Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, 1comment είπε

Καταρχήν αφού λες για φούντο, ποιούς έξι μήνες; Αφού έτσι όπως τα λες, σε 6 μήνες δεν θα υπάρχει! 

Σε αυτή την περίπτωση, οι πελάτες της χάνουν κάτι πέρα από την εγγύηση;

(Το έσβησα γιατί έχει δίκιο ο DownUNDERground, ας μη κάνουμε θεωρίες).

Είναι ο πάροχος με τους λιγότερους πελάτες κι έχει κάνεις σημαντικές τροποποιήσεις τον τελευταίο μήνα. Τα επαγγελματικά ειδικά τα άλλαζαν κάθε 2 μέρες και πάλι είναι ασύμφορες για εκείνουν οι τιμές που έδωσαν με τα τωρινά δεδομένα.

Αν βγάλεις εξάμηνο να το έχεις στα υπόψιν απ'τη 1 μέρα μετέπειτα, να ρωτάς συνέχεια αν υπάρχουν αυξήσεις. Γιατί έχουν επίσης το δικαίωμα όταν κάνουν αύξηση τιμής να σε ενημερώσουν στον λογαριασμό που ακολουθεί την τροποποίηση.

Κάτσε αλλά πρόσεχε.

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, ekrepali είπε

(Το έσβησα γιατί έχει δίκιο ο DownUNDERground, ας μη κάνουμε θεωρίες).

Είναι ο πάροχος με τους λιγότερους πελάτες κι έχει κάνεις σημαντικές τροποποιήσεις τον τελευταίο μήνα. Τα επαγγελματικά ειδικά τα άλλαζαν κάθε 2 μέρες και πάλι είναι ασύμφορά ό,τι έδωσαν με τα τωρινά δεδομένα.

Αν βγάλεις εξάμηνο να το έχεις στα υπόψιν απ'τη 1 μέρα μετέπειτα, να ρωτάς συνέχεια αν υπάρχουν αυξήσεις. Γιατί έχουν επίσης το δικαίωμα όταν κάνουν αύξηση τιμής να σε ενημερώσουν στον λογαριασμό που ακολουθεί την τροποποίηση.

Κάτσε αλλά πρόσεχε.

Οκ. Το θέμα παραμένει όμως. Σε περίπτωση λουκέτου, τι χάνει ο πελάτης; Χάνει ή δεν χάνει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, 1comment είπε

Οκ. Το θέμα παραμένει όμως. Σε περίπτωση λουκέτου, τι χάνει ο πελάτης; Χάνει ή δεν χάνει;

Τίποτα δε χάνεις, δε θα υπάρξουν ξανά φαινόμενα Εnerga / Hellas Power γιατί υπάρχει αυστηρότερος έλεγχος.

Όταν ένας πάροχος τα παρατάει, πληρώνεις το τιμολόγιο σου ανάλογα με τη κατανάλωση σου και πας αυτομάτως Elpedison (καταφύγιο). Και από εκεί σε όποιον πάροχο διαλέξεις μετά.

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Τίποτα δε χάνεις, δε θα υπάρξουν ξανά φαινόμενα Εnerga / Hellas Power γιατί υπάρχει αυστηρότερος έλεγχος.

Όταν ένας πάροχος τα παρατάει, πληρώνεις το τιμολόγιο σου ανάλογα με τη κατανάλωση σου και πας αυτομάτως Elpedison (καταφύγιο). Και από εκεί σε όποιον πάροχο διαλέξεις μετά.

Α είναι της ελπεντισον η we energy; Δεν το ήξερα.

Πάντως αυτό που λες για λίγους πελάτες δε νομίζω γιατί το πρόγραμμα εκείνο ήταν πάρα πολύ συμφέρον και λογικά θα το έκανε πολύς κόσμος. Ήταν και χωρίς ρήτρα αναπροσαρμογής που γενικά όλοι ψάχνονταν/ψάχνονται για τέτοιο. Ότι τελευταία αλλάζουν σχεδόν κάθε μέρα τα προγράμματα έχεις δίκιο. Αυτό βασικά που λεγόταν we yellow δεν υπάρχει ούτε η ονομασία στο σαητ τους. Τώρα έχει βγει ένα άλλο με ρήτρα και σχεδόν τις ίδιες χρεώσεις με το we yellow. Προφανώς προσπαθούν να προσαρμοστούν επειδή άλλαξαν οι τιμές χονδρικής...

Επεξ/σία από 1comment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες εγώ επέστρεψα ΔΕΗ με σταθερή κιλοβατώρα χωρίς αναπροσαρμογές. Να βγει ο χειμώνας...

Δυστυχώς την πάτησα με την Ελπέντισον και είχα ξεχάσει ότι με μικρό πάγιο μπορούσα να έχω σταθερή τιμή και σε αυτούς και πλέον είχα βγει από το συμβόλαιο που μου το έδινε αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, korakios είπε

σου απαντάω εδώ για το ρεύμα ,να είσαι προετοιμασμένος για ρήτρα αναπροσαρμογής .

Παλιότερα σε ΚΟΤ συνήθως δε βάζανε αλλά τελευταία βάζουν σε όλους

Αν βέβαια έκανες πρόσφατα σύνδεση και σε καλύπτει το δίμηνο χάριτος που είχανε ,είναι σίγουρο οτι θα εφαρμόσουν μετά

επίσης βάλε νυχτερινό

Μου κάνει εντύπωση ο Ήρωνας,είδα χθες τελευταίο εκκαθαριστικό ΚΟΤ Β ενός φίλου και δεν είχε ρήτρα καθόλου!!!

Επεξ/σία από Kzaxas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, 1comment είπε

Α είναι της ελπεντισον η we energy; Δεν το ήξερα.

Πάντως αυτό που λες για λίγους πελάτες δε νομίζω γιατί το πρόγραμμα εκείνο ήταν πάρα πολύ συμφέρον και λογικά θα το έκανε πολύς κόσμος.

Δε κατάλαβες τι σου είπα... η Εlpedison είναι πάροχος τελευταίου καταφυγίου. Όποιος πάροχος κλείνει, οι πελάτες πάνε αυτομάτως στην Elpedison.

Όσο για το πελατολόγιο φαντόσου ότι προ διετίας που όλοι πηγαίναμε Ελίν... τελικά εμείς κι εμείς ήμασταν, γύρω στα 5000 άτομα. Το έβλεπα απ'τους αύξοντες αριθμούς στην έκδοση λογαριασμών. Τώρα που έγινε μαζική φυγή θα έμειναν τρεις κι ο κούκος. Στη We δε παίζει να είναι περισσότεροι.

 

5 ώρες πριν, Kzaxas είπε

Μου κάνει εντύπωση ο Ήρωνας,είδα χθες τελευταίο εκκαθαριστικό ΚΟΤ Β ενός φίλου και δεν είχε ρήτρα καθόλου!!!

Μήπως είχε το Only Business Only Home; Να μη χρεώνουν ακόμα ρήτρα χαρτιστικά στα κυμαινόμενα το θεωρώ απίστευτο... μπορείς να στείλεις screenshot; Αν είναι να ετοιμάσει ο κοράκιος την προσκοπική καρτέλα για του χρόνου. 😄

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Μήπως είχε το Only Business; Να μη χρεώνουν ακόμα ρήτρα χαρτιστικά στα κυμαινόμενα το θεωρώ απίστευτο... μπορείς να στείλεις screenshot; Αν είναι να ετοιμάσει ο κοράκιος την προσκοπική καρτέλα για του χρόνου. 😄

Και εγώ απίστευτο το θεωρούσα και του έλεγα μάλιστα γεμάτος σιγουριά ότι την έφαγε και δεν κατάλαβε τίποτα 😂.

Screenshot όταν τον ξαναδώ θα το "υποκλεψω"!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω το volterra 360 οικιακο χωρις παγιο,χωρις δεσμευση και χωρις ρητρα με τιμη kwh 0,099....ειμαι 2 μηνες κ πολυ ευχαριστημενος αλλα ολο αυτο με το 6μηνο με εχει φοβισει κ σκεφτομαι μηπως κρατηθω μεχρι μεσα Δεκεμβριου και κανω αιτηση για το Myhome Online της ΔΕΗ.....Βεβαια και η Δεη μετα απο 6μηνες δεν ξερουμε τι θα κανει....αραγε ποτε βγηκε το προγραμμα 360 οικιακο της volterra και ποτε τελειωνει το 6μηνο για τους πρωτους που το ενεργοποιησανε κ θα εχουμε νεοτερα?

Επεξ/σία από desiro
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα

Διάβασα το νήμα, περίπου 20 σελίδες πίσω, να ενημερωθώ όσο γίνεται παραπάνω γιατι θέλω να αλλάξω πάροχο απο W&V που απο τον τελευταίο εκκαθαριστικό του Αυγούστου, όλοι οι λογαριασμοί είναι τουλάχιστον +50-60 ευρώ πάνω.

Κάτι πήρε το μάτι μου για καταγγελίες, έγγραφα παραπόνων, προσφυγή στην ΡΑΕ και τον ΣτΚ, αλλά δεν έχω καταλάβει γιατί γίνεται και αν το δικαιούμαι.

Είδα επίσης οτι μάλλον συμφέρει το πρόγραμμα Myhome Online της ΔΕΗ με τιμή 0,096 σταθερό, 0,5 πάγιο/μήνα και 2 χρόνια δέσμευση. Είναι ακόμα το πιο συμφέρον πρόγραμμα?
 

Επεξ/σία από tsapadim
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, tsapadim είπε

αλλά δεν έχω καταλάβει γιατί γίνεται και αν το δικαιούμαι.

γίνεται γιατί όφειλαν να ενημερώσουν την ύπαρξη της ρήτρας πριν την υπογραφή

όπως και στο οτι χρεώνουν ρήτρα αποχώρησης ενώ δεν προβλέπεται

για τα υπόλοιπα στο άλλο θέμα του online

1 ώρα πριν, desiro είπε

αραγε ποτε βγηκε το προγραμμα 360 οικιακο της volterra και ποτε τελειωνει το 6μηνο για τους πρωτους που το ενεργοποιησανε κ θα εχουμε νεοτερα?

πήγαινε online/enter μια εβδομάδα πριν τελειώσει η προσφορά αν είναι

3 ώρες πριν, Kzaxas είπε

Μου κάνει εντύπωση ο Ήρωνας,είδα χθες τελευταίο εκκαθαριστικό ΚΟΤ Β ενός φίλου και δεν είχε ρήτρα καθόλου!!!

θέμα χρόνου είναι

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, korakios είπε

γίνεται γιατί όφειλαν να ενημερώσουν την ύπαρξη της ρήτρας πριν την υπογραφή

όπως και στο οτι χρεώνουν ρήτρα αποχώρησης ενώ δεν προβλέπεται

Πάντος τώρα που διάβασα πάλι το συμβόλαιο, αναφέρει μέσα την ρήτρα προμήθειας και πόσο αυτή είναι. Δεν θυμάμαι καλά αλλά δεν φαντάζομαι να είχαν ενημερώσει για αυτήν πριν υπογράψω.

Όσο για το πρόστιμο πρόωρης αποχώρησης, δεν αναφέρεται πουθενά  στο συμβόλαιο.

Οπότε τώρα κάνω καταγγελία για την παράλειψη προφορικής αναφοράς της ρήτρας πριν την υπογραφή του συμβολαίου? Έχει σημασία ποθ έχω πληρώσει ήδη μερικούς λογαριασμούς με την ρήτρα μέσα?

 Και αφού κάνω την μεταφορά σε άλλο πάροχο κάνω νεα καταγγελία εαν μου στείλουν να πληρώσω το πρόστιμο αποχώρησης?

Νοιώθω αρκετά χαμένος 😕

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, tsapadim είπε

Έχει σημασία ποθ έχω πληρώσει ήδη μερικούς λογαριασμούς με την ρήτρα μέσα?

απλά αν αναφερθεί ισχυρίζεσαι οτι νόμιζες οτι ήταν ρυθμιζόμενες ή κάτι άλλο κοινό

Αρχικά κάνεις για τον τελευταίο λογαριασμό

Για τη ρήτρα αναπροσαρμογής ξεκινάς
Α) με το έντυπο αμφισβήτησης λογαριασμού (στο site του κάθε πάροχου είναι στα "χρήσιμα έγγραφα")
Ζητάς από την εταιρία γραπτώς μέσω email :
1.τι είναι η χρέωση αναπροσαρμογής, (ή ρήτρα ή πως αλλιώς την ονομάζουν)
2.την ανάλυση του ποσού πως προέκυψε ακριβώς
3. (σημαντικό) γιατί δεν ενημερώθηκες ποτέ γιαυτή πριν υπογράψεις καθώς επηρεάζει την πραγματική τιμή από τη διαφημιζόμενη

Αιτήσαι
1. επιστροφή όλου του ποσού της κρυφής χρέωσης
2. να φύγεις αζημίως (αν το συμβόλαιο προβλέπει ρήτρα αποχώρησης) μιας και το πρόγραμμα άλλη τελική χρέωση έχει από αυτό που σου παρουσίασαν

Β) Αν δεν απαντήσουν εντός 10 εργάσιμων ημερών στέλνεις έντυπο παραπόνου (στα "χρήσιμα έγγραφα" και αυτό)

Γ) Ανάλογα την αρνητική απάντηση (ή μη απάντηση ), τότε μόνο κάνεις αίτηση στο νέο πάροχο και
προχωράς σε καταγγελία στο ΣτΚ και όποτε βγει η απόφαση, παίρνεις μέρος ή όλο το ποσό

Μπορείς να κάνεις και εγγραφή στο https://my.rae.gr/ και να κάνεις αίτημα/παράπονο

9 λεπτά πριν, tsapadim είπε

 Και αφού κάνω την μεταφορά σε άλλο πάροχο κάνω νεα καταγγελία εαν μου στείλουν να πληρώσω το πρόστιμο αποχώρησης?

περιμένεις 10 εργάσιμες πριν κάνεις αίτηση για νέο πάροχο

9 λεπτά πριν, tsapadim είπε

Όσο για το πρόστιμο πρόωρης αποχώρησης, δεν αναφέρεται πουθενά  στο συμβόλαιο.

αν δεν ήταν με δέσμευση δεν έχει ρήτρα αποχώρησης

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, korakios είπε

Β) Αν δεν απαντήσουν εντός 10 ημερών στέλνεις έντυπο παραπόνου (στα "χρήσιμα έγγραφα" και αυτό)

Γ) Ανάλογα την αρνητική απάντηση (ή μη απάντηση ), τότε μόνο κάνεις αίτηση στο νέο πάροχο και
προχωράς σε καταγγελία στο ΣτΚ και όποτε βγει η απόφαση, παίρνεις μέρος ή όλο το ποσό

Αν υποθέσουμε λοιπόν οτι στέλώ σήμερα την αμφισβήτηση, και περιμένω 10 (εργάσημες?) μέρες μέχρι τις 31/10 (4/11) και μετά στέλνω το έντυπο παραπόνου (αυτό πάει στην ΡΑΕ φαντάζομαι και όχι στην W&V, σωστά?) και μετά από αυτό πόσο περιμένω πριν κάνω αίτηση στον νεο πάροχο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, tsapadim είπε

Αν υποθέσουμε λοιπόν οτι στέλώ σήμερα την αμφισβήτηση, και περιμένω 10 (εργάσημες?) μέρες μέχρι τις 31/10 (4/11) και μετά στέλνω το έντυπο παραπόνου (αυτό πάει στην ΡΑΕ φαντάζομαι και όχι στην W&V, σωστά?) και μετά από αυτό πόσο περιμένω πριν κάνω αίτηση στον νεο πάροχο?

περιμένεις 10 εργάσιμες απο την αμφισβήτηση

99,9% θα σου στείλουν απάντηση κονσέρβα με το μαθηματικό τύπο υπολογισμού ρήτρας και θα αγνοήσουν τα υπόλοιπα

μετά έντυπο παραπόνου γιατί δεν απάντησαν στα ερωτήματα στην εταιρία και όχι ΡΑΕ/ΣτΚ και τυπικά περιμένεις απάντηση ξανά

Αν βιάζεσαι περιμένεις μια-δυο εργάσιμες και κάνεις αίτηση για άλλον πάροχο κα καπάκι καταγγελία ΣτΚ ή ΡΑΕ

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...