Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

22 λεπτά πριν, mats_ είπε

Θεωρω οτι αν δεν γινει καποια παρεμβαση,  θα εχουμε επανασταση :)

Επανάσταση; Ποια επανάσταση; Εμβολιασμένοι και μη είμαστε στην κοσμάρα μας! Βουρ όλοι για τα ψευτοεπιδοματα και λύθηκαν τα προβλήματα...Τέλος το off topic γιατί θα κράξει ο Κόρακας. Αλήθεια πώς θα πορευτούμε μετά και την πώληση της Volterra μεγάλε; Τέλος Μάη τελειώνουν τα ψέματα. Μας βλέπω σε καμιά σπηλιά ερημίτες.!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

8 ώρες πριν, korakios είπε

Το θέμα είναι να την αγοράσει κάποιος και να μην πέσει λουκέτο

Επί του παρόντος, δεν υπάρχει οριστική κατάληξη των συζητήσεων ή οιαδήποτε συμφωνία για μεταβίβαση της Volterra ή μέρους αυτής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για όσους ενδιαφέρονται

Ρήτρα Αναπροσαρμογής: Τι είναι και πώς υπολογίζεται (naftemporiki.gr)

 

 

Πώς έχει αντιδράσει το ΙΝΚΑ 

Συλλογική αγωγή κατά των παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας, αναφορικά με ζήτημα της ρήτρας αναπροσαρμογής ετοιμάζει το ΙΝΚΑ-Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας. Όπως αναφέρει το ΙΝΚΑ σε ανακοίνωσή του, μέσα σε συνθήκες ανεξέλεγκτης ακρίβειας και αδυναμίας αποτελεσματικής αντιμετώπισης των στρεβλώσεων της αγοράς, αποφάσισε να ασκήσει συλλογικές αγωγές κατά των παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας, αναφορικά με ζήτημα της ρήτρας αναπροσαρμογής.

Για το σκοπό αυτό το ΙΝΚΑ δημιούργησε τον ακόλουθο μηχανισμό. 

  • Λειτουργεί Ειδική Γραμματεία Συλλογικής Αγωγής, για την άμεση ενημέρωση και την εξυπηρέτηση των καταναλωτών, που επιθυμούν να συμμετέχουν στη Συλλογική Αγωγή (διεύθυνση: Ηρώδου Αττικού 6, Χαλάνδρι Αττικής), με δικό της τηλεφωνικό κέντρο στο τηλέφωνο 211-0135 199 (λειτουργία σε εργάσιμες ημέρες και ώρες (από Δευτέρα έως και Παρασκευή, 9πμ-5μμ).
  • Παράλληλα λειτουργεί και η ιστοσελίδα του ΙΝΚΑ στη διεύθυνση https://www.inka.gr/ Λειτουργεί και ειδική ιστοσελίδα για την ενημέρωση και την διευκόλυνση των καταναλωτών που επιθυμούν να συμμετέχουν στη Συλλογική Αγωγή στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://syllogiki-inka.gr
  • Λειτουργούν 3 θυρίδες ηλεκτρονικής αλληλογραφίας. Οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στις διευθύνσεις [email protected][email protected] και [email protected]
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, userAnon είπε

για όσους ενδιαφέρονται

Ρήτρα Αναπροσαρμογής: Τι είναι και πώς υπολογίζεται (naftemporiki.gr)

 

 

Πώς έχει αντιδράσει το ΙΝΚΑ 

Συλλογική αγωγή κατά των παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας, αναφορικά με ζήτημα της ρήτρας αναπροσαρμογής ετοιμάζει το ΙΝΚΑ-Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας. Όπως αναφέρει το ΙΝΚΑ σε ανακοίνωσή του, μέσα σε συνθήκες ανεξέλεγκτης ακρίβειας και αδυναμίας αποτελεσματικής αντιμετώπισης των στρεβλώσεων της αγοράς, αποφάσισε να ασκήσει συλλογικές αγωγές κατά των παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας, αναφορικά με ζήτημα της ρήτρας αναπροσαρμογής.

Για το σκοπό αυτό το ΙΝΚΑ δημιούργησε τον ακόλουθο μηχανισμό. 

  • Λειτουργεί Ειδική Γραμματεία Συλλογικής Αγωγής, για την άμεση ενημέρωση και την εξυπηρέτηση των καταναλωτών, που επιθυμούν να συμμετέχουν στη Συλλογική Αγωγή (διεύθυνση: Ηρώδου Αττικού 6, Χαλάνδρι Αττικής), με δικό της τηλεφωνικό κέντρο στο τηλέφωνο 211-0135 199 (λειτουργία σε εργάσιμες ημέρες και ώρες (από Δευτέρα έως και Παρασκευή, 9πμ-5μμ).
  • Παράλληλα λειτουργεί και η ιστοσελίδα του ΙΝΚΑ στη διεύθυνση https://www.inka.gr/ Λειτουργεί και ειδική ιστοσελίδα για την ενημέρωση και την διευκόλυνση των καταναλωτών που επιθυμούν να συμμετέχουν στη Συλλογική Αγωγή στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://syllogiki-inka.gr
  • Λειτουργούν 3 θυρίδες ηλεκτρονικής αλληλογραφίας. Οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στις διευθύνσεις [email protected][email protected] και [email protected]

ναι , έχει ξανααναφερθει , είναι επι πληρωμή όπως και ΕΚΠΟΙΖΩ

συνέχεια σε ξεχωριστό θέμα για όσους ενδιαφέρονται (είχε ανοίξει ένα παλιότερα με κλασσική κατάληξη)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/4/2022 στις 4:17 ΠΜ, washcloud είπε

Μιας και αυτές τις μέρες υποτίθεται ο κόσμος "κάθεται", αν έχεις χρόνο να διαθέσεις, διάβασε (και ξαναδιάβασε) την προτεινόμενη ανάρτηση που ήδη σου είπε ο korakios για να καταλάβεις περισσότερα πράγματα γενικώς "τί παίζει πια με την ενέργεια" (όποιος δεν καταλάβει αρκετά, θα είναι σαν να μην ξέρει να χειρίζεται υπολογιστή το '22 - για να μην πω ανάγνωση/γραφή). Μελέτα και τα λινκ στην υπογραφή του, και συνέχισε να "παλεύεις' με το εξελόφυλλό του. Μόνο κέρδος θα έχεις από την τριβή με όλα αυτά.

Κατά τ' άλλα, έχε τον νου σου, γιατί κάποιοι (όπως η Πρωτέργεια) σου ανενεώνουν με την λήξη του το συμβόλαιο (αν όχι μερικές μέρες πιο νωρίς - νομίζω σε κάποιον εδώ μέσα το είχαν κάνει) από μόνοι. Μην αφήσεις να κοντέψει να λήξει λοιπόν.

...μέχρι το καλοκαίρι που πέρασε, η φάση ήταν "μακρυά από ΔΕΗ". Έκτοτε είναι "ΔΕΗ τρέχοντας" (ΑΝ δεν υπάρχει κάποιο χρέος από παλιά, είτε στην παροχή είτε στο ΑΦΜ σου/της μητέρας σου), είτε σε κυμαινόμενο (="με ρήτρα αναπροσρμογής") πας, είτε σε πρόγραμμα με σταθερή τιμή. Δυστυχώς κατάλαβες πολύ αργά που έχουν φτάσει τα πράγματα με το κόστος του ρεύματος, κι έχασες πολλές ευκαιρίες (για φτηνό σταθερό). Τα φθηνότερα τώρα, είναι τα της ΔΕΗ. Αν πας στο "MyHome Online", απαιτεί κυρίως αυτόματη εξόφληση μέσω χρεωστικής (ή πιστωτικής) κάρτας (όπως και έκδοση απολειστικά "ηλεκτρονικού" λογαριασμού και δη μηνιαίου), κυρίως για να μην πληρώσεις εγγύηση για να πας. Εναλλακτικά πας στο "MyHome Enter" (σε κατάστημα) που δεν έχει κάτι προαπαιτούμενο, αλλά θέλει να πληρώσεις 100€ εγγύηση (μελέτα τα καλά στις σελίδες τους στο σάιτ της ΔΕΗ). Υπάρχει η επιλογή να βάλεις την αυτόματη εξόφληση που είπα πριν, και να σου επιστραφεί έτσι η εγγύηση στον 1ο λογαριασμό ως πιστωτικό. Σε κατάστημα μπορείς να πας ο ίδιος, με εξουσιοδότηση από την μητέρα σου (και ό,τι άλλα χαρτιά απαιτούνται - δες στο σάιτ της ΔΕΗ σχετικά. Επίσης στο σάιτ έχει εφαρμογή για κλείσιμο ραντεβού - ανάλογα την περιοχή μπορεί να παίζουν κι απογευματινά). Και γενικά καλύτερα ν' αποφύγεις τα "από μακρυά συμβόλαια", γιατί στο συγκεκριμένο κομμάτι η ΔΕΗ τα έχει κάνει μπάχαλο (πράγμα που επίσης σημαίνει καλύτερα ν' αποφύγεις το MyHome Online, καθώς ΔΕΝ γίνεται σε κατάστημα. Το οποίο επίσης είναι ένα μπάχαλο με τα προαπαιτούμενά του, άρα αν μπορείς να διαθέσεις τα 100 της εγγύησης, ο καλύτερος/"ασφαλέστερος" δρόμος είναι σε κατάστημα για το MyHome Enter. Την οποία είπαμε μπορείς να την πάρεις πίσω μετά βάζοντας πάγια εντολή, έστω ως πιστωτικό).

Κατά τ' άλλα, το σπίτι, ΕΙΝΑΙ δηλωμένο ως κύρια κατοικία στην περσινή φορολογική; Γιατί αν δεν είναι, από τον Γενάρη ΔΕΝ επιδοτείται η παροχή σας με την κρατική επιδότηση για τα κυμαινόμενα (γι' αυτό και είναι και ΤΟΣΟ μεγάλο το ύψος του λογαριασμού). ΥΠΑΡΧΕΙ βέβαια ένα ποσό ("πίστωση ΤΕΜ" στα ~57€) επιδότησης, αλλά απ' την μια είναι πολύ μικρό (θα έπρεπε να ήταν ένα κατοστάρικο και βάλε επιπλέον) - απ' την άλλη αν σας είχαν κόψει την επιδότηση από Γενάρη, θα έπρεπε να είναι το ποσό ΤΕΜ (για τις 17 μέρες του Δεκέμβρη) πολύ λιγότερο, και δεν βλέπω να υπάρχει ανάλυση της επιδότησης που να εξηγεί γιατί είναι ΑΥΤΟ το ποσό (...αν πχ δεν σας βάλανε ακόμη επιδότηση κάποιων μηνών ή την υπολογίσανε με λάθος συντελεστές ή είναι η κανονική του Δεκέμβρη συν ίσως χρεωστούμενη από τον προηγούμενο εκκαθαριστικό....), εκτός κι αν υπάρχει σε τμήμα του λογαριασμού που δεν ανέβασες. Η απάντησή σου στα bold θα καθορίσει εάν σας συμφέρει να παραμείνετε σε κυμαινόμενο (που πιθανώς να συμφέρει λόγω ευξημένης επιδότησης λόγω ΚΟΤ που είπες ότι ΘΑ δικαιωθείς), ή να μεταβείτε σε σταθερό. Πάντως ΚΑΙ τα δύο, "πρέπει" να είναι στη ΔΕΗ (όπως ήδη σου είπα, η ΔΕΗ είναι πλεόν η οικονομικότερη και λογικά θα παραμείνει, λόγω κρατικής υποστήριξης κτλ, αλλά είναι ΚΑΙ η "ασφαλέστερη" πλέον επιλογή - στους "εναλλακτικούς" γίνεται γενικά ένας χαμός, ενάντια στο συμφέρον του καταναλωτή). Aπό εκεί και πέρα, η απόφαση δική σας (εγώ απλά σου λέω τί είναι καλύτερο).

Απροπό, γνωρίζεις αν τυχόν υπάρχει στο συμβόλαιο με την Πρωτέργεια ποινή πρόωρης αποχώρησης και πόση είναι αυτή στον τελευταίο μήνα του συμβολαίου που είστε; Το λέω γιατί υπάρχουν περιπτώσεις συμβολαίων με όρους τραγικούς (ακόμη και την τελευταία μερά ν' αποχωρήσεις, σε χρεώνουν πολλά, μπορεί μέχρι και 2 κατοστάρικα. Τεσπα, έχε το υπ' όψιν - δες το συμβόλαιο ή ρώτα τους αποκλειστικά με μέιλ να σου πουν τί ακριβώς ισχύει στην συγκεκριμένη περίπτωση).

Από ΄κει και πέρα, αν το σπίτι είναι δικό σας ή πρόκειται στα σίγουρα να μείνετε για καιρό (τουλάχιστον 1 χρόνο), κάντε αίτηση για νυχτερινό (42€ εξ' άπαξ) : έχει αρκετή έκπτωση, για σχετικά μεγάλες καταναλώσεις όπως οι δικές σας (και όχι μόνο στα "νυχτερινά" ωράρια - γκούγκλαρέ τα, διαφέρουν κατά εποχή και περιοχή ακόμα - αλλά ΚΑΙ στις "Ρυθμιζόμενες χρεώσεις"). Επίσης, βοηθάει να μην ξεπερνάς τα όρια του ΚΟΤ (γκούγλαρέ τα και αυτα), καθώς οι "νυχτερινές" δεν προσμετρούνται σε αυτά. Γκούγκλαρε επίσης τα πάντα σχετικά με το ΚΟΤ, για να μην το χάνεις - εφ' όσον το δικαιούσαι βάσει εισοδηματικών κριτηρίων αι "σύνθεσης νοικοκυριού" - και υπάρχει σχετικό θρεντ, διάβασε αρκετές σελίδες. Πχ με το που θα τελειώσουν οι φορολογικές δηλώσεις και η παράτασή τους, δηλαδή Αύγουστο με Σεπτέμβρη περιπου, θα πρέπει να ΞΑΝΑκάνεις αίτηση, έχε το υπ' όψιν.

Τέλος έχουν σημασία για το σε τί πρόγραμμα θα μπεις (σταθερό ή κυμαινόμενο), οι καταναλώσεις, όχι απλά του 4μηνου, αλλά όλου του έτους. Αν πχ κάψατε 2.000+ κιλοβατώρες λόγω χειμώνα και το υπόλοιπο του χρόνου είστε πολύ πιο κάτω,,,θέλει σκέψη το πράμμα, για το σε τί πρόγραμμα και κυρίως πότε. Αν από την άλλη είναι πάντα τόσο (2Κ+/4μηνο), τότε καλύτερα από τώρα σε σταθερό. Κι αν δεν είναι "κύρια κατοικία" (δηλωμένη στην φορολογική), οπωσδήποτε σε σταθερό άμεσα (εκτός κι αν μπορεί ν' αλλάξει το status της "κύριας").

...τί "τέλος" δηλαδή - ξέχασα το πιο σημαντικό ίσως; Να "αποφύγεις το ποσό", δεν παίζει. Επίσης να κάνεις την όποια μετάβαση σε άλλο πάροχο (ιδανικά ΔΕΗ), ΠΡΙΝ την ημερομηνία λήξης του λογαριασμού, γιατί μετά ο επίδοξος νέος πα΄ροχος θα απαιτεί οπωσδήποτε να έχει εξοφληθεί ο λογαριασμός αυτός της Πρωτέργειας. Έχε επίσης υπ' όψη ότι αν μεταβείτε αλλού και αφήσεις απλήρωτο ή μερικώς εξοφλημένο (χωρίς να έχετε ζητήσει επίσημο διακανονισμό) το πόσο της Πρωτέργειας, υπάρχει περιπτωση να ζητήσει η Πρωτέργεια να σας κόψει το ρεύμα ο ΔΕΔΔΗΕ. Για την ακρίβεια, αυτό ήταν η σίγουρη διαδικασία, μέχρι πριν 2 μήνες. Κάπου εκεί υποτίθεται πως κάτι έχει αλλάξει και δεν μπορεί πλέον ο προηγούμενος πάροχος να το κάνει,,,,αλλά επειδή δεν έχουμε δει κάποια επιβεβαίωση αυτού, έχε υπ' όψη ότι μπορεί να βρεθείτε και χωρίς ρεύμα. Και το μόνο σίγουρο είναι ότι η Πρωτέργεια μπορεί να το πάει δικαστικά, κι αν έχει κάτι στο όνομά της η μητέρα σου, το διακινδυνεύει (αν και όλο αυτό θα πάρει χρόνο). ΟΜΩΣ,,,,υπάρχει και η περίπτωση, να κάνει κάποιος άλλος (εσύ πχ) συμβόλαιο σε άλλο πάροχο (δεν χρειάζεται καν να ενημερώσετε την Πρωτέργεια για αυτό) παίρνοντας έτσι την παροχή στο δικό του όνομα, κι έτσι να γλυτώσετε την περίπτωση διακοπής (αφού πλέον θα είναι σε άλλο ΑΦΜ), κάτι σαν έμμεση πιστολιά δηλαδή. Φυσικά θα μένει η περίπτωση να πάνε την μητέρα σου δικαστικά (ειδικά αν είναι όλο το ποσό=600+ Ευρώ). Γενικά η "λογική" λέει, ΚΑΛΥΤΕΡΑ ζητείστε επίσημο διακανονισμό απλώς και το αποπληρώνετε σταδιακά (2-3 συνήθως το πολύ δόσεις πάντως προτείνουν...).

Στα κείμενα που πάνε τα λινκ της υπογραφής του κοράκιου, θα βρεις οδηγίες για καταγγελία στην ΡΑΕ, με πα΄τημα αυτό που είπες ότι "η μητέρα σου δεν ενημερώθηκε επαρκώς όταν υπέγραψε". ΔΕΝ θα σου κοστίσει κάτι, κάνε την, αλλά (επειδή αυτό πρωτίστως σε ενδιαφέρει και το τόνισες) "άκρη" ΔΕΝ θα βγει γρήγορα : θα περάσουν πιθανώς μήνες και δεν θα έχει καν παρει θέση η ΡΑΕ (μέχρι στιγμής έτσι πάει), αλλά ΑΝ μια μερα των ημερών κάνει κάτι υπέρ σας, τότε θα έχετε δικαιωθεί επισήμως....Για άμεσα πάντως, τίποτα από όλα αυτά δεν σε καλύπτει, και οι μόνες πρακτικές λύσεις που έχεις είναι α) διακανονισμός (ή ρίσκο πιστολιάς) για "ό,τι έγινε μέχρι τώρα", και τουλάχιστον να κάνεις σωστές κινήσεις για απο εδώ και πέρα : β) μετάβαση σε πρόγραμμα ΔΕΗ που να σε συμφέρει (συν το ΚΟΤ συν το νυχτερινό), αλλά αθ χρειαστεί ούτως ή άλλως να περιορίσετε καταναλώσεις όσο γίνεται, γιατί ακόμη και έτσι, το ρεύμα έχει γίνει πανάκριβο σε σχέση με πέρσι (κι ένας θεός ξέρει ΠΟΥ θα πάει το πράμμα, και το καλοκαίρι και τον επόμενο χειμώνα...). Μελέτα καλά όσα σου έγραψα και πράξε σωστά. 

 

 

α) όσοι δεν πληρώνουν είτε εκκαθαριστικούς είτε "απλώς το ποσό της αναπροσαρμογής", είπαμε ότι διακινδυνεύουν διακοπή (και μάλιστα, μεχρι τον Φλεβαρη που σίγουρα ΔΙΝΑΝΕ εντολές διακοπής οι πάροχοι, το κάνανε ακόμη και για ποσά "ξεφτίλας" : και 50€ και λιγότερα...) ή αγωγή. Το "δεν πληρώνουν",,,,μια κουβέντα είναι...Το θέμα είναι αν μαθαίνεις τί ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ το ότι "δεν πλήρωσαν"...

β) το να κάνει κάποιος "προσφυγή" (...για πού μιλάς; Δικαστήρια; Κάποια άλλη αρχή; ) πάντως, δεν λέει κάτι (αν και, ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ, όταν υπάρχει κάποιου είδους "αμφισβήτηση" για κάτι, πχ ένα χρέος, τότε διαδικασίες όπως πχ "διακοπή", ΚΑΝΟΝΙΚΑ, αναστέλλονται...Έλα όμως που ζούμε σε ένα χανείο που τα "θεωρητικά" συνήθως δεν,,,φτουράνε....). Θέλω να πω, δεν είναι ένα ξεκάθαρο πεδίο τύπου "α, μας ήρθε μεγάλος λογαριασμός, δεν τον πληρώνουμε και κάνουμε κάπου προσφυγή και καθαρίσαμε". Πρωτίστως όπως είπα, κινδυνεύεις να βρεθείς χωρίς ρεύμα. Αν τα ΕΧΕΤΕ τα λεφτά, πληρώστε να καθαρίσετε (έστω με διακανονισμό) και ξεκινάτε "fresh", προσέχοντας από εδώ και πέρα και καταναλώσεις, και σε πρόγραμμα/πάροχο που συμφέρει. Και από εδώ και πέρα να μένεις ενημερωμένος για τις εξελίξεις στην ενέργεια (έστω μέσα από τα σχετικά threads του παρόντος φόρουμ) για να ξέρεις πώς να κινείσαι και όχι "δίναμε 100-200 σε έναντι και δεν πολυέδινα σημασία"...

Χρονια πολλα, Χριστος Ανεστη.

Καταρχας σε ευχαριστω πολυ για τον χρονο που αφιερωσες να γραψεις ολα αυτα και γενικοτερα που ασχοληθηκες, τα εχω διαβασει αρκετες φορες και ηρθε η ωρα να απαντησω ωστε να ξανα δωσεις τα φωτα σου οπου μπορεσεις.

1)Προηγουμενο χρεος δεν υπαρχει ουτε στη ΔΕΗ ουτε αλλου και γενικοτερα 4 χρονια στην protergia υπηρχε αυτοματη εξοφληση.

2)Το συμβολαιο ληγει 20/5/2022 ( ξεκινησε 20/5/2020 με διαρκεια 24μηνες) και το προγραμμα που εχω βλεπω ειναι Protergia Οικιακο Ν / MAX / 24M

3)Νυχτερινος μετρητης υπαρχει ηδη και δουλευει και στο ηδη υπαρχον συμβολαιο

4)Αυτοματη εξοφληση βολευει οποτε δεν υπαρχει προβλημα, οπως και να δοθει εγγυηση εφ οσον ειναι καλο το προγραμμα.

5)Το σπιτι ειναι δηλωμενο ως Κυρια Κατοικια

6)Μετα τις δηλωσεις που θα γινουν τωρα (θα βγει απο φιλοξενουμνη η αδερφη μου οποτε μενουμε 2 ενηλικες στην κυρια κατοικια) τα εισοδηματικα κριτηρια τα πληρουμε για το ΚΟΤ Β' για αυτο το ετος (του χρονου λογικα θα μας πεταξει εξω λογω εισοδηματος δικου μου που θα εχω το οποιο ομως δεν ισχυει για τωρα το '21)

7)Ο λογαριασμος ειναι οπως τον ανεβασα , δεν ειχε 3η σελιδα

8)Το σπιτι το νοικιαζουμε αλλα δεν θα φυγουμε για τα επομενα 10+ χρονια

9)Προηγουμενους εκκαθαριστικους που ειδα που ηταν και εν μεσω καραντινας παιζαμε γυρω στις 1800 kw/h (αυτο το 4μηνο πρεπει να ξεφυγε μονο) και γενικοτερα απ οτι βλεπω καταναλωσεις ειναι κατω απο 2.000 kw/h to 4μηνο

 

πιθανοτατα να κανω edit το post οταν αναλυσω κι αλλο τον οδηγο του korakiou , αλλα μεχρι τοτε φανταζομαι θα μου εχεις απαντησει παλι οποτε θα απαντησω στο νεοτερο.

σου αξιζουν συγχαρητηρια παντως για τη βοηθεια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας παιδιά,

Ειμαι στο fixed της watt n wolt εδω και τρεις μηνες και με ενημερωσαν με sms οτι λογω της αυξησης του κοστους της ηλεκτρικης ενεργειας θα αναπροσαρμοστει η τιμολογηση της παροχης. Απο 0,19 που ηταν η τιμη με συνεπεια παει σε 0,399!!

Δυστυχως λογω καποιων χρεων του πατερα μου δεν μπορω να παω ΔΕΗ παρα μονο σε εναλλακτικους παροχους. Ειναι καλυτερα να μεταβω στο zero απτο να μεινω στο fix με 0,39.? Οποιος γνωριζει ας με ενημερωσει, ειμαι σε απογνωση

Ευχαριστω

 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Empeirognomonas είπε

Ειμαι στο fixed της watt n wolt εδω και τρεις μηνες και με ενημερωσαν με sms οτι λογω της αυξησης του κοστους της ηλεκτρικης ενεργειας θα αναπροσαρμοστει η τιμολογηση της παροχης. Απο 0,19 που ηταν η τιμη με συνεπεια παει σε 0,399!!

τζάμπα πράγμα , δε τος ρώτησες πως και σαν μεγαλοπαραγωγοί έχουν τόσο ακριβή τιμή ? 😛

καταρχάς πριν το 6 μηνο δε μπορούν να τροποποιήσουν τίποτα . Ενημέρωσέ τους οτι θα φύγεις αζημίως (γραπτώς) στο 6μηνο που δικαιούσαι .

8 λεπτά πριν, Empeirognomonas είπε

Δυστυχως λογω καποιων χρεων του πατερα μου δεν μπορω να παω ΔΕΗ παρα μονο σε εναλλακτικους παροχους. Ειναι καλυτερα να μεταβω στο zero απτο να μεινω στο fix με 0,39.?

όχι , έχει δέσμευση

κατέβασε το excel , πήγαινε στο υποκατασκευή και βάλε διάφορες τιμές χοντρικής και επιδοτηεων και παίξε με τα νούμερα βλέποντας κάθε φορά το αποτέλεσμα

αν πας σε κυμαινόμενο , απαραίτητα χωρίς δέσμευση , είναι κανόνας (και παράνομη η δέσμευση σε κυμαινόμενο βέβαια)

δες της we συγκεκριμένα, ζήτα προσφορά και ανέβασε τους όρους εδώ , έχει χαμηλούς συντελεστές υπολογισμού ρήτρας και μπορεί να μην ισχύουν

με την προϋπόθεση οτι παίρνεις επιδότηση φυσικα και καις λιγότερο απο όσο βγάζει το 4ο φύλλο του excel

________________________________

επίσης μπορείς να ζητήσεις να παραμείνεις με ίδιες τιμές και να τηρήσουν το συμβόλαιο . Όταν θα αρνηθούν ανοίγεις αίτημα στη ΡΑΕ και ζητάς να εξεταστεί αν η προσφορά που σου κάνανε (τα 0,19) ήταν νόμιμη ή ήταν έμμεσος τρόπος αύξησης πελατολογίου με την τροποποίηση στο 6μηνο

φυσικα επειδή αργεί η διαδικασία και η ΡΑΕ δε βλέπω να απαντά σε κανέναν ,φεύγεις λίγο πριν το 6μηνο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προς ενημέρωση σας. Μετά απο ερώτηση για το πότε θα ισχύσει το νέο τιμολόγιο, αφού δεν ίσχυσε απο 1 Απρ όπως ενημέρωσαν αρχικά, ενώ ο τελευταίος λογαριασμός τιμολογήθηκε με την παλιά τιμή. 

ΥΓ Δεν γνωρίζω αν ισχύει για όλους όσους έλαβαν επιστολή για το νέο τιμολόγιο απο 1 Απρ ή για όσους παραπονέθηκαν ή μονο για μένα προσωπικά. 

εικόνα_2022-04-28_215318192.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, paul2 είπε

Προς ενημέρωση σας. Μετά απο ερώτηση για το πότε θα ισχύσει το νέο τιμολόγιο, αφού δεν ίσχυσε απο 1 Απρ όπως ενημέρωσαν αρχικά, ενώ ο τελευταίος λογαριασμός τιμολογήθηκε με την παλιά τιμή. 

ΥΓ Δεν γνωρίζω αν ισχύει για όλους όσους έλαβαν επιστολή για το νέο τιμολόγιο απο 1 Απρ ή για όσους παραπονέθηκαν ή μονο για μένα προσωπικά. 

εικόνα_2022-04-28_215318192.png

60 μέρες ορίζει η νομοθεσία , (edit 8/6 κολλάν οι 60 μέρες δυστυχώς)

αν μπήκες πρόσφατα (6μηνο) ανοίγεις αίτημα στη ΡΑΕ και αρχικά ζητάς

55 λεπτά πριν, korakios είπε

επίσης μπορείς να ζητήσεις να παραμείνεις με ίδιες τιμές και να τηρήσουν το συμβόλαιο . Όταν θα αρνηθούν ανοίγεις αίτημα στη ΡΑΕ και ζητάς να εξεταστεί αν η προσφορά που σου κάνανε (τα 0,19) ήταν νόμιμη ή ήταν έμμεσος τρόπος αύξησης πελατολογίου με την τροποποίηση στο 6μηνο

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, s3lin1 είπε

Χρονια πολλα, Χριστος Ανεστη.

Καταρχας σε ευχαριστω πολυ για τον χρονο που αφιερωσες να γραψεις ολα αυτα και γενικοτερα που ασχοληθηκες

Χρόνια πολλά κι από 'δω - και να ΄σαι καλά που εκτίμησες χρόνο/κόπο...Τα πραγματικά συγχαρητήρια αξίζουν κυρίως στον Κοράκιο πάντως, που είναι αυτός κατά βάση εδώ μέσα που έχει δώσει και συνεχίζει να παρέχει άπειρη πρωτογενή πληροφορία, ώστε να μπορούμε και άλλοι να βοηθάμε εμμέσως, αντανακλώντας έτσι τα,,,φώτα του. Με κάθε ευκαιρία το τονίζω και θα συνεχίσω να το κάνω...

Στα εις άλλα :

1) ...οπότε κομπλέ.

2) Όπως είπα ήδη, μην το αφήσεις για,,,19/5. Κάνε αίτημα μετάβασης τουλάχιστον κατά τις 10/5.

3) ...άρα κι εδώ κομπλέ.

4) ...άρα πάτε κατάστημα για Έντερ και βάζεις και πάγια εντολή και έτσι παίρνεις κι ένα επιπλέον 2% έκπτωση. ΥΠΕΡκομπλέ λοιπόν.

5) Ζήτα (με μέιλ) λοιπόν άμεσα εξηγήσεις (μέσω μέιλ - να τους πεις να ΜΗΝ σε καλέσουν) από την Πρωτέργεια, γιατί τόσο χαμηλό ποσοστό επιδότησης στον λογαριασμό, αφού δικαιούστε επιδότησης. Να σου κάνουν πλήρη ανάλυση του "56αριού" για "ΤΕΜ" - κάπου 'κει νομίζω ήταν ε;

6) Συζήτα το με τον λογιστή σας, μπας και θα μπορέσει να "μαγειρευτεί" κάτι για του χρόνου για το ΚΟΤ (κάποιο μέλος του νοικοκυριού να δηλωθεί κάπου αλλού ίσως - γενικά συζήτα το μαζί του, μπας και υπάρχει κάποιο παραθυράκι - είτε είσαι εσύ, είτε είναι η μητέρα σου)

7) ...όκεϊκ...

8 ) Θετικό αυτό...

9) ...καλό που δεν ξεφεύγετε λοιπόν, αλλά όσο κι αν είναι έστω οριακό το να "συμφέρει" Γ1 ΔΕΗ (ακόμη και 1.800kWh/4μηνο), μετά τις τελευταίες εξελίξεις στα,,,"ρώσικα", η φάση βρωμάει γενικώς μπαρούτι, οπότε προσωπικά θα έλεγα καλύτερα στο σταθερό, όχι για 'κέρδος", αλλά για εξασφάλιση απέναντι σε όσα πιθανώς θα μας βρουν.....(μπορεί μέχρι και τα σταθερά, για νέα έστω συμβόλαια, να σταματήσουν.....Ποιος ξέρει....Οπότε, μήπως είναι καλύτερα να προλάβει να κλείσει κάποιος σε τέτοιο, για ΕΣΤΩ τον ένα χρόνο που δίνουν....) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα. 

Είμαι watt volt zero σε επαγγελματικό γ21 με καταναλωση ετήσιος περίπου 9-12 χιλιάδες κιλοβατορες και βλέπω να πηγαίνω προς  we energy. Ξέρει κανείς να βοηθήσει.ευχαριστω πολύ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρες! Με έχει ζαλισει η elpedison, λενε οτι σημερα ειναι η τελευταια μερα για ευκαιρια για σταθερο ρευμα και απο εκει και περα θα αλλαξει για ολους. Είμαι volton και μου αρχισε οτι volton πουλιεται και μονο elpedison θα μεινει και αλλη μια και οτι ειναι η μονη εταιρεια που απορροφαει σε τετοιο ποσοστο την ρητρα. Εχει γνώμη κανεις επι του θεματος; Αξιζει η μεταβαση?

Επεξ/σία από siou7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, siou7 είπε

Αξιζει η μεταβαση?

κάνε τα μαθηματικά και δες , ειδικά απο τη στιγμή που σου λένε σταθερό

1 ώρα πριν, aektzhs18 είπε

Καλημέρα. 

Είμαι watt volt zero σε επαγγελματικό γ21 με καταναλωση ετήσιος περίπου 9-12 χιλιάδες κιλοβατορες και βλέπω να πηγαίνω προς  we energy. Ξέρει κανείς να βοηθήσει.ευχαριστω πολύ 

σε τι να σε βοηθήσει ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...