Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
13 ώρες πριν, MasterBlaster είπε

Πήγαινε σε Γ21 μεταβλητό χωρίς δέσμευση

Σε ευχαριστώ πολύ @MasterBlaster ! Γατί όμως εσένα δεν σου αρέσει το we yellow που λέει και ο @korakios ?

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Cmg__ είπε

Σε ευχαριστώ πολύ @MasterBlaster ! Γατί όμως εσένα δεν σου αρέσει το we yellow που λέει και ο @korakios ?

Γιατί έρχονται εκλογές...γιατί τα μεταβλητά προγράμματα θα έχουν οριζόντιες επιδοτήσεις για τουλάχιστον έναν χρόνο και με τελική επιβάρυνση/kWh στα 0,16-0,17€ περίπου. Στο σταθερό της WE θα πληρώνεις περίπου 0,24€ εάν έχεις γραφείο, περίπου 0,22€ εάν έχεις μεγαλύτερες καταναλώσεις...συνεπώς σε ένα χρόνο θα σου βγει γύρω στα 300€ παραπάνω (και υπό τον φόβο να αλλάξει η σταθερή τιμή μιας και οι εκτιμήσεις για ΤΕΑ 12 μηνου είναι πολύ παραπάνω)

  • Like 1
Δημοσ.

καλησπέρα, έλαβα το παρακάτω e-mail απο την ΗΡΩΝ. Γνωρίζει κάποιος σε τι αφορούν οι αλλαγές; Αναφέρει ότι μετά απο 30 ημέρες αν δεν συμφωνούμε με τους όρους μπορούμε να αποχωρήσουμε.

Με την παρούσα ηλεκτρονική επιστολή θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η ΗΡΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Ε. (πρώην ΗΡΩΝ ΘΕΡΜΟΗΛΕΚΤΡΙΚΗ Α.Ε.), χωρίς να τροποποιείται η μεθοδολογία τιμολόγησης, αποκλειστικά και μόνο στα πλαίσια της συμμόρφωσής της με τις “Κατευθυντήριες Οδηγίες για την υιοθέτηση πρότυπου εγγράφου «Αίτησης Προσφοράς Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας ΧΤ» και υποδείγματος «Λογαριασμού Κατανάλωσης ΧΤ» προκειμένου για την ενδυνάμωση των καταναλωτών και την ενίσχυση των αρχών της διαφάνειας, της ευχερούς κατανόησης και της συγκρισιμότητας” της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (Αριθμός Απόφασης ΡΑΕ 967/2021), προέβη στην Τροποποίηση των Γενικών Όρων της μεταξύ μας Συμβάσεως Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας, οι οποίοι μετά την πάροδο εξήντα (60) ημερών από την ημερομηνία αποστολής της παρούσας, θα ισχύουν ως ορίζεται στο ακόλουθο link https://bit.ly/3MGMHAJ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

παω να κάνω αιτηση weblue και ψαχνωντας το site τους, βλέπω οτι για κάποιο λόγο προωθούν τα προγράμματα WEBLUE/WEGREEN που ειναι με ρήτρα αναπροσαρμογής αλλα χωρίς δέσμευση.

οπως θα δειτε δεν εχει επιλογή "ενδιαφέρομαι για.. WEYELLOW" το οποιο ειναι με σταθερή τιμή και αυτό χωρίς δέσμευση. Εντωμεταξύ και ενας εκπρόσωπος τους, μου πρότεινε να ξεκινήσω με κυμαινόμενο WE(BLUE/WEGREEN) και όχι με WEYELLOW..

Συνήθως το συμφέρον καταναλωτή - παρόχου πάει ανάποδα.. ή απλα ειναι τυχαίο/αμέλια και δημιουργώ σενάρια..

Screenshot 2022-06-08 at 1.35.13 PM.png

Επεξ/σία από prefuse
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, prefuse είπε

Συνήθως το συμφέρον καταναλωτή - πάροχος πάει ανάποδα ή απλα ειναι τυχαίο και δημιουργώ σενάρια..

οι εταιρίες αγοράζουν απο το περίφημο ΧΕ , με δεδομένα Απριλίου (μιας και δεν έχει βγει Μαίου συγκεντρωτικά απο ΑΔΜΗΕ ) , γύρω στα 0,30€/kw

δηλαδή τα 0,21 στο yellow δεν είναι συμφέρον για την εταιρία (άγνωστο πόσα κερδίζει απο παραγωγή)

με το κυμαινόμενο όμως φτάνουν σε χρέωση στην τιμή αγοράς μέσω της ρήτρας αναπροσαρμογής ,άρα τους συμφέρει να τα προωθούν ,όπως και εσένα λόγω επιδότησης (που ουσιαστικά την πληρώνεις απο τους φόρους σου αλλά είναι άλλο θέμα)

φυσικά εξαρτιέσαι συνεχώς στο πως κινείται η χοντρική και τι επιδοτήσεις παίζουν

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 6/6/2022 στις 12:13 ΜΜ, atom7 είπε

Έπειτα από τις πολύτιμες συμβουλές σας (ειδικά @korakios ευχαριστώ πολύ!!!) στείλαμε το παρακάτω απορρίπτοντας την απάντηση του παρόχου μέσω ΡΑΕ:

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Ο πάροχος εξακολουθεί να μην απαντά σε βασικές θέσεις μου όπως για παράδειγμα το γεγονός ότι δεν παρουσίασε πριν την υπογραφή του συμβολαίου τους όρους με κατανοητά παραδείγματα, ούτε για ποιο λόγο έδειξε αδιαφορία και απάντησε ετεροχρονισμένα στο ένα από τα δύο έντυπα αμφισβήτισης (στο άλλο δεν απάντησε ποτέ). Επίσης επειδή ο παρόχος δεν αιτιολόγησε γιατί δεν ενημερώθηκα προσυμβατικά για τη ρήτρα (μιας και δεν θα έμπαινα ποτέ σε τέτοιο πρόγραμμα που δεν θα κατανοούσα τη χρέωση), παρακαλώ πολύ να επέμβει η ΡΑΕ που παρακολουθεί το θέμα. Τέλος να ενημερώσω ότι έχω μεν αποδεχθεί την ρύθμιση των οφειλών που πρότεινε ο πάροχος, αλλά δηλώνω ότι το έκανα μόνο για να μην υπάρξει πιθανότητα διακοπής ρεύματος (λόγω της κατάστασης υγείας της ηλικιωμένης μητέρας μου) και σε κάθε περίπτωση ΔΕΝ σημαίνει ότι αποδέχομαι τις οφειλές στο σύνολό τους.

Για να λάβουμε την εξής απάντηση από τον πάροχο την Παρασκευή:

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Σε συνέχεια της αναφοράς σας, αναφορικά με την εφαρμοζόμενη ρήτρα αναπροσαρμογής, η εταιρεία μας συμμορφώνεται πλήρως με τις προβλέψεις της απόφασης ΡΑΕ 409/2020. Αναφορικά με τη χρέωση που επιβλήθηκε στους Εκκαθαριστικούς Λογαριασμούς και αφορά στον όρο 8.8 της Σύμβασης, διευκρινίζουμε ότι πρόκειται για την χρέωση ο υπολογισμός και οι όροι επιβολής της οποίας περιγράφονται αναλυτικά στους όρους της Σύμβασης. Περαιτέρω, στους επιμέρους όρους της Σύμβασης περιγράφεται με πληρότητα και σαφήνεια στον πελάτη ο τρόπος υπολογισμού των χρεώσεων που του επιβάλλονται. Συγκεκριμένα, όπως ορίζεται στον γενικό όρο 8.5 της Σύμβασης «Ειδικότερα, ο λογαριασμός περιλαμβάνει, πλέον των όσων υποχρεωτικά προβλέπονται από την ισχύουσα νομοθεσία, και εκτός και αν άλλως προβλέπεται σε αυτή: α) τα οφειλόμενα ποσά για την ποσότητα ηλεκτρικής ενέργειας που προμήθευσε ο Προμηθευτής στον Πελάτη, βάσει του τιμολογίου, στο οποίο έχει ενταχθεί ο Πελάτης και αναφέρεται στην Αίτηση, αναπόσπαστο τμήμα του οποίου συνιστούν και οι προβλεπόμενες στον Γενικό Όρο 8.8 της Σύμβασης υπολογιστικές παράμετροι («Χρεώσεις Προμήθειας»)». Περαιτέρω στον γενικό όρο 8.8 της Σύμβασης περιγράφονται με ακρίβεια οι σχετικές υπολογιστικές παράμετροι και μάλιστα για την καλύτερη επεξήγηση των σχετικών εννοιών, δίδονται σαφείς ορισμοί στο κεφάλαιο «Ορισμοί» της Σύμβασης, με παραπομπή στη σχετική νομοθεσία. Η ενημέρωση του πελάτη για τις ανωτέρω υπολογιστικές παραμέτρους δεν αποτελεί τμήμα μόνο των γενικών όρων της Σύμβασης, αλλά αναφέρονται σαφώς και στο πεδίο όπου περιγράφονται οι ανταγωνιστικές χρεώσεις που προσφέρει η εταιρεία μας. Ειδικότερα στο σημείο των ειδικών όρων της Σύμβασης όπου καταγράφονται οι χρεώσεις προμήθειας (ή «ανταγωνιστικές χρεώσεις») προβλέπεται ρητά ότι «τα οφειλόμενα ποσά για την ποσότητα ηλεκτρικής ενέργειας που προμήθευσε ο Προμηθευτής στον Πελάτη θα υπολογίζονται βάσει των ανωτέρω χρεώσεων και επί τη βάσει των υπολογιστικών παραμέτρων που προβλέπονται στον Γενικό Όρο 8.8 της Σύμβασης.». Σύμφωνα με το άρθρο 11.2 της σύμβασής σας, «κατ’ εξαίρεση η ενημέρωση σχετικά με την τροποποίηση των Χρεώσεων Προμήθειας δύναται να λαμβάνει χώρα με τον πρώτο λογαριασμό κατανάλωσης που ακολουθεί την τροποποίηση με παραπομπή στην ιστοσελίδα του Προμηθευτή για πλήρη ενημέρωση ή με χωριστό έντυπο , που συνοδεύει τον λογαριασμό κατανάλωσης. Στα πλαίσια της ενημέρωσης του πελάτη κατά τα προαναφερόμενα θα υπενθυμίζεται στον πελάτη το δικαίωμα καταγγελίας του σύμφωνα με τα αναφερόμενα στον Γενικό Όρο 6.2 ανωτέρω.». Το ίδιο περιεχόμενο έχει και η παράγραφος 2 του άρθρου 30 του κώδικα προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας σε πελάτες (ΦΕΚ Β 832/2013) όπως ισχύει. Επομένως, η ενημέρωση είναι προσήκουσα και έλαβε χώρα στο τιμολόγιο 15/07/2021. Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι η χρέωση που επιβλήθηκε στους Εκκαθαριστικούς Λογαριασμούς με τίτλο «Προσαύξηση σύμφωνα με το άρθρο 8.8», η οποία αποτελεί τμήμα των χρεώσεων προμήθειας του λογαριασμού αυτού, είναι διαφανής και νόμιμη και ο πελάτης έχει ενημερωθεί και έχει συμφωνήσει συμβατικά για αυτή. Επιπλέον, στην ιστοσελίδα της εταιρείας μας υπάρχει αναρτημένη ανά πάσα στιγμή ενημέρωση σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο υπολογίζεται το ποσό του γενικού όρου 8.8 της Σύμβασης. Ειδικότερα, στο πεδίο της ιστοσελίδας www.protergia.gr με τίτλο «Συχνές Ερωτήσεις» στην επιλογή «Ηλεκτρική Ενέργεια» περιγράφονται αναλυτικά οι έννοιες και ο τρόπος υπολογισμού των υπολογιστικών παραμέτρων του γενικού όρου 8.8 της Σύμβασης ως τμήμα των χρεώσεων προμήθειας του λογαριασμού ηλεκτρικής ενέργειας. Με εκτίμηση.

Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι ουσιαστικά τώρα απαντούν πλήρως και με επιχειρήματα, ενώ έπρεπε να το έχουν κάνει από την πρώτη αμφισβήτιση του λογαριασμού. Επίσης, η θέση τους στηρίζεται στην "ενημέρωση" έστω και με τα "ψιλά γραμματάκια" που λέμε (όπως επικαλούνται στο λογαριασμό από 15/7/2021 - παραθέτω φωτό παρακάτω). Θεωρητικά είναι ενημέρωση, αλλά στην πράξη δεν είναι "με απόλυτα διαφανή και κατανοητό τρόπο".... Ειλικρινά ούτε εγώ δεν θα διάβαζα αυτά τα γραμματάκια σε λογαριασμό, πόσω μάλλον κάποιος ηλικιωμένος.....

Άρα τώρα τι κάνουμε;

logar_old.PNG

Αυτή τη φορά η απάντηση του παρόχου ήταν ταχύτατη, έπειτα από την απόρριψη μας. Στείλαμε:

Spoiler

06 Ιουν 2022 12:49:04

Από την απάντηση του παρόχου δεν προκύπτει ότι είχα ενημερωθεί πλήρως για τους όρους με κατανοητά παραδείγματα ΠΡΙΝ την υπογραφή του συμβολαίου. Επιπλέον, στο λογαριασμό 15/7/2021 που -όπως υποστηρίζει ο πάροχος έλαβα γνώση για τη μονομερή τροποποίηση των όρων της σύμβασης- η ενημέρωση έχει γίνει με "ψιλά γράμματα" (πριν από λίγο κοίταξα πάλι το λογαριασμό και χρειάστηκα δύο τρεις φορές για να εντοπίσω τη σχετική "ενημέρωση"). Παραθέτω τον εν λόγω λογαριασμό στα επισυναπτόμενα. Παρακαλώ πολύ να παρέμβει η ΡΑΕ που παρακολουθεί το θέμα. Ευχαριστώ.

Και η απάντησή τους:

Spoiler

ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΑΕ - PROTERGIA

08 Ιουν 2022 10:23:23

Σε συνέχεια της αναφοράς σας, η ενημέρωση σας είναι προσήκουσα και η εταιρεία μας συμμορφώνεται πλήρως με τις προβλέψεις της απόφασης ΡΑΕ 409/2020. Με εκτίμηση.

@korakios Ξανά απόρριψη και ζητάω παρέμβαση της ΡΑΕ; Να γράψω "αυτό θα το κρίνει η ΡΑΕ, παρακαλώ την παρέμβασή της" ;

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, korakios είπε

ναι

Ωπ μόλις πρόσεξα ότι έχουν αλλάξει τα κουμπάκια αυτή τη φορά, δεν έχει απόρριψη και αποστολή σχολίου, αλλά μόνο απόρριψη:

image.png.55564d5fe90f1d7f14f7546b8fcd2a2b.png

image.png.bcb347c21021f391f873c2d34a95b83e.png

Είναι σύνηθες αυτό;;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, korakios είπε

πάρε με την όπισθεν τις προηγούμενες σελίδες

κάτι πιο βοηθητικό να καταλάβω;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, maravra είπε

κάτι πιο βοηθητικό να καταλάβω;

ίσως ο @ekrepali βοηθήσει

1 λεπτό πριν, atom7 είπε

Πάτησα απόρριψη λοιπόν και μου έβγαλε:

image.png.0eaf545b3f5652ab8c87717e5d6a0399.png

Άρα τώρα απλά περιμένω; 🥺

έγραφε σκέτη απόρριψη ? γιατί βλέπω απόρριψη και κλείσιμο

πόσες φορές έδωσες απάντηση ?

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, atom7 είπε

image.png.55564d5fe90f1d7f14f7546b8fcd2a2b.png

Αυτό είχε, επομένως δεν μπορούσα να πατήσω κάτι άλλο και πάτησα το κόκκινο. Τώρα έχει πάει στα ολοκληρωμένα αιτήματα.

3 λεπτά πριν, korakios είπε

πόσες φορές έδωσες απάντηση ?

Συνολικά 4 φορές.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, atom7 είπε

Αυτό είχε, επομένως δεν μπορούσα να πατήσω κάτι άλλο και πάτησα το κόκκινο. Τώρα έχει πάει στα ολοκληρωμένα αιτήματα.

Συνολικά 4 φορές.

Ανοίγεις νέο αίτημα και γράφεις "Σε συνέχεια του αιτήματος #xxxx ........."

  • Thanks 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, atom7 είπε

Ωπ μόλις πρόσεξα ότι έχουν αλλάξει τα κουμπάκια αυτή τη φορά, δεν έχει απόρριψη και αποστολή σχολίου, αλλά μόνο απόρριψη:

image.png.55564d5fe90f1d7f14f7546b8fcd2a2b.png

image.png.bcb347c21021f391f873c2d34a95b83e.png

Είναι σύνηθες αυτό;;

τώρα το είδα

Μόλις τώρα, atom7 είπε

Συνολικά 4 φορές.

γιαυτο , τερματίζει η πίστα ....

 

η μλκ της ΡΑΕ που τόσους μήνες δεν έχει κάνει "Απόρριψη Απάντησης και αίτημα εξέτασης απο ΡΑΕ"

Το οτι γράφει οτι "θα παραμείνει σε κατάσταση απόρριψης" είναι γελοίο , αφού γράφει "Κλείσιμο"

ανοίγεις νέο εφόσον ξέρεις τον αριθμό αιτήματος :

"Σε συνέχεια του αιτήματος "τάδε " , λόγω του οτι η πλατφόρμα του myrae δεν έχει πλέον επιλογή απάντησης και αναγκαστικά έκλεισε με την απόρριψη, σας ενημερώνω οτι το

28 λεπτά πριν, atom7 είπε

η ενημέρωση σας είναι προσήκουσα και η εταιρεία μας συμμορφώνεται πλήρως με τις προβλέψεις της απόφασης ΡΑΕ 409/2020

δε με καλύπτει σαν απάντηση και για τη συμμόρφωση ή μη θα κρίνει η ίδια η ΡΑΕ και όχι εσείς φυσικά

Το αίτημα θα παραμείνει ανοιχτό μέχρι να παρέμβει η ΡΑΕ που παρακολουθεί το θέμα "

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...