Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 31/1/2020 στις 7:46 ΜΜ, takoulou είπε

Καλησπερα... Τι εγινε; Σε πηραν τηλεφωνο.... 

Καλησπέρα. Όχι, δεν είχα άλλη επικοινωνία. Πήρα τα χρήματα της εγγύησης από τη ΔΕΗ και πληροφορήθηκα ότι έχω συνδεθεί με τον άλλο πάροχο κανονικά.

Επεξ/σία από johnykim
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο 23/1 ειμαι σε ΕΛΙΝ.

Ενεργοποιησα και το ΚΟΤ ως δικαιουχος ΚΕΑ.

Το δεχονται κανονικα στην ΕΛΙΝ?Χρειαζεται να επικοινωνησω εγω για κατι?

Ο λογος που δεν εμεινα στη ΔΕΗ με ΚΟΤ ειναι γιατι το ΚΕΑ θα το παιρνω για 4 μηνες ακομα και μετα τελος,οποτε και ΚΟΤ τελος αλλα και γιατι το γυρισα με την ΕΛΙΝ το ρευμα στο ονομα μου,πραγμα που σημαινει οτι δε θα μπορουσα να ενεργοποιησω ετσι και αλλιως το ΚΟΤ στη ΔΕΗ χωρις να δωσω 120Ε για την εγγυηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Dantε είπε

Απο 23/1 ειμαι σε ΕΛΙΝ.

Ενεργοποιησα και το ΚΟΤ ως δικαιουχος ΚΕΑ.

Το δεχονται κανονικα στην ΕΛΙΝ?Χρειαζεται να επικοινωνησω εγω για κατι?

Ο λογος που δεν εμεινα στη ΔΕΗ με ΚΟΤ ειναι γιατι το ΚΕΑ θα το παιρνω για 4 μηνες ακομα και μετα τελος,οποτε και ΚΟΤ τελος αλλα και γιατι το γυρισα με την ΕΛΙΝ το ρευμα στο ονομα μου,πραγμα που σημαινει οτι δε θα μπορουσα να ενεργοποιησω ετσι και αλλιως το ΚΟΤ στη ΔΕΗ χωρις να δωσω 120Ε για την εγγυηση.

Καλησπερα... Οταν υπεγραψες το συμβολαιο  στην  ΕΛΙΝ  ησουν στο ΚΟΤ;;; Οταν εισαι δικαιουχος  για κοινωνικο δεν πληρωνεις   αυτη την εγγυηση που λες...Θα πρεπει να ρωτησεις  τον παροχο σου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, takoulou είπε

Καλησπερα... Οταν υπεγραψες το συμβολαιο  στην  ΕΛΙΝ  ησουν στο ΚΟΤ;;; Οταν εισαι δικαιουχος  για κοινωνικο δεν πληρωνεις   αυτη την εγγυηση που λες...Θα πρεπει να ρωτησεις  τον παροχο σου...

Οχι δεν ημουν στο ΚΟΤ γιατι δεν ηταν στο ονομα μου το ρευμα.Για αυτο το αλλαξα ουσιαστικα για να το παω στο ονομα μου.

Δε το ηξερα πως αν το αλλαξεις και δικαιουσαι ΚΟΤ δε πληρωνεις εγγυηση.

Οπως και να χει επειδη το δικαιουμαι και για μικρη περιοδο τη μεταβαση θα την εκανα καποια στιγμη.

Αφου περιπλεκεται το θεμα,θα τους παρω αυριο τηλεφωνο να ρωτησω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, Dantε είπε

Οχι δεν ημουν στο ΚΟΤ γιατι δεν ηταν στο ονομα μου το ρευμα.Για αυτο το αλλαξα ουσιαστικα για να το παω στο ονομα μου.

Δε το ηξερα πως αν το αλλαξεις και δικαιουσαι ΚΟΤ δε πληρωνεις εγγυηση.

Οπως και να χει επειδη το δικαιουμαι και για μικρη περιοδο τη μεταβαση θα την εκανα καποια στιγμη.

Αφου περιπλεκεται το θεμα,θα τους παρω αυριο τηλεφωνο να ρωτησω.

Με την αλλαγη που εκανες μηπως σου ζητηθει και  το πιστοποιητικο ηλεκτρολογου... Το εχεις κοιταξει αυτο΄΄

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, takoulou είπε

Με την αλλαγη που εκανες μηπως σου ζητηθει και  το πιστοποιητικο ηλεκτρολογου... Το εχεις κοιταξει αυτο΄΄

Ειναι σε ισχυ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, takoulou είπε

Καλησπερα... Τελικα τι εκανες; Πηρες τον παροχο σου; Τι σου ειπαν;;;

Ναι πήρα. Θα τους στειλω αποδεικτικο για την εγκριση του κοτ και θα το ενεργοποιησουν. 

Την εγγυηση δε τη γλιτώνω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για ενημερωση στους συνφορουμιτες, τωρα αν ειναι ακραια η αντιδραση μου η οχι, θεωρω οτι το να σου παιρνουν τα λεφτα και να προσπαθουν να στα κρατησουν με καθε τροπο απο εναν συνεπεστατο πελατη ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Αυριο παω στην ΗΡΩΝ, δεν πειραζει!

Απο διαμαρτυρια πληρωμης στην Alpha:
"Στις 17/01/20 έκανα την πληρωμη στην ιστοσελιδα της Volterra, επειδη ομως ηταν αρκετα αργα και ημουν κουρασμενος δεν θυμομουνα 100% αν ειχε γινει. Στις 20/01/20 οπου και εληγε ο λογαριασμος μπηκα στην ιστοσελιδα για να ελενξω την πληρωμη, εκει εμφανιζοταν κανονικα το υπολοιπο μου (149,97) οποτε θεωρησα οτι ισως να μην ειχε ολοκληρωθει η προηγουμενη πληρωμη. Μπηκα στο web banking της Alpha για να δω αν φαινεται εκει η συναλλαγη και δεν την εδειχνε ουτε εκει. Ετσι απο την πιεση να μην μεινει απληρωτος προχωρησα σε 2ρη πληρωμη. Κοιταξα στο web banking και μετα απο 2 μερες εμφανιστηκαν 2 πληρωμες στην Volterra. Κατευθειαν επικοινωνησα με εσας (οπου μου ειπατε καλυτερα να το ζητησω απο την Volterra) και μετεπειτα με την Volterra και ζητησα την επιστροφη των χρηματων μου γιατι προκειται για λαθος δικο μου αλλα και δικο τους. Μου βεβαιωσε ενας εκπροσωπος τους οτι μην ανυσηχειτε οταν θα εκδοθει ο νεος λογαριασμος θα δουν το λαθος και θα σας επιστρεψουν το ποσο στην καρτα σας. Ετσι και περασαν μερικες μερες και στην αρχη του Φεβρουαρίου εκδόθηκε ο νεος λογαριασμος ο οποιος ειχε κρατησει την 2ρη πληρωμη και την αφαιρεσε απο τον επομενο λογαριασμο. Επικοινωνησα ξανα με την εταιρια ζητωντας την επιστροφη των χρηματων μου αμεσα καθως δεν εχω την δυνατοτητα αυτη τη στιγμη να πληρωσω 150 ευρω παραπανω. Μου ειπαν οτι επρεπε να κανω αιτηση πριν εκδοθει ο νεος λογαριασμος, πραγμα γελιο να στο λενε μονο αφου εκδοθηκε ο νεος λογαριασμος. Ζητησα αν μπορει να γινει κατι αλλο αλλα δεν εγινε δεκτο. Για αυτο ζηταω την ακυρωση αυτης της συναλλαγης καθως θεωρω απαραδεκτη την ληστρικη τους συμπεριφορα με τα χρηματα μου."

Επεξ/σία από igano80
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, igano80 είπε

Για ενημερωση στους συνφορουμιτες, τωρα αν ειναι ακραια η αντιδραση μου η οχι, θεωρω οτι το να σου παιρνουν τα λεφτα και να προσπαθουν να στα κρατησουν με καθε τροπο απο εναν συνεπεστατο πελατη ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Αυριο παω στην ΗΡΩΝ, δεν πειραζει!

Απο διαμαρτυρια πληρωμης στην Alpha:
"Στις 17/01/20 έκανα την πληρωμη στην ιστοσελιδα της Volterra, επειδη ομως ηταν αρκετα αργα και ημουν κουρασμενος δεν θυμομουνα 100% αν ειχε γινει. Στις 20/01/20 οπου και εληγε ο λογαριασμος μπηκα στην ιστοσελιδα για να ελενξω την πληρωμη, εκει εμφανιζοταν κανονικα το υπολοιπο μου (149,97) οποτε θεωρησα οτι ισως να μην ειχε ολοκληρωθει η προηγουμενη πληρωμη. Μπηκα στο web banking της Alpha για να δω αν φαινεται εκει η συναλλαγη και δεν την εδειχνε ουτε εκει. Ετσι απο την πιεση να μην μεινει απληρωτος προχωρησα σε 2ρη πληρωμη. Κοιταξα στο web banking και μετα απο 2 μερες εμφανιστηκαν 2 πληρωμες στην Volterra. Κατευθειαν επικοινωνησα με εσας (οπου μου ειπατε καλυτερα να το ζητησω απο την Volterra) και μετεπειτα με την Volterra και ζητησα την επιστροφη των χρηματων μου γιατι προκειται για λαθος δικο μου αλλα και δικο τους. Μου βεβαιωσε ενας εκπροσωπος τους οτι μην ανυσηχειτε οταν θα εκδοθει ο νεος λογαριασμος θα δουν το λαθος και θα σας επιστρεψουν το ποσο στην καρτα σας. Ετσι και περασαν μερικες μερες και στην αρχη του Φεβρουαρίου εκδόθηκε ο νεος λογαριασμος ο οποιος ειχε κρατησει την 2ρη πληρωμη και την αφαιρεσε απο τον επομενο λογαριασμο. Επικοινωνησα ξανα με την εταιρια ζητωντας την επιστροφη των χρηματων μου αμεσα καθως δεν εχω την δυνατοτητα αυτη τη στιγμη να πληρωσω 150 ευρω παραπανω. Μου ειπαν οτι επρεπε να κανω αιτηση πριν εκδοθει ο νεος λογαριασμος, πραγμα γελιο να στο λενε μονο αφου εκδοθηκε ο νεος λογαριασμος. Ζητησα αν μπορει να γινει κατι αλλο αλλα δεν εγινε δεκτο. Για αυτο ζηταω την ακυρωση αυτης της συναλλαγης καθως θεωρω απαραδεκτη την ληστρικη τους συμπεριφορα με τα χρηματα μου."

Κάποια πράγματα είναι αυτοματοποιημένα με τις πληρωμές. Σε όποια εταιρεία και να το κάνεις αυτό το ίδιο θα συμβεί. Ούτε η τράπεζα φταίει.
Το λάθος που βλέπω εδώ είναι στον υπάλληλο της εξυπηρέτησης που σου είπε ότι θα σου επιστρέψουν το ποσό αυτόματα. Δεν ξέρει πώς λειτουργεί το σύστημα και μάλλον βαρέθηκε να το ψάξει.

Μου έχει τύχει και εμένα να μην είμαι σίγουρος αν ολοκληρώθηκε η συναλλαγή και τους πήρα τηλέφωνο (στη volterra) και μου είπαν αμέσως ότι φαινόταν ότι έχω πληρώσει. Επίσης, στο e-banking (Πειραιώς) μπορεί να μην εμφανίζεται η συναλλαγή μέχρι να ολοκληρωθεί, αλλά φαίνεται μικρότερο το διαθέσιμο υπόλοιπο και η κίνηση φαίνεται στις εγκρίσεις.
Πλήρωσες μέσω τράπεζας ή μέσω του site της volterra;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, naive είπε

Κάποια πράγματα είναι αυτοματοποιημένα με τις πληρωμές. Σε όποια εταιρεία και να το κάνεις αυτό το ίδιο θα συμβεί. Ούτε η τράπεζα φταίει.
Το λάθος που βλέπω εδώ είναι στον υπάλληλο της εξυπηρέτησης που σου είπε ότι θα σου επιστρέψουν το ποσό αυτόματα. Δεν ξέρει πώς λειτουργεί το σύστημα και μάλλον βαρέθηκε να το ψάξει.

Μου έχει τύχει και εμένα να μην είμαι σίγουρος αν ολοκληρώθηκε η συναλλαγή και τους πήρα τηλέφωνο (στη volterra) και μου είπαν αμέσως ότι φαινόταν ότι έχω πληρώσει. Επίσης, στο e-banking (Πειραιώς) μπορεί να μην εμφανίζεται η συναλλαγή μέχρι να ολοκληρωθεί, αλλά φαίνεται μικρότερο το διαθέσιμο υπόλοιπο και η κίνηση φαίνεται στις εγκρίσεις.
Πλήρωσες μέσω τράπεζας ή μέσω του site της volterra;

Μεσω του site της Volterra με πιστωτικη. Δεν φαινοταν με τιποτα στο web banking. Ανχωθηκα οτι δεν θα προλαβαινα την εκπτωση για αυτο εκανα την καταθεση ξανα το βραδυ της 20της. Το αστειο της υποθεσης ειναι οτι την εκπτωση την φαγανε αυτο το μηνα παρολα αυτα (θα κανω ενσταση). Γενικα ξενερωσα πολυ με την συμπεριφορα του στυλ, τωρα ειναι δικα μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 hours ago, igano80 said:

Για ενημερωση στους συνφορουμιτες, τωρα αν ειναι ακραια η αντιδραση μου η οχι, θεωρω οτι το να σου παιρνουν τα λεφτα και να προσπαθουν να στα κρατησουν με καθε τροπο απο εναν συνεπεστατο πελατη ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Αυριο παω στην ΗΡΩΝ, δεν πειραζει!

Απο διαμαρτυρια πληρωμης στην Alpha:
"Στις 17/01/20 έκανα την πληρωμη στην ιστοσελιδα της Volterra, επειδη ομως ηταν αρκετα αργα και ημουν κουρασμενος δεν θυμομουνα 100% αν ειχε γινει. Στις 20/01/20 οπου και εληγε ο λογαριασμος μπηκα στην ιστοσελιδα για να ελενξω την πληρωμη, εκει εμφανιζοταν κανονικα το υπολοιπο μου (149,97) οποτε θεωρησα οτι ισως να μην ειχε ολοκληρωθει η προηγουμενη πληρωμη. Μπηκα στο web banking της Alpha για να δω αν φαινεται εκει η συναλλαγη και δεν την εδειχνε ουτε εκει. Ετσι απο την πιεση να μην μεινει απληρωτος προχωρησα σε 2ρη πληρωμη. Κοιταξα στο web banking και μετα απο 2 μερες εμφανιστηκαν 2 πληρωμες στην Volterra. Κατευθειαν επικοινωνησα με εσας (οπου μου ειπατε καλυτερα να το ζητησω απο την Volterra) και μετεπειτα με την Volterra και ζητησα την επιστροφη των χρηματων μου γιατι προκειται για λαθος δικο μου αλλα και δικο τους. Μου βεβαιωσε ενας εκπροσωπος τους οτι μην ανυσηχειτε οταν θα εκδοθει ο νεος λογαριασμος θα δουν το λαθος και θα σας επιστρεψουν το ποσο στην καρτα σας. Ετσι και περασαν μερικες μερες και στην αρχη του Φεβρουαρίου εκδόθηκε ο νεος λογαριασμος ο οποιος ειχε κρατησει την 2ρη πληρωμη και την αφαιρεσε απο τον επομενο λογαριασμο. Επικοινωνησα ξανα με την εταιρια ζητωντας την επιστροφη των χρηματων μου αμεσα καθως δεν εχω την δυνατοτητα αυτη τη στιγμη να πληρωσω 150 ευρω παραπανω. Μου ειπαν οτι επρεπε να κανω αιτηση πριν εκδοθει ο νεος λογαριασμος, πραγμα γελιο να στο λενε μονο αφου εκδοθηκε ο νεος λογαριασμος. Ζητησα αν μπορει να γινει κατι αλλο αλλα δεν εγινε δεκτο. Για αυτο ζηταω την ακυρωση αυτης της συναλλαγης καθως θεωρω απαραδεκτη την ληστρικη τους συμπεριφορα με τα χρηματα μου."

όταν πληρώνεις από το site τους σου έρχεται άμεσα mail από to [email protected] που είναι το vpos τους, αυτό δεν σου ήρθε? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, igano80 είπε

Μεσω του site της Volterra με πιστωτικη. Δεν φαινοταν με τιποτα στο web banking. Ανχωθηκα οτι δεν θα προλαβαινα την εκπτωση για αυτο εκανα την καταθεση ξανα το βραδυ της 20της. Το αστειο της υποθεσης ειναι οτι την εκπτωση την φαγανε αυτο το μηνα παρολα αυτα (θα κανω ενσταση). Γενικα ξενερωσα πολυ με την συμπεριφορα του στυλ, τωρα ειναι δικα μας.

Προφανώς περίμενες να δεις κίνηση, που σαφώς και δεν φαίνεται, αυτό που φαινόταν όμως ήταν η δέσμευση του ποσού πληρωμής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...