Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μου έστειλε κι εμένα η Volterra για τη μετάθεση ενεργοποίησης του νέου τιμοκαταλόγου κλπ κλπ

Απάντησα το εξής.

Αναφορά σε κείμενο

Εκκρεμεί αίτηση για αλλαγή παρόχου, σε τιμοκατάλογο προγράμματος που επισυνάπτεται.
Αν προσφέρετε τις ίδιες χρεώσεις ΜΕΙΟΝ ΤΟ ΠΑΓΙΟ του ενός ευρώ ανά μήνα για 12 μήνες διάρκεια ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΟΙΝΗ ΠΡΟΩΡΗΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ, θα παραμείνω.

Συνοδεύεται από το econtract και τον τιμοκατάλογο online προ 11/4.

Spoiler

Negotiate Deal Or No Deal GIF by Howdy Price

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλησπέρα σας σιγουρα  έχει αναφερθεί.

Του πεθερού το σπίτι που είναι στη ΔΕΗ έχει λογαριασμό στο όνομά του πατέρα του που έχει πεθάνει πάρα πολλά χρόνια.

Αν το μεταφέρει σε κάποια άλλη εταιρεία υπάρχει περίπτωση η ΔΕΔΔΗΕ να το ζητήσει καινούργιο ηλεκτρολογικό σχέδιο;;;

ή θα περάσει στο ντουκου;;;

Ποια εταιρεία θα προτείνετε 123;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, lambros είπε

Αν το μεταφέρει σε κάποια άλλη εταιρεία υπάρχει περίπτωση η ΔΕΔΔΗΕ να το ζητήσει καινούργιο ηλεκτρολογικό σχέδιο;;;

  ΥΔΕ (πιστοποιητικό εγκατάστασης

8 λεπτά πριν, lambros είπε

Ποια εταιρεία θα προτείνετε 123;;;

δεν υπάρχει απάντηση σε αυτό ,δυστυχώς πρέπει να διαβάσεις την προτεινόμενη ανάρτηση τέρμα απάνω και το 4ο φύλλο στο excel

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, lambros είπε

Του πεθερού το σπίτι που είναι στη ΔΕΗ έχει λογαριασμό στο όνομά του πατέρα του που έχει πεθάνει πάρα πολλά χρόνια.

Αν το μεταφέρει σε κάποια άλλη εταιρεία υπάρχει περίπτωση η ΔΕΔΔΗΕ να το ζητήσει καινούργιο ηλεκτρολογικό σχέδιο;;;

Πρέπει να το πάρει στο όνομα του πρώτα κι εκεί θα τον "τσιμπήσουν" για έλεγχο (ΥΔΕ).

Υπάρχει και το θέμα "επιδότηση" όμως, οπότε συμφέρει να γίνει η αλλαγή, να δηλωθεί ως πρώτη κατοικία (αν δεν είναι δηλωμένη ήδη) και να μπει και νυχτερινό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, valantis123 είπε

έστειλες στην σολαρ ότι πρέπει να είναι 60 μέρες και σου είπαν οκ? πήρες παράταση άλλες 30? 

Δεν εχω στείλει ακόμη έλεγα να το αφήσω...αλλα αν το κάνουν να στείλω.

Για μετά? τι βλέπεις? 🤔

Ναι έστειλα κανονικά,μας την είχε επισημάνει ο κορακιος από παλιότερα.

Τώρα για το μετά είχα πάντα στο μυαλό μου την ΔΕΗ πριν τις αλλαγές τους,τώρα έχουμε χρόνο να το ψάξουμε λίγο καλύτερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, lambros είπε

Μένει εξωτερικό έρχεται μόνο διακοπές

Εξαρτάται τότε. Εμείς σε ένα "εξοχικό" σε παρόμοια κατάσταση, δεν θα κάνουμε τίποτα. Οικονομία μόνο, led λάμπες, όχι πολύ κουζίνα/θερμοσίφωνα, κλιματιστικό καινούργιο(φθηνό) όταν γίνει η απόσυρση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, energy52 είπε

Μου κοινοποιησε ο ΣΤΚ απαντηση για την καταγγελια που χα κανει απ τον 9/21 για την ρητρα αναπροσαρμογης.Συνοπτικα συστηνει στην εταιρεια μειωση κατα το ημιση της αξιας της ρητρας..΄Αρα θα μας επιστρεψουν τα μισα;;Επιτρεπεται να ανεβασω το τελευταιο μερος της απαντησης να μου πειτε;

Αν θυμάμαι καλά κι επειδή έχει προταθεί πολλές φορές εδώ και καιρό η αμφισβήτηση της ρήτρας, είναι η 1η δημοσίευση εδώ μέσα για δικαίωση έστω κι από τον ΣτΚ για μειωμένη εφαρμογή ρήτρας;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, geodimis είπε

Αν θυμάμαι καλά κι επειδή έχει προταθεί πολλές φορές εδώ και καιρό η αμφισβήτηση της ρήτρας, είναι η 1η δημοσίευση εδώ μέσα για δικαίωση έστω κι από τον ΣτΚ για μειωμένη εφαρμογή ρήτρας;;;

δεν έγινε κάποια δικαίωση στη συγκεκριμένη περίπτωση, πρόταση έκανε ο ΣτΚ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, geodimis είπε

Αν θυμάμαι καλά κι επειδή έχει προταθεί πολλές φορές εδώ και καιρό η αμφισβήτηση της ρήτρας, είναι η 1η δημοσίευση εδώ μέσα για δικαίωση έστω κι από τον ΣτΚ για μειωμένη εφαρμογή ρήτρας;;;

Από ΡΑΕ νιέντε μέχρι τώρα - από ΣτΚ έχουν ξαναϋπάρξει αποφάσεις (και έχει όντως ευθυγραμμιστεί κι οι πάροχοι - με άλλα λόγια δέχτηκαν να πληρώσουν οι πελάτες τα μισά). 2-3 βέβαια και μιλάμε για (γλυτωμένα) ποσά γύρω στο κατοστάρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά καλησπέρα, θα ήθελα τη βοήθεια σας αν μπορείτε. Είχα αλλάξει προ εβδομάδας περίπου (τη Δευτέρα που μας πέρασε 11/04) πάροχο για ρολόι Γ22 επαγγελματικό από Watt σε ΔΕΗ γιατί στις 17 Μαρτίου μου χαν στείλει στο viber μήνυμα που έλεγε ότι εντός 30 ημερών έληγε το fixed που είχα κλείσει το Σεπτέμβρη και παρέμπεμπε σε ένα λινκ στο sites τους που γράφαν τις γνωστές παπάτζες τους. Μπήκα σήμερα στους λογαριασμούς και για τις 10 μέρες βλέπω μου έχουν βγάλει ένα ποσό ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ περίπου 300€. Βέβαια επειδή πρέπει απλά να ανεβάσαν χθες τα ποσά, μου λέει ότι εντός των 3 εργάσιμων θα γίνει το pdf διαθέσιμο. Τι κάνω ? Τα πληρώνω ή τους καταγγέλω ΡΑΕ? Και αν τους καταγγέλω τι τους λέω ? Σαν προωθητική ενέργεια πάντως να διευκρινίσω δεν είχα συμμετάσχει κάπου. Είχα τότε δει το fixed και το επέλεξα. 

Σόρρυ για το σεντόνι, ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, argilleas είπε

Σαν προωθητική ενέργεια πάντως να διευκρινίσω δεν είχα συμμετάσχει κάπου. Είχα τότε δει το fixed και το επέλεξα

Ρήτρα πρόωρης αποχώρησης είναι πιθανότατα. Κάνε αμφισβήτηση και ζήτησε να επανεκδόσουν διορθωμένο λογαριασμό. Αν δεν συμμορφωθούν σε 10 εργάσιμες, τότε καταγγελία στην ΡΑΕ.

Γενικά και σε γνωστούς που έτυχε τους διόρθωσαν τον τελικό λογαριασμό. Βάζουν την ρήτρα και οι περισσότεροι δεν ασχολούνται και την πληρώνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, argilleas είπε

βλέπω μου έχουν βγάλει ένα ποσό ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ περίπου 300€

σε αυτό βάζουν τη ρήτρα αποχώρησης

11 λεπτά πριν, argilleas είπε

Τι κάνω ? Τα πληρώνω ή τους καταγγέλω ΡΑΕ? Και αν τους καταγγέλω τι τους λέω ?

αμφισβήτηση λογαριασμού , ζητάς επανέκδοση του λογαριασμού και αναφέρεις για την τροποποίηση (υπόψιν είναι 60 μέρες μετά την ειδοποίηση οποιαδήποτε αλλαγή , 30 μέρες είναι το περιθώριο να φύγεις αζημίως) , αλλιώς σε 10 εργάσιμες ΡΑΕ (αν δεν απαντήσουν)

επίσης μπορείς να ζητήσεις μετά απο ΡΑΕ (αφού τα πάρεις) να εξετάσει αν η τροποποίηση ήταν νόμιμη ή έμμεσος τρόπος αύξησης πελατολογίου και ζητάς αποζημίωση αν προκύψει κάτι τέτοιο . (ακραίο αλλά δε χάνεις και τίποτα και φυσικά συμβάλεις στη βελτίωση της όλης κατάστασης)

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...