Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, Decano είπε

Ναι μου είπε την παίρνω κανονικα. Πάντως δεν είδα κάπου στην αίτηση  για πάγια εντολή. Ήταν όλα συμπληρωμένα και μάλιστα έγραφε εγγύηση στον πρώτο λογαριασμό 50ε, ενώ είχαμε πει με πάγια δεν πληρώνω εγγύηση 

συνήθως οι περισσότεροι χρεώνουν κανονικά την εγγύηση στον πρώτο λογαριασμό και επιστρέφεται στο 2ο με πάγια εντολή

πότε έκανες αίτηση ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μόλις τώρα, korakios είπε

συνήθως οι περισσότεροι χρεώνουν κανονικά την εγγύηση στον πρώτο λογαριασμό και επιστρέφεται στο 2ο με πάγια εντολή

πότε έκανες αίτηση ?

Χθες 

Αν ολοκληρωθεί η μετάβαση στην efa και αφαιρέσω από τον Ήρων τις χρεώσεις περί αναπροσαρμογής αγοράς και πληρώσω τα υπόλοιπα, έχει δικαίωμα ο Ήρων να κόψει την παροχή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Decano είπε

Χθες 

ξαναπάρε ένα τηλ (αν και κανονικά πρέπει να τα έχεις γραπτώς) να ρωτήσεις για το πάγιο κτλ

όπως και για τη μέτρηση . Βλέπεις άλλα λες (αυτά που σου είπαν φυσικά) και άλλα είπανε σε άλλα παιδιά εδω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έκανα αίτηση στην efa 15/9 και δεν έχω κανένα νεότερο. Έχω ζητήσει ενημέρωση από εχθές αλλά δεν έχουν απαντήσει ακόμα. Είχαν πει ότι θα το έτρεχαν επειδή το διαμέρισμα δεν έχει ρεύμα (δεν είναι αλλαγή παρόχου, αλλά επανηλεκτροδότηση).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Spoiler

takoulou βάλε spoiler τουλάχιστον να είμαστε όλοι χαρούμενοι αν ποστάρεις

5 λεπτά πριν, popopo είπε

(δεν είναι αλλαγή παρόχου, αλλά επανηλεκτροδότηση).

σε 3 εργάσιμες το πολύ απο ΔΕΔΔΗΕ σε συνδέουν . Το θέμα είναι αν EFA έδωσε εντολή στο ΔΕΔΔΗΕ
πάρε ΕΦΑ και αν είπανε είναι οκ πάρε ΔΕΔΔΗΕ

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο την EFA, έλαβα και εγω χθες την αίτηση και μένει να την υπογράψω. Στο email που έλαβα, αναφέρει ξεκάθαρα την τιμή της κιλοβατώρας και το πάγιο. Αλλά δεν μου αναφέρει ξεκάθαρα πως δεν θα υπάρχει ΟΤΣ. Βέβαια, στο πρόγραμμα που έχει επισυνάψει, αναφέρεται ως ΟΤΣ free.

 

1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Λοιπόν... για ΕΦΑ + ΚΟΤ δώστε βάση...

Εmail ακόμα δεν είχαν στείλει στο φίλο μου οπότε ξαναπήραμε τηλέφωνο.

Οι συμβάσεις που στέλνουν προς υπογραφή είναι οι Γενικοί Όροι και Ειδικοί Όροι ΕFA Fix Power Home (3.5 πάγιο, χωρίς ΟΤΣ).

Το ΚΟΤ όμως έχει πάγιο 7 ευρώ αντί για 3.50, όπως έχουν ενημερώσει.

Ρωτάω λοιπόν με ποιον τρόπο θα συμφωνηθεί αυτό μεταξύ παρόχου και πελάτη; Σίγουρα όχι με τα λόγια και δε γίνεται έτσι από μόνοι τους να βάλουν πάγιο 7 ευρώ χωρίς να υπάρχει αναφορά σε κάποια σύμβαση.

Μου λέει ότι όντως θα έπρεπε να υπάρχει ξεχωριστή σύμβαση (αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει)... κι ότι η συγκεκριμένη χρέωση των 7ευρώ έτσι ορίζεται απ'τη Volton.

Το θέμα είναι ότι στο ειδικό έγγραφο που έχει η Volton για το δικό της ΚΟΤ, λέει 7ευρώ πάγιο + ρήτρα προσαρμογής.

1.jpg.e952140a1aaf4ab1b205a9d6d84a06c6.jpg

Οπότε δημιουργείται το εύλογο ερώτημα (εάν σύντομα φτιάξει και η EFA τους ειδικούς όρους για ΚΟΤ) τι θα ισχύει; Οι ειδικοί όροι απ'το EFA Power Fix θα υπερισχύουν των ειδικών όρων του EFA KOT; Ή οι ειδικοί όροι τoυ ΕFA KOT θα υπερισχύουν των ειδικών όρων του EFA Power Fix. 😄 Προφανώς το 2ο (εφόσον το πάγιο θα είναι 7 ευρώ και όχι 3.5) άρα θα υπάρχει και ρήτρα προσαρμογής στο ΚΟΤ;

Η εκπρόσωπος προσφέρθηκε να στείλει γραπτώς σε email ότι α) το ΚΟΤ θα συνδιαστεί με το EFA Power Fix , β) το πάγιο θα είναι 7 ευρώ αντί για 3.5 και γ) δε θα έχει ρήτρα προσαρμογής. Αλλά ποιος εγγυάται αυτό θα τηρηθεί;

Kαι στην ΝRG έστειλαν mail οι εκπρόσωποι για μη εφαρμογή ρήτρα προσαρμογής τους πρώτους μήνες, και μετά η NRG είπε πως ο εκπρόσωπος έκανε λάθος και ό,τι είπε δεν είναι δεσμευτικό! 😅

Ακόμα και η ΗΔΙΚΑ λέει ότι " Ο κάθε πάροχος επιλέγει το τιμολόγιο για το οποίο θα εφαρμοστεί το ΚΟΤ". Η EFA αυτή τη στιγμή ουσιαστικά δεν έχει τιμολόγιο ΚΟΤ.  Ή θα πρέπει να δηλώσει ότι εφαρμόζει το Fix Power Home με 3.5 πάγιο και το ΚΟΤ να ενεργοποιείται αυτόματα αν το δικαιούται ο πελάτης, ή να βγάλει ειδικούς όρους ΚΟΤ όπως η Volton.

Σε αυτή τη περίπτωση όμως το ΚΟΤ δε θα ενεργοποιείται αυτόματα αλλά θα υποχρεώνεται ο πελάτης να υπογράψει τους Ειδικούς Όρους ΚΟΤ (με ρήτρα προσαρμογής); Κι αν ο πελάτης δεν υπογράψει τους ειδικούς όρους ΚΟΤ επειδή έχουν ρήτρα προσαρμογής (ενώ στο email είχε ειπωθεί διαφορετικά) τότε το ΚΟΤ δε θα ενεργοποιείται;

Ας κάνει ο καθένας ό,τι νομίζει... εγώ προσωπικά δε θα προτείνω στον γνωστό μου να βάλει εκεί το ΚΟΤ. 50 ευρώ θα ήταν το κέρδος αλλά αν γίνει μπλέξιμο, εγώ θα τρώω το χρόνο μου για να τον βοηθήσω με αμφισβητήσεις.

Επίσης το γεγονός ότι η Volton κάνει κουμάντο στην τιμολογιακή πολιτική της ΕFA σχετικά με ΚΟΤ (μια απλή έκπτωση που θα έπρεπε απλά να εφαρμοστεί σε κάποιο τιμολόγιο τους), με κάνει να πιστεύω ότι θα κάνουν κουμάντο και στα απλά οικιακά τιμολόγια (πιθανές μονομορείς αυξήσεις). Ούτε κι εγώ θα πάω τελικά στο οικιακό... θα κάτσω Ελίν.

 

 

Εχω στείλει ερώτημα απο το πρωί στο viber για διευκρινίσεις, καθώς την είχα ξαναρωτήσει τηλεφωνικα και το είχε "αποφυγει" , αν θα αλλάξει κάτι στις χρεωσεις μόλις μπω στο ΚΟΤ (τιμή κιλοβατώρας,πάγιο, νέα συμβαση). Ακόμα δεν μου έχει απαντήσει.
Θα φανεί σύντομα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, SilentVoice είπε

Αλλά δεν μου αναφέρει ξεκάθαρα πως δεν θα υπάρχει ΟΤΣ. Βέβαια, στο πρόγραμμα που έχει επισυνάψει, αναφέρεται ως ΟΤΣ free.

αυτά τα είπαμε και τα αναλύσαμε σελίδες πολλές πριν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, SilentVoice είπε

Απο την EFA, έλαβα και εγω χθες την αίτηση και μένει να την υπογράψω. Στο email που έλαβα, αναφέρει ξεκάθαρα την τιμή της κιλοβατώρας και το πάγιο. Αλλά δεν μου αναφέρει ξεκάθαρα πως δεν θα υπάρχει ΟΤΣ. Βέβαια, στο πρόγραμμα που έχει επισυνάψει, αναφέρεται ως ΟΤΣ free.

 

Εχω στείλει ερώτημα απο το πρωί στο viber για διευκρινίσεις, καθώς την είχα ξαναρωτήσει τηλεφωνικα και το είχε "αποφυγει" , αν θα αλλάξει κάτι στις χρεωσεις μόλις μπω στο ΚΟΤ (τιμή κιλοβατώρας,πάγιο, νέα συμβαση). Ακόμα δεν μου έχει απαντήσει.
Θα φανεί σύντομα.

Αυτους τους ειδικούς όρους δεν υπέγραψες;

https://docdro.id/qAQ6dvi 

το λέει ξεκάθαρα ότι δεν έχει ρήτρα αναπροσαρμογής 

αυτούς έστειλαν σ εμένα μαζί με τους γενικούς 

 

 

Επεξ/σία από Decano
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα πριν υπογράψω στην efa μου απάνταγε αμέσως αμέσως μια κυρία στο viber και με μεγάλη προθυμία. Τώρα απο το πρωί εχω στείλει 2 απλες ερωτήσεις για την πάγια εντολή και την καταχώρηση ενδείξεων μετρητή, και σιγή ιχθύος. Δεν δίνει καλή εικονα για μια εταιρία να σκίζεται για πωλήσεις, και μετά μηδεν customer care. Μου δινουν την εντύπωση ότι ειναι υποστελεχωμενοι και ανοργάνωτοι. Ούτε εφαρμογή εχουν, ούτε σοβαρη ιστοσελίδα. Αλλά εδω που φτάσαμε κάνουμε κινήσεις σωτηρίας.. Μην τα θέλουμε ολα

Επεξ/σία από fragma
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν επιλέξω να υπαναχωρήσω από τη σύμβαση με την efa παρόλο που δεν έχει γίνει ακόμα η σύνδεση, τι διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω; Απλώς τους ενημερώνω γραπτώς και κατευθείαν μπορώ να κάνω νέα σύμβαση σε άλλον πάροχο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, popopo είπε

Εάν επιλέξω να υπαναχωρήσω από τη σύμβαση με την efa παρόλο που δεν έχει γίνει ακόμα η σύνδεση, τι διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω; Απλώς τους ενημερώνω γραπτώς και κατευθείαν μπορώ να κάνω νέα σύμβαση σε άλλον πάροχο;

αρκεί να μην έχεις τικάρει την άμεση εκπροσώπηση

962501116_.png.65dbc5477de0c40431e4b69950e06dad.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, fragma είπε

Εμένα πριν υπογράψω στην efa μου απάνταγε αμέσως αμέσως μια κυρία στο viber και με μεγάλη προθυμία. Τώρα απο το πρωί εχω στείλει 2 απλες ερωτήσεις για την πάγια εντολή και την καταχώρηση ενδείξεων μετρητή, και σιγή ιχθύος. Δεν δίνει καλή εικονα για μια εταιρία να σκίζεται για πωλήσεις, και μετά μηδεν customer care. Μου δινουν την εντύπωση ότι ειναι υποστελεχωμενοι και ανοργάνωτοι. Ούτε εφαρμογή εχουν, ούτε σοβαρη ιστοσελίδα. Αλλά εδω που φτάσαμε κάνουμε κινήσεις σωτηρίας.. Μην τα θέλουμε ολα

Ούτε εμένα εδώ και ώρα. Πάντως λογικό μου ακούγεται, φαντάσου με τον χαμό που γίνεται πόσο έχουν αυξηθεί οι νέες αιτήσεις.. Ότι είναι μικρή εταιρεία είναι δεδομένο, δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό όμως. Το θέμα είναι να τηρηθούν αυτά που υπογράψαμε, αν τηρηθούν νομίζω δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή απ' αυτούς αυτή τη περίοδο. Οψόμεθα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, SilentVoice είπε

Αν και με 7ευρω στο πάγιο, πάλι με συμφέρει να φύγω απο εκεί που είμαι νομίζω.

δεν είναι μόνο τα 7€ , είναι αν αλλάζει το πρόγραμμα σε ΚΟΤ

πρέπει δηλαδή να ρωτήσεις τα πάντα , όπως ρήτρα αναπροσαρμογής , αρχική χρέωση κιλοβατώρας και αν ισχύει η έκπτωση συνέπειας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, korakios είπε

και γιατί δε τη δίνεις ο ίδιος στη ζενίθ ? (γιατί είσαι ακόμα εκεί είναι άλλο θέμα!)

Δεν εχει καποια πλατφορμα για να το δινεις ο ιδιος..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...