Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι εντάξει, το έχω καταλάβει οτι έχω δικαιώμα αποχώρησης αν αλλάξουν οι χρεώσεις, αλλά τι νόημα έχει ρε παιδια; Αν το αυξήσουν προφανως θα έχουν πάει όλα στο Θεό, οπότε οπου και να πας να πας το ίδιο θα είναι. Ασε τον κόπο και τις διαδικασίες με τις καταγγελίες, τις νεες αιτήσεις, τα γραφειοκρατικά, συν το ότι θα πρέπει να είσαι συνέχεια στην τσίτα μην χάσεις προθεσμιες. Ας μην το έλεγαν "ΣΤΑΘΕΡΟ" αφου μόνο σταθερό δεν ειναι. 

Επεξ/σία από fragma
  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ακριβώς εκεί πάει το σχόλιό μου για προστασία του καταναλωτή. Όλη η αγορά είναι άκρως παραπλανητική (ΟΤΣ, "σταθερά προγράμματα" κλπ)

Δημοσ.

Γιαυτό λέω οτι τα προγράμματα με δέσμευση ,δεσμεύουν τον καταναλωτή και όχι την εταιρία

Μόλις τώρα, Paranoid69 είπε

Ακριβώς εκεί πάει το σχόλιό μου για προστασία του καταναλωτή. Όλη η αγορά είναι άκρως παραπλανητική (ΟΤΣ, "σταθερά προγράμματα" κλπ)

ναι αλλά φταίμε και εμείς που δεν κάνουμε καταγγελίες ούτε στις προωθήσεις (εταιρία , όνομα , ώρα και επιστολή στη ΡΑΕ)

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, korakios είπε

ναι αλλά φταίμε και εμείς που δεν κάνουμε καταγγελίες ούτε στις προωθήσεις (εταιρία , όνομα , ώρα και επιστολή στη ΡΑΕ)

Korakie δε συμφωνώ ότι ο μέσος καταναλωτής πρέπει να βγάζει τα μάτια του σε κρυφούς όρους, ούτε να ψάχνει γαμάτα εξελ σε φορουμ για ένα βασικότατο κοινωνικό αγαθό όπως είναι το ρεύμα, προϊόν απαραίτητο για την επιβίωση!

Μια σοβαρή πολιτεία θέτει όρους και κανόνες ώστε να διευκολύνει τον καταναλωτή να επιλέξει και να καταστήσει αδύνατο στον πάροχο να κοροϊδέψει. Αυτός είναι ο λόγος ύπαρξης ρυθμιστικών αρχών και επιτροπών. Αλλά στη μπανανία αλλα λόγια ν αγαπιόμαστε

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, korakios είπε

Γιαυτό λέω οτι τα προγράμματα με δέσμευση ,δεσμεύουν τον καταναλωτή και όχι την εταιρία

Δεν είναι ο ορισμός της απάτης αυτό; Δηλαδή ο πελάτης αναλαμβάνει ΟΛΟ το ρισκο, και την χασούρα αν η τιμή της αγοράς πέσει πιο χαμηλά απο την συμφωνημένη, και εσυ που το πουλάς δεν αναλαμβάνεις ΚΑΝΕΝΑ ρισκό;

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Paranoid69 είπε

Ακριβώς εκεί πάει το σχόλιό μου για προστασία του καταναλωτή. Όλη η αγορά είναι άκρως παραπλανητική (ΟΤΣ, "σταθερά προγράμματα" κλπ)

 

Μόλις τώρα, korakios είπε

Γιαυτό λέω οτι τα προγράμματα με δέσμευση ,δεσμεύουν τον καταναλωτή και όχι την εταιρία

 

8 λεπτά πριν, fragma είπε

Ναι εντάξει, το έχω καταλάβει οτι έχω δικαιώμα αποχώρησης αν αλλάξουν οι χρεώσεις, αλλά τι νόημα έχει ρε παιδια; Αν το αυξήσουν προφανως θα έχουν πάει όλα στο Θεό, οπότε οπου και να πας να πας το ίδιο θα είναι. Ασε τον κόπο και τις διαδικασίες με τις καταγγελίες, τις νεες αιτήσεις, τα γραφειοκρατικά, συν το ότι θα πρέπει να είσαι συνέχεια στην τσίτα μην χάσεις προθεσμιες. Ας μην το έλεγαν "ΣΤΑΘΕΡΟ" αφου μόνο σταθερό δεν ειναι. 

Παιδιά, και εγώ συμφωνώ σαν καταναλωτής απόλυτα μαζί σας, αλλά πρέπει να δούμε και το ζήτημα από την ανάποδη, το έχω ξαναγράψει εδώ 

Προφανώς και εμείς σαν καταναλωτές κοιτάμε το συμφέρον μας, αλλά αυτή τη στιγμή τα πράγματα έχουν ξεφύγει με την όλη ιστορία 

Δηλαδή έστω ότι αναγκαζόταν βάσει νόμου π.χ. η Χ NRG ή η Υ Volton να μας κρατήσουν τιμή 6 λεπτα την kwh, με 4-5 ευρώ πάγιο  ;

E σε 2 μήνες θα το βαράγαν το φαλιμέντο και θα τελείωνε η ιστορία 

Το ότι αυτή τη στιγμή υπάρχει η ΔΕΗ που μπορεί να μπαίνει μέσα, είναι μια εντελώς διαφορετική περίπτωση, και δε ξέρουμε και για πόσο θα κρατήσει και εκεί το πανηγύρι 

Σκεφτείτε το και από τη μεριά σας, αν είσασταν σε αντίστοιχη θέση τι θα κάνατε ; 

Ή θα αναγκαζόσασταν να αναπροσαρμόσετε τα τιμολόγιά σας, ή θα το κλείνατε το μαγαζί 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, fragma είπε

Δεν είναι ο ορισμός της απάτης αυτό; Δηλαδή ο πελάτης αναλαμβάνει ΟΛΟ το ρισκο, και την χασούρα αν η τιμή της αγοράς πέσει πιο χαμηλά απο την συμφωνημένη, και εσυ που το πουλάς δεν αναλαμβάνεις ΚΑΝΕΝΑ ρισκό;

ρε συ, το ίδιο συμβαίνει παντού. Πάρε ένα συμβόλαιο σπιτιού. Υπογράφεις για 2 χρόνια ένα ενοίκιο. Αν στους όρους λέει ότι ο ιδιοκτήτης μπορεί με ενημέρωση Χ μήνες πριν να ζητήσει το ακίνητο, να αυξήσει το ενοίκιο κλπ. Σε αυτή την περίπτωση σπάει το συμβόλαιο μονομερώς χωρίς αποζημείωση. Δε λέει πουθενά ότι αν πέσουν τα νοίκια στην περιοχή οφείλει να σου ρίξει το ενοίκιο.

Το πρόβλημα είναι το πόσο παραπλανητικοί είναι οι όροι (πχ σταθερό πρόγραμμα), ενώ στην ουσία αναιρούνται στα ψιλά γράμματα

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Δηλαδή έστω ότι αναγκαζόταν βάσει νόμου π.χ. η Χ NRG ή η Υ Volton να μας κρατήσουν τιμή 6 λεπτα την kwh, με 4-5 ευρώ πάγιο  ;

δίκαιο έχεις , αλλά απο τη στιγμή που δίνει δικαίωμα το κράτος να αλλάξει τιμές ο προμηθευτής στο 6μηνο , πρέπει τότε και η δέσμευση να είναι τόση .

Αλλιώς αν θέλουν 24 μήνες να ρισκάρει και η εταιρία και ο πελάτης με αμφίδρομη δέσμευση

9 λεπτά πριν, Paranoid69 είπε

Korakie δε συμφωνώ ότι ο μέσος καταναλωτής πρέπει να βγάζει τα μάτια του σε κρυφούς όρους, ούτε να ψάχνει γαμάτα εξελ σε φορουμ για ένα βασικότατο κοινωνικό αγαθό όπως είναι το ρεύμα, προϊόν απαραίτητο για την επιβίωση!

Μια σοβαρή πολιτεία θέτει όρους και κανόνες ώστε να διευκολύνει τον καταναλωτή να επιλέξει και να καταστήσει αδύνατο στον πάροχο να κοροϊδέψει. Αυτός είναι ο λόγος ύπαρξης ρυθμιστικών αρχών και επιτροπών. Αλλά στη μπανανία αλλα λόγια ν αγαπιόμαστε

συμφωνώ για το μέσο καταναλωτή , για εμάς αναφερόμουν

10 λεπτά πριν, fragma είπε

Δεν είναι ο ορισμός της απάτης αυτό; Δηλαδή ο πελάτης αναλαμβάνει ΟΛΟ το ρισκο, και την χασούρα αν η τιμή της αγοράς πέσει πιο χαμηλά απο την συμφωνημένη, και εσυ που το πουλάς δεν αναλαμβάνεις ΚΑΝΕΝΑ ρισκό;

παραπλάνηση θα το έλεγα , όχι απάτη . Θα φανεί σε λίγο μιας και σύντομα θα ξεκινήσουν οι αλλαγές στη χρέωση ,σε προγράμματα χωρίς αλλά και με "δέσμευση" .Ελπίζω να επέμβει ΣτΚ και ΡΑΕ στο θέμα , δεν είναι εύκολο , θέλει τροποποίηση της νομοθεσίας

όπως και για την τροποποίηση στην αλλαγή τιμών , είτε με προειδοποίηση πριν ,

ή έστω αν είναι άμεση , άμεση να είναι και η ειδοποίηση την ημερομηνία εφαρμογής της .

Πλέον δε στηριζόμαστε στον έγχαρτο λογαριασμό και πότε θα έρθει , Υπάρχουν τηλέφωνα και email

το αναδρομικά , είναι το πρώτο που πρέπει να φύγει

  • Like 2
Δημοσ.

Ερωτήσεις για ΔΕΗ myHome Online:
1) Εγγύηση υπάρχει? ΑΝ ΝΑΙ, πόση είναι? 
2) ΚΟΤ-Α/ΚΟΤ-Β δέχεται? 
3) ΟΤΣ, ρήτρες αναπροσαρμογής, CO2? 
4) Μόνο ρήτρα αποχώρησης έχει σε περίπτωση που σπάσεις το 24μηνο?
 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Fallen333 είπε

Ερωτήσεις για ΔΕΗ myHome Online:
1) Εγγύηση υπάρχει? ΑΝ ΝΑΙ, πόση είναι? 
2) ΚΟΤ-Α/ΚΟΤ-Β δέχεται? 
3) ΟΤΣ, ρήτρες αναπροσαρμογής, CO2? 
4) Μόνο ρήτρα αποχώρησης έχει σε περίπτωση που σπάσεις το 24μηνο?
 

1)Εγγυηση για μη ΚΟΤ  δεν εχει

2)ΚΟΤ δεχεται αλλα ζητανε εγγυηση 20€ (ο,τι να'ναι)

3)Τιποτα δεν εχει

4) Ρητρα εχει  με μαξ 40€ αν θυμαμαι καλα (διαβασε ορους), αλλα θα παρεις 30€ εκπτωση στο πρωτο μηνα οποτε σαν να μην εχει. 

 

Επεξ/σία από Jason13
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Jason13 είπε

1)Εγγυηση για μη ΚΟΤ  δεν εχει

2)ΚΟΤ δεχεται αλλα ζητανε εγγυηση 20€ (ο,τι να'ναι)

3)Τιποτα δεν εχει

4) Ρητρα εχει  με μαξ 40€ αν θυμαμαι καλα (διαβασα ορους) αλλα θα παρεις 30€ εκπτωση στο πρωτο μηνα οποτε σαν να μην εχει. 

 

Σ'ευχαριστώ πολύ Jason!

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Paranoid69 είπε

Μετά την απόσυρση των σταθερών προγραμμάτων volterra και efa, η ΔΕΗ αυτή τη στιγμή είναι μονόδρομος αν ΠΡΕΠΕΙ να επιλέξεις τώρα πάροχο ή να αλλάξεις λόγω εξωφρενικής αύξησης (πχ Ελιν). Με το κακό να είναι όμως η 24μηνη δεύσμευση. 

Φτάσαμε στο σημείο να είναι η ΔΕΗ μονόδρομος εκεί που ήταν παράδειγμα προς αποφυγη 😭

  • Like 3
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Kzaxas είπε

Φτάσαμε στο σημείο να είναι η ΔΕΗ μονόδρομος εκεί που ήταν παράδειγμα προς αποφυγη 😭

Συμπατριοτ, ο τελευταίος εκκαθαριστικός σου τί περίοδο κατανάλωσης είχε? Περιελάμβανε και Σεπτέμβριο μέσα? 
Εμένα ο τελευταίος εκκαθαριστικός ήταν από 12/3 εως 13/7, πήρα "έναντι" από SOLAR (13/7-18/9) χωρίς να αλλάξει κάτι αλλά στους "έναντι" ούτως ή άλλως δεν εμφανίζουν τις όποιες αλλαγές.
 

Δημοσ.

6ος μηνιαίος λογαριασμός από volterra ακόμα ίδια - σταθερη τιμη αλλά είχε και τη γνωστη ειδοποίηση από κάτω με πιθανες επικυμενες αυξησεις λογω υπερβολικής αύξησης κόστους προμήθειας. 

Δημοσ.

Πάντως άσχετα απο το τι κάνει ο κάθε ο πάροχος που εκεί χρειάζεται καταγγελία (πχ ΕΛΙΝ για τα πάγια, ή σε περιπτώσεις που αποκρύπτουν με μαρκετινίστικους τρόπους την αλήθεια - σχεδόν όλοι με προεξέχοντα για εμένα την watt & volt), και αυτό που ζητάμε και εμείς ως καταναλωτές στην προκειμένη είναι περίεργο και ουσιαστικά θέλουμε να μπούνε μέσα οι εταιρίες (αν δεν υπήρχε η πρόβλεψη του 6μηνου)

Απο την στιγμή που είναι χρηματιστήριο η κατάσταση πως ζητάμε σταθερή τιμή με απαίτηση να ισχύει για 24 μήνες. Εκτιμήσεις κάνουν και παίρνουν ρίσκα και αυτοί αλλά σε καταστάσεις όπως τώρα που είναι πρωτόγνωρες, τι θα προτιμούσαμε να κλείσουν όλοι και να μείνει μόνο η ΔΕΗ?

Για εμένα το πιο δίκαιο πρόγραμμα είναι η πωληση σε τιμή χονδρικής + 0,01 ή 0,002 καπέλο για τις όποιες υπηρεσίες προσφέρουν. (νομίζω ότι έχει τέτοιο η watt & volt). Ποιος πάει εκεί? Σχεδόν κανείς.

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...