Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, korakios είπε

όχι φυσικά , αν έγραφες οτι τους χάριζες το σπίτι θα το έπαιρναν δηλαδή ?

 

Αν υπεγραφες συμβολαιο που εγραφε οτι τους δινεις το σπιτι, φυσικα και θα το επαιρναν, και δεν βλεπω το λογο να πιστευεις διαφορετικα. Το να παραπλανησουν επιτηδες ομως ειναι αλλη περιπτωση.

  • Like 1
  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, dazed είπε

Αν υπεγραφες συμβολαιο που εγραφε οτι τους δινεις το σπιτι, φυσικα και θα το επαιρναν,

σεβαστή η άποψή σου

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο πειραματικό excel έβαλα και κάποια (λίγα που υπάρχουν) επαγγελματικά Γ21 , Γ22

Στο Γ22 δεν υπολογίζει χρέωση ισχύος (έβαλα , δεν είμαι σίγουρος πως χρεώνει ακριβώς)

όποιος θέλει τεστάρει εδώ

Επεξ/σία από korakios
  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, spocky είπε

Εχεις την καλοσυνη να μου στειλεις ενα screenshot που περιπου το λεει αυτο στο site γιατι δεν το βρισκω?

Το περιμενα οτι ειναι ψιλομουφα αλλα θελω να δω τι θα μου απαντησουν σε αυτο

 

Edit:Ακυρο το βρηκα

Από την δικτυακή σελίδα: https://www.fysikoaerioellados.gr/product/reyma-oikiako-maxi-50/?product-category=household&product-commodity=electric-power

Spoiler

Μοναδικά Προνόμια

Με το πρόγραμμα ηλεκτρικού ρεύματος Ρεύμα Οικιακό Maxi 50 απολαύστε την χαμηλότερη τιμή κιλοβατώρας (kWh) στην αγορά αλλά και επιπλέον μοναδικά προνόμια όπως:

Maximum Έκπτωση Συνέπειας 50%, με την έγκαιρη εξόφληση του λογαριασμού σας, σε κάθε λογαριασμό!

- Δώρο η κατανάλωση ενός μήνα*

- Μηδενική εγγύηση με την ενεργοποίηση πάγιας τραπεζικής εντολής

- Δωρεάν πρόσθετες υπηρεσίες, όπως επείγουσα τεχνική βοήθεια για το σπίτι και ασφάλιση περιεχομένου

Επιβράβευση Alpha Bank Bonus με κάθε ηλεκτρονική πληρωμή του λογαριασμού σας

- Διαχείριση των λογαριασμών σας online μέσω της υπηρεσίας My Account

Μάθετε περισσότερα

Ενημερωθείτε και αποκτήστε το πρόγραμμα ηλεκτρικού ρεύματος Ρεύμα Οικιακό Maxi 50, με την χαμηλότερη τιμή στην αγορά, με τους εξής τρόπους:

- Καλέστε στο 181133.

- Συμπληρώστε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος στο κάτω μέρος της σελίδας για να σας καλέσουμε εμείς.

- Ελάτε σε κάποιο από τα καταστήματά μας ή σε οποιοδήποτε κατάστημα Vodafone.

Πατήστε εδώ για να δείτε τις αναλυτικές χρεώσεις και τους όρους του προγράμματος ηλεκτρικού ρεύματος Ρεύμα Οικιακό Maxi 50.

Οι Χρεώσεις αφορούν στο ανταγωνιστικό σκέλος του τιμολογίου για την προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας εφόσον δεν ενεργοποιηθεί ρήτρα αναπροσαρμογής και δεν περιλαμβάνουν τον ΦΠΑ και τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις. Μάθετε περισσότερα για την ρήτρα αναπροσαρμογής εδώ.

Δείτε εδώ περισσότερες πληροφορίες για το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο.

*Δωρεάν Κατανάλωση το 13ο μήνα με Πολιτική Ορθής Χρήσης | 250kWh/30 μέρες

Η τρίτη παράγραφο από το τέλος (ξεκινάει με "Οι χρεώσεις αφορούν ... εφόσον δεν ενεργοποιηθεί ρήτρα αναπροσαρμογής").

Καλά κάνεις και το ψάχνεις γιατί και εγώ που θέλω να συνδέσω ρεύμα σε νέο ενοικιαζόμενο σπίτι μου λένε άλλα αντί άλλων.

Σχεδόν όλοι τους είναι για κλοτσιές.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, volman είπε

Από την δικτυακή σελίδα: https://www.fysikoaerioellados.gr/product/reyma-oikiako-maxi-50/?product-category=household&product-commodity=electric-power

  Απόκρυψη περιεχομένων

Μοναδικά Προνόμια

Με το πρόγραμμα ηλεκτρικού ρεύματος Ρεύμα Οικιακό Maxi 50 απολαύστε την χαμηλότερη τιμή κιλοβατώρας (kWh) στην αγορά αλλά και επιπλέον μοναδικά προνόμια όπως:

Maximum Έκπτωση Συνέπειας 50%, με την έγκαιρη εξόφληση του λογαριασμού σας, σε κάθε λογαριασμό!

- Δώρο η κατανάλωση ενός μήνα*

- Μηδενική εγγύηση με την ενεργοποίηση πάγιας τραπεζικής εντολής

- Δωρεάν πρόσθετες υπηρεσίες, όπως επείγουσα τεχνική βοήθεια για το σπίτι και ασφάλιση περιεχομένου

Επιβράβευση Alpha Bank Bonus με κάθε ηλεκτρονική πληρωμή του λογαριασμού σας

- Διαχείριση των λογαριασμών σας online μέσω της υπηρεσίας My Account

Μάθετε περισσότερα

Ενημερωθείτε και αποκτήστε το πρόγραμμα ηλεκτρικού ρεύματος Ρεύμα Οικιακό Maxi 50, με την χαμηλότερη τιμή στην αγορά, με τους εξής τρόπους:

- Καλέστε στο 181133.

- Συμπληρώστε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος στο κάτω μέρος της σελίδας για να σας καλέσουμε εμείς.

- Ελάτε σε κάποιο από τα καταστήματά μας ή σε οποιοδήποτε κατάστημα Vodafone.

Πατήστε εδώ για να δείτε τις αναλυτικές χρεώσεις και τους όρους του προγράμματος ηλεκτρικού ρεύματος Ρεύμα Οικιακό Maxi 50.

Οι Χρεώσεις αφορούν στο ανταγωνιστικό σκέλος του τιμολογίου για την προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας εφόσον δεν ενεργοποιηθεί ρήτρα αναπροσαρμογής και δεν περιλαμβάνουν τον ΦΠΑ και τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις. Μάθετε περισσότερα για την ρήτρα αναπροσαρμογής εδώ.

Δείτε εδώ περισσότερες πληροφορίες για το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο.

*Δωρεάν Κατανάλωση το 13ο μήνα με Πολιτική Ορθής Χρήσης | 250kWh/30 μέρες

Η τρίτη παράγραφο από το τέλος (ξεκινάει με "Οι χρεώσεις αφορούν ... εφόσον δεν ενεργοποιηθεί ρήτρα αναπροσαρμογής").

Καλά κάνεις και το ψάχνεις γιατί και εγώ που θέλω να συνδέσω ρεύμα σε νέο ενοικιαζόμενο σπίτι μου λένε άλλα αντί άλλων.

Σχεδόν όλοι τους είναι για κλοτσιές.

Ναι βαρεθηκα, δεν την παλευω αλλο να ψαχνω εκανα σημερα αιτηση στο ΔΕΗ Online.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, korakios είπε

@HERTHANείχες δίκαιο για τη we , ξαναλλάξανε τις χρεώσεις .... (3η φορά) 0,125 πήγε

WE φακντ.:cry:

5 ώρες πριν, ekrepali είπε

Ή ΔΕΗ και τάμα στη Παναγία να πέσει η ΟΤΣ..

Εκανα δεν πεφτει.

Περιμενω τον επομενο μηνα κανενα 400αρι να παει αν τωρα εφτασε 338 ευρω.(αν θυμαμαι καλα το ακριβες ποσο).Ειμαι για φουντο.Και σε αλλο να παω παλι δεν θα σωθουμε.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, fragma είπε

Μπορεί κάποιος να εξηγήσει τι ακριβώς παίζει με αυτό το προγραμμα του ΗΡΩΝ με ρεύμα απο ανανεώσιμες πηγές και αν συμφέρει;

https://www.heron.gr/ena/

κάνε τους υπολογισμούς και θα καταλάβεις τι μούφα είναι . (είχα κάνει παλιότερα εδώ)

βασικά μόνο που θα μπεις στον Ηρών με τέτοιες τιμές , δεν αξίζει

  • Thanks 1
Δημοσ.

Καλημέρα στην παρέα.

Να πω και γω την απορία μου, έστω και καθυστερημένα...και συγνώμη εκ των προτέρων για το μακροσκελές...

Ήμουν σε εναλλακτικό πάροχο εδώ και σχεδόν δύο χρόνια και τον οποίο δεν αναφέρω γιατί δεν θέλω να εκθέσω - ακόμα. Έλαβα με τον λογαριασμό 18/05/2021 το εξής μήνυμα, που δυστυχώς και κακώς δεν είδα, παρά όταν ήταν πολύ πολύ αργά, μιας και είχα πάγια εντολή και δεν πολυκοιτούσα τους λογαριασμούς :

"Σας ενημερώνουμε πως βάσει του κώδικα προμήθειας, άρθρο 19 και 30, λόγω της λήξης της προσφοράς που έχετε θα προχωρήσουμε εντός 60 ημερών σε αλλαγή της τιμής χρέωσης της ενέργειας στον λογαριασμό σας. Η νέα τιμή θα είναι βάσει του επίσημου τιμοκαταλόγου της εταιρείας που είναι δημοσιευμένη στο .... "

Η ερώτηση/απορία μου είναι η εξής. Η μεταφορά μου στο νέο πρόγραμμα έπρεπε να γίνει με το πέρας των 60 ημερών ή από την πρώτη μέρα ενημέρωσης?

Ο επόμενος λογαριασμός βγήκε μετά από δύο μήνες περίπου, στις 23/07/2021 με καταναλώσεις 18/05/21 εως 18/06/21 και με χρεώσεις νέου προγράμματος. Είχε και μια πολύ μικρή ρήτρα αναπροσαρμογής λόγω ΟΤΣ. Σε ερώτηση μου προς την εταιρεία, πότε έγινε η αλλαγή στο νέο πρόγραμμα με τις νέες χρεώσεις, μου είπαν ότι περίμεναν από εμένα να τους ενημερώσω αν ήθελα να μεταφερθώ σε κάποιο νέο πρόγραμμα και εφόσον στις 60 ημέρες δεν τους ενημέρωσα, η αλλαγή έγινε αυτόματα από την πρώτη ημέρα της ενημέρωσης! Βέβαια μετά τους είπα ότι στον λογαριασμό στις 23/07/21 οι μισές περίπου kwh ήταν με την παλιά τιμή και οι υπόλοιπες με τη νέα τιμή, άρα δεν μπορεί να ίσχυε αυτό το "από την πρώτη ημέρα". Τελικά δεν μπόρεσαν να μου αναφέρουν ξεκάθαρα ημερομηνία αλλαγής προγράμματος...

Δική μου άποψη ότι η αλλαγή στο νέο πρόγραμμα θα έπρεπε να γίνει στις 18/07/2021, 60 ημέρες μετά την ενημέρωση μου. Γιατί υπάρχει και επόμενος λογαριασμός με καταναλώσεις 18/06/21 εως 20/07/21 και εκείνος με νέες χρεώσεις που πιστεύω έπρεπε να είχα γλιτώσει. 

Να αναφέρω ότι έδινα κάθε μήνα τηλεφωνικά την ένδειξη μου και θα μπορούσαν, αν ήθελαν, να με ενημερώσουν για την επικείμενη αλλαγή. Επίσης όταν καθυστέρησαν να μου στείλουν λογαριασμό, τους έστειλα e-mail, για ποιο λόγο η καθυστέρηση και μου ανέφεραν πρόβλημα στα συστήματα τους και ότι θα εκδοθεί εντός των επόμενων ημερών. Ούτε τότε με ενημέρωσαν για επικείμενη αλλαγή..

Ξέρω πέρασε καιρός τώρα αλλά αξίζει να κάνω κάτι έστω και τόσο καθυστερημένα? Αν παίζει κάποιο ρόλο, υπολόγισα περίπου την έξτρα χρέωση που είχα από αυτή την αλλαγή και είναι συνολικά της τάξης των 100€ περίπου, όχι αμελητέο για τα δικά μου δεδομένα...

Σας ευχαριστώ και συγνώμη και πάλι για το μακροσκελές...

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, nickzick είπε

Καλημέρα στην παρέα.

Να πω και γω την απορία μου, έστω και καθυστερημένα...και συγνώμη εκ των προτέρων για το μακροσκελές...

Ήμουν σε εναλλακτικό πάροχο εδώ και σχεδόν δύο χρόνια και τον οποίο δεν αναφέρω γιατί δεν θέλω να εκθέσω - ακόμα. Έλαβα με τον λογαριασμό 18/05/2021 το εξής μήνυμα, που δυστυχώς και κακώς δεν είδα, παρά όταν ήταν πολύ πολύ αργά, μιας και είχα πάγια εντολή και δεν πολυκοιτούσα τους λογαριασμούς :

"Σας ενημερώνουμε πως βάσει του κώδικα προμήθειας, άρθρο 19 και 30, λόγω της λήξης της προσφοράς που έχετε θα προχωρήσουμε εντός 60 ημερών σε αλλαγή της τιμής χρέωσης της ενέργειας στον λογαριασμό σας. Η νέα τιμή θα είναι βάσει του επίσημου τιμοκαταλόγου της εταιρείας που είναι δημοσιευμένη στο .... "

Η ερώτηση/απορία μου είναι η εξής. Η μεταφορά μου στο νέο πρόγραμμα έπρεπε να γίνει με το πέρας των 60 ημερών ή από την πρώτη μέρα ενημέρωσης?

Ο επόμενος λογαριασμός βγήκε μετά από δύο μήνες περίπου, στις 23/07/2021 με καταναλώσεις 18/05/21 εως 18/06/21 και με χρεώσεις νέου προγράμματος. Είχε και μια πολύ μικρή ρήτρα αναπροσαρμογής λόγω ΟΤΣ. Σε ερώτηση μου προς την εταιρεία, πότε έγινε η αλλαγή στο νέο πρόγραμμα με τις νέες χρεώσεις, μου είπαν ότι περίμεναν από εμένα να τους ενημερώσω αν ήθελα να μεταφερθώ σε κάποιο νέο πρόγραμμα και εφόσον στις 60 ημέρες δεν τους ενημέρωσα, η αλλαγή έγινε αυτόματα από την πρώτη ημέρα της ενημέρωσης! Βέβαια μετά τους είπα ότι στον λογαριασμό στις 23/07/21 οι μισές περίπου kwh ήταν με την παλιά τιμή και οι υπόλοιπες με τη νέα τιμή, άρα δεν μπορεί να ίσχυε αυτό το "από την πρώτη ημέρα". Τελικά δεν μπόρεσαν να μου αναφέρουν ξεκάθαρα ημερομηνία αλλαγής προγράμματος...

Δική μου άποψη ότι η αλλαγή στο νέο πρόγραμμα θα έπρεπε να γίνει στις 18/07/2021, 60 ημέρες μετά την ενημέρωση μου. Γιατί υπάρχει και επόμενος λογαριασμός με καταναλώσεις 18/06/21 εως 20/07/21 και εκείνος με νέες χρεώσεις που πιστεύω έπρεπε να είχα γλιτώσει. 

Να αναφέρω ότι έδινα κάθε μήνα τηλεφωνικά την ένδειξη μου και θα μπορούσαν, αν ήθελαν, να με ενημερώσουν για την επικείμενη αλλαγή. Επίσης όταν καθυστέρησαν να μου στείλουν λογαριασμό, τους έστειλα e-mail, για ποιο λόγο η καθυστέρηση και μου ανέφεραν πρόβλημα στα συστήματα τους και ότι θα εκδοθεί εντός των επόμενων ημερών. Ούτε τότε με ενημέρωσαν για επικείμενη αλλαγή..

Ξέρω πέρασε καιρός τώρα αλλά αξίζει να κάνω κάτι έστω και τόσο καθυστερημένα? Αν παίζει κάποιο ρόλο, υπολόγισα περίπου την έξτρα χρέωση που είχα από αυτή την αλλαγή και είναι συνολικά της τάξης των 100€ περίπου, όχι αμελητέο για τα δικά μου δεδομένα...

Σας ευχαριστώ και συγνώμη και πάλι για το μακροσκελές...

Μάλλον ελπεντισον λες και όντως είναι όρος στο συμβόλαιο σου οπότε δική σου παράλειψη.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, nickzick είπε

Ήμουν σε εναλλακτικό πάροχο εδώ και σχεδόν δύο χρόνια και τον οποίο δεν αναφέρω γιατί δεν θέλω να εκθέσω - ακόμα

κακώς , σκοπός είναι η ενημέρωση σε αυτό το νήμα

3 λεπτά πριν, nickzick είπε

Η ερώτηση/απορία μου είναι η εξής. Η μεταφορά μου στο νέο πρόγραμμα έπρεπε να γίνει με το πέρας των 60 ημερών ή από την πρώτη μέρα ενημέρωσης?

αλλαγή τιμών γίνεται οποιαδήποτε στιγμή γενικότερα. Το οτι σε ενημέρωσε πρώτα και είχες δικαίωμα αποχώρησης ήταν καλό , δυστυχώς δεν το είδες. Μάλλοn για Protergia λες που πήγαν όλοι στο παλιό fix πρόγραμμα

8 λεπτά πριν, nickzick είπε

η αλλαγή έγινε αυτόματα από την πρώτη ημέρα της ενημέρωσης!

θα μπορούσαν και αναδρομικά , πάλι καλά

8 λεπτά πριν, nickzick είπε

Ξέρω πέρασε καιρός τώρα αλλά αξίζει να κάνω κάτι έστω και τόσο καθυστερημένα?

απλά να φύγεις και να διεκδικήσεις ρήτρα αποχώρησης μέσω ΣτΚ μιας και ρήτρα προβλέπεται μόνο σε σταθερά και όχι σε κυμαινόμενα

6 λεπτά πριν, GnsP είπε

Μόλις μου έστειλαν από volterra όρους σύμβασης για το οικιακό 360.

είδες τίποτα περίεργο ?

  • Like 1
Δημοσ.

Μου φαίνεται το γενικό pdf που στέλνουν σε όλους, γράφει πχ για ρήτρα και πως υπολογίζεται και για καταγγελία και τέλος αποδέσμευσης.

Αυτά τα καλύπτουν οι ειδικοί της αίτησης.

https://drive.google.com/file/d/1alYSXw4uPIlq22Zzt3ipR7ul-46FxosR/view?usp=sharing

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, GnsP είπε

Μου φαίνεται το γενικό pdf που στέλνουν σε όλους, γράφει πχ για ρήτρα και πως υπολογίζεται και για καταγγελία και τέλος αποδέσμευσης.

Αυτά τα καλύπτουν οι ειδικοί της αίτησης.

https://drive.google.com/file/d/1alYSXw4uPIlq22Zzt3ipR7ul-46FxosR/view?usp=sharing

καλά κάνανε μιας και online δεν είχα στείλει γενικούς όρους (τυπικά θα έπρεπε να υπογράφαμε και αυτό)

Σήμερα είδα οτι ο ΔΕΔΔΗΕ με πέρασε σε Volterra και επίσημα , άντε για ένα εξάμηνο ας χαλαρώσουμε

  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...