Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

58 λεπτά πριν, Doubt είπε

Έχουν στείλει ειδοποίηση μέσω email πως η εφαρμογή του νέου τιμοκατάλογου θα ισχύσει αργότερα, Μάιο ή αρχές Ιουνίου.

Πάρε τηλέφωνο να σου πουν πότε ακριβώς.

Καλό Πάσχα.

Στην απάντηση που πήρα μέσω email δεν το κάνουν σαφές πότε θα ισχύσει ο νέος τιμοκατάλογος.

Συγκεκριμένα αναφέρουν ότι :

Αναφορικά με το αίτημα σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η παροχή (τάδε) δεν θα μεταβεί σε άλλο τιμοκατάλογο στις 1/4/2022 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μόλις τώρα, geopro είπε

Στην απάντηση που πήρα μέσω email δεν το κάνουν σαφές πότε θα ισχύσει ο νέος τιμοκατάλογος.

δεν έστειλες email αν θα μεταβεί ή όχι και πότε ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, korakios είπε

δεν έστειλες email αν θα μεταβεί ή όχι και πότε ?

Όχι δεν έστειλα πίσω νέο διευκρινιστικό email , απλώς αρκέστηκα στο :

"Η επιστολή σας προωθήθηκε εκ παραδρομής"

Να υποθέσω ότι θα υπάρξει νέα επικοινωνία ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, geopro είπε

Όχι δεν έστειλα πίσω νέο διευκρινιστικό email , απλώς αρκέστηκα στο :

"Η επιστολή σας προωθήθηκε εκ παραδρομής"

τώρα το ανέφερες , το ίδιο και εγώ 😁

1 λεπτό πριν, geopro είπε

Να υποθέσω ότι θα υπάρξει νέα επικοινωνία ;

ελπίζω πως όχι 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Απόρριψη πατάς και γράφεις:

"Επιμένω και ζητώ την έκδοση ΕΚΤΑΚΤΟΥ λογαριασμού που να περιλαμβάνει την έκπτωση συνέπειας. Σύμφωνα με τον ΚΠΗΕ, Παράρτημα ΙΙ, Άρθρο 36δ, οι όροι ακύρωσης ή άρσης της έκπτωσης πρέπει να διευκρινίζoται στους όρους με απόλυτη σαφήνεια. Στους όρους του συμβολαίου που υπέγραψα δεν αναγράφεται πουθενά με απόλυτη σαφήνεια η άρση της έκπτωσης του τελικού εκκαθαριστικού λογαριασμού. Επίσης το ίδιο άρθρο του ΚΠΗΕ κάνει αναφορά στην πιστή τήρηση της βασικής αρχής της μη-διακριτικής μεταχείρησης μεταξύ πελατών, εν προκειμένω είναι παράνομο για το ίδιο εμπορικό πρόγραμμα κατά την ίδια περίοδο κατανάλωσης να πιστώνετε τη συνέπεια μόνο στους ενεργούς πελάτες σας και όχι σε όσους αποχώρησαν".

 

Επειδή κι εγώ διεκδίκησα το -45% σε δυο παροχές ΗΡΩΝ up μέσω myrae μετά την την έκδοση του τελικού λογαριασμού η εταιρία ήταν κατηγορηματική ότι εφόσον δεν υπάρχει επόμενος λογαριασμός δεν αποδίδεται έκπτωση.

Έχουμε περίπτωση που πέτυχε την έκπτωση αυτή με την έκδοση έκτακτου μετά τον τελικό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα!

ΗΡΩΝ η συνέχεια.

Στα γρήγορα η ιστορία (για να μην ψάχνετε παλιότερα ποστ) έχει ως εξής.

Αρχές Δεκεμβρίου 2021 αλλάζω από ΗΡΩΝ σε ΔΕΗ, 15 Δεκ υποβάλλω έντυπο αμφισβήτησης λογαριασμού λόγω ρήτρας αναπροσαρμογής, 30 Δεκ και αφού δεν μου έχουν απαντήσει, στέλνω έντυπο παραπόνων, ανοίγω θέμα στο myrae και παράλληλα ενημερώνω τον Συνήγορο του Καταναλωτή. Με παίρνει ο ΗΡΩΝ τηλέφωνο και μεταξύ άλλων μου λένε κιόλας οτι δεν υπάρχει λόγος να ακούσουμε τις ηχογραφημένες συνομιλίες γιατί όταν παρουσιάζουν το πρόγραμμα στον πελάτη δεν του αναφέρουν τους γενικούς όρους αλλά μόνο τους ειδικούς. Η ρήτρα αναπροσαρμογής βέβαια ανήκει στους γενικούς όρους. Ενημερώνω σχετικά τη ΡΑΕ και περιμένω.

Η απάντηση του ΗΡΩΝ στην ΡΑΕ ήρθε τέλη Φεβρουαρίου (1,5 μήνα μετά) και έλεγε μέσες άκρες ότι ακόμα ψάχνουνε τις ηχογραφήσεις.

19 Μαρτίου γράφω στη ΡΑΕ ότι η καθυστέρηση είναι σκόπιμη και δεν είναι δυνατόν 3 μήνες μετά το αίτημα μου να μην έχουν βρει ακόμα τις ηχογραφημένες συνομιλίες και τελειώνοντας ζήτησα από τη ΡΑΕ να επέμβει και να πάρει θέση.

Σήμερα, πάνω από 4 μήνες μετά, με πήρε ο ΗΡΩΝ τηλέφωνο, για να μου πει τι?

Α) Δεν έχουν καταφέρει ακόμα να βρουν τις συνομιλίες

Β) Κακώς ζητάω να μου επιστραφεί η ρήτρα αναπροσαρμογής γιατί σαν χρέωση είναι νόμιμη και δεν θα μου επιστραφεί τίποτα.

Γ) Η εταιρεία είναι καλυμμένη γιατί στη σύμβαση που υπέγραψα αναφερόταν η ρήτρα αναπροσαρμογής. Η απάντηση μου ήταν ότι κατά την τηλεφωνική παρουσίαση του προγράμματος οφείλατε να μου έχετε εξηγήσει πλήρως τους όρους του προγράμματος, και όχι μόνο αυτό αλλά ήταν υποχρέωση σας να τους κατανοήσω κιόλας. Εκεί μου απάντησε το μυθικό "Η σύμβαση είναι 2 σελίδες.Θέλατε να σας την διαβάσουμε όλη???"

Εν κατακλείδι τους παρακάλεσα και για γραπτή απάντηση στην οποία χοντρικά έγραψαν ότι αφού υπέγραψες τον ήπιες.

Τώρα τι?Αρχικά θα στείλω πάλι αίτημα για να μου στείλουν και την σημερινή συνομιλία (εδώ γελάμε, άλλους 5 μήνες θα ψάχνουνε).

Μετά?Απόρριψη απάντησης στη ΡΑΕ και επιμονή για να παρέμβει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, NG98 είπε

Απόρριψη απάντησης στη ΡΑΕ και επιμονή για να παρέμβει?

ναι , εφόσον η εταιρία δεν μπορεί να αποδείξει οτι έγινε προσυμβατική ενημέρωση (Α)

και παραδέχεται οτι δεν παρουσιάστηκαν όπως ορίζει η νομοθεσία ( (Γ) , πολύ καλό , το ίδιο έχει αναφέρει και η W&V)

ζητάς ,ξανα ,να παρέμβει η ΡΑΕ

 

Καταλαβαίνω το ξενέρωμα , πάει πιο αργά και απο χελώνα

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, geodimis είπε

Επειδή κι εγώ διεκδίκησα το -45% σε δυο παροχές ΗΡΩΝ up μέσω myrae μετά την την έκδοση του τελικού λογαριασμού η εταιρία ήταν κατηγορηματική ότι εφόσον δεν υπάρχει επόμενος λογαριασμός δεν αποδίδεται έκπτωση.

Έπρεπε να τους τονίσεις τους "κατηγορηματικούς" ότι "επόμενος λογαριασμός" δεν υπάρχει επειδή ΑΥΤΟΙ αρνούνται να εκδόσουν έκτακτο ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ως ΟΦΕΙΛΟΥΝ (ΚΑΙ αυτός, "λογαριασμός" είναι. Δεν αναφέρουν οι όροι σύμβασης ότι πρέπει να είναι "λογαριασμός με καταναλώσεις", ως προϋπόθεση ώστε να σου αποδώσουν το ΠΡΟΦΑΝΕΣ : είχες κάνει μια συμφωνία, στην οποία σου τάζανε έκπτωση ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΣΥΝΕΠΗΣ ΣΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ. Και αν ήσουν συνεπής ακόμη και με τον τελικό, όφειλαν να τηρήσουν την συμφωνία. Και ότι είναι "τεχνικό" το ζήτημα του "επόμενου λογαριασμού", ώστε να σου αποδώσουν την έκπτωση, διότι ΠΡΟΦΑΝΩΣ πρέπει ΠΡΩΤΑ να πληρώσεις "με συνέπεια", για να σου αποδώσουν την έκπτωση ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ στον επόμενο. Αν μάλιστα είχες τυχόν ποσά προς επιστροφή ακόμη και μετά τον τελικό, πχ να μην σου είχαν βάλει σωστά πιστώσεις ΤΕΜ ή εκπτώσεις ΚΟΤ ξερωγώ και να στις χρωστάγανε, ΔΕΝ,,,θα σου τις αποδίδανε ΠΟΤΕ επειδή έφυγες από την εταιρία; Και για να το κάνανε θα έπρεπε να εκδόσουν έκτακτο, πιστωτικό. Άρα την δυνατότητα, ΠΡΟΦΑΝΩΣ την έχουνε - απλά λειτουργούν ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΑ απέναντι σε έναν πελάτη που ήταν ΕΝΤΑΞΕΙ μαζί τους και τους πλήρωνε τα λεφτουδάκια τους στην ώρα του, ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ).

Και όλα αυτά, όχι για να τυχόν "συγκινηθούν" αυτοί από την "συνομιλία" που είχατε στο γήπεδο της ΡΑΕ (η ΓΥΦΤΙΑ τους είναι πασίδηλη άλλωστε και εγώ θα τόνιζα ότι θα το μεταφέρω σε όλους τους γνωστούς, συγγενείς και φίλους για να έχουν υπ' όψη τις πρακτικές τους και αν πράξουν τα δέοντα με την συγκεκριμένη εταιρία, δλδ να την αποφύγουν/να το διαμοιράσουν ΚΑΙ οι ίδιοι σε άλλους τόσους - όπως και ότι θα το κοινοποιούσα σε όσα τυχόν σόσιαλ διατηρώ), αλλά για να έχεις πάτημα ότι τα είπες όλα αυτά και τα πήρε μάτι η ΡΑΕ που,,,υποτίθεται πως παρακολουθεί τις συγκεκριμένες "συνομιλίες".

Το έκλεισες τελικά το αίτημα; Ή είσαι εν αναμονή θέσης της ΡΑΕ; Εγώ, αν δεν ήταν λεφτά τύπου "5€", θα το ξανάνοιγα (αν το έκλεισες), χρησιμοποιώντας αυτή τη φορά διατυπώσεις όπως οι παραπάνω που έγραψα.

4 λεπτά πριν, korakios είπε
Spoiler

προσυμβατική

 

Spoiler

προσυμβασιακή 😙

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, washcloud είπε

προσυμβατική

δε φταίω εγώ έτσι το λέει ο κώδικας 😁

με την ευκαιρία

44 λεπτά πριν, NG98 είπε

Με παίρνει ο ΗΡΩΝ τηλέφωνο και μεταξύ άλλων μου λένε κιόλας οτι δεν υπάρχει λόγος να ακούσουμε τις ηχογραφημένες συνομιλίες γιατί όταν παρουσιάζουν το πρόγραμμα στον πελάτη δεν του αναφέρουν τους γενικούς όρους αλλά μόνο τους ειδικούς.

Αναφορά σε κείμενο

Άρθρο 3: Προσυμβατική ενημέρωση του καταναλωτή

Κατά την επικοινωνία που προηγείται της υπογραφής της σύμβασης προμήθειας, ο προμηθευτής διασφαλίζει την πλήρη, ακριβή και σαφή ενημέρωση του καταναλωτή, ώστε να είναι σε θέση ο τελευταίος να επιλέξει την πλέον συμφέρουσα για αυτόν προσφορά.

7.Γενικούς όρους της σύμβασης προμήθειας.
8.Ειδικούς όρους που συνδέονται με τη συγκεκριμένη προσφορά από τον προμηθευτή.

 

38 λεπτά πριν, korakios είπε

δεν παρουσιάστηκαν όπως ορίζει η νομοθεσία

 

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, korakios είπε
Spoiler

δε φταίω εγώ έτσι το λέει ο κώδικας 😁

Spoiler

...γάαααμησέεεεεε τααααααα.....

Spoiler

"...καταταχτείτε μας λέγανε"....🥶

 

5 ώρες πριν, logo15 είπε

1) όχι τίποτα ανοιχτό όσο λείπω

2-3) τα χρωστούμενα είναι ο προηγούμενος έναντι. Γενικά έρχονται για ένα 6μηνο έναντι και στο εξάμηνο και ένας καταλικτικος που πάλι είναι φουσκιμενος. Αν βοηθήσει με το που γυρίσω σπίτι από δουλειά να τον ανεβασω!

4) το σπίτι είναι στο όνομα μου και δικό μου, αλλά είχε κάνει ο πατερας μου την έναρξη με Ήρωνα και δεν το έχω πειράξει. Αν κάνω μεταφορά αλλάζει το πράγμα αυτόματα;

Ναι ανέβασε ό,τι λογαριασμό έχεις από 2022 και τον τελευταίο του '21 (ολόκληρους, ΣΕ ΣΠΟΪΛΕΡ, σβησμένα πρ. στοιχεία) γιατί όπως τα λες, κανονικά θα πρέπει να σου έρχονται πιστώσεις ΤΕΜ (=επιδότηση), εκτός κι αν το γεγονός ότι (αν κατάλαβα καλά), το συμβόλαιο με Ήρωνα είναι στο όνομα του πατέρα σου είναι λόγος να μην επιδοτείται η παροχή. Επίσης, ξαναλέω : όχι απλά να είναι στο όνομά σου το σπίτι (αυτό δεν ενδιαφέρει καν), αλλά να το έχεις δηλώσει ως ΚΥΡΙΑ κατοικία σου στην φορολογική του '21. Στην χειρότερη ρώτα τον λογιστή σου εάν όντως είναι δηλωμένη ως κύρια κατοικία σου.

Ας καταλάβουμε πρώτα τί ΠΑΙΖΕΙ, και σε συμβουλεύουμε τί να κάνεις μετά.

Αυτό με το "6μηνο", και στο 8μηνο εκκαθάριση (αν κατάλαβα καλά), δεν είναι καλή φάση πάντως. Ή φρόντισε να υπάρχει πρόσβαση στο ρολόι από τον καταμετρητή (άσε έστω χαρτί με τηλέφωνο ή όνομα σε κουδούνι που πάντα θα είναι κάποιος μεσα τα πρωινα - συνεννοήσου με τυχόν γείτονες, ΑΝ το ζήτημα είναι ότι περνάει και δεν βρίσκει ανοιχτά), ή έστω δίνε εσύ μέτρηση μέσω σελίδας ΔΕΔΔΗΕ κάθε 2μηνο. Είμαστε σε εποχές που δεν λέει να βγαίνουν για καιρό "κουτουρού" έναντι, γιατί ενδέχεται ο εκκαθαριστικός να μας φέρει ντουβρουτζά.

Επεξ/σία από washcloud
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, korakios είπε

και η ΡΑΕ δυστυχώς μας γράφει 😁

Είναι ανήκουστο πάντως να μην έχει λάβει θέση σε καταγγελίες που έχουν γίνει από Σεπτέμβριο!...περιμένουν να πάρουν οδηγίες φαίνεται. Πάντως προσωπικά εάν δεν πάρω απάντηση από τη ΡΑΕ μετά το 6μηνο θα καταγγείλω πλέον τη ΡΑΕ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, korakios είπε

και η ΡΑΕ δυστυχώς μας γράφει

Τι να κάνει και η ΡΑΕ; Φαντάζομαι θα είχαν δύο υπαλλήλους, που έπαιρναν 5-10 emails με παράπονα την ημέρα και ο χρόνος κυλούσε ήρεμα και χωρίς άγχος. Σιγά σιγά τα emails έγιναν από πέντε, πεντακόσια και οι υπάλληλοι από δύο μάλλον παρέμειναν δύο. Πιθανόν ακόμη να ασχολούνται με emails που έλαβαν πριν τα Χριστούγεννα, οπότε, καλά κρασιά.

1 λεπτό πριν, messinia3 είπε

μετά το 6μηνο θα καταγγείλω πλέον τη ΡΑΕ.

Μην το κάνεις αυτό γιατί ο ένας από τους δύο θα ασχολείται με τις καταγγελίες κατά της ΡΑΕ και θα καθυστερήσουν ακόμη περισσότερο 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...