα σβήσουμε τη ρήτρα", πατάτε το κόκκινο και γράφετε ότι πρώτα θα βγει λογαριασμός με πίστωση του ποσού και μετά θα κάνετε ολοκλήρωση του αιτήματος. Το ίδιο λέτε κι αν σας πάρουνε τηλέφωνο. Ό,τι λέτε σε ηχογραφημένη συνομιλία μπορούνε να το χρησιμοποιήσουν εναντίον σας, προκειμένου να γράψουνε στο myrae ότι τα βρήκατε μεταξύ σας.

απο την Πέμπτη δεν έχω απάντηση στην αμφισβήτηση ή το αίτημα για μη χρέωση της ρήτρας και ακόμα βέβαβαι δεν έχει ολοκληρωθεί η αλλαγή παρόχου. τους περιμένω να δω τι θα κάνουν (στανταρ θα βαλουν τη ρητρα) ή κινούμαι ήδη  προς τη πλευρά της ραε;

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, marmagia είπε

απο την Πέμπτη δεν έχω απάντηση στην αμφισβήτηση ή το αίτημα για μη χρέωση της ρήτρας και ακόμα βέβαβαι δεν έχει ολοκληρωθεί η αλλαγή παρόχου. τους περιμένω να δω τι θα κάνουν (στανταρ θα βαλουν τη ρητρα) ή κινούμαι ήδη  προς τη πλευρά της ραε;

Εγώ από εδώ και στο εξής θα τηρώ την 'αργή' διαδικασία μόνο κατά τη διάρκεια της σύμβασης. Πχ για τη χρέωση προμήθειας που με χρέωσαν 0.01 παραπάνω, δε με ενδιαφέρει αν θα το κοιτάξουν μετά από 10 ή 20 μέρες... το ξέρω ότι θα τα πάρω τα λεφτά. Δε θέλω να ανοίξω αίτημα στη ΡΑΕ και γι'αυτό το πράγμα, εκτός κι αν με φτάσουν το αμήν.

Για τη περίπτωση που αναφέρεις, περίμενε να δούμε τι απάντηση θα σου στείλουν. Αν βγάλουν λογαριασμό και χρεώσουν ρήτρα, θεωρώ καλύτερα να κάνεις απευθείας αμφισβήτηση στο myrae. Γι'αυτό το λόγο υπάρχει εξάλλου το εργαλείο. Ούτως η άλλως η ΡΑΕ δε παρεμβαίνει αν δεν απαντήσει πρώτα ο πάροχος... οπότε δε βλέπω λόγο να περιμένεις τζάμπα ένα  επιπλέον 10ήμερο.

Οπότε αν σου βάλουν ρήτρα, συμπληρώνεις το έντυπο αμφισβήτησης, κάνεις combine στο ίδιο pdf τον λογαριασμό κατανάλωσης που αμφισβητείς, το αντίγραφο της σύμβασης, την ταυτότητα και όποιο άλλο δικαιολογητικό έχετε. Κάνετε print το ενωμένο PDF σε κλίμακα του γκρι, αποθήκευση σε PDF (προκειμένουν να βγει κάτω από 3.5mb). Γράφετε και σε κειμενάκι τι ζητάτε όσο πιο απλά γίνεται.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Συγγνώμη, θα ήθελα να ρωτήσω ποια είναι ουσιαστικά η διαφορά ανάμεσα σε online και enter της ΔΕΗ, γιατί δεν το πιάνω.. και τα 2 είναι χωρίς ρήτρα; Γιατί αν είναι δεν καταλαβαίνω γιατί να μην κάνει κάποιος το online που είναι πιο φθηνό. Σίγουρα δεν πιάνω κάτι...

Δημοσ.

Καλησπέρα από την Elpedison έκανα αίτηση για να μεταβώ σε άλλο πάροχο και μου έστειλαν έναν τελικό λογαριασμό με χρέωση κιλοβατώρων από τον Ιούνιο χωρίς να υπολογίζουν τους έναντι και τον εκκαθαριστικό Ιουλίου που έχω εξοφλήσει.

Φυσικά και δεν δέχθηκα κάτι και προχώρησα σε καταγγελία στην ΡΑΕ και στο συνήγορο καταναλωτή.

Από έρευνα που έκανα είναι γνωστό τους κόλπο να μην γράφουν όλες τις χρεώσεις ώστε να μην έρχονται φουσκωμένοι οι λογαριασμοί κι όταν πάς να φύγεις εμφανίζουν τρελή κατανάλωση!

Επειδή δεν πρόκειται να τους εξοφλήσω τίποτα, αν δεν λάβω λογαριασμό μόνο με τις κιλοβατώρες που έχω καταναλώσει, έχει κανείς εμπειρία τι γίνεται με τα ληξιπρόθεσμα (πχ. σε καλούν δικηγορικά γραφεία, εξώδικο, σε βάζουν μαύρη λίστα)

Δημοσ.

Αύριο μάλλον θα έχω τον επόμενο λογαριασμό ΕΛΤΑ. Θα είναι εκκαθαριστικός αν υπολογίζω σωστά. Πάντως από το ποσό (μόνο) που βλέπω τώρα, μάλλον ούτε τώρα έχει επιβάρυνση ΟΤΣ.

Θα ενημερώσω μόλις έχω τελικό πόρισμα.

@ababa641 εσύ τίποτα ακόμα;

  • Like 2
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, georgio.georgio είπε

Συγγνώμη, θα ήθελα να ρωτήσω ποια είναι ουσιαστικά η διαφορά ανάμεσα σε online και enter της ΔΕΗ, γιατί δεν το πιάνω.. και τα 2 είναι χωρίς ρήτρα; Γιατί αν είναι δεν καταλαβαίνω γιατί να μην κάνει κάποιος το online που είναι πιο φθηνό. Σίγουρα δεν πιάνω κάτι...

Υπαρχει ηδη θεμα καλυτερα ρωτα εκει.

35 λεπτά πριν, marmagia είπε

Με κάθε επιφύλαξη:

-το online συνδυάζεται με ΚΟΤ, το enter οχι

-τιμή kwh σε online:0,0960 μέρα και 0,0760 νύχτa έναντι 0,0977 και 0,0734 αντίστοιχα στο enter (υπολογισμένα το 5% εκπτωση συνέπειας και 2% λογω παγιας εντολης).

-το online δίνει για τώρα -30ε στο πρώτο λογαριασμό

- πάγιο σε online 0,5ε, πάγιο σε enter 1,5e. κανένα απο τα δυο δεν έχουν ρήτρα αναπροσαρμογής

κατά βάση πιστεύω οτι η διαφορά πέραν απο το ΚΟΤ είναι οτι το ένα απευθύνεται σε καποιον που τα παει καλα με τη τεχνολογία και μπορεί να ολοκληρώσει online την ολη διαδικασια και δεν εχει θεμα να πληρωνει αποκλειστικα με παγια εντολη μεσω καρτας

το εντερ γινται και απο καταστημα και μπορει καποιος αν θελει να μην πληρωσει με παγια εντολη. 

marmagia καλυτερα στο σωστο θεμα δωσε την απαντηση γιατι εκτος απο την ρητρα δεν καταλαβαινει κανεις ουτε που να ποσταρει.

  • Like 1
Δημοσ.

ενημέρωση απο καταγγελία σε myrae. Είχα αποχωρήσει απο ζενιθ και με χρεώσαν ρήτρα αποχώρησης ενώ είχα ΟΤΣ. Μεσα σε 3 βδομάδες απο την καταγγελία βγήκε το πιστωτικό. Πριν την myrae, είχα ανοίξει τικετ στην ζενίθ και μου το αρνήθηκαν.

Οπότε με το που βγει ο τελικος λογαριασμός απευθείας καταγγελία στην myrae, χωρίς να περιμένετε ούτε δευτερόλεπτο

  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Kos+@s είπε

Καλησπέρα από την Elpedison έκανα αίτηση για να μεταβώ σε άλλο πάροχο και μου έστειλαν έναν τελικό λογαριασμό με χρέωση κιλοβατώρων από τον Ιούνιο χωρίς να υπολογίζουν τους έναντι και τον εκκαθαριστικό Ιουλίου που έχω εξοφλήσει.

Φυσικά και δεν δέχθηκα κάτι και προχώρησα σε καταγγελία στην ΡΑΕ και στο συνήγορο καταναλωτή.

Από έρευνα που έκανα είναι γνωστό τους κόλπο να μην γράφουν όλες τις χρεώσεις ώστε να μην έρχονται φουσκωμένοι οι λογαριασμοί κι όταν πάς να φύγεις εμφανίζουν τρελή κατανάλωση!

Επειδή δεν πρόκειται να τους εξοφλήσω τίποτα, αν δεν λάβω λογαριασμό μόνο με τις κιλοβατώρες που έχω καταναλώσει, έχει κανείς εμπειρία τι γίνεται με τα ληξιπρόθεσμα (πχ. σε καλούν δικηγορικά γραφεία, εξώδικο, σε βάζουν μαύρη λίστα)

Σιγουρα θα σε ενοχλησουν απο τον παροχο... Θα ζητησουν τα χρηματα.. Και ισως μετα να ζητησουν την αποκοπη του ρευματος απο τον Δεδδηε..

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...