Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν. Στο ερώτημα Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ απαντάω κανέναν.

Μόλις μετέφερα τηλεφωνικώς καλώντας στο 8009001000 μία οικιακή παροχή, δύο Γ21 και ένα Γ22 από ελίν, Watt+Volt και Volterra αντίστοιχα πίσω στη ΔΕΗ.

Αν με ρωτάτε γιατί όχι WeEnergy που δίνει καλύτερες τιμές, θα απαντήσω: διότι έχουν βγάλει το weContract από τον ιστότοπό τους, δεν με κάλεσαν στο τηλέφωνο που ζήτησα να επικοινωνήσουν, ενώ στο τηλεφωνικό κέντρο που τους κάλεσα εγώ δεν απάντησαν ποτέ. Προφανώς, η εταιρεία δεν έχει τη δυνατότητα να διαχειριστεί τον όγκο των εισερχόμενων πελατών που ενδιαφέρονται αυτό τον καιρό να αλλάξουν προμηθευτή.

Άφησα στην ελίν μόνο μία πέμπτη οικιακή παροχή με χαμηλή κατανάλωση, αφενός γιατί σύμφωνα με το Excel του @korakios η διαφορά που προκύπτει δεν αξίζει την καταβολή νέας μεγαλύτερης εγγύησης και αφετέρου γιατί από τους τρεις εναλλακτικούς παρόχους που δοκίμασα, η ελίν ήταν σίγουρα η πιο ντόμπρα και ξηγημένη.

  • Like 5
  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, korakios είπε

έστω και στ τηλ σου πούνε "οκ" , εσύ τι πιστεύεις οτι θα γίνει ? 😁

Θα χρεώσουν κανονικά το τελευταίο 6μηνο όπως λένε. 

Εδώ ο Ήρων σε εμένα μέσα από το myrae μου λέει ότι θα με βγάλει από το σταθερό 31/07 και σε λογαριασμό από τον Μάιο έως τον Ιούνιο με χρέωσαν ρήτρα.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Rhodion είπε

Προφανώς, η εταιρεία δεν έχει τη δυνατότητα να διαχειριστεί τον όγκο των εισερχόμενων πελατών που ενδιαφέρονται αυτό τον καιρό να αλλάξουν προμηθευτή.

ίσως , αλλά σε Γ22 (υποθέτω παίζεις με μεγάλα νούμερα) , θα το ξανασκεφτόμουν αν είναι μεγάλο το ποσό , απο την άλλη , ειδικά σε επαγγελματικό χρειάζεται και καλή οργάνωση ,δες και της Ζενίθ αφού φυσικά επαληθεύσεις τις χρεώσεις (μπήκε πρόσφατα το πρόγραμμα , ίσως δεν το είδες)

3 λεπτά πριν, Lazos_21 είπε

Θα χρεώσουν κανονικά το τελευταίο 6μηνο όπως λένε. 

Εδώ ο Ήρων σε εμένα μέσα από το myrae μου λέει ότι θα με βγάλει από το σταθερό 31/07 και σε λογαριασμό από τον Μάιο έως τον Ιούνιο με χρέωσαν ρήτρα.

φαντάζομαι απάντησες μέσω myrae για το μπέρδεμα . Καθημερινά πάτα στο "υποστήριξη" και ερώτημα για την εξέλιξη και καπάκι στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή αναφέροντας οτι η ΡΑΕ δεν κάνει παρέμβαση , μπορείς και να το τραβήξεις με Συνήγορο του Πολίτη κατά ΡΑΕ , αλλά καταλαβαίνω οτι δεν έχουν όλοι την πολυτέλεια χρόνου, ούτε την ενέργεια για τέτοια πράγματα

___________________________________________________

άσχετο ο Ηρών ακόμα δεν έχει βγάλει νέο πρόγραμμα και  όλο το site της Προτέργια είναι εκτός 😁

  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, korakios είπε

άσχετο ο Ηρών ακόμα δεν έχει βγάλει νέο πρόγραμμα 

Δεν υπαρχει λογος....ελατε εσεις σου λεει και θα σας χρεωσουμε οσο θελουμε.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Rhodion είπε

 

Αν με ρωτάτε γιατί όχι WeEnergy που δίνει καλύτερες τιμές, θα απαντήσω: διότι έχουν βγάλει το weContract από τον ιστότοπό τους, δεν με κάλεσαν στο τηλέφωνο που ζήτησα να επικοινωνήσουν, ενώ στο τηλεφωνικό κέντρο που τους κάλεσα εγώ δεν απάντησαν ποτέ. Προφανώς, η εταιρεία δεν έχει τη δυνατότητα να διαχειριστεί τον όγκο των εισερχόμενων πελατών που ενδιαφέρονται αυτό τον καιρό να αλλάξουν προμηθευτή.

 

Η αλήθεια είναι ότι μόνο με 2 εκπροσώπους έχω επικοινωνήσει 2 μήνες που είμαι πελάτης. Με τόσο μικρό πελατολόγιο που είχαν δε νομίζω ότι ήταν προετοιμασμένοι για τη Δευτέρα... το είπα ότι αφού ανακοινώθηκε το τιμολόγιο τους στην ΕΦΣΥΝ και αναδημοσιεύτηκε στο twitter, λογικό είναι να γίνει ένας ψιλοχαμός. Δουλεύουν και 9:00 - 17:00 οπότε πού να προλάβουν.

Από άποψη τιμολογίων πάντως έχει ενδιαφέρον να δούμε τι τιμές θα βάλουν τους επόμενους μήνες.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Rhodion είπε

Μόλις μετέφερα τηλεφωνικώς καλώντας στο 8009001000 μία οικιακή παροχή

Σκεφτομαι να κανω το ιδιο για τρεις παροχες απο volterra σε ΔΕΗ και εχω σαν ανασταλτικο παραγοντα την εγγύηση που ειναι συνολικα 300 ευρώ αφου δεν βαζω παγια εντολή. Πηρα τηλέφωνο στο 2111819500 (εταιρεια προώθησης ρευματος και αερίου της ΔΕΗ) με καλεσαν αλλα εν όψει των αλλαγων (?) στα προγράμματα δεν το προχώρησα. Το παλικαρι που μίλησα παντως ισχυρίστηκε πως δεν καταβαλεις εγγύηση αν το συμβολαιο γίνει απο αυτους.

Εσύ, αν δεν έβαλες πάγια, πληρωσες εγγυήσεις?

Όντως στην WeEnergy έχουν χασει τη μπάλα, ούτε εμένα έχουν καλέσει ακόμη.  

Επεξ/σία από BigJim34
Δημοσ.
Spoiler
3 λεπτά πριν, BigJim34 είπε

Σκεφτομαι να κανω το ιδιο για τρεις παροχες απο volterra σε ΔΕΗ και εχω σαν ανασταλτικο παραγοντα την εγγύηση που ειναι συνολικα 300 ευρώ αφου δεν βαζω παγια εντολή. Πηρα τηλέφωνο στο 2111819500 (εταιρεια προώθησης ρευματος και αερίου της ΔΕΗ) με καλεσαν αλλα εν όψει των αλλαγων (?) στα προγράμματα δεν το προχώρησα. Το παλικαρι που μίλησα παντως ισχυρίστηκε πως δεν καταβαλεις εγγύηση αν το συμβολαιο γίνει απο αυτους.

Εσύ, αν δεν έβαλες πάγια, πληρωσες εγγυήσεις?

  

Στις 18/2/2022 στις 10:11 ΠΜ, korakios είπε

Και φυσικά κρατάμε το θέμα χωρίς να βγαίνουμε εκτός μιας και υπάρχουν αντίστοιχα θέματα για :

ΔΕΗ σταθερά προγράμματα, ΥΔΕ (πιστοποιητικό εγκατάστασης), νυχτερινό τιμολόγιο, κοινωνικό τιμολόγιο ΚΟΤ, φυσικό αέριο προγράμματα , κλιματιστικά κτλ και πάντα διαβάζουμε τις τελευταίες 10 τουλάχιστον σελίδες απο το τέλος

 

 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, korakios είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

  

 

 

Κόρακα με πρόλαβες... κοιτα όμως και πιο κατω γραφω ΚΑΙ για εναλλακτικό!!!!

Ειμαι εντός θεματος..😉

Δημοσ.
Spoiler
4 λεπτά πριν, BigJim34 είπε

Κόρακα με πρόλαβες... κοιτα όμως και πιο κατω γραφω ΚΑΙ για εναλλακτικό!!!!

Ειμαι εντός θεματος..😉

οκ, κάνε edit ,άσε το σχόλιο για τη we και τα άλλα ερωτήματα που αφορούν καθαρά για ΔΕΗ στο άλλο θέμα :)

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...