Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 λεπτά πριν, korakios είπε

@windserf2020 θα το σβήσουμε ?

είπαμε συστημικό λάθος , έμαθες , το πρόγραμμα δεν υπάρχει πια , απλά είπαμε να το σβήσεις ,δεν είπαμε κάτι κακό :)

Να σβήσω την παράθεση από μήνυμα άλλου;
Ή να σβήσω αυτό που ρωτάω γιατί θεωρείτε είναι "εκτός θέματος";
Κακό είναι όταν υπάρχει μια αυστηρή απαίτηση να μην συζητιούνται κάποια θέματα παρόλο που είναι χρήσιμα.
Δεν το συνεχίζω άλλο κάντε ότι καταλαβαίνετε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, windserf2020 είπε

Να σβήσω την παράθεση από μήνυμα άλλου;

αυτό ναι , όπως και όλο το μήνυμα καλύτερα που αναφέρει την εταιρία που χρέωνε λάθος

επίσης έκανα και edit , διάβασε ξανά , δεν είπε κάποιος κάτι για oftopic , βέβαια είναι θέμα υπολογισμού ΚΟΤ για το άλλο νήμα , αλλά να σου απαντήσω όλοι οι πάροχοι ακολουθούν έναν τύπο , αν εφαρμόζουν αλλιώς είναι λάθος και κάποια στιγμή θα φανεί

Αρχική τιμή μείον έκπτωση ΚΟΤ και μετά όποια χρέωση συνέπειας

edit: και φυσικά οι νυχτερινές χρεώνονται σαν ημερήσιες

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@windserf2020Δεν ισχύει πλέον το σταθερό πρόγραμμα, επομένως δε μπορεί να οφεληθεί κάποιος (εκτός κι αν θες να πας στο ίδιο τιμολόγιο και να πληρώνεις ρήτρες προσαρμογής με 0.15 τελική). Είπαμε είναι λάθος. Στο τέλος θα το χάσουν αυτοί οι λίγοι τυχεροί όσο το συζητάτε. Το ίδιο έγινε και με την Ελίν, κι ευτυχώς δε ζήτησαν πίσω τα σπασμένα. Ούτε εγώ, ούτε ο korakios έχουμε όφελος... τον συμφορουμήτη προσπαθούμε να προστατέψουμε κι όλους όσους οφελήθηκαν κατά λάθος. Αν και ο συμφορουμήτες θα έπρεπε ο ίδιος να είναι πιο προσεκτικός. Γι'αυτό είπαμε να τα σβήσετε (και εσύ και ο kzaxas)... κάντε ό,τι νομίζετε.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω δεν έγινε και κάτι αν τα σβήσουμε, κάποιες φορές είναι καλύτερα να μην  σκαλίζουμε ένα λάθος συστήματος του παρόχου, φιλικά πάντα.

Εδώ είμαστε να βοηθάμε ο ένας τον άλλον πάνω στον σωστό τρόπο λειτουργίας και υπολογισμού των παρόχων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά την "καθοδήγηση" του excel έκανα πριν 2 μέρες αίτηση στην ΕΦΑ για το home energy fixed.

0,07744 τιμή κιλοβατώρας με έκπτωση συνέπειας, πάγιο στα 3,4 επίσης με έκπτωση συνέπειας. Έχει εγγύηση 50 ευρώ τα οποία δεν τα πληρώνεις αν επιλέξεις εξόφληση λογαριασμού με πάγια εντολή. Δεν υπάρχει η δυνατότητα για να παίρνεις καθε μήνα εκκαθαριστικό λογαριασμό αφού δεν έχουν κάποιο app στο οποία καταχωρείς καθε μήνα την κατανάλωσή σου, μου είπαν οτι στο μέλλον σχεδιάζουν να κάνουν μια εφαρμογή περισσότερο διαδραστική αλλά δεν είναι και σίγουρο. Έχει δέσμευση 24 μήνες με ποινή αποχώρησης πριν το 18μηνο 120 ευρω,μετά το ποσό αυτό μειώνεται.

 

Γενικά για τη δική μου κατανάλωση μου φαίνεται το πιο συμφέρον πακέτο. Θα πληρώσω ποινή αποχώρησης από τη watt&volt 90 ευρώ αφού είχα υπογράψει ανανέωση συμβολαίου μόλις το Μάιο, αλλά σε δυο λογαριασμούς θα έχω κάνει απόσβεση και κάτι παραπάνω.

 

Σε βάθος χρόνου θα δούμε πώς θα εξελιχθεί η κατασταση, στην αρχή ολά ιδανικά φαίνονται..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Kzaxas είπε

Εδώ είμαστε να βοηθάμε ο ένας τον άλλον πάνω στον σωστό τρόπο λειτουργίας και υπολογισμού των παρόχων.

φυσικά , έχουμε και έναν με ποσοστά που έχει κολλητό στην πιάτσα ρεύματος (και σόι με δικηγόρο παρακαλώ, γνώστης του ποινικού) , άλλον που στέλνει επιστολόχαρτα αν έχει λήξει κάτι και άλλον που είναι φλου μιας και του κόψαν το ρεύμα και δεν πήρε χαμπάρι, (τς ασφάλειες κοιτούσε) αλλά όλο και έρχεται σαν τουρίστας να πει κάτι  😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, korakios είπε

αυτό ναι , όπως και όλο το μήνυμα καλύτερα που αναφέρει την εταιρία που χρέωνε λάθος

επίσης έκανα και edit , διάβασε ξανά , δεν είπε κάποιος κάτι για oftopic , βέβαια είναι θέμα υπολογισμού ΚΟΤ για το άλλο νήμα , αλλά να σου απαντήσω όλοι οι πάροχοι ακολουθούν έναν τύπο , αν εφαρμόζουν αλλιώς είναι λάθος και κάποια στιγμή θα φανεί

Αρχική τιμή μείον έκπτωση ΚΟΤ και μετά όποια χρέωση συνέπειας

"Λάθος" ή "σωστό" δεν με αφορά. Εγώ ως καταναλωτής με ενδιαφέρει ότι τιμολογεί διαφορετικά η εκάστοτε εταιρία.
Το αστραπιαίο "σβήστο το" τι ακριβώς σήμαινε αν όχι "μην ρωτάς αλλιώς report";

5 λεπτά πριν, ekrepali είπε

@windserf2020Δεν ισχύει πλέον το σταθερό πρόγραμμα, επομένως δε μπορεί να οφεληθεί κάποιος (εκτός κι αν θες να πας στο ίδιο τιμολόγιο και να πληρώνεις ρήτρες προσαρμογής με 0.15 τελική). Είπαμε είναι λάθος. Στο τέλος θα το χάσουν αυτοί οι λίγοι τυχεροί όσο το συζητάτε. Το ίδιο έγινε και με την Ελίν, κι ευτυχώς δε ζήτησαν πίσω τα σπασμένα. Ούτε εγώ, ούτε ο korakios έχουμε όφελος... τον συμφορουμήτη προσπαθούμε να προστατέψουμε κι όλους όσους οφελήθηκαν κατά λάθος. Αν και ο συμφορουμήτες θα έπρεπε ο ίδιος να είναι πιο προσεκτικός. Γι'αυτό είπαμε να τα σβήσετε (και εσύ και ο kzaxas)... κάντε ό,τι νομίζετε.

Ωραία εφόσον δεν ισχύει, προς τι η παρέμβασή σου ότι το έκανα βούκινο; Άλλο μέλος επέλεξε να μοιραστεί την δική του εμπειρία. Τα περί λαθών συστήματος και "προστασίας" και συνεπειών είναι δική σου ερμηνεία. Μην τρομοκρατείς δήθεν μετακυλίοντας ευθύνες στους καταναλωτές. Είπα και πριν αυτό είναι κάτι που αφορά την εταιρία και μόνο. Και στην τελική ενήλικοι είμαστε, εγώ μπορεί να θέλω να πάρω το ρίσκο. Γιατί αυτή η μυστικοπάθεια;

2 λεπτά πριν, Kzaxas είπε

Νομίζω δεν έγινε και κάτι αν τα σβήσουμε, κάποιες φορές είναι καλύτερα να μην  σκαλίζουμε ένα λάθος συστήματος του παρόχου, φιλικά πάντα.

Εδώ είμαστε να βοηθάμε ο ένας τον άλλον πάνω στον σωστό τρόπο λειτουργίας και υπολογισμού των παρόχων.

Φίλε μου το σέβομαι και το αφαίρεσα εφόσον δεν θέλεις, αλλά μην ξεχνάς εσύ αποφάσισες να παραθέσεις τον λογαριασμό. Και μάλιστα η ανάρτηση δεν είναι καν σημερινή. Δεν είναι θέμα "σκαλίσματος" κουβέντα κάνουμε. Διαφωνώ με αυτό που λες περί υπολογισμού κτλ. (λες και δεν έχουν τμήματα λογιστών) αλλά δεν το συνεχίζω άλλο.

 

Είπα δεν θα απαντήσω, αλλά υπόσχομαι είναι η τελευταία φορά.😛
Συνεχίστε με τα "κατέβασε excel, συμπλήρωσε καταναλώσεις" για να μην ενοχλούμε κάποιους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Giannis_Io είπε

αφού δεν έχουν κάποιο app στο οποία καταχωρείς καθε μήνα την κατανάλωσή σου, μου είπαν οτι στο μέλλον σχεδιάζουν να κάνουν μια εφαρμογή περισσότερο διαδραστική αλλά δεν είναι και σίγουρο.

 Μικρή σημασία έχει, αλλά εμένα μου ειπαν πως στο site τους υπάρχει η δυνατότητα να μπαίνεις στο λογαριασμό σου και να εισάγεις την ένδειξη του μετρητή σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, tsigpan είπε

 Μικρή σημασία έχει, αλλά εμένα μου ειπαν πως στο site τους υπάρχει η δυνατότητα να μπαίνεις στο λογαριασμό σου και να εισάγεις την ένδειξη του μετρητή σου.

Εμένα προσωπικά με είχε βολέψει να δίνω κάθε μήνα ένδειξη και να έχω συνεχώς εκκαθαριστικούς λογαριασμούς χωρίς να μπλέκω με τους "έναντι". Σίγουρα όμως δεν είναι και το βασικό που θα κοιτάξει κάποιος.

Είσαι σίγουρος οτι σου είπαν πως μπορείς να μπείς στο δικό τους site και να δώσεις ένδειξη; Γιατί εμένα μου είπαν οτι μπορείς να δώσεις ένδειξη στον ΔΕΔΔΗΕ και μάλιστα όχι κάθε μήνα αλλά καθε δυο μήνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Giannis_Io είπε

Σίγουρα όμως δεν είναι και το βασικό που θα κοιτάξει κάποιος.

μη το λες , ήταν 1η μου επιλογή η μηνιαία καταχώρηση

Πάντως θα μπορούσες να ζητήσεις πίσω τις ρήτρες και φυσικά θα αρνιόντουσαν , αλλά καπάκι με καταγγελία όλο και κάτι θα έπαιρνες μέσω ΣτΚ , πχ μπορεί να φαινόταν οτι έφευγες λόγω της υπερχρέωσης και αναγκάστηκες να φύγεις , μήπως σου χάριζαν τη ρήτρα αποχώρησης δηλαδή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, windserf2020 είπε

"Λάθος" ή "σωστό" δεν με αφορά. Εγώ ως καταναλωτής με ενδιαφέρει ότι τιμολογεί διαφορετικά η εκάστοτε εταιρία.
Το αστραπιαίο "σβήστο το" τι ακριβώς σήμαινε αν όχι "μην ρωτάς αλλιώς report";

Ωραία εφόσον δεν ισχύει, προς τι η παρέμβασή σου ότι το έκανα βούκινο; Άλλο μέλος επέλεξε να μοιραστεί την δική του εμπειρία. Τα περί λαθών συστήματος και "προστασίας" και συνεπειών είναι δική σου ερμηνεία. Μην τρομοκρατείς δήθεν μετακυλίοντας ευθύνες στους καταναλωτές. Είπα και πριν αυτό είναι κάτι που αφορά την εταιρία και μόνο. Και στην τελική ενήλικοι είμαστε, εγώ μπορεί να θέλω να πάρω το ρίσκο. Γιατί αυτή η μυστικοπάθεια;

Φίλε μου το σέβομαι και το αφαίρεσα εφόσον δεν θέλεις, αλλά μην ξεχνάς εσύ αποφάσισες να παραθέσεις τον λογαριασμό. Και μάλιστα η ανάρτηση δεν είναι καν σημερινή. Δεν είναι θέμα "σκαλίσματος" κουβέντα κάνουμε. Διαφωνώ με αυτό που λες περί υπολογισμού κτλ. (λες και δεν έχουν τμήματα λογιστών) αλλά δεν το συνεχίζω άλλο.

 

Είπα δεν θα απαντήσω, αλλά υπόσχομαι είναι η τελευταία φορά.😛
Συνεχίστε με τα "κατέβασε excel, συμπλήρωσε καταναλώσεις" για να μην ενοχλούμε κάποιους.

Νομίζω αν παρακολουθούσες το νήμα ειδικά πιο παλιά θα έβλεπες τι βοήθεια έχει δώσει και με το excel αλλά και με συμβουλές, αλλά το να έρχεται κάποιος και να ζητάει να του προτείνει το νήμα πάροχο χωρίς να μπαίνει καν στον κόπο να το δεί λίγο μόνος του τι περιμένεις να του πούνε?

Τον λογαριασμό τον βάζω για να βοηθήσω κάποιον που ενδιαφέρεται να μάθει για την συγκεκριμένη εταιρεία,ο συγκεκριμένος έχει ένα λάθος οπότε τον βγάζεις για να μην μπερδέψεις και τους υπόλοιπους,άσε που το ΚΟΤ και δεν είναι αντικείμενο του παρόντος και δεν είναι πλέον εμπορικά διαθέσιμο.

 

Τα περί υπολογισμού πήγαινε στον διαφορετικό τρόπο που κάθε εταιρεία υπολογίζει ειδικά την ρήτρα,με τα "εικονικά περιθώρια"  και πως μπορεί αυτό να αντιμετωπιστεί,το ότι έχουν τμήματα λογιστών ποσως με ενδιαφέρει,ας έχουν και στρατό ολόκληρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Giannis_Io είπε

Εμένα προσωπικά με είχε βολέψει να δίνω κάθε μήνα ένδειξη και να έχω συνεχώς εκκαθαριστικούς λογαριασμούς χωρίς να μπλέκω με τους "έναντι". Σίγουρα όμως δεν είναι και το βασικό που θα κοιτάξει κάποιος.

Είσαι σίγουρος οτι σου είπαν πως μπορείς να μπείς στο δικό τους site και να δώσεις ένδειξη; Γιατί εμένα μου είπαν οτι μπορείς να δώσεις ένδειξη στον ΔΕΔΔΗΕ και μάλιστα όχι κάθε μήνα αλλά καθε δυο μήνες.

Ειμαι σιγουρος  φιλε γιατι το ρωτησα και μαλιστα μου ειπε πως θα μπορω και για το αεριο να κανω καταχωρηση μετρητή. Αλλα δεν εγγυώμαι  οτι η κυρία που μίλησα ήξερε σιγουρα τι έλεγε. Οπως ειπαν και τα παιδιά παραπανω στα λογια ολοι ειναι καλοι.

Επεξ/σία από tsigpan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, korakios είπε

μη το λες , ήταν 1η μου επιλογή η μηνιαία καταχώρηση

Πάντως θα μπορούσες να ζητήσεις πίσω τις ρήτρες και φυσικά θα αρνιόντουσαν , αλλά καπάκι με καταγγελία όλο και κάτι θα έπαιρνες μέσω ΣτΚ , πχ μπορεί να φαινόταν οτι έφευγες λόγω της υπερχρέωσης και αναγκάστηκες να φύγεις , μήπως σου χάριζαν τη ρήτρα αποχώρησης δηλαδή

Ευχαριστώ για τη συμβουλή. Μπορώ να το κάνω και τώρα αυτό; Δηλαδή μια καταγγελία στο ΣτΚ; Και αν ναι, μήπως γνωρίζεις μετά απόπόσο καιρό παίρνει κάποιος πίσω τα λεφτά της ρήτρας αποχώρησης;

 

1 ώρα πριν, tsigpan είπε

Ειμαι σιγουρος  φιλε γιατι το ρωτησα και μαλιστα μου ειπε πως θα μπορω και για το αεριο να κανω καταχωρηση μετρητή. Αλλα δεν εγγυώμαι  οτι η κυρία που μίλησα ήξερε σιγουρα τι έλεγε. Οπως ειπαν και τα παιδιά παραπανω στα λογια ολοι ειναι καλοι.

Για το αέριο πράγματι υπάρχει αυτή η επιλογή, το τσέκαρα στο site της εταιρείας. Εγώ μίλησα με έναν κύριο και μου είπε αυτό που ανέφερα πιο πάνω.

Γενικά απο ότι κατάλαβα η ΕΦΑ τώρα κάνει τα πρώτα της βήματα στο ρεύμα οπότε είναι σε κάπως πρωτόγονη κατάσταση όλα. Μάλιστα στο συμβόλαιο γράφει "προμηθευτής ηλεκτρικής ενέργειας Volton" .Δεν ξέρω τι ακριβώς σημαίνει αυτό, αγοράζει ρεύμα από τη Volton και στη συνέχεια το πουλάει; Είναι θυγατρική της; Έχουν κάποια άλλου ειδους συνεργασία;

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, korakios είπε

Σε ενημέρωσαν οτι το πάγιο είναι 7€ στο ΚΟΤ ?

Μολις μιλησα με το τηλεφωνικό κέντρο της EFA και μου επαν πως το παγιο για ΚΟΤ ειναι 7 ευρώ και οχι 3(είχε δικαιο ο φιλος korakios), όπως μου ειπε η κυρία που μιλησα την Παρασκευή. Για περισσοτερες λεπτομερειες μου ειπε πρεπει να επικοινωνησω απο Δευτέρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tsigpan είπε

Μολις μιλησα με το τηλεφωνικό κέντρο της EFA και μου επαν πως το παγιο για ΚΟΤ ειναι 7 ευρώ και οχι 3(είχε δικαιο ο φιλος korakios), όπως μου ειπε η κυρία που μιλησα την Παρασκευή. Για περισσοτερες λεπτομερειες μου ειπε πρεπει να επικοινωνησω απο Δευτέρα.

Kι εμένα το ίδιο μου είπανε... 7 ευρώ ΚΟΤ. Ζήτησα να το στείλουν με email σε ένα φίλο που ενδιαφέρεται για να υπάρχει ως αποδεικτικό. Σε περίπτωση υπέρβασης ή κατάργησης ΚΟΤ, συνεχίζεται η χρέωση Power Fix (δε ρώτησα αν μειώνεται το πάγιο στα 3.5, φαντάζομαι πως ναι).

Αυτό που γράφει στην αίτηση για το "Εfa στο Σπίτι" είναι η κατηγορία πελάτη. Όπως λέμε Οικιακό ή Γ1Ν για παράδειγμα. Το τιμολόγιο παραμένει το Power Fix.

Επίσης αυτό που λέει "η προσφορά ισχύει μέχρι 30/09/2021", εννούν να έχει υπογραφεί η αίτηση μέχρι τις 30/9. Όχι να πάρετε 30/9 για την αίτηση και να υπογράψετε Οκτώβρη.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...