Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους.

΄Έχω Γ22 με Volterra κοντά στα 10 χρόνια τώρα. Έχω παλιό πρόγραμμα χωρίς πρόσθετες χρώσεις και ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Στους τελευταίους δύο λογαριασμούς μου εμφανίστηκε η γνωστή χρέωση ΟΤΣ και με ελάχιστες kWh ο λογαριασμός ήταν αρκετά υψηλός. Μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν ότι Μάρτιο 2020 είχα αλλάξει πακέτο και πήγα στο Loyalty V22. Τους ζήτησα να μου στείλουν το συμβόλαιο που υπέγραψα (κάτι που έγινε γραπτώς συμπληρώνοντας μια αίτηση που ζητάνε) και μου στείλανε ένα δήθεν υπογεγραμμένο συμβόλαιο με 3 υπογραφές που ούτε μοιάζουν μεταξύ τους ούτε είναι δικές μου. Στην πρώτη σελίδα είχε και γραμμένο τον αριθμό παροχής και ον/μο με ξένα για μένα γράμματα. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση; Έχει κανείς αντίστοιχη εμπειρία; Στο τηλέφωνο δεν βγάζεις άκρη. Σου λένε στείλτε email. Και στο email σου απαντάνε bots (με εκτίμηση, Customer Care Volterra)

Επεξ/σία από Camal
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, ekrepali είπε

Εννοείται δεν πληρώνω αν δεν ξεκαθαρίσει αυτό το χάλι. Με προβληματίζει η όλη κατάσταση όμως... είναι γενικό το πρόβλημα; Έτσι γίνεται πάντα;

Φαντάσου έναν καταναλωτή που δεν έχει κάνει σωστή διαχείριση όπως εγώ να έχει τα λεφτά στην άκρη... και να μην έχει τρέξει μόνος του διαδικασίες να λάβει το PDF και περιμένει πότε θα εμφανιστεί ο λογαριασμός του. Θα πάρει μέχρι τις 15/11 τον λογαριασμό που έχει εκδοθεί στις 29/10 και έχει προθεσμία πληρωμής ως τις 24/11; Εδώ μιλάμε για ebill, όχι για ταχυδρομείο που το ξέρουμε ότι έρχονται οι λογαριασμοί καθυστερημένοι. Τι σόι συστήματα είναι αυτά που έχουν;

Επίσης δεν τολμάω ακόμα να κάνω την αμφισβήτηση για τη λάθος τιμή προμήθειας, γιατί αν ακυρώσουν τον λογαριασμό και βγάλουν διορθωτικό με άλλο RF, εκεί να δεις μπλέξιμο. Προτιμώ να πληρώσω αυτόν με λάθος τιμές και στα καπάκια να κάνω αμφισβήτηση και να μου βάλουν πιστωτικό υπόλοιπο να αφαιρεθεί στον επόμενο.

 

Αναφορά σε κείμενο

ο κωδικος πληρωμης στον ηρων δεν αλλαζει, απο την online πληρωμη μεσω του site myheron παιρνει τον σωστο κωδικο. περιμενε 1 η δυο μερες και θα εχει εμφανιστει. επισης ειδα σημερα εβγαλαν εφαρμογη κατεβασε την να δεις αμα σε βοηθαει για περισσοτερες πληροφοριες. myΗρων λεγετε playstore-appstore ειναι διαθεσιμη ηδη

 

Επεξ/σία από Greek
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Greek είπε

ο κωδικος πληρωμης στον ηρων δεν αλλαζει, απο την online πληρωμη μεσω του site myheron παιρνει τον σωστο κωδικο. περιμενε 1 η δυο μερες και θα εχει εμφανιστει. επισης ειδα σημερα εβγαλαν εφαρμογη κατεβασε την να δεις αμα σε βοηθαει για περισσοτερες πληροφοριες. myΗρων λεγετε playstore-appstore ειναι διαθεσιμη ηδη

 

Στο site δεν έπαιρνε τον κωδικό πληρωμής, έβγαζε τα σφάλματα που έγραψα χτες.

Στην εφαρμογή μόλις πάτησα πληρωμή εμφανίστηκε ο κωδικός, πλήρωσα και ήρθε email απ'το epos της πειραιώς. Επιτέλους.

Το site βέβαια ακόμα δεν έχει ενημερωθεί για τη πληρωμή... πάσχει από συγχρονισμό.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, ekrepali είπε

Στο site δεν έπαιρνε τον κωδικό πληρωμής, έβγαζε τα σφάλματα που έγραψα χτες.

Στην εφαρμογή μόλις πάτησα πληρωμή εμφανίστηκε ο κωδικός, πλήρωσα και ήρθε email απ'το epos της πειραιώς. Επιτέλους.

Το site βέβαια ακόμα δεν έχει ενημερωθεί για τη πληρωμή... πάσχει από συγχρονισμό.

 

 

θελει μια με 2 εργασιμες για ενημερωθει παντα, την δευτερα προς το μεσημέρι θα ειναι ενημερο απο οτι εχει διξει η εμπειρία μου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι στην protergia οικιακο fixed και έβαλα και νυχτερινό , αλλάζει τίποτα στο πρόγραμμα ; Τους δηλώνω ότι έβαλα νυχτερινό; Θα μου εμφανίζει στην εφαρμογή πλέον δύο ενδείξεις για καταχώρηση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους. Στις 15/9 έκανα νέα σύμβαση με ζενιθ για ρεύμα και αέριο, έχοντας κατά νου μόνο την αύξηση τιμών στο αέριο, με σταθερή τιμή στο αέριο. Δεν έδωσα ιδιαίτερη προσοχή στο ρεύμα με αποτέλεσμα να άρχισαν να έρχονται οι ρήτρες. Αν κάνω τώρα αίτημα στη ΔΕΗ για το power home enter θα έχω κάποιο θέμα με τη ζενιθ, εκτός της ρήτρας αποχώρησης; Οι συμβάσεις που έχω είναι ξεχωριστές για ρεύμα και αέριο, αλλά φοβάμαι μη μου ακυρώσουν τη σταθερή τιμή στο αέριο. Έχει κάποια βάση το σκεπτικό μου ή να προχωρήσω σε αλλαγή; Υπάρχει κάτι άλλο που θα έπρεπε να έχω υπόψη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, georgio.georgio είπε

Οι συμβάσεις που έχω είναι ξεχωριστές για ρεύμα και αέριο, αλλά φοβάμαι μη μου ακυρώσουν τη σταθερή τιμή στο αέριο. Έχει κάποια βάση το σκεπτικό μου ή να προχωρήσω σε αλλαγή; Υπάρχει κάτι άλλο που θα έπρεπε να έχω υπόψη;

για το αέριο λογικά θα χάσεις την dual energy (πάντα μακρυά) έκπτωση

2 λεπτά πριν, georgio.georgio είπε

Υπάρχει κάτι άλλο που θα έπρεπε να έχω υπόψη;

Αναφορά σε κείμενο

Για τη ρήτρα αναπροσαρμογής ξεκινάς
Α) με το έντυπο αμφισβήτησης λογαριασμού (στο site του κάθε πάροχου είναι στα "χρήσιμα έγγραφα")
Ζητάς από την εταιρία γραπτώς μέσω email :
1.τι είναι η χρέωση αναπροσαρμογής, (ή ρήτρα ή πως αλλιώς την ονομάζουν)
2.την ανάλυση του ποσού πως προέκυψε ακριβώς
3. (σημαντικό) γιατί δεν ενημερώθηκες ποτέ γιαυτή πριν υπογράψεις καθώς επηρεάζει την πραγματική τιμή από τη διαφημιζόμενη
(ζητάς και τυχών τηλεφωνική ηχογράφηση της προσφοράς που έγινε)
Αιτήσαι
1. επιστροφή όλου του ποσού της κρυφής χρέωσης
2. να φύγεις αζημίως (αν το συμβόλαιο προβλέπει ρήτρα αποχώρησης) μιας και το πρόγραμμα άλλη τελική χρέωση έχει από αυτό που σου παρουσίασαν

Β) Αν δεν απαντήσουν εντός 10 εργάσιμων ημερών στέλνεις έντυπο παραπόνου (στα "χρήσιμα έγγραφα" και αυτό)

Γ) Ανάλογα την αρνητική απάντηση (ή μη απάντηση ), τότε μόνο κάνεις αίτηση στο νέο πάροχο και
προχωράς σε καταγγελία στο ΣτΚ και όποτε βγει η απόφαση, παίρνεις μέρος ή όλο το ποσό

Μπορείς να κάνεις και εγγραφή στο https://my.rae.gr/ και να κάνεις αίτημα/παράπονο αν και ακόμα δε μου απάντησαν στο πως γίνεται η επίλυση και αν μπαίνει και ο ΣτΚ

επίσης δεν προβλέπεται ρήτρα αποχώρησης σε προγράμματα κυμαινόμενα )θα στη χρεώσουν 99,99% αλλά θα την πάρεις πίσω μετά

_______________________

με την ευκαιρία μιας και παλιά η Ζενίθ είχε 6μηνη περίοδο χάριτος ρήτρας και την κατάργησε ,πλέον και η Φυσικό Αέριο την κατάργησε και αυτή (έγινε διόρθωση στο νέο excel της υπογραφής μου)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, korakios είπε

για το αέριο λογικά θα χάσεις την dual energy (πάντα μακρυά) έκπτωση

επίσης δεν προβλέπεται ρήτρα αποχώρησης σε προγράμματα κυμαινόμενα )θα στη χρεώσουν 99,99% αλλά θα την πάρεις πίσω μετά

_______________________

με την ευκαιρία μιας και παλιά η Ζενίθ είχε 6μηνη περίοδο χάριτος ρήτρας και την κατάργησε ,πλέον και η Φυσικό Αέριο την κατάργησε και αυτή (έγινε διόρθωση στο νέο excel της υπογραφής μου)

Γιατί πρέπει να περιμένω απάντηση και μόνο τότε να κάνω αίτηση σε άλλο παροχο; Και πόσο να περιμένω για τη μη απάντηση;

Α σόρρυ, κάνω αίτημα και περιμένω 10 μέρες. Οκ. Αλλά γιατί να μην κάνω αίτηση σε άλλο πάροχο νωρίτερα;

Επεξ/σία από georgio.georgio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, stefanidisg είπε

Είμαι στην protergia οικιακο fixed και έβαλα και νυχτερινό , αλλάζει τίποτα στο πρόγραμμα ; Τους δηλώνω ότι έβαλα νυχτερινό; Θα μου εμφανίζει στην εφαρμογή πλέον δύο ενδείξεις για καταχώρηση;

Δεν τους ενημερώνεις, ως προς τη σύμβαση δεν αλλάζει τίποτα. Απλά στην επόμενη καταμέτρηση ο ΔΕΔΔΗΕ θα στείλει και νυχτερινή μέτρηση και θα γίνει η ανάλογη τιμολόγηση.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει δημιουργήσει κανείς account στο volterramou μέσα στον Οκτώβριο;

Σε επικοινωνία τέλη Οκτώβρη μου είπαν πως επειδή ήμουν νέος πελάτης θα έπρεπε να περάσουν κάποιες μέρες από την ενεργοποίηση.

Ξαναπήρα πάλι τον Νοεμβριο και μου είπαν ότι γίνεται αναβάθμιση εδώ και κανα τριβδόμαδο και δεν δέχεται νέες εγγραφές αλλά θα ανοίξουν πάλι μέσα με τέλη Νοέμβρη.

Έχετε ακούσει κάτι για αναβάθμιση ή την επόμενη φορά θα ακούσω άλλη δικαιολογία; :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, SofoS@ είπε

Έχετε ακούσει κάτι για αναβάθμιση ή την επόμενη φορά θα ακούσω άλλη δικαιολογία; :P

ναι , δε σου στείλανε ειδοποίηση στο VIber ή σε email ?

Και σε παλιούς πελάτες είναι κολλημένο το Volterra_μου

Το λογαριασμό τον στέλνουν σε email πάντως

Επεξ/σία από korakios
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω αναφέρει και παλαιότερα. Είμαι στην W&V με σταθερή kWh πρωί - βράδυ (0,064€) αλλά με ΟΤΣ. Βάση του excel, τελικά με συμφέρει να αλλάξω το πρόγραμμα μου ή όχι?? Και αν ναι, μάλλον το ΔΕΗ online είναι αυτό που με συμφέρει?? Έβαλα ένα μέσο όρο για τις kWh / τετράμηνο (πάνω κάτω είμαστε στις 1800 - 2200) και επίσης υπολόγισα ως πάγιο δια 12 μήνες, τα 59€ που προπληρώνω για την σταθερή kWh...

Το έχω συμπληρώσει σωστά ή όχι...

Ευχαριστώ...

revma.jpg.356e96b3ed47a4addb07b650d1624c93.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, SaFiS είπε

Είμαι στην W&V με σταθερή kWh πρωί - βράδυ (0,064€) αλλά με ΟΤΣ. Βάση του excel, τελικά με συμφέρει να αλλάξω το πρόγραμμα μου ή όχι?? Και αν ναι, μάλλον το ΔΕΗ online είναι αυτό που με συμφέρει??

Ναι, άμεσα. Με ΟΤΣ αυτή την περίοδο, δε χρειάζεται καν excel.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, SaFiS είπε

Το έχω συμπληρώσει σωστά ή όχι...

δε γίνεται να συγκρίνεις κυμαινόμενα με σταθερά

15 λεπτά πριν, SaFiS είπε

Είμαι στην W&V με σταθερή kWh πρωί - βράδυ (0,064€) αλλά με ΟΤΣ.

σταθερή και ΟΤΣ δε συμβαδίζουν στην ίδια πρόταση

είσαι περίπου +0,19 στην αρχική τιμή  αυτή την περίοδο με επιδότηση -0,06€/kw έως 300 κιλοβατώρες/μήνα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...