Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδια ο,τι και να πω ειναι λιγο, ειμαι εξαιρετικα ευγνωμων για τις αναλυτικες σας απαντησεις. Χτες το πρωι που καταπιαστηκα με το θεμα ειχα πελαγωσει, και ως σημερα διαβαζοντας το Thread εχω γινει εξπερ 😛

Και παλι ευχαριστω παρα πολυ.

Δευτερα ή Τριτη κλεινω ραντεβου με τη ΔΕΗ για το Γ1 και ο Θεος βοηθος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

9 λεπτά πριν, dparliar είπε

Παιδια ο,τι και να πω ειναι λιγο, ειμαι εξαιρετικα ευγνωμων για τις αναλυτικες σας απαντησεις. Χτες το πρωι που καταπιαστηκα με το θεμα ειχα πελαγωσει, και ως σημερα διαβαζοντας το Thread εχω γινει εξπερ 😛

Και παλι ευχαριστω παρα πολυ.

Δευτερα ή Τριτη κλεινω ραντεβου με τη ΔΕΗ για το Γ1 και ο Θεος βοηθος.

...υπ' όψιν εν τω μεταξύ ότι "κανονικά" (και "λογικά") η ΥΔΕ είναι υποχρέωση (και δη το κομμάτι του κόστους της) του ιδιοκτήτη. Χωρίς να υποχρεώνεται νομικά από κάπου. Αλλά από την στιγμή που αυτή εκδίδεται με (μόνο, πλέον) 10 χρόνια ισχύος, είναι κάτι που εκ των πραγμάτων πρέπει να (και συνήθως το κάνει) το αναλάβει αυτός. ΑΝ όχι τα διαδικαστικά, έστω το κόστος (το οποίο, ειδικά στην επαρχία, δεν είναι και καθόλου ευκαταφρόνητο : 120+, συνήθως). Κι αν μάλιστα υπάρχει οποιοδήποτε θέμα που θα χρειαστεί παρέμβαση στην εγκατάσταση για να μπορέσει ο ηλεκτρολόγος να πιστοποιήσει την καταλληλότητά της (κλασσική η απουσία "ρελέ διαφυγής" στον πίνακα, στα παλαιότερα οικοδομήματα έστω, που κοστίζει 50€ κατ' ελάχιστο με ρελέ κι εργατικά), το τελικό κόστος μιας ΥΔΕ μπορεί να είναι τσουχτερούτσικο (άνετα πάνω από 200, ειδικά αν έχει ξεχαρβαλωμένες πρίζες/ντουί το σπίτι...)...Έχε το κι αυτό υπ' όψιν. Σε φάση λες του ιδιοκτήτη "από όσο γνωρίζω, η ΥΔΕ δεν είναι υποχρέωση του ενοικιαστή και από την στιγμή που έχει λήξει, περιμένω ν' αναλάβεις, τουλάχιστον το κόστος". Καλό μάλιστα είναι τέτοιες κουβέντες για τέτοια ζητήματα να γίνονται πριν την έναρξη μισθωτηρίου, γιατί αν ο ιδιοκτήτης αρχίσει τα "μα/μου/σου/ του", είναι μάλλον ένδειξη ότι δεν θα τα πάτε καλά και θα πρέπει να κοιτάξεις για άλλο σπίτι....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τις 11 Μαρτίου έχω ανοίξει Θέμα στο MyRAE για τους απατεώνες της Elpedison και ούτε φωνή ούτε ακρόαση...
RAE αγάπη μου εσύ! Που μας φροντίζεις!
 

Αναφορά σε κείμενο


Kαλησπέρα σας. Έχω στην εταιρεία σας 2 παροχές. Το σπίτι και το κομμωτήριό μου. Τα κάτωθι αφορούν μόνο το κομμωτήριο μου με αριθμό παροχής 7-06061648-03-1 . Στις 13/5/2020 υπέγραψα ετήσιο συμβόλαιο για το πρόγραμμα ΕlectricityBysiness 1 Fixed. Tο πρόγραμμα ανανεώνεται αυτόματα κάθε χρόνο, δηλαδή κάθε χρόνο στις 13/5, και δεν περιελάμβανε ρήτρα αναπροσαρμογής. Στις 13/5/2021 που έγινε η ετήσια ανανέωση της σύμβασής μου, το πρόγραμμα συνέχιζε να είναι το ίδιο και όλα έβαιναν καλώς. Πρόσφατα όμως παρατήρησα πως εδώ και κάμποσους μήνες, το πρόγραμμά μου είχε μεταβληθεί! Μετά απο τηλεφωνική κλήση στην εταιρεία σας στις 18/2/2022, συνομιλώντας με την υπάλληλο σας Κυρία Μακελαράκη, μου αναφέρθηκε πως στις 24/9/2021 (4 μήνες δηλαδή μετά την ετήσια ανανέωση στις 13/5/2021), μου είχατε μετατρέψατε το πρόγραμμά μου σε ΕlectricityBysiness 1. Όλα αυτά έλαβαν χώρα ΧΩΡΙΣ να με ενημερώσετε ούτε τηλεφωνικώς αλλά ούτε και εγγράφως στο Email που έχω δηλωμένο στην εταιρεία σας. Ουσιαστικά δηλαδή η ανανέωσή μου πραγματοποιήθηκε επιτυχώς στις 13/5/2021 και περίπου 4 μήνες αργότερα, στις 24/9/2021, μου αλλάξατε το πρόγραμμα ΧΩΡΙΣ να με ενημερώσετε! Φυσικά το πρόγραμμα το καινούριο είναι εκτεθειμένο στην ρήτρα αναπροσαρμογής με συνεπακόλουθες αυξημένες χρεώσεις στους λογαριασμούς μου. Σαν να μην έφθανε αυτό, με δεσμεύσατε (!!!) εν αγνοία μου και για 1 επιπλέον χρόνο, με αποτέλεσμα το συμβόλαιο που επιλέξατε ΕΣΕΙΣ για εμένα, να λήγει στις 24/9/2022 !!! Δηλαδή με απλά Ελληνικά, με βγάλατε απο το πρόγραμμα μου 4 μήνες μετά την ετήσια ανανέωσή του, διοτί όπως λέτε δεν ήταν πλέον εμπορικά διαθέσιμο, και στο νέο πρόγραμμα που επιλέξατε εσείς για μένα, με δεσμεύσατε κιόλας για έναν επιπλέον χρόνο. Και όλα αυτά εν αγνοία μου! Χωρίς καμία ενημέρωση! Πρωτοφανείς καταστάσεις! Σας κάλεσα επανειλημμένως στο τηλέφωνο και μου ζητήσατε συγγνώμη για την ΜΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ αλλά πέραν της συγγνώμης, δεν έλαβα κάποια πρόταση αποκατάστασης της ζημίας που υπέστη. Αν με είχατε ενημερώσει εγκαίρως για τις επερχόμενες αλλαγές στο πρόγραμμά μου, θα μπορούσα να κάνω έρευνα αγοράς και να αποφασίσω αν το δέχομαι ή όχι. Με λίγα λόγια, δεν μου δώσατε το δικαίωμα ελεύθερης επιλογής, από την στιγμή που το πρόγραμμα το οποίο είχα υπογράψει, δεν είχε καμία σχέση με το καινούριο. Όλες οι σοβαρές εταιρείες απέστειλαν ενημερωτικά Emails ενημερώνοντάς τους πελάτες τους 1 μήνα πριν. Εσείς δεν μου δώσατε δικαίωμα επιλογής γιατί απλούστατα ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΤΕ. Σε εποχές πραγματικά δύσκολες, που οι πολίτες έχουν φθάσει στα όρια τους, επιλέξατε πρακτικές ανήθικες εφαρμόζοντας όρους καταχρηστικούς, ώστε να αποκομίσετε οικονομικό όφελος ενώ ήδη έχω 2 αριθμούς παροχής στην εταιρεία σας από το 2017 και ήμουν ΠΑΝΤΟΤΕ εμπρόθεσμος στις πληρωμές μου. Είναι σαφές πως με εξαπατήσατε με τον χειρότερο τρόπο και προδώσατε την εμπιστοσύνη μου. Ως εκ τούτου, θα περιμένω εντός των επομένων 10 ημερολογιακών ημερών, την πρόταση σας για την ΕΜΠΡΑΚΤΗ αποκατάσταση της ζημιάς που υπέστη. Σε αντίθετη περίπτωση ή και σε περίπτωση που η απάντησή σας δεν καλύπτει την έκταση της ζημίας που θεωρώ εγώ πως υπέστη, θα αναγκαστώ αρχικά να προβώ στις 4η Μαρτίου 2022, σε καταγγελία στην Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας και τον Συνήγορο του Καταναλωτή. Επίσης επιφυλάσσομαι να προβώ περαιτέρω, σε κάθε νόμιμη ενέργεια για την προάσπιση των εννόμων συμφερόντων μου.




 

Screenshot_1.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17 Ιουλίου 2020 έβαλα στο σπίτι ΔΕΗ myHome Online, με συμβόλαιο ενός έτους.

Πέρασε ένας χρόνος, δεν έκανα καμία ενέργεια, οπότε φαίνεται ότι το συμβόλαιο ανανεώθηκε αυτόματα για ένα επιπλέον έτος, και τελικά συνέχισα να έχω το ίδιο τιμολόγιο από το 2020 έως σήμερα.

Χτες μου τηλεφώνησαν από τη ΔΕΗ και είπαν ότι το myHome Online λήγει σε 10 μέρες (δηλ. στις 16/7)  και ότι αν μέχρι τις 16/7 δεν υπογράψω άλλο συμβόλαιο είτε με τη ΔΕΗ είτε με άλλον πάροχο, τότε θα μεταπέσω αυτόματα στα σημερινά τιμολόγια myHome Online.

Μου πρότειναν το οικιακό Γ1Ν, και αναρωτιέμαι τι να κάνω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, IBAGASA είπε

Από τις 11 Μαρτίου έχω ανοίξει Θέμα στο MyRAE για τους απατεώνες της Elpedison και ούτε φωνή ούτε ακρόαση...
RAE αγάπη μου εσύ! Που μας φροντίζεις!

Επειδή το [email protected] δε λειτουργεί (στέλνει πίσω αυτοματοποιημένο μήνυμα προτρέποντας να χρησιμοποιήσουμε τη πλατφόρμα myrae! ), πάρε εδώ ένα τηλέφωνο και ρώτα ποια είναι η διαδικασία για αίτημα διαμεσολάβησης.

4.jpg.25ea34764a2c9becd142858c82bb06fb.jpg

Αν δε βγάλεις άκρη, στείλε καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή.

Στις 6/7/2022 στις 12:26 ΜΜ, korakios είπε

απο όσο έχω καταλάβει , καταργούνται τα κυμαινόμενα , εκτός αν παραμένει το 6μηνο μη μεταβολής , δηλαδή αν κλείσεις τώρα "καβαντζώνεσαι" , περιμένω να δω το ΦΕΚ μιας και δε διευκρινίζεται στην τροποποίηση που δημοσιεύτηκε

Δε νομίζω να καβατζώνεται το 6μηνο στα κυμαινόμενα. Για να ισχύουν οι παλιές τιμές (πχ 0.05) θα πρέπει ο πάροχος να χρεώνει ρήτρα αναπροσαρμογής. Εφόσον η ρήτρα αναπροσαρμογής "καταργείται" με νομοθετική ρύθμιση, δε θα μπορούν οι πάροχοι να συνεχίζουν να χρεώνουν προσαύξηση βάσει ορίων... θα είναι παράνομο. Προφανώς θα υπάρξει ενημέρωση πως όλα τα κυμαινόμενα προγράμματα θα πάνε αυτομάτως στις καινούργιες τιμές που θα ανακοινωθούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, dparliar είπε

Προσπαθησα να τσεκαρω αν υπαρχει ενεργο ΥΔΕ και βλεπω το συνημμενο. Αυτο σημαινει οτι πρεπει να γινει επανεκδοση του πιστοποιητικου?

 

 

Spoiler

Untitled.png

 

Όχι απλά σου λέει ότι είναι κομμένη η παροχή. Μπορεί να υπάρχει ΥΔΕ που να μην έχει λήξει... πάρε το 2111900500 και ρώτα. Περισσότερες πληροφορίες για το συγκεκριμένο θέμα εδώ.

@korakios @skiace

Πήρα απάντηση απ'τη WE, ισχύει το 6μηνο στο Yellow, τυχεροί όσοι το προλάβαμε.

1.jpg.27ec29d998a49656c41fcab4fdd060ea.jpg

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, dparliar είπε

Παιδια ο,τι και να πω ειναι λιγο, ειμαι εξαιρετικα ευγνωμων για τις αναλυτικες σας απαντησεις. Χτες το πρωι που καταπιαστηκα με το θεμα ειχα πελαγωσει, και ως σημερα διαβαζοντας το Thread εχω γινει εξπερ 😛

Και παλι ευχαριστω παρα πολυ.

Δευτερα ή Τριτη κλεινω ραντεβου με τη ΔΕΗ για το Γ1 και ο Θεος βοηθος.

Φίλε @dparliar τα παιδιά εδώ είναι αστέρια. Και εγώ έχω ξεστραβωθεί - ενώ ήμουνα άσχετος - και τώρα βοηθάω και τους συγγενείς μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, xariskk24 είπε

ρε παιδια αυτο εδω ισχυει λετε? Οικιακά Προγράμματα - ΕΛΤΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ (eltaenergeia.gr)

ναι , συν ρήτρα

υπάρχει στο excel

2 ώρες πριν, IBAGASA είπε

Από τις 11 Μαρτίου έχω ανοίξει Θέμα στο MyRAE

πάτα στο γρανάζι στο myrae και έχει διάφορες επιλογές όπως να ρωτήσεις την πορεία της αίτησης , μπας και

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους η κατανάλωση μου είναι 1.000 kwh περίπου το τετράμηνο αξίζει να αλλάξω εταιρεία από τη ΔΕΗ που είμαι σήμερα σε άλλη εταιρεία ποια είναι η καλύτερη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, koprana είπε

Καλησπέρα σε όλους η κατανάλωση μου είναι 1.000 kwh περίπου το τετράμηνο αξίζει να αλλάξω εταιρεία από τη ΔΕΗ που είμαι σήμερα σε άλλη εταιρεία ποια είναι η καλύτερη;

άργησες κάποια χρόνια θα έλεγα ,ξαναρωτάς απο Δευτέρα , ο λόγος είναι στις προηγούμενες σελίδες και στο άλλο θέμα απο αυτό το σημείο και μετά

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας, Βρισκομαι σε ενα προγραμμα βασικο της ΔΕΗ με νυκτερινό , ειχα κανει εξαρχής αιτηση για μηδενική ρήτρα με σταθερη κιλοβατώρα και δεν το εκαναν ποτε και τραβιέμαι ακομα με την ΡΑΕ,

Σημερα με πηραν τηλεφωνο απο φυσικο αέριο για προγραμμα maxi 50 με 0.039 νυκτερινό και 0.054 ημερα για 2 χρόνια και στο τηλέφωνο μου ελεγε οτι εχει 90% εκτπωση στην Ρητρα σε σχεση με την ΔΕΗ, ισχυει κατι τέτοιο εχει καποιος αυτη την εταιρία αξιζει να παω ; γιατι αυτο το μπαχαλο με την ΔΕΗ που τρεχω εδω και μήνες θελω να φυγω ΧΘΕΣ και να μην τους πω και τιποτα, 
Απλα θελω να ξερω εκει θα ειναι καλυτερα η Η Ρητρα θα ειναι διαφορετικη απο την ΔΕΗ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...