Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 4/6/2022 στις 11:27 ΜΜ, korakios είπε

απο Μάιο θεωρητικά είναι και χωρίς όριο κατανάλωσης η πίστωση ΤΕΜ , άρα μην αγχώνεσαι

(...θενκς κατ' αρχάς γιατί όπως στο σπίτι του κουρέα όλοι είναι ακούρευτοι, στου υδραυλικού τρέχουν τα νερά κτλ, έτσι κι εγώ πιο εύκολα ασχολιέμαι με το ρεύμα των άλλων...)

...χωρίς όριο κατανάλωσης;! Προφανώς εννοείς τί ανακοινώσανε και δεν έχουν βγάλει ΦΕΚ,,,,,αλλά αυτό εννοείς; Ότι είχαν ανακοινώσει πιστώσεις ΤΕΜ επί της κιλοαβτώρας, αναξάρτητα από το ύψος της κατανάλωσης; Αν ναι, χαμπάρι δεν πήρα...(νόμισα είχαν πει ότι θα δίνανε για 300+300 κιλοβατώρες, ή κάτι τέτοιο...). Ή εννοείς μόνο για ΚΟΤ;

Δεν αγχώνομαι ακριβώς, καθώς για Απρίλη οι επιδοτήσεις (για ΚΟΤ ειδικά) ήταν βαρβάτες, αλλά μπλόκαρα όταν είπες ότι υπάρχει δικαίωμα για 60ήμερο αφού δεν είχα λάβει επιστολή, κι έλεγα μπας και σύμφερε να το διεκδικήσω (που δεν έχω ούτε χρόνο να το συζητάω μαζί τους, ούτε όρεξη, πόσο μάλλον να το πάω μέσω Ραελαμίας), αλλά δεν μπορούσα να υπολογίσω πόσο... Τεσπα, λες (έστω και χωρίς υπολογισμούς), να το αφήσω κατά μέρος το 60ήμερο και να δω στην εκκαθάριση τί σταδιάλα θα χρεώσουν τελικά;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

6 λεπτά πριν, washcloud είπε

(...θενκς κατ' αρχάς γιατί όπως στο σπίτι του κουρέα όλοι είναι ακούρευτοι, στου υδραυλικού τρέχουν τα νερά κτλ, έτσι κι εγώ πιο εύκολα ασχολιέμαι με το ρεύμα των άλλων...)

...χωρίς όριο κατανάλωσης;! Προφανώς εννοείς τί ανακοινώσανε και δεν έχουν βγάλει ΦΕΚ,,,,,αλλά αυτό εννοείς; Ότι είχαν ανακοινώσει πιστώσεις ΤΕΜ επί της κιλοαβτώρας, αναξάρτητα από το ύψος της κατανάλωσης; Αν ναι, χαμπάρι δεν πήρα...(νόμισα είχαν πει ότι θα δίνανε για 300+300 κιλοβατώρες, ή κάτι τέτοιο...). Ή εννοείς μόνο για ΚΟΤ;

ανακοινώσεις όχι ΦΕΚ:

Μάιος : 0,205€/kw<150kw/μήνα και 0,16€/kw 150kw έως 300kw , 0,10 για >300kw/μήνα , 0,215€/kw για ΚΟΤ
Ιούνιος : 0,185€/kw<150kw/μήνα και 0,14€/kw 150kw έως 300kw , 0,10 για >300kw/μήνα , 0,195€/kw για ΚΟΤ

8 λεπτά πριν, washcloud είπε

Τεσπα, λες (έστω και χωρίς υπολογισμούς), να το αφήσω κατά μέρος το 60ήμερο και να δω στην εκκαθάριση τί σταδιάλα θα χρεώσουν τελικά;

μπορείς και να το παίξεις έτσι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/4/2022 στις 9:19 ΠΜ, atom7 είπε

Καλημέρα και χρόνια πολλά. Έχω κάνει την παρακάτω καταγγελία στη ΡΑΕ:

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Στις 30/12/2021 απέστειλα στην εταιρία Protergia μέσω email δύο (2) έντυπα αμφισβήτησης για τους λογαριασμούς με ημερομηνίες έκδοσης 15/11/2021 και 15/12/2021 αντίστοιχα. Τα ερωτήματά μου ήταν συγκεκριμένα:
1) Τι είναι η "Προσαύξηση σύμφωνα με άρθρο 8.8".
2) Ανάλυση του εν λόγω ποσού, πώς δηλαδή προέκυψε ακριβώς.
3) Γιατί δεν ενημερώθηκα ποτέ γι αυτήν ΠΡΙΝ υπογράψω, καθώς επηρεάζει την πραγματική τιμή από τη διαφημιζόμενη.
Τα αιτήματά μου ήταν:
1) Επιστροφή όλου του ποσού της κρυφής χρέωσης.
2) Να αποχωρήσω αζημίως, δηλαδή επιστροφή της χρέωσης πρόωρης αποχώρησης, μιας και το πρόγραμμα έχει άλλη τελική χρέωση από αυτό που μου παρουσιάστηκε.

Η αδιαφορία της εταιρίας ήταν χαρακτηριστική, αφού δεν απάντησε εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών ως όφειλε. Συγκεκριμένα απάντησε στις 27/1/2022 και μόνο για το ένα από τα δύο έντυπα αμφισβήτησης (για το λογαριασμό με ημ.εκδ. 15/12/2021) - για τον άλλο λογαριασμό δεν έχει απαντήσει ακόμα και σήμερα 15/3/2022.

Στο μεταξύ είχα εξοφλήσει τον λογαριασμό με ημ.εκδ. 15/11/2021 ώστε να μπορέσω -βεβιασμένα- να αποχωρήσω προς άλλο πάροχο. Ο λογαριασμός με ημ.εκδ. 15/12/2021 παραμένει ανεξόφλητος εν αναμονή των απαντήσεων της εταιρίας στα δύο έντυπα αμφισβήτησης.

Αντί σαφών απαντήσεων, έλαβα πριν μερικές μέρες επιστολή από την εν λόγω εταιρία που με προειδοποιεί για πιθανή εντολή διακοπής παροχής ρεύματος σε περίπτωση μη εξόφλησης. Να τονίσω εδώ ότι μαζί μου μένει η μητέρα μου, ηλικίας 90 ετών, η οποία είναι κλινήρης με ποσοστό αναπηρίας 95% και έχει ανάγκη την αδιάλλειπτη παροχή ηλεκτροδότησης αφού είναι υποστηριζόμενη από ιατρικό μηχάνημα και παράλληλα η βασική θέρμανση στο σπίτι μου είναι μέσω ρεύματος (θερμοσυσσωρευτές).

Συνοψίζοντας και επειδή:
1) Η εταιρία δεν παρουσίασε πριν την υπογραφή του συμβολαίου τους όρους με κατανοητά παραδείγματα.
2) Η εταιρία δεν απάντησε στο ερώτημα 3 (γιατί δεν ενημερώθηκα ποτέ πριν υπογράψω).
3) Αναγκάστηκα να αποχωρήσω βεβιασμένα μιας και τα ποσά ήταν υπέρογκα και ανεξήγητα.
4) Έχω ήδη εξοφλήσει τον λογαριασμό 15/11/2021.
5) Στο σπίτι μου διαμένει ηλικιωμένο άτομο με ποσοστό αναπηρίας 95% έχοντας ανάγκη την αδιάλλειπτη παροχή ρεύματος.

Αιτούμαι:
1) Την επιστροφή των έξτρα χρεώσεων για το λογαριασμό 15/11/2021.
2) Τη διόρθωση του τελικού εκκαθαριστικού λογαριασμού 15/12/2021, με αφαίρεση των εξτρά χρεώσεων καθώς και της ρήτρας αποχώρησης.
3) Να μη γίνει καμία ενέργεια από πλευράς εταιρίας "Protergia" σχετικά με τυχόν απενεργοποίηση του μετρητή, μέχρις ότου γίνει σωστά η εκκαθάριση του ποσού.

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Πριν λίγες μέρες λάβαμε απάντηση από τον πάροχο, η οποία μοιάζει όντως για "κονσέρβα":

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Αξιότιμη κυρία ***,

Σε απάντηση της από 15/03/2022 διαμαρτυρίας – πρόσκλησής σας, σας ενημερώνουμε για τα εξής :

Κατ’ αρχήν, αναφέρουμε ότι πρόκειται για χρέωση ο υπολογισμός και οι όροι επιβολής της οποίας περιγράφονται αναλυτικά στους όρους της Σύμβασης.
Αναφορικά με την εφαρμοζόμενη ρήτρα αναπροσαρμογής, η εταιρεία μας συμμορφώνεται πλήρως με τις προβλέψεις της απόφασης ΡΑΕ 409/2020. 
Ειδικότερα:
Η εφαρμοζόμενη ρήτρα ακολουθεί την προτεινόμενη από την Απόφαση φόρμουλα (α*χ+β), χρησιμοποιώντας ως μοναδικό μεταβαλλόμενο μέγεθος την Τιμή Εκκαθάρισης Αγοράς. Σε περίπτωση που το αποτέλεσμα της εξίσωσης εξέρχεται των ορισμένων ορίων πραγματοποιείται πίστωση ή χρέωση του πελάτη. Τόσο η ανωτέρω Απόφαση όσο και η ΡΑΕ, μέσω του εργαλείου σύγκρισης τιμών επιτρέπει την εφαρμογή ισοδύναμων μέτρων ως προς τη λειτουργία της ρήτρας αναπροσαρμογής και η εφαρμοζόμενη από την εταιρεία μας υπολογιστική φόρμουλα ανταποκρίνεται πλήρως στον σκοπό της ρύθμισης.

Η εταιρεία μας παρέχει επιλογές ως προς τη διαχείριση του κινδύνου διακύμανσης του κόστους προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, με την προσφορά τόσο κυμαινόμενων όσο και σταθερών τιμολογίων. Ο πελάτης, εφόσον το επιθυμεί, μπορεί να αιτείται να μεταβαίνει από το κυμαινόμενο στο σταθερό τιμολόγιο.
Η εταιρεία μας κατανοεί τη μεγάλη αύξηση του κόστους προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας και έχει πάντα γνώμονα την ικανοποίηση των πελατών της. Ωστόσο υποχρεούται να ακολουθεί την αρχή της κοστοστρέφειας και να προσφέρει τιμολόγια, που να καλύπτουν υποχρεωτικά και κατ’ ελάχιστον το κόστος της. Ως εκ τούτου, δε δικαιούται αλλά ούτε δύναται να παραιτείται από την αξίωση είσπραξης της ρήτρας αναπροσαρμογής, η οποία δεν επιβάλλεται παράνομα ή καταχρηστικά ούτε καταλήγει σε κερδοσκοπία, αλλά ακολουθεί με διαφάνεια τις διακυμάνσεις του κόστους εξασφάλισης της ενέργειας για τον προμηθευτή.

Τέλος, έχει προταθεί ρύθμιση των οφειλών σας μέσω του τμήματος διακανονισμών της εταιρίας μας και θα λάβετε επικοινωνία. 

Με εκτίμηση. 


Να σημειώσω στο μεταξύ ότι αποδεχτήκαμε ρύθμιση οφειλών μόνο και μόνο για την αποφυγή τυχόν διακοπής του ρεύματος, τονίζοντας το ότι αποδεχόμαστε τη ρύθμιση δεν σημαίνει ότι αποδεχόμαστε και την οφειλή.

Τώρα ποιο είναι το επόμενο βήμα; Θα ήθελα την πολύτιμη συμβουλή/καθοδήγησή σας. Ευχαριστώ!

Έπειτα από τις πολύτιμες συμβουλές σας (ειδικά @korakios ευχαριστώ πολύ!!!) στείλαμε το παρακάτω απορρίπτοντας την απάντηση του παρόχου μέσω ΡΑΕ:

Spoiler

Ο πάροχος εξακολουθεί να μην απαντά σε βασικές θέσεις μου όπως για παράδειγμα το γεγονός ότι δεν παρουσίασε πριν την υπογραφή του συμβολαίου τους όρους με κατανοητά παραδείγματα, ούτε για ποιο λόγο έδειξε αδιαφορία και απάντησε ετεροχρονισμένα στο ένα από τα δύο έντυπα αμφισβήτισης (στο άλλο δεν απάντησε ποτέ). Επίσης επειδή ο παρόχος δεν αιτιολόγησε γιατί δεν ενημερώθηκα προσυμβατικά για τη ρήτρα (μιας και δεν θα έμπαινα ποτέ σε τέτοιο πρόγραμμα που δεν θα κατανοούσα τη χρέωση), παρακαλώ πολύ να επέμβει η ΡΑΕ που παρακολουθεί το θέμα. Τέλος να ενημερώσω ότι έχω μεν αποδεχθεί την ρύθμιση των οφειλών που πρότεινε ο πάροχος, αλλά δηλώνω ότι το έκανα μόνο για να μην υπάρξει πιθανότητα διακοπής ρεύματος (λόγω της κατάστασης υγείας της ηλικιωμένης μητέρας μου) και σε κάθε περίπτωση ΔΕΝ σημαίνει ότι αποδέχομαι τις οφειλές στο σύνολό τους.

Για να λάβουμε την εξής απάντηση από τον πάροχο την Παρασκευή:

Spoiler

Σε συνέχεια της αναφοράς σας, αναφορικά με την εφαρμοζόμενη ρήτρα αναπροσαρμογής, η εταιρεία μας συμμορφώνεται πλήρως με τις προβλέψεις της απόφασης ΡΑΕ 409/2020. Αναφορικά με τη χρέωση που επιβλήθηκε στους Εκκαθαριστικούς Λογαριασμούς και αφορά στον όρο 8.8 της Σύμβασης, διευκρινίζουμε ότι πρόκειται για την χρέωση ο υπολογισμός και οι όροι επιβολής της οποίας περιγράφονται αναλυτικά στους όρους της Σύμβασης. Περαιτέρω, στους επιμέρους όρους της Σύμβασης περιγράφεται με πληρότητα και σαφήνεια στον πελάτη ο τρόπος υπολογισμού των χρεώσεων που του επιβάλλονται. Συγκεκριμένα, όπως ορίζεται στον γενικό όρο 8.5 της Σύμβασης «Ειδικότερα, ο λογαριασμός περιλαμβάνει, πλέον των όσων υποχρεωτικά προβλέπονται από την ισχύουσα νομοθεσία, και εκτός και αν άλλως προβλέπεται σε αυτή: α) τα οφειλόμενα ποσά για την ποσότητα ηλεκτρικής ενέργειας που προμήθευσε ο Προμηθευτής στον Πελάτη, βάσει του τιμολογίου, στο οποίο έχει ενταχθεί ο Πελάτης και αναφέρεται στην Αίτηση, αναπόσπαστο τμήμα του οποίου συνιστούν και οι προβλεπόμενες στον Γενικό Όρο 8.8 της Σύμβασης υπολογιστικές παράμετροι («Χρεώσεις Προμήθειας»)». Περαιτέρω στον γενικό όρο 8.8 της Σύμβασης περιγράφονται με ακρίβεια οι σχετικές υπολογιστικές παράμετροι και μάλιστα για την καλύτερη επεξήγηση των σχετικών εννοιών, δίδονται σαφείς ορισμοί στο κεφάλαιο «Ορισμοί» της Σύμβασης, με παραπομπή στη σχετική νομοθεσία. Η ενημέρωση του πελάτη για τις ανωτέρω υπολογιστικές παραμέτρους δεν αποτελεί τμήμα μόνο των γενικών όρων της Σύμβασης, αλλά αναφέρονται σαφώς και στο πεδίο όπου περιγράφονται οι ανταγωνιστικές χρεώσεις που προσφέρει η εταιρεία μας. Ειδικότερα στο σημείο των ειδικών όρων της Σύμβασης όπου καταγράφονται οι χρεώσεις προμήθειας (ή «ανταγωνιστικές χρεώσεις») προβλέπεται ρητά ότι «τα οφειλόμενα ποσά για την ποσότητα ηλεκτρικής ενέργειας που προμήθευσε ο Προμηθευτής στον Πελάτη θα υπολογίζονται βάσει των ανωτέρω χρεώσεων και επί τη βάσει των υπολογιστικών παραμέτρων που προβλέπονται στον Γενικό Όρο 8.8 της Σύμβασης.». Σύμφωνα με το άρθρο 11.2 της σύμβασής σας, «κατ’ εξαίρεση η ενημέρωση σχετικά με την τροποποίηση των Χρεώσεων Προμήθειας δύναται να λαμβάνει χώρα με τον πρώτο λογαριασμό κατανάλωσης που ακολουθεί την τροποποίηση με παραπομπή στην ιστοσελίδα του Προμηθευτή για πλήρη ενημέρωση ή με χωριστό έντυπο , που συνοδεύει τον λογαριασμό κατανάλωσης. Στα πλαίσια της ενημέρωσης του πελάτη κατά τα προαναφερόμενα θα υπενθυμίζεται στον πελάτη το δικαίωμα καταγγελίας του σύμφωνα με τα αναφερόμενα στον Γενικό Όρο 6.2 ανωτέρω.». Το ίδιο περιεχόμενο έχει και η παράγραφος 2 του άρθρου 30 του κώδικα προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας σε πελάτες (ΦΕΚ Β 832/2013) όπως ισχύει. Επομένως, η ενημέρωση είναι προσήκουσα και έλαβε χώρα στο τιμολόγιο 15/07/2021. Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι η χρέωση που επιβλήθηκε στους Εκκαθαριστικούς Λογαριασμούς με τίτλο «Προσαύξηση σύμφωνα με το άρθρο 8.8», η οποία αποτελεί τμήμα των χρεώσεων προμήθειας του λογαριασμού αυτού, είναι διαφανής και νόμιμη και ο πελάτης έχει ενημερωθεί και έχει συμφωνήσει συμβατικά για αυτή. Επιπλέον, στην ιστοσελίδα της εταιρείας μας υπάρχει αναρτημένη ανά πάσα στιγμή ενημέρωση σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο υπολογίζεται το ποσό του γενικού όρου 8.8 της Σύμβασης. Ειδικότερα, στο πεδίο της ιστοσελίδας www.protergia.gr με τίτλο «Συχνές Ερωτήσεις» στην επιλογή «Ηλεκτρική Ενέργεια» περιγράφονται αναλυτικά οι έννοιες και ο τρόπος υπολογισμού των υπολογιστικών παραμέτρων του γενικού όρου 8.8 της Σύμβασης ως τμήμα των χρεώσεων προμήθειας του λογαριασμού ηλεκτρικής ενέργειας. Με εκτίμηση.

Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι ουσιαστικά τώρα απαντούν πλήρως και με επιχειρήματα, ενώ έπρεπε να το έχουν κάνει από την πρώτη αμφισβήτιση του λογαριασμού. Επίσης, η θέση τους στηρίζεται στην "ενημέρωση" έστω και με τα "ψιλά γραμματάκια" που λέμε (όπως επικαλούνται στο λογαριασμό από 15/7/2021 - παραθέτω φωτό παρακάτω). Θεωρητικά είναι ενημέρωση, αλλά στην πράξη δεν είναι "με απόλυτα διαφανή και κατανοητό τρόπο".... Ειλικρινά ούτε εγώ δεν θα διάβαζα αυτά τα γραμματάκια σε λογαριασμό, πόσω μάλλον κάποιος ηλικιωμένος.....

Άρα τώρα τι κάνουμε;

logar_old.PNG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με την καταχώρηση αυτή θα ήθελα να περιγράψω όλη την εμπειρία μου όπως αυτή εξελίχθηκε και ολοκληρώθηκε πρόσφατα ΚΑΙ θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω κυρίως τον @korakios  αλλά και όλους τους υπόλοιπους που με βοήθησαν με τις συμβουλές τους και συνεχίζουν να βοηθούν όλους εδώ στο insomnia σε όλα τα σχετικά θέματα.

Η αρχή έγινε τον Οκτώβριο 2021 όπου έσπασα συμβόλαιο 2ετίας στους 12παρά μήνες και πήγα σε σταθερό ΔΕΗ, στο myHome Online.
Είχα ήδη αμφισβητήσει τουλάχιστον 2 λογαριασμούς του πρ πάροχου χωρίς ποτέ να λάβω απάντηση με οποιοδήποτε τρόπο.
Ο τελικός λογαριασμός περιλάμβανε και ρήτρα αποχώρησης ύψους 100€.
Το συνολικό ποσό που αφορούσε τη ρήτρα αναπροσαρμογής για όλο το διάστημα που παρέμεινα στον πρ πάροχο έφτασε το ποσό των 196,02€
Στις 8/11/2021 έγινε αίτημα στη ΡΑΕ για το ζήτημα όπως ταυτόχρονα την ίδια ημέρα στάλθηκε και έντυπο αναφοράς προς τον ΣτΚ
Ο τελικός λογαριασμός αφέθηκε απλήρωτος μέχρι το τέλος της υπόθεσης και υπήρξε και περιπέτεια καθώς τον Δεκέμβριο έλαβα επιστολή για διακοπή παροχής καθώς και τηλέφωνο από εταιρία είσπραξης. Έγινε της κακομοίρας φυσικά και τελικά δέχτηκα τηλεφώνημα από τον πάροχο όπου διαβεβαιώθηκα ότι μέχρι να τελειώσει η ιστορία με ΡΑΕ και ΣτΚ δεν θα υπήρχε παρενόχληση ή πιθανότητα διακοπής παροχής ρεύματος.
Στις 10/1/2022 εκδόθηκε ο πρώτος πιστωτικός που αφαιρούσε την ρήτρα πρόωρης αποχώρησης. Αυτό φυσικά έγινε επειδή στις 4/1/2022 έλαβαν επιστολή από τον ΣτΚ με την διαβίβαση της αναφοράς μου.
Στις 12/4/2022 ο ΣτΚ έστειλε Έγγραφη Σύσταση - Πόρισμα όπου στα πλαίσια συμβιβαστικής επίλυσης πρότεινε πίστωση της ρήτρας αποχώρησης και πίστωση του 50% του συνόλου της ρήτρας αναπροσαρμογής της διάρκειας σύμβασης.

Εν τέλει στις 30/5/2022 ο πάροχος ενημέρωσε ότι και αυτός αποδέχτηκε την σύσταση-πόρισμα.
Ήδη από τις 17/5/2022 προχώρησε στην έκδοση εκκαθαριστικού λογαριασμού όπου πιστώθηκε επιπλέον ποσό 141,40€ για τις χρεώσεις της ρήτρας αναπροσαρμογής.
Περιμένω να λάβω στον λογαριασμό μου εντός των επομένων ημερών ποσό περίπου 100€.

Νομίζω ότι άξιζε να αφιερώσω λίγες ώρες συνολικά σε όλο αυτό το 7μηνο που κράτησε  η ιστορία.

Ευχαριστώ σας όλους
ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ


 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα.

Έχει λάβει καποιος το παρακάτω απο ΗΡΩΝ; Επειδη ειναι χαοτικό όλο αυτό να ανησυχώ;

Με την παρούσα ηλεκτρονική επιστολή θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η ΗΡΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Ε. (πρώην ΗΡΩΝ ΘΕΡΜΟΗΛΕΚΤΡΙΚΗ Α.Ε.), χωρίς να τροποποιείται η μεθοδολογία τιμολόγησης, αποκλειστικά και μόνο στα πλαίσια της συμμόρφωσής της με τις “Κατευθυντήριες Οδηγίες για την υιοθέτηση πρότυπου εγγράφου «Αίτησης Προσφοράς Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας ΧΤ» και υποδείγματος «Λογαριασμού Κατανάλωσης ΧΤ» προκειμένου για την ενδυνάμωση των καταναλωτών και την ενίσχυση των αρχών της διαφάνειας, της ευχερούς κατανόησης και της συγκρισιμότητας” της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (Αριθμός Απόφασης ΡΑΕ 967/2021), προέβη στην Τροποποίηση των Γενικών Όρων της μεταξύ μας Συμβάσεως Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας, οι οποίοι μετά την πάροδο εξήντα (60) ημερών από την ημερομηνία αποστολής της παρούσας, θα ισχύουν ως ορίζεται στο ακόλουθο link https://bit.ly/3MGMHAJ

Επεξ/σία από stylish
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, atom7 είπε

Για να λάβουμε την εξής απάντηση από τον πάροχο την Παρασκευή:

τυποποιημένη είναι , επιμένεις οτι δεν ενημερώθηκες πριν υπογράψεις και φυσικά δεν πρόσεξες τα ψιλά γράμματα στο λογαριασμό , ζητάς (ξανα) να παρέμβει η ΡΑΕ που παρακολουθεί το θέμα

1 ώρα πριν, itmaster99 είπε

Εν τέλει στις 30/5/2022 ο πάροχος ενημέρωσε ότι και αυτός αποδέχτηκε την σύσταση-πόρισμα.

κρίμα για το 50% που προτείνει ο ΣτΚ , αλλά αν είσαι ευχαριστημένος όλα καλά

1 ώρα πριν, itmaster99 είπε

τελικά δέχτηκα τηλεφώνημα από τον πάροχο όπου διαβεβαιώθηκα ότι μέχρι να τελειώσει η ιστορία με ΡΑΕ και ΣτΚ δεν θα υπήρχε παρενόχληση ή πιθανότητα διακοπής παροχής ρεύματος.

πολύ ενδιαφέρον , βέβαια έπρεπε να το ζητήσεις τουλάχιστον γραπτώς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, korakios είπε

 

   1))    κρίμα για το 50% που προτείνει ο ΣτΚ , αλλά αν είσαι ευχαριστημένος όλα καλά

   2))    πολύ ενδιαφέρον , βέβαια έπρεπε να το ζητήσεις τουλάχιστον γραπτώς

 

1))   Για το 50% ναι έμεινα ικανοποιημένος, όποιος ζητάει τα πολλά χάνει και τα λίγα ......

2))   Για την κλήση τους επιβεβαίωσα ότι ηχογραφείται και ενημέρωσα την όμορφη ότι σημείωσα ημερομηνία και ώρα της κλήσης και ότι θα την επικαλεστώ εάν χρειαστεί.....Και μην μου πουν δεν την έχουν μετά......😉
Γι αυτό δεν το ζήτησα γραπτώς.
Άλλωστε το τήρησαν αυτό που είπαν τελικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/6/2022 στις 11:35 ΜΜ, korakios είπε

σωστά αλλά δε νομίζω να ασχοληθεί παραπέρα 😁

θα δούμε με τους υπόλοιπους τι έγινε , είναι κανα 2 ακόμα όσο θυμάμαι με την efa και ΚΟΤ

με τις εξαγγελίες , τίποτα δεν έχει ανακοινωθεί περι σταθερών

 

Στις 4/6/2022 στις 11:35 ΜΜ, korakios είπε

σωστά αλλά δε νομίζω να ασχοληθεί παραπέρα 😁

θα δούμε με τους υπόλοιπους τι έγινε , είναι κανα 2 ακόμα όσο θυμάμαι με την efa και ΚΟΤ

με τις εξαγγελίες , τίποτα δεν έχει ανακοινωθεί περι σταθερών

Φίλε μου είμαι παθών και εγώ απο efa ΚΟΤ 2 ερωτήσεις.

1.Πλήρωσες όλων τον λογαριασμό μαζί με την ρήτρα γιατί εγώ τους έκανα διακανονισμό 1700 ευρώ λογαριασμός 1300 ρήτρα.

2.Έκανες αμφισβήτηση λογαριασμού και περίμενες το 10ήμερο από την efa και volton η συγχρόνως και στην ΡΑΕ και πόσο χρόνο έκανε να σου στείλουν αφαίρεση ρήτρας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

τυποποιημένη είναι , επιμένεις οτι δεν ενημερώθηκες πριν υπογράψεις και φυσικά δεν πρόσεξες τα ψιλά γράμματα στο λογαριασμό , ζητάς (ξανα) να παρέμβει η ΡΑΕ που παρακολουθεί το θέμα

OK, ευχαριστώ πολύ για ακόμα μια φορά. Μήπως πρέπει παράλληλα να κάνω και καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή; Βλέπω κάποιοι είχαν καλύτερη/ταχύτερη επίλυση όταν απευθύνθηκαν ΚΑΙ στο ΣτΚ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, atom7 είπε

OK, ευχαριστώ πολύ για ακόμα μια φορά. Μήπως πρέπει παράλληλα να κάνω και καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή; Βλέπω κάποιοι είχαν καλύτερη/ταχύτερη επίλυση όταν απευθύνθηκαν ΚΑΙ στο ΣτΚ.

ο ΣτΚ θα προτείνει 50%

επίσης μπορεί να μη δεχτεί η εταιρία και εκεί δε μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω ο ΣτΚ , εκτός αν βγάλει το πόρισμα και το αξιοποιήσεις δικαστικώς. Στην περίπτωση άρνησης ο ΣτΚ θα σε παραπέμψει στη ΡΑΕ

φυσικά κινείσαι όπως νομίζεις

14 λεπτά πριν, baiosgr είπε

Φίλε μου είμαι παθών και εγώ απο efa ΚΟΤ 2 ερωτήσεις.

σε λάθος άτομο απευθύνεσαι , το παλικάρι τα γράφει αναλυτικότατα πάντως πιο πάνω, επομένως ξαναδιάβασε το ποστ του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, korakios είπε

ο ΣτΚ θα προτείνει 50%

επίσης μπορεί να μη δεχτεί η εταιρία και εκεί δε μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω ο ΣτΚ , εκτός αν βγάλει το πόρισμα και το αξιοποιήσεις δικαστικώς. Στην περίπτωση άρνησης ο ΣτΚ θα σε παραπέμψει στη ΡΑΕ

φυσικά κινείσαι όπως νομίζεις

Δεν γνώριζα αυτές τις λεπτομέρειες. ΡΑΕ λοιπόν μέχρι τέλους. Ευχαριστώ πολύ και πάλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επανέρχομαι για το θέμα που προέκυψε με τον  Ήρων και την αλλαγή του σταθερού σε κυμαινόμενο.

Με πήραν τηλέφωνο πριν απο λίγο(αφου είδαν την αναφορά στο MyRae) και ισχυρίζονται ότι μου έστειλαν επιστολή τον Απρίλιο για την αλλαγή του προγράμματος μου και πως πλέον έχει περάσει ο καιρός και μπαίνω σε ρητροπρόγραμμα. Ενημέρωσα την Κυρία πως δεν έλαβα καμία επιστολή και η ενημέρωση που είχα απο αυτούς ήταν μέσω email στις 03/06/2022 και η απάντηση της Κυρίας ήταν ότι  "λογικά θα παράπεσε κάπου η επιστολή, αλλά εμείς την στείλαμε τον Απρίλιο"... ε δεν άντεξα και το έκλεισα.

Παρακάτω η πορεία στο MyRae με την απάντηση τους 

Myrae.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Lazos_21 είπε

Παρακάτω η πορεία στο MyRae με την απάντηση τους 

Τα γνωστά , απόρριψη και απάντηση  , πλην των άλλων αναφέρεις και την τηλεφωνική επικοινωνία , ζητάς και να εξετάσει η ΡΑΕ ( αν έγινε στο εξάμηνο η αλλαγή) το αν συντρέχουν λόγοι που αλλάξανε το πρόγραμμα ή ήταν έμμεσος τρόπος αύξησης πελατολογίου  και μα παρέμβει 

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31/12/2021 υπέβαλαν αίτημα για εκπροσώπηση και 05/01/22 ξεκίνησε η εκπροσώπηση του Ήρων για την παροχή μου(από μυνήματα στο Viber που μου έστειλαν). Ούτε 6μηνο δεν έκλεισε αλλά κόβουν και ράβουν όπως και όποτε θέλουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...