Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 ώρες πριν, Green Dragon είπε

Τη Δευτέρα έχω κλείσει ραντεβού στη ΔΕΗ για να κάνω μεταφορά από electricon της ΕΛΙΝ ( που με έχει ξεσκίσει), σε Γ1Ν.

Είναι καλή εποχή για μετάβαση ή να περιμένω.

 

 

Κάνε ό,τι είναι να κάνεις τώρα... γιατί μετά θα γίνει πανικός και θα πάθει ο ΔΕΔΔΗΕ κοκομπλόκο.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Επομένως λοιπόν βάσει και νομοσχεδίου, μπορούμε παρά τις σιωπηρές τροποποιήσεις των παρόχων (βλ. Elpedison) για διετείς συμβάσεις χωρίς την πρότερη συγκατάθεσή μας, να προχωρήσουμε σε συνομιλίες με τους παρόχους που θέλουμε να συνεργαστούμε χωρίς να απευθυνόμαστε στη ΡΑΕ για καταχρήσεις συμβάσεων σωστά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, jeanthira7 είπε

Επομένως λοιπόν βάσει και νομοσχεδίου, μπορούμε παρά τις σιωπηρές τροποποιήσεις των παρόχων (βλ. Elpedison) για διετείς συμβάσεις χωρίς την πρότερη συγκατάθεσή μας, να προχωρήσουμε σε συνομιλίες με τους παρόχους που θέλουμε να συνεργαστούμε χωρίς να απευθυνόμαστε στη ΡΑΕ για καταχρήσεις συμβάσεων σωστά?

η δέσμευση σε κυμαινόμενα δεν υφίσταται πλέον στους νέους τύπους τιμολογίων

(καμία σχέση με τις αλλαγές απο 1/8/22)

αλλά ναι , η τροπολογία αναφέρει για ένα έτος δε θα ισχύει η ρήτρα αποχώρησης

επίσης αν σου κάνανε αυτόματη ανανέωση απο την elpedison , σε όλους δέχτηκαν να σπάσει αζημίως (επιστρέφοντας όμως τα 50€ δώρο που κάνανε στην ανανέωση)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/6/2022 στις 2:42 ΜΜ, korakios είπε

αν δεν απάντησαν σε 10 εργάσιμες , ναι , μέσω myrae

και για το 2ο που σου ήρθε

επίσης ζητάς απο Προτέργια να δεσμευτεί για όσο κρατά η αμφισβήτηση να μην προχωρήσει σε διακοπή

Μου ειχαν απαντησει με αυτο.

Και μετα απο καποιες μερες επικοινωνησα και κανονιστηκε ο διακανονισμος του λογαριασμου και τωρα ξανα εστειλαν τον 2ο εκκαθαριστικο για τον οποιο μολις εστειλα αμφισβητηση.

Ζηταω εκ νεου διακανονισμο για ολοκληρο το νεο ποσο η το αφηνω απληρωτο ? θυμαμαι που συζητουσαμε οτι δεν μπορουμε να αποφυγουμε να πληρωσουμε τους λογαριασμους με τις ρητρες

2022-06-26 17_38_32-Window.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, s3lin1 είπε

Ζηταω εκ νεου διακανονισμο για ολοκληρο το νεο ποσο η το αφηνω απληρωτο ? θυμαμαι που συζητουσαμε οτι δεν μπορουμε να αποφυγουμε να πληρωσουμε τους λογαριασμους με τις ρητρες

ναι , αναγκαστικά πληρώνεις ,

μπες myrae αναφέρεις στο αίτημα και το ιστορικό επικοινωνίας και πας αριθμημένα
1. οτι η ενημέρωση περι ρήτρας δεν έγινε στο προσυμβατικό στάδιο (πριν υπογράψεις) όπως ορίζει η νομοθεσία.

Αναφορά σε κείμενο

στ. Οποιοσδήποτε μηχανισμός αναπροσαρμογής των τιμολογίων πρέπει να είναι: α) διαφανής, με σαφώς ορισμένο τρόπο ενεργοποίησης και υπολογισμού, και γνωστός στον Πελάτη εκ των προτέρων, β) να κατατείνει στην αποφυγή υπερβολικής μεταβλητότητας ως προς το ύψος της κατανάλωσης, γ) να προσφέρει, κατά το δυνατόν, επαρκείς επιλογές ως προς τη δυνατότητα διαχείρισης του κινδύνου διαχρονικής διακύμανσης των τιμών, και δ) να αποτελεί μέρος της Σύμβασης Προμήθειας.

(ζητάς την ηχογράφηση αν έγινε τηλεφωνικά) .

Αιτείσαι την επιστροφή των υπέρογκων ποσών

2. η ενημέρωση στις 15/7/21 ήταν με μορφή υποσημείωσης , αδύνατων να την αντιληφθείς , έχει κάνει και ανακοίνωση η ίδια η Αρχή περι τρόπου ενημερώσεων

https://www.rae.gr/μη-κατηγοριοποιημένο/28492/

3. Ζητάς τη δέσμευση της εταιρίας να ακολουθήσει τον ΚΠΗΕ και να παγώσει τυχών εντολή διακοπής λόγω μη πληρωμής των αμφισβητούμενων ποσών , μέχρι να επέμβει η ΡΑΕ

Αναφορά σε κείμενο

7.Ο Προμηθευτής δεν δύναται να υποβάλει εντολή απενεργοποίησης μετρητή φορτίου ή να καταγγείλει Σύμβαση Προμήθειας, με την υποβολή δήλωσης παύσης εκπροσώπησης, λόγω υπερημερίας Πελάτη ως προς την εξόφληση ληξιπρόθεσμων οφειλών, εάν οι εν λόγω οφειλές αμφισβητούνται από τον Πελάτη, και προς τούτο έχει προσφύγει ενώπιον αρμόδιας αρχής ή δικαστηρίου και έχει λάβει προσωρινή διαταγή ή αναστολή εκτέλεσης της απενεργοποίησης του μετρητή του ή παύσης εκπροσώπησης, αντίστοιχα.

4. Να απαντήσει η εταιρία με σαφήνεια και αριθμημένα αντίστοιχα και όχι αόριστα

 

Αν μια στο εκατομμύριο συμφωνήσει η εταιρία , (υπόψιν προϋποθέτει οτι η ΡΑΕ πρέπει να δώσει εντολή αναστολής τυχών απενεργοποίησης, αλλά παίξτο έτσι , στη μπανανία είμαστε) ,τότε ναι δεν πληρώνεις το ποσό που αναλογεί στις ρήτρες

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

ναι , αναγκαστικά πληρώνεις ,

μπες myrae αναφέρεις στο αίτημα και το ιστορικό επικοινωνίας και πας αριθμημένα
1. οτι η ενημέρωση περι ρήτρας δεν έγινε στο προσυμβατικό στάδιο (πριν υπογράψεις) όπως ορίζει η νομοθεσία.

(ζητάς την ηχογράφηση αν έγινε τηλεφωνικά) .

Αιτείσαι την επιστροφή των υπέρογκων ποσών

2. η ενημέρωση στις 15/7/21 ήταν με μορφή υποσημείωσης , αδύνατων να την αντιληφθείς , έχει κάνει και ανακοίνωση η ίδια η Αρχή περι τρόπου ενημερώσεων

https://www.rae.gr/μη-κατηγοριοποιημένο/28492/

3. Ζητάς τη δέσμευση της εταιρίας να ακολουθήσει τον ΚΠΗΕ και να παγώσει τυχών εντολή διακοπής λόγω μη πληρωμής των αμφισβητούμενων ποσών , μέχρι να επέμβει η ΡΑΕ

4. Να απαντήσει η εταιρία με σαφήνεια και αριθμημένα αντίστοιχα και όχι αόριστα

 

Αν μια στο εκατομμύριο συμφωνήσει η εταιρία , (υπόψιν προϋποθέτει οτι η ΡΑΕ πρέπει να δώσει εντολή αναστολής τυχών απενεργοποίησης, αλλά παίξτο έτσι , στη μπανανία είμαστε) ,τότε ναι δεν πληρώνεις το ποσό που αναλογεί στις ρήτρες

Στην ΡΑΕ θα αναφερω απλα το ιστορικο ? και τα βηματα που μου ειπες αφορουν την Protergia?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, s3lin1 είπε

Στην ΡΑΕ θα αναφερω απλα το ιστορικο ?

στο myrae μιλάς με τον πάροχο και (υποτίθεται) παρακολουθεί η ΡΑΕ

Δηλαδή ξεκινάς στον τάδε λογαριασμο την τάδε ημερομηνία είχα αυτή τη χρέωση , απευθύνθηκα την τάδε ημερομηνία στον πάροχο και πήρα την τάδε απάντηση κτλ

Και μετά ξεκινάς το κείμενο "σε συνέχεια της μη ικανοποιητικής απάντησης σας απαντώ μέσω της πλατφόρμας ωστε να παρακολουθείται το αίτημα απο τη ΡΑΕ και να επέμβει αν χρειαστεί"

1.

2.

κτλ

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, korakios είπε

στο myrae μιλάς με τον πάροχο και (υποτίθεται) παρακολουθεί η ΡΑΕ

Δηλαδή ξεκινάς στον τάδε λογαριασμο την τάδε ημερομηνία είχα αυτή τη χρέωση , απευθύνθηκα την τάδε ημερομηνία στον πάροχο και πήρα την τάδε απάντηση κτλ

Και μετά ξεκινάς το κείμενο "σε συνέχεια της μη ικανοποιητικής απάντησης σας απαντώ μέσω της πλατφόρμας ωστε να παρακολουθείται το αίτημα απο τη ΡΑΕ και να επέμβει αν χρειαστεί"

1.

2.

κτλ

 

εγινε, προχωραω και βλεπουμε.

σε ευχαριστω για το χρονο σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλημέρα, θα ήθελα την άποψη σας, θέλω να αλλάξω πάροχο και είμαι μεταξύ ΔΕΗ Γ1 και weblue. H κατανάλωση μου είναι περίπου 3.500 κιλ ετησίως και έχω τριφασικό ρεύμα.Επικοινώνησα με την ΔΕΗ και τα ποσά στο πάγιο είναι μεγαλύτερα απο αυτά που υπολογίζονται στο πίνακα excel με τις συγκριτικές τιμές μεταξύ των παρόχων. Ειδικότερα το ελάχιστο πάγιο είναι 9.46 το τετράμηνο και 2.2 επιπλέον αν βάλω νυχτερινό. Ποιά είναι η γνώμη σας.. γενικά απ ότι κατάλαβα υπάρχει μια άποψη υπέρ της ΔΕΗ Γ1.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, maravra είπε

και τα ποσά στο πάγιο είναι μεγαλύτερα απο αυτά που υπολογίζονται στο πίνακα excel με τις συγκριτικές τιμές μεταξύ των παρόχων. Ειδικότερα το ελάχιστο πάγιο είναι 9.46 το τετράμηνο και 2.2 επιπλέον αν βάλω νυχτερινό.

δεν είναι πάγια οι τιμές που αναφέρεις , είναι η ελάχιστη χρέωση το τετράμηνο  αν δεν έχεις κατανάλωση  ( δεν υπολογίζεται στο excel )

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, korakios είπε

δεν είναι πάγια οι τιμές που αναφέρεις , είναι η ελάχιστη χρέωση το τετράμηνο  αν δεν έχεις κατανάλωση  ( δεν υπολογίζεται στο excel )

ένα έχω να πω, δεν υπάρχουν πιο μη ενημερωμένοι υπάλληλοι απο αυτούς στο τηλ κέντρο της ΔΕΗ .. έχω μιλήσει τέσσερις φορές και μου έχουν δώσει διαφορετικά ποσά για πάγιο και επιπλέον δεν γνωρίζουν τα προγράμματα,τα διαβάζουν απο το σαιτ και πάλι λάθος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοράκιε σώσε με! Μου ήρθε η πολυαναμενόμενη επιστολή της NRG για το κομμωτήριό μου!
Είχες δίκιο τελικά, οι όποιες αλλαγές θα ισχύσουν μετά το 6μηνο, αλλά το ερώτημα είναι τι να κάνω?
Η επιστολή είναι 4 σελίδες και σύμφωνα με τα παραδείγματα που αναφέρονται στην 4η σελίδα, φαίνεται πως με συμφέρει η αλλαγή καθώς με τις επιδοτήσεις, μου βγαίνει κάπου στα 0,19€/kWh. Βέβαια έχουν κάνει μία πουστιά και στο παράδειγμα Α , στο πρόγραμμά δηλαδή που είμαι τώρα, δεν έχουν υπολογίσει τις εκπτώσεις συνέπειας. Αλλά εγώ που τις υπολόγισα,  και πάλι με συμφέρει η νέα τιμολόγηση... Εσύ τι λες να κάνω?
Η κατανάλωση στο κομμωτήριό μου ανέρχεται σε λιγότερες από 200 kWh/μήνα....

Συνημμένη υπάρχει η 4σέλιδη επιστολή της NRG...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
 

NRG ΕΠΙΣΤΟΛΗ.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μεγαλύτερη πουστιά που έκαναν είναι ότι έστειλαν επιστολή χωρίς ημερομηνία με ταχυδρομείο. Από πότε μετράνε οι 60 μέρες δηλαδή, ώστε να μπει σε ισχύ η τροποποίηση;

Επίσης σε ποιον μήνα βρίσκεται τώρα; Πότε ακριβώς ξεκίνησε η εκπροσώπηση απ'την ΝRG; (κοίτα τη περίοδο του 1ου λογαριασμού).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους. Καθώς ήρθε η στιγμή να "ανοίξω το σπιτικό μου" απο 1/7/2022, σκέφτομαι να πάω στη ΔΕΗ για MyHome Online, 70τμ διαμέρισμα, δύο άτομα, υπολογιστές ηλεκτρικές συσκευές κτλ. Αν κάποιος έχει διάθεση να μου δώσει κάποια καθοδήγηση πρός τα που να κατευθυνθώ, θα το εκτιμούσα ιδιαιτέρως.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...