Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα φίλοι,

Εκάνα την κλασική διαμαρτυρια με mail για το τι ειναι ρητρα, γιατι δεν αναφερθηκε σε ορους πωλησης κλπ με email αλλα και στη ραε. Μου απαντησαν σημερα το παρακατω αλλα δεν ξερω πως να συνεχισω. Να ζητησω ηχητικο κατα την διαρκεια της πωλησης; 

Ευχαριστω,

 

image.png.403e1046903309255f56f81003de2803.png

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, bigbigger είπε

Εκάνα την κλασική διαμαρτυρια με mail για το τι ειναι ρητρα, γιατι δεν αναφερθηκε σε ορους πωλησης κλπ με email αλλα και στη ραε.

πρώτα με email , μετά απο 10 εργάσιμες στη ΡΑΕ

Μόλις τώρα, bigbigger είπε

Μου απαντησαν σημερα το παρακατω

μέσω ΡΑΕ ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, bigbigger είπε

οχι σε mail μονο. ΡΑΕ ακομα τιποτα. υποψιν ημουν σε κυμαινομενο

Για να ζητάς τις ρήτρες σε κυμαινόμενο ήσουν 😛

 

"Καλησπέρα σας,

Το οτι υπήρχε στους γενικούς όρους δε με καλύπτει σαν απάντηση

Απο τον Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας σε Πελάτες:

στ. Οποιοσδήποτε μηχανισμός αναπροσαρμογής των τιμολογίων πρέπει να είναι: α) διαφανής, με σαφώς ορισμένο τρόπο ενεργοποίησης και υπολογισμού, και γνωστός στον Πελάτη εκ των προτέρων, β) να κατατείνει στην αποφυγή υπερβολικής μεταβλητότητας ως προς το ύψος της κατανάλωσης, γ) να προσφέρει, κατά το δυνατόν, επαρκείς επιλογές ως προς τη δυνατότητα διαχείρισης του κινδύνου διαχρονικής διακύμανσης των τιμών, και δ) να αποτελεί μέρος της Σύμβασης Προμήθειας.

με έμφαση στο α) στο "εκ των προτέρων"

λόγω του οτι αποκρύφτηκε ο μηχανισμός αναπροσαρμογής και δεν παρουσιάστηκαν οι κρυφές χρεώσεις κατα την παρουσίαση του προγράμματος που κάνατε ζητώ άμεσα την τηλεφωνική ηχογράφηση της παρουσίασης

Σε περίπτωση άρνησης της επιστροφής των κρυφών χρεώσεων σας ενημερώνω οτι θα απευθυνθώ στις αρμόδιες αρχές "

edit βλέπω οτι είχες κάνει πριν καιρό αμφισβήτηση , απλά αναφέρεις οτι έχεις ανοίξει αίτημα στο myrae λόγω λήξης της προθεσμίας των 10 εργάσιμων ημερών απο τότε που είχες στείλει το email και τους στέλνεις τον αριθμό ωστε να συνεχιστεί εκεί η υπόθεση .

παράλληλα μπαίνεις στο myrae και στην υποστήριξη και ρωτάς για την πορεία της αίτησης

__________________

edit2 πόσο έκαψες και βάλανε τόση ρήτρα , τώρα το είδα ! ελπίζω να ήταν κύρια κατοικία και να είχες νυχτερινό ενεργοποιημένο απο ΔΕΔΔΗΕ , όχι οτι με τέτοια κατανάλωση σε κάλυπταν οι επιδοτήσεις , αλλά κάτι θα έπαιρνες

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, korakios είπε

είναι γνωστό οτι ο Ηρών δεν έχει μηχανογράφηση

Αν μπορείς να διαθέσεις κάποιο (μικρό) χρόνο θα πρότεινα άστο ανοιχτό για ένα εξάμηνο (ζητάς ποινική ρήτρα δηλαδή) και επειδή η ΡΑΕ δε θα κάνει τίποτα κινείσαι εναντίων της μέσω Συνήγορου του Πολίτη .

Έχει όντως προχωρήσει κάνεις σε καταγγελία στο συνήγορο του πολίτη για τη ΡΑΕ?

Τι ακριβώς κάνει αυτό το myrae? Καταγραφή των παραπόνων σε κατηγορίες? Περιμένω να διαβάσω έστω μια απάντηση της από κάποιο μέλος εδώ ασχέτως αν το δικαιώνει η όχι. 

Είναι αδιανόητο να μην παίρνει θέση, ενώ είναι η καθυλην αρμόδια εποπτική αρχή. 

Όταν βρω χρόνο προσωπικά θα προχωρήσω σε καταγγελία για μη ανταπόκρισή της ως προς τον εποπτικό της ρόλο στη  ΡΑΕ...Κορακιε ετοίμασε ένα κείμενο να προβούμε μαζικά σε αντίστοιχες καταγγελίες...κάτι πρέπει επιτέλους να γίνει, αλλιώς ο Κώδικας Προμήθειας είναι για τα μάτια του κόσμου. 

55 λεπτά πριν, korakios είπε

 

 

Επεξ/σία από messinia3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, messinia3 είπε

Έχει όντως προχωρήσει κάνεις σε καταγγελία στο συνήγορο του πολίτη για τη ΡΑΕ?

Αν σκοπεύεις να κάνεις καταγγελία στον Συνήγορο του Πολίτη... πες τους όταν προωθήσουν τη καταγγελία στη ΡΑΕ να μη χρησιμοποιήσουν το email [email protected] γιατί δε παραλαμβάνουν πλέον mail εκεί (στέλνουν αυτοματοποιημένο μήνυμα ότι τα αιτήματα γίνονται στο MyRae!) Είχα κάνει καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου https://www.mindev.gov.gr/καταγγελίες-πολιτών/ και έπαθα ότι περιέγραψα πάνω... στου κουφού τη πόρτα.

Πες τους λοιπόν να προωθήσουν τη καταγγελία απευθείας στο αρμόδιο τμήμα, όποιο κι αν είναι αυτό https://www.rae.gr/elementor-7107/

 

Δημοσ.

Kοράκιε Καλησπέρα. Είμαι στο nrg Fixed 4BUSINESS1, είμαι από τους τελευταίους που το πρόλαβε λίγο πριν καταργηθεί!
'Εχω πάγιο 20€/μήνα και τιμή κιλοβατώρας 0,148€ αν υπολογίσεις την έκπτωση συνέπειας.

Τώρα με την αναστολή της ρήτρας αναπροσαρμογής, θα με συνέφερε να το γυρίσω σε κυμαινόμενο για το κομμωτήριο μου?

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Αν σκοπεύεις να κάνεις καταγγελία στον Συνήγορο του Πολίτη... πες τους όταν προωθήσουν τη καταγγελία στη ΡΑΕ να μη χρησιμοποιήσουν το email [email protected] γιατί δε παραλαμβάνουν πλέον mail εκεί (στέλνουν αυτοματοποιημένο μήνυμα ότι τα αιτήματα γίνονται στο MyRae!) Είχα κάνει καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου https://www.mindev.gov.gr/καταγγελίες-πολιτών/ και έπαθα ότι περιέγραψα πάνω... στου κουφού τη πόρτα.

Πες τους λοιπόν να προωθήσουν τη καταγγελία απευθείας στο αρμόδιο τμήμα, όποιο κι αν είναι αυτό https://www.rae.gr/elementor-7107/

 

Στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου είχα ήδη κάνει καταγγελία και με παρέπεμπαν στη ΡΑΕ.

Καλά δε αυτό που έπαθα με το ΣτΚ δε μου έχει ξανατυχει. Θεώρησε ο ειδικός επιστήμονας συννομη τη μη ατομική μου ενημέρωση 60 μέρες πριν την τροποποίηση...

Κατά τα άλλα εποπτικές αρχές. 

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Έχει όντως προχωρήσει κάνεις σε καταγγελία στο συνήγορο του πολίτη για τη ΡΑΕ?

δε νομίζω

4 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Τι ακριβώς κάνει αυτό το myrae? Καταγραφή των παραπόνων σε κατηγορίες?

Υποτίθεται :

https://www.rae.gr/myraeterms/

Παράλληλα, η ΡΑΕ θα λαμβάνει πλήρη πληροφόρηση για τα στοιχεία και την εξέλιξη του αιτήματος, την αλληλογραφία και τα συνοδευτικά έντυπα που ανταλλάσσονται μεταξύ των δύο μερών, και θα διατηρεί τη δυνατότητα να παρεμβαίνει και επικοινωνεί με τα δύο μέρη καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας με στόχο την αποτελεσματική επιτέλεση μίας εκ των βασικών αποστολών της περί της προστασίας των συμφερόντων των καταναλωτών. 

6 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Περιμένω να διαβάσω έστω μια απάντηση της από κάποιο μέλος εδώ ασχέτως αν το δικαιώνει η όχι. 

ειλικρινά , πιστεύω οτι δεν υπάρχει ούτε ένα  άτομο που να είχε επικοινωνία απο ΡΑΕ

7 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Κορακιε ετοίμασε ένα κείμενο να προβούμε μαζικά σε αντίστοιχες καταγγελίες..

είχα στείλει ΕΚΠΟΙΖΩ, ΣτΚ, Γραμματεία Καταναλωτή για τρόπο μαζικής καταγγελίας και όχι ατομικής ,δεν απάντησε κανένας

ο μόνος μάλλον τρόπος είναι μαζική online υπογεγραμμένη με αποδέκτες τη Γραμματεία Καταναλωτή , μέσα ενημέρωσης και (αναγκαίο κακό) "καρέκλες".

απο σπόντα είδα οτι ο ΣτΚ παρουσίασε του 2020 αναφορά και όχι του 2021 που έγινε ο χαμός

https://eleftherostypos.gr/oikonomia/synigoros-katanaloti-kyroseis-gia-parochous-ilektrikis-energeias-pou-echoun-paravatiki-syberifora

 

Αν σκεφτώ κάτι θα γράψω εδώ να κάνουμε μια ομάδα , αλλά επειδή το ξέρω το σενάριο ας μην το συνεχίσουμε γιατί είμαστε oftopic . Καινούριο θέμα δεν ανοίγω , με μαθηματική ακρίβεια θα γραφτεί σίγουρα κάτι και θα κλειδώσει

6 λεπτά πριν, IBAGASA είπε

Τώρα με την αναστολή της ρήτρας αναπροσαρμογής, θα με συνέφερε να το γυρίσω σε κυμαινόμενο για το κομμωτήριο μου?

αν υπάρχει κυμαινόμενο και θα δούμε με τι τιμές θα είναι τα νέα τιμολόγια

0,30 χωρίς ρήτρα δεν είναι επιτυχία .

Σε αναμονή

  • Like 2
Δημοσ.

Α, εντάξει,εγώ απλά κοίταξα κάποια κυμαινόμενα ,τα φαντάστηκα χωρίς ρήτρα και μου φάνηκαν συμφέρουσα.
Δεν ήξερα πως περιμένουμε νέα τιμολόγια....

 

Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Προβλέπεται επίσης ότι το επόμενο δωδεκάμηνο τόσο η αλλαγή προμηθευτή όσο και η αλλαγή τιμολογίου προμήθειας θα γίνονται χωρίς το “πέναλτυ” που προβλέπει η νομοθεσία σε αυτές τις περιπτώσεις.

Να κι ένα καλό. Να μπορούμε να αλλάξουμε προμηθευτή χωρίς τα 120άρια της Ρήτρας Διακοπής...!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εδώ η ανάλυση της ΕΛΙΝ για επαγγελματικό Γ21 (κοινοχρήστων) από Σεπ 21 - Μαιο 22.

Έτσι ακριβώς το έχουν στείλει. από το παρακάτω προκύπτει χρέωση 104,99 

image.png.41b448401340f64e3c606df5567c3927.png

 

Επίσης, τα επαγγελματικά πρέπει να χρεώνονται ΕΡΤ??

image.png.6821b3b606e870d9cc4ff7993d635ab1.png

image.png.8a4a26ebd7cdbf616768fce57e84e359.png

Επεξ/σία από userAnon
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...