Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα το δω με τον συνήγορο του καταναλωτή.

Θα περιμένω 1-2 μήπως απαντήσουν πρώτα αλλά δεν περιμένω να βγάλω άκρη μαζί τους.

Ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις και πάλι.

Σκέφτομαι για το myhomeonline με μιά γρήγορη ματιά.

Μπορώ να το αιτηθώ και τώρα που είμαι σε αναμονή της protergia?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, leroy είπε

Μπορώ να το αιτηθώ και τώρα που είμαι σε αναμονή της protergia?

μιας και δεν πιέζει ο χρόνος για νέες ανατιμήσεις μπορείς να περιμένεις μέχρι να κλείσουν οι 10 εργάσιμες

5 λεπτά πριν, leroy είπε

Θα περιμένω 1-2 μήπως απαντήσουν πρώτα αλλά δεν περιμένω να βγάλω άκρη μαζί τους.

αυτό 101%, απλά ΡΑΕ/ΣτΚ θέλουν να υπάρχει πρώτα επικοινωνία με την εταιρία πριν την καταγγελία

επίσης οι απαντήσεις που θα δώσει η εταιρία δε θα διαφέρουν και πολύ , να είσαι προετοιμασμένος για κονσέρβα copy-paste απάντηση

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

 

Στις 19/4/2022 στις 12:15 ΠΜ, Fan3 είπε

Καλησπέρα σε όλους και καλή Μεγάλη Εβδομάδα. Πριν λίγα λεπτά έπαθα το σοκ του λογαριασμού της προτεργια. Ανεβάζω συνημμένα το λογαριασμό να μου πείτε τις απόψεις σας, και ταυτόχρονα ξεκινάω διάβασμα. Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
 

Spoiler

Στιγμιότυπο οθόνης (51).pngΣτιγμιότυπο οθόνης (50).png

Καλησπέρα σε όλους. Στο παραπάνω σποιλερ υπάρχει ο τελευταίος εκκαθαριστικός λογαριασμός μου. Το πρωί έβαλα στο εξελ τις καταναλώσεις μου, και απ' ότι κατάλαβα με τα μέχρι στιγμής δεδομένα με συμφέρει να πάω στο σταθερό της δεη (dei my home online?)  λόγω της κατανάλωσης μου (4025 κιλοβατώρες ημερήσιο και 1417 κιλοβατώρες νυχτερινό το έτος).
Αυτό που δεν έχω καταλάβει, είναι όσον αφορά την αίτηση αμφισβήτησης. Μέχρι να λάβω την τελική απάντηση, εγώ: A) θα πρέπει να κάνω διακανονισμό/να πληρώσω ντουκου, έτσι κι αλλιώς, ή B)επειδή θα εκκρεμεί η αίτηση αμφισβήτησης δεν θα πληρώσω τoν λογαριασμό και θα κάνω αίτηση στη δεη αναμένοντας το πότε θα βγει το πόρισμα.
@korakios όσον αφορά την επιδότηση, το σπίτι είναι κανονικά δηλωμένο. Αν δεις έχω λάβει 87,19 ευρώ έκπτωση. Όπως επίσης έχω λάβει την έκπτωση και στους τελευταίους έναντι.
Τέλος, πιστεύετε ότι υπάρχει ελπίδα να κερδίσουμε κάτι μέσω της αίτησης, ή είναι άδικος κόπος?
Ευχαριστώ και πάλι για το χρόνο σας.

 

 

Επεξ/σία από Fan3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Fan3 είπε

@korakios όσον αφορά την επιδότηση, το σπίτι είναι κανονικά δηλωμένο. Αν δεις έχω λάβει 87,19 ευρώ έκπτωση. Όπως επίσης έχω λάβει την έκπτωση και στους τελευταίους έναντι.

αν είχες στα έναντι πίστωση ΤΕΜ και δεν αφαιρέθηκε στον εκκαθαριστικό ,οκ

11 λεπτά πριν, Fan3 είπε

Αυτό που δεν έχω καταλάβει, είναι όσον αφορά την αίτηση αμφισβήτησης. Μέχρι να λάβω την τελική απάντηση, εγώ: A) θα πρέπει να κάνω διακανονισμό/να πληρώσω ντουκου, έτσι κι αλλιώς, ή B)επειδή θα εκκρεμεί η αίτηση αμφισβήτησης δεν θα πληρώσω τoν λογαριασμό και θα κάνω αίτηση στη δεη αναμένοντας το πότε θα βγει το πόρισμα.

καλύτερα στείλε email στη ΔΕΗ και ανέφερε οτι ο λογαριασμός είναι σε διαδικασία αμφισβήτησης της ρήτρας και το τι γίνεται (αν δέχονται τη μερική εξόφληση)

(Στο άλλο θέμα περι ΔΕΗ)

Πρώτα κάνε αμφισβήτηση και μετά οποιαδήποτε πληρωμή

Spoiler

Έχει αναφερθεί οτι ανεπίσημα έχουν ανασταλεί οι εντολές διακοπών ηλεκτροδότησης , αλλά δεν έχω βρει τίποτα επίσημο , φαντάζομαι σε ενδιαφέρει ,οπότε αν βρεις επίσημο έγγραφο και όχι άρθρο , άνοιξε νέο θέμα (και κάνε tag)

βέβαια σε ενδιαφέρει να δεχτεί ο νέος πάροχος πρωτίστως

 

19 λεπτά πριν, Fan3 είπε

το παραπάνω σποιλερ υπάρχει ο τελευταίος εκκαθαριστικός λογαριασμός μου.

σου ξέφυγε μια σελίδα 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, leroy είπε

Τι είναι αυτό το 0,28 για τον Μάρτιο ?

Είναι (χοντρικά) η επιβάρυνση επί της ('αρχικής") τιμής της κιλοβατώρας (το 0,11274), δηλαδή πόσο βγαίνει η αναπροσαρμογή, από την μέση τιμή Μαρτίου = 272€/ΜΕΓΑβατώρα

Σχετικά με το νυχτερινό να αναφέρω ότι είμαι ενοικιαστής. Μπορώ να το αιτηθώ?

...φυσικά. "Κανονικά" το κόστος (42€) "πρέπει" να βαρύνει τον ιδιοκτήτη (αλλά συνήθως στα παπάκια του), οπότε ΑΝ θες, συζήτα το μαζί του (ίσως με δελεαστικό επιχείρημα ότι "θα του μείνει το ρολόι για να το διαφημίζει στην αγγελία που θα βάλει όταν θα φύγεις"), είτε για ν' αναλάβει όλο το κόστος (είπαμε : παπάκια), είτε ΕΣΤΩ να το μοιραστείτε (αν είναι καρμοίρης, ΤΟΤΕ θα δεχτεί). Έτσι για σπάσιμο πάντως, όταν θα φεύγεις μπορείς να αιτηθείς (ανέξοδα) την απενεργοποίησή του. Για να μην το χαρεί αυτός (έστω έμμεσα). Γενικά καλό είναι να το αιτηθείς, αν είναι να μείνεις έστω κι ένα έτος ακόμη, με τέτοιες καταναλώσεις (αν θα συνεχίσουν να είναι τόσο ψηλά, ακόμη και εκτός χειμώνα - επίσης θα έχεις εκπτώσεις ΚΑΙ στις "Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις"). Ανάλογα την περιοχή ούτως ή άλλως, παίζει και να σε,,,γκαστρώσουν μέχρι να σου βάλουν μετρητή (2 βδομαδες στην καλύτερη - μήνες στην χειρότερη. Μέχρι και ΠΟΛΛΟΥΣ). Για περισσότερα, στο σχετικό θρεντ όμως (s.o.s : να γκουγκλάρεις τα ωράρια του νυχτερινού!).

 

Ωστόσο να αναφέρω ότι γενικότερα το ρολόι του δικού μου διαμερίσματος γυρίζει εμφανώς γρηγορότερα από τα άλλα 2 του κτιρίου ακόμα και όταν εμείς είμαστε εκτός σπιτιού και οι υπόλοιποι ένοικοι εντός!!!

...χωρίς να θέλω αν σε τρομάξω, αν τυχόν μένει μαζί σας ο ιδιοκτήτης, δεν αποκλείεται να σας,,,,κλέβει ρεύμα....Κλείσε γενικό και κατέβα κάτω σε ώρα που σίγουρα θα υπάρχουν άλλοι στα διαμερίσματά τους στο κτήριο και δες αν γυρίζει το ρολόι. Αν όχι, όλα καλά. Σε αυτή την περίπτωση, βγα΄λε μέχρι και τον Α++++++++++ ψυγειοκαταψύκτη σου από την πρίζα, και άσε ένα σεσουάρ στο φουλ (ζέστη ΚΑΙ ταχύτητα) και κατέβα και δες τί ένδειξη έχει το ρολόι. Μετά από ένα 10λεπτο ξαναδές και πολλαλασίασε επί 6 την διαφορά και σύγκρινε με την ισχύ που αναφέρει πάνω του το σεσουάρ : αν πχ αυτό λέει "2.000WATTS" κι εσύ με τις μετρήσεις/τον πολλαπλασιασμό (η τελευταία ένδειξη σε κόκκινο πλαίσιο μετράει "100άδες Watts") βγάζεις πχ 3.000Watts, τότε είναι κουκουρούκου ο μετρητής και πρέπει ν' απευθυνθείς στον ΔΕΔΔΗΕ - υποτίθεται ότι θα σου επιστρέψουν χρεώσεις πίσω, δεν ξέρω πόσες και από πότε και με τί σκεπτικό....

Το ψυγείο είναι ένας ψυγειοκαταψύκτης LG Α+++ που δεν νομίζω ότι δικαιολογεί τέτοια διαφορά περιστροφής στο ρολόι.

...τόσο καλής ενεργειακής κλάσης και χειμώνας γαρ, το πολύ (αν όντως δουλεύει σωστά και σύμφωνα με τις προδιαγραφές κατασκευής του και δεν έχει από κάπου απώλειες), το πολύ να "καίει", πες, 100Watts/ώρα...Που σημαίνει η τελευτεία ένδειξη του ρολογιού, όταν δεν δουλεύει κάτι άλλο μεσ' στο σπίτι, θα πρέπει ν' αλλάξει κατά μόλις ΕΝΑ ψηφίο, μέσα σε μία ώρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, korakios είπε

αν είχες στα έναντι πίστωση ΤΕΜ και δεν αφαιρέθηκε στον εκκαθαριστικό ,οκ

καλύτερα στείλε email στη ΔΕΗ και ανέφερε οτι ο λογαριασμός είναι σε διαδικασία αμφισβήτησης της ρήτρας και το τι γίνεται (αν δέχονται τη μερική εξόφληση)

(Στο άλλο θέμα περι ΔΕΗ)

Πρώτα κάνε αμφισβήτηση και μετά οποιαδήποτε πληρωμή

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Έχει αναφερθεί οτι ανεπίσημα έχουν ανασταλεί οι εντολές διακοπών ηλεκτροδότησης , αλλά δεν έχω βρει τίποτα επίσημο , φαντάζομαι σε ενδιαφέρει ,οπότε αν βρεις επίσημο έγγραφο και όχι άρθρο , άνοιξε νέο θέμα (και κάνε tag)

βέβαια σε ενδιαφέρει να δεχτεί ο νέος πάροχος πρωτίστως

 

σου ξέφυγε μια σελίδα 😛

Ωραία τότε. Θα ετοιμάσω το έντυπο της αμφισβήτησης και βλέπουμε @korakios. @leroyαπ' ότι βλέπω έχουμε το ίδιο θέμα. Εσύ πως κινήθηκες; Τον πλήρωσες τον φουσκωμένο λογαριασμό , ή όχι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/4/2022 στις 5:52 ΜΜ, leoy είπε

Δεν εχω δει ποτε το Προσαύξηση 8.8 όρων, αρα ειμαι τυχερος γιατι εχω σταθερο τιμολογιο απο παλια και δεν μου εχουν κανει τροποποιηση σε κατι αλλο. Γιατι πραγματικα δεν εχω κανει τπτ.

Και η γονείς μου με παλιό πρόγραμμα της προτεργια ήταν (4-5 ετών) και τους ήρθε στα ξαφνικά ένας λογαριασμός με αναπροσαρμογή τον Οκτώβριο 550€
Για μένα μην επαναπαύεσαι γιατί έχει τον όρο μέσα που μπορούν να το αλλάξουν μονομερος το συμβόλαιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, leroy είπε

Ωστόσο να αναφέρω ότι γενικότερα το ρολόι του δικού μου διαμερίσματος γυρίζει εμφανώς γρηγορότερα από τα άλλα 2 του κτιρίου ακόμα και όταν εμείς είμαστε εκτός σπιτιού και οι υπόλοιποι ένοικοι εντός!!!

Το ψυγείο είναι ένας ψυγειοκαταψύκτης LG Α+++ που δεν νομίζω ότι δικαιολογεί τέτοια διαφορά περιστροφής στο ρολόι.

Κατεβαζεις τον γενικο στο διαμερισμα σου και πας να δεις εαν γυρναει το ρολοι...

Εαν γυρναει καποιο αλλο διαμερισμα ειναι συνδεμενο στην παροχη σου.

Τοτε θα πρεπει να κινηθεις  μεσω της ΔΕΔΔΗΕ να ερθουν να κανουν ελεγχο στην παροχη και εαν στο επιβεβαιωσουν πας νομικα το "αλλο" διαμερισμα.

Επεξ/σία από k_w_t
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/3/2022 στις 2:06 ΜΜ, korakios είπε

οκ, προχωράς μέσω ΡΑΕ τονίζοντας για την αδιαφορία της εταιρίας (έπρεπε σε 10 εργάσιμες να απαντήσουν) και αναφέρεις και το ιστορικό συζήτησης

προσθέτεις οτι η εταιρία δεν παρουσίασε πριν την υπογραφή του συμβολαίου τους όρους με κατανοητά παραδείγματα , ούτε απάντησε γιατί δε σε ενημέρωσαν πριν την υπογραφή του προγράμματος και ζητάς την ηχογράφηση της συνομιλίας της παρουσίασης του προγράμματος (αν έγινε τηλεφωνικά) . (ξανα) αιτήσαι

την επιστροφή των έξτρα χρεώσεων καθώς και τη ρήτρα αποχώρησης (αν χρεώθηκες και γιαυτή αναφέρεις οτι η έπρεπε να φύγεις βεβιασμένα μιας μιας και ήταν υπέρογκα τα ανεξήγητα ποσά και παράλληλα η εταιρία δεν ασχολήθηκε να εξηγήσει )

Να περιμένεις σχεδόν ίδια απάντηση κονσέρβα

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

να κάνω το συνήγορο της εταιρίας οτι η ειδοποίηση γράφει καθαρά οτι αν είχες απορίες έπρεπε να καλέσεις

τώρα στο θέμα διακοπής απο προηγούμενο πάροχο ,

έτυχε και ξανααναφέρθηκε σε άλλο φόρουμ , έκατσα και είδα τον κώδικα προμήθειας και δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο παραμόνο για νόμιμες ενέργειες . Για διακοπή αναφέρεται μόνο στον πάροχο που σε εκπροσωπεί

αλλά είναι καθαρά δικό σου ρίσκο

@takoulou ξέρεις περιπτώσεις (ο ίδιος) , αν έχει γίνει εντολή διακοπής απο προηγούμενο πάροχο όταν κάποιος είναι σε νέο ?

 

Καλημέρα και χρόνια πολλά. Έχω κάνει την παρακάτω καταγγελία στη ΡΑΕ:

Spoiler

Στις 30/12/2021 απέστειλα στην εταιρία Protergia μέσω email δύο (2) έντυπα αμφισβήτησης για τους λογαριασμούς με ημερομηνίες έκδοσης 15/11/2021 και 15/12/2021 αντίστοιχα. Τα ερωτήματά μου ήταν συγκεκριμένα:
1) Τι είναι η "Προσαύξηση σύμφωνα με άρθρο 8.8".
2) Ανάλυση του εν λόγω ποσού, πώς δηλαδή προέκυψε ακριβώς.
3) Γιατί δεν ενημερώθηκα ποτέ γι αυτήν ΠΡΙΝ υπογράψω, καθώς επηρεάζει την πραγματική τιμή από τη διαφημιζόμενη.
Τα αιτήματά μου ήταν:
1) Επιστροφή όλου του ποσού της κρυφής χρέωσης.
2) Να αποχωρήσω αζημίως, δηλαδή επιστροφή της χρέωσης πρόωρης αποχώρησης, μιας και το πρόγραμμα έχει άλλη τελική χρέωση από αυτό που μου παρουσιάστηκε.

Η αδιαφορία της εταιρίας ήταν χαρακτηριστική, αφού δεν απάντησε εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών ως όφειλε. Συγκεκριμένα απάντησε στις 27/1/2022 και μόνο για το ένα από τα δύο έντυπα αμφισβήτησης (για το λογαριασμό με ημ.εκδ. 15/12/2021) - για τον άλλο λογαριασμό δεν έχει απαντήσει ακόμα και σήμερα 15/3/2022.

Στο μεταξύ είχα εξοφλήσει τον λογαριασμό με ημ.εκδ. 15/11/2021 ώστε να μπορέσω -βεβιασμένα- να αποχωρήσω προς άλλο πάροχο. Ο λογαριασμός με ημ.εκδ. 15/12/2021 παραμένει ανεξόφλητος εν αναμονή των απαντήσεων της εταιρίας στα δύο έντυπα αμφισβήτησης.

Αντί σαφών απαντήσεων, έλαβα πριν μερικές μέρες επιστολή από την εν λόγω εταιρία που με προειδοποιεί για πιθανή εντολή διακοπής παροχής ρεύματος σε περίπτωση μη εξόφλησης. Να τονίσω εδώ ότι μαζί μου μένει η μητέρα μου, ηλικίας 90 ετών, η οποία είναι κλινήρης με ποσοστό αναπηρίας 95% και έχει ανάγκη την αδιάλλειπτη παροχή ηλεκτροδότησης αφού είναι υποστηριζόμενη από ιατρικό μηχάνημα και παράλληλα η βασική θέρμανση στο σπίτι μου είναι μέσω ρεύματος (θερμοσυσσωρευτές).

Συνοψίζοντας και επειδή:
1) Η εταιρία δεν παρουσίασε πριν την υπογραφή του συμβολαίου τους όρους με κατανοητά παραδείγματα.
2) Η εταιρία δεν απάντησε στο ερώτημα 3 (γιατί δεν ενημερώθηκα ποτέ πριν υπογράψω).
3) Αναγκάστηκα να αποχωρήσω βεβιασμένα μιας και τα ποσά ήταν υπέρογκα και ανεξήγητα.
4) Έχω ήδη εξοφλήσει τον λογαριασμό 15/11/2021.
5) Στο σπίτι μου διαμένει ηλικιωμένο άτομο με ποσοστό αναπηρίας 95% έχοντας ανάγκη την αδιάλλειπτη παροχή ρεύματος.

Αιτούμαι:
1) Την επιστροφή των έξτρα χρεώσεων για το λογαριασμό 15/11/2021.
2) Τη διόρθωση του τελικού εκκαθαριστικού λογαριασμού 15/12/2021, με αφαίρεση των εξτρά χρεώσεων καθώς και της ρήτρας αποχώρησης.
3) Να μη γίνει καμία ενέργεια από πλευράς εταιρίας "Protergia" σχετικά με τυχόν απενεργοποίηση του μετρητή, μέχρις ότου γίνει σωστά η εκκαθάριση του ποσού.

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Πριν λίγες μέρες λάβαμε απάντηση από τον πάροχο, η οποία μοιάζει όντως για "κονσέρβα":

Spoiler

Αξιότιμη κυρία ***,

Σε απάντηση της από 15/03/2022 διαμαρτυρίας – πρόσκλησής σας, σας ενημερώνουμε για τα εξής :

Κατ’ αρχήν, αναφέρουμε ότι πρόκειται για χρέωση ο υπολογισμός και οι όροι επιβολής της οποίας περιγράφονται αναλυτικά στους όρους της Σύμβασης.
Αναφορικά με την εφαρμοζόμενη ρήτρα αναπροσαρμογής, η εταιρεία μας συμμορφώνεται πλήρως με τις προβλέψεις της απόφασης ΡΑΕ 409/2020. 
Ειδικότερα:
Η εφαρμοζόμενη ρήτρα ακολουθεί την προτεινόμενη από την Απόφαση φόρμουλα (α*χ+β), χρησιμοποιώντας ως μοναδικό μεταβαλλόμενο μέγεθος την Τιμή Εκκαθάρισης Αγοράς. Σε περίπτωση που το αποτέλεσμα της εξίσωσης εξέρχεται των ορισμένων ορίων πραγματοποιείται πίστωση ή χρέωση του πελάτη. Τόσο η ανωτέρω Απόφαση όσο και η ΡΑΕ, μέσω του εργαλείου σύγκρισης τιμών επιτρέπει την εφαρμογή ισοδύναμων μέτρων ως προς τη λειτουργία της ρήτρας αναπροσαρμογής και η εφαρμοζόμενη από την εταιρεία μας υπολογιστική φόρμουλα ανταποκρίνεται πλήρως στον σκοπό της ρύθμισης.

Η εταιρεία μας παρέχει επιλογές ως προς τη διαχείριση του κινδύνου διακύμανσης του κόστους προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, με την προσφορά τόσο κυμαινόμενων όσο και σταθερών τιμολογίων. Ο πελάτης, εφόσον το επιθυμεί, μπορεί να αιτείται να μεταβαίνει από το κυμαινόμενο στο σταθερό τιμολόγιο.
Η εταιρεία μας κατανοεί τη μεγάλη αύξηση του κόστους προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας και έχει πάντα γνώμονα την ικανοποίηση των πελατών της. Ωστόσο υποχρεούται να ακολουθεί την αρχή της κοστοστρέφειας και να προσφέρει τιμολόγια, που να καλύπτουν υποχρεωτικά και κατ’ ελάχιστον το κόστος της. Ως εκ τούτου, δε δικαιούται αλλά ούτε δύναται να παραιτείται από την αξίωση είσπραξης της ρήτρας αναπροσαρμογής, η οποία δεν επιβάλλεται παράνομα ή καταχρηστικά ούτε καταλήγει σε κερδοσκοπία, αλλά ακολουθεί με διαφάνεια τις διακυμάνσεις του κόστους εξασφάλισης της ενέργειας για τον προμηθευτή.

Τέλος, έχει προταθεί ρύθμιση των οφειλών σας μέσω του τμήματος διακανονισμών της εταιρίας μας και θα λάβετε επικοινωνία. 

Με εκτίμηση. 


Να σημειώσω στο μεταξύ ότι αποδεχτήκαμε ρύθμιση οφειλών μόνο και μόνο για την αποφυγή τυχόν διακοπής του ρεύματος, τονίζοντας το ότι αποδεχόμαστε τη ρύθμιση δεν σημαίνει ότι αποδεχόμαστε και την οφειλή.

Τώρα ποιο είναι το επόμενο βήμα; Θα ήθελα την πολύτιμη συμβουλή/καθοδήγησή σας. Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου ήρθε διαφημιστικό από Εθνική Τράπεζα ότι δίνουν 5% κέρδος σε πόντους με κάθε πληρωμή λογαριασμού ενέργειας με πάγια εντολή σε πιστωτική κάρτα. Ίσως βοηθήσει κάποιους με αστρονομικούς λογαριασμούς...

Διαβάζω πολύ καιρό, δεν εχω ξαναποστάρει, και μάλλον το πρώτο ποστ μου είναι off-topic!

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλημερα και χρονια πολλα.

επανερχομαι στο θεμα της αναζητησης μου σε νεο παροχο για Γ22 μετα την τρελλη αυξηση της solar στο σταθερο που ειχα.

ο πρωτος προβληματισμος που ειχα ηταν μεταξυ κυμαινομενου και σταθερου, δεδομενου οτι και οι τιμες σταθερου εχουν πλεον εκτιναχθει και οι παροχοι που το προσφερουν ειναι ελαχιστοι.

Συνεκρινα λοιπον το we yellow σε σταθερο και την δεη και volterra σε κυμαινομενο. Λαμβανοντας υποψιν και την δεσμευση πολυ περιορισμενου χρονικου διαστηματος του παροχου για την τηρηση της συμφωνειθησας τιμης (ετσι βρισκομαι 6 μηνες μετα την τελευταια συνεργασια να ξαναψαχνομαι). Πολυ βοηθητικη ειναι πλεον η αποτιμηση της ρητρας σε 0,28€/kwh (που διαβασα εδω), που καταληγει να γινεται 0,15€/kwh με τις σημερινες κρατικες επιδοτησεις.

τεινω λοιπον υπερ του κυμαινομενου χωρις χρονικη δεσμευση με ρητρα, επιλεγοντας την volterra αφου αυτη φαινεται συμφωνα με τους υπολογισμους να εχει την καλυτερη τιμη σε ετησια βαση. Εαν και οταν ομαλοποιηθουν τα πραγματα και εκλογικευθουν τα σταθερα, το ξαναβλεπω.

παρακαλω εκφραστε τις οποιες σκεψεις σας ετσι ωστε να με βοηθησετε να οριστικοποιησω την επιλογη μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, skiace είπε

καλημερα και χρονια πολλα.

επανερχομαι στο θεμα της αναζητησης μου σε νεο παροχο για Γ22 μετα την τρελλη αυξηση της solar στο σταθερο που ειχα.

ο πρωτος προβληματισμος που ειχα ηταν μεταξυ κυμαινομενου και σταθερου, δεδομενου οτι και οι τιμες σταθερου εχουν πλεον εκτιναχθει και οι παροχοι που το προσφερουν ειναι ελαχιστοι.

Συνεκρινα λοιπον το we yellow σε σταθερο και την δεη και volterra σε κυμαινομενο. Λαμβανοντας υποψιν και την δεσμευση πολυ περιορισμενου χρονικου διαστηματος του παροχου για την τηρηση της συμφωνειθησας τιμης (ετσι βρισκομαι 6 μηνες μετα την τελευταια συνεργασια να ξαναψαχνομαι). Πολυ βοηθητικη ειναι πλεον η αποτιμηση της ρητρας σε 0,28€/kwh (που διαβασα εδω), που καταληγει να γινεται 0,15€/kwh με τις σημερινες κρατικες επιδοτησεις.

τεινω λοιπον υπερ του κυμαινομενου χωρις χρονικη δεσμευση με ρητρα, επιλεγοντας την volterra αφου αυτη φαινεται συμφωνα με τους υπολογισμους να εχει την καλυτερη τιμη σε ετησια βαση. Εαν και οταν ομαλοποιηθουν τα πραγματα και εκλογικευθουν τα σταθερα, το ξαναβλεπω.

παρακαλω εκφραστε τις οποιες σκεψεις σας ετσι ωστε να με βοηθησετε να οριστικοποιησω την επιλογη μου.

Καταρχάς πρέπει να δεις τι περιόδο κατανάλωσης έχει ο τελευταίος σου λογαριασμός. Ενδεχομένος να ειναι εως αρχές Μάρτη και η επιδότηση Μαρτίου ειναι 0,065 αν αλλάξεις τώρα στον επόμενο πάροχο. Η επιδότηση Απριλίου είναι 0,130 αν δεν κάνω λάθος. Κοίτα αν το ρεύμα πάει 0,50 και δίνουν επιδότηση 0,13 χαμένος θα είσαι. Που να ξέρουμε; Και εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω και δεν ξέρω τι τιμές να δίνω στους πελάτες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, DarK_HumOuR είπε

χιλια ευχαριστω παιδια, και ιδιαιτερα Κορακιε.

εσεις φταιτε γι αυτο. μου ανοιξατε τα ματια τον Οκτωβρη και σωθηκα

Capture.PNG

Δηλαδή;; Τι έγινε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, takoulou είπε

Δηλαδή;; Τι έγινε;

εφυγα απ τον παροχο που ημουν (εσπασε μονομερως το σταθερο συμβολαιο που ειχα) και πηγα στο my home online που.. τοτε εδινε το καλυτερο συμβολαιο. παραλογο για δεη αλλα ετσι ηταν τοτε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...