Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

15 λεπτά πριν, korakios είπε

 στο προηγούμενο ποστ έβαλα λινκ που το αναφέρει και η ΡΑΕ γιατί μέχρι τότε για αλλαγή τιμών πατούσαν σε παραθυράκι του κώδικα προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας του στυλ θα έβλεπες τις νέες χρεώσεις στο λογαριασμό με μια υποσημείωση . Μάλλον έπεσε χέρι μιας και είναι ο 2ος πάροχος με επιστολή (βεβαια της Volterra δεν είχε καν ημερομηνία ταχυδρομείου , ούτε ήταν συστημένο)

το θέμα είναι οτι στο λινκ της ΡΑΕ αναγράφει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί πεδίο στον λογαριασμό που να είναι με αλλαγμένη γραμματοσειρά και εμφανής στον πελάτη.

Αυτό που μας έστελνε η Volterra κάτω κάτω στο τελευταίο φύλλο του λογαριασμού μπορεί να πιαστεί σαν ενημέρωση??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, teohokage είπε

το θέμα είναι οτι στο λινκ της ΡΑΕ αναγράφει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί πεδίο στον λογαριασμό που να είναι με αλλαγμένη γραμματοσειρά και εμφανής στον πελάτη.

Αυτό που μας έστελνε η Volterra κάτω κάτω στο τελευταίο φύλλο του λογαριασμού μπορεί να πιαστεί σαν ενημέρωση??

Αν εννοείς αυτό δε νομίζω  

Υ.Γ. ριπογονες λιγνητικες μονάδες 🤡🤡🤡

Screenshot_20220411-171858_OfficeSuite~2.png

Επεξ/σία από kosmasgr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, teohokage είπε

ο θέμα είναι οτι στο λινκ της ΡΑΕ αναγράφει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί πεδίο στον λογαριασμό που να είναι με αλλαγμένη γραμματοσειρά και εμφανής στον πελάτη.

οτι ΔΕΝ , αυτό λέει αν διαβάσεις προσεχτικά

2 λεπτά πριν, teohokage είπε

Αυτό που μας έστελνε η Volterra κάτω κάτω στο τελευταίο φύλλο του λογαριασμού μπορεί να πιαστεί σαν ενημέρωση??

πλέον όχι , όπως σε κανένα πάροχο , για αλλαγή απαραίτητα επιστολή με αναλυτική παρουσίαση όλων των αλλαγών

και η τροποποίηση θα πρέπει να είναι δικαιολογημένη , όχι του στυλ δε μας παίρνει αλλά τσιμπάμε κόσμο ωστε να κάνουμε μετά τροποποίηση (αύξηση πελατολόγιου)

4 λεπτά πριν, teohokage είπε

Αυτό που μας έστελνε η Volterra κάτω κάτω στο τελευταίο φύλλο του λογαριασμού μπορεί να πιαστεί σαν ενημέρωση??

α, τώρα κατάλαβα απο το παραπάνω ποστ ,  όχι , δεν είναι αυτό κάτι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Fragisko είπε

Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει δυνατότητα από εναλλακτικό πάροχο να αλλάξει τους όρους Επαγγελματικού Συμβολαίου Fixed μετά το πρώτο 6μηνο ;

ναι αλλά πλέον ποιο δύσκολο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, Hetfield είπε

Οτι και να λεει, η συμβαση αυτου του τιμολογιου ανεφερε ρητα οτι ο προμηθευτης οφειλει να ενημερωσει τον καταναλωτη  60 ημερες πριν την τροποποιηση.

image.png.a3b461384125063d96382d2049252126.png

Η επιστολη παραδοθηκε συστημενη, οπερ σημαινει οτι οσοι την παρελαβαν σημερα (μαζι τους κι εγω), οι 60 ημερες μετρανε απο σημερα κι οχι απο την 8/4.

Αυτο ειναι το γραμμα του νομου, οτιδηποτε αλλο μπορει να αμφισβητηθει.

Συστημενο.

Αρα προτεινεις να στειλουμε απαντηση οτι δεν δεχομαστε τις 30 ημερες βασει του ορου 10 της συμβασης που μιλουσε για 60 ημερες σωστα;

Επεξ/σία από sheik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, sheik είπε

Αρα προτεινεις να στειλουμε απαντηση οτι δεν δεχομαστε τις 30 ημερες βασει του ορου 10 της συμβασης που μιλουσε για 60 ημερες σωστα;

https://www.insomnia.gr/forums/topic/669691-ποιον-εναλλακτικό-πάροχο-αντί-δεη/?do=findComment&comment=59167023

αν θες κάνεις καταγγελία στη ΡΑΕ να εξετάσει αν ήταν νόμιμη η αλλαγή των όρων και όχι έμμεσος τρόπος αύξησης πελατολογίου (εδώ να πω όμως οτι η Voltera όντως είναι σε οικονομική δυσκολία)

(edit , ήταν απο copy-paste)

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, korakios είπε

ναι αλλά πλέον ποιο δύσκολο

Δηλαδή γιατί είναι δύσκολο πλέον ;

αν το πράξει μονομερός ο πάροχος και με χει ενημερώσει εγώ τι μπορώ να κάνω ; Θα πρέπει να πάω δικαστικά ; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα.Πηγα στη volton τον Οκτώβρη δυστυχώς χωρίς να ξέρω τις κρυφές χρεώσεις με 0.055 (παραπλανητική) και την Παρασκευή ευτυχώς πρόλαβα τη ΔΕΗ με τις παλιές τιμές.Υπαρχει κάποιος τρόπος να γλιτώσω την ρήτρα αποχώρησης?Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει αν γνωρίζει? Ευχαριστώ πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, sheik είπε

Σημ: Θερμανση εχω ρευμα-θερμοσυσσωρευτες.

Spoiler

Οι θερμοσυσσωρευτές είναι μια ενεργοβόρα κι εντελώς ξεπερασμένη μέθοδος θέρμανσης που έχει ξεμείνει από τη δεκαετία του '80, μην πω '70. Τότε το νυχτερινό είχε 40 με 50 % έκπτωση σε σχέση με το κανονικό τιμολόγιο.

Παρόλα αυτά, υπήρχαν εδώ άτομα που ρωτούσαν για να βάλουν Θ/Σ ακόμα και πέρσι και δεν δέχονταν και τις επιφυλάξεις που τους γράφαμε.

Επίσης, υπάρχουν καταναλωτές που θα μπορούσαν να έχουν νυχτερινό ρεύμα εδώ και 8-10 χρόνια και τώρα αγχώνονται για 1 βδομάδα καθυστέρηση και μια μέτρηση που δεν μπορούν να καταχωρήσουν  ως μειωμένη.

Επί του πρακτέου τώρα, αν υπάρχει ήδη κλιματιστικό νέας τεχνολογίας πορευόμαστε με αυτό, αν όχι, αγοράζουμε. Οι Θ/Σ εκπαραθύρωση άμεσα (είναι και 200 κιλά ο ένας, άλλος μπελάς αυτός).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Fragisko είπε

Δηλαδή γιατί είναι δύσκολο πλέον ;

ατομική επιστολή , λογοδότηση στη ΡΑΕ για το αν συντρέχουν λόγοι αλλαγής , πατάς στα μπλε γράμματα και σε πάει σε ένα λινκ

1 ώρα πριν, Fragisko είπε

αν το πράξει μονομερός ο πάροχος και με χει ενημερώσει εγώ τι μπορώ να κάνω ; Θα πρέπει να πάω δικαστικά ; 

δικαστικά , ΡΑΕ, ότι τραβάει η όρεξή σου

50 λεπτά πριν, coolni23 είπε

Καλησπέρα.Πηγα στη volton τον Οκτώβρη δυστυχώς χωρίς να ξέρω τις κρυφές χρεώσεις με 0.055 (παραπλανητική) και την Παρασκευή ευτυχώς πρόλαβα τη ΔΕΗ με τις παλιές τιμές.Υπαρχει κάποιος τρόπος να γλιτώσω την ρήτρα αποχώρησης?Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει αν γνωρίζει? Ευχαριστώ πολύ.

καρφιτσωμένη ανάρτηση τέρμα απάνω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/4/2022 στις 11:59 ΠΜ, kirileman είπε

Συγγνώμη, αυτή η ρήτρα αναπροσαρμογής δεν σου λέει κάτι;

Στην παρούσα φάση με τις καταναλώσεις που έχω και τις εκπτώσεις της κυβέρνησης είναι ένα και το αυτό σε σχέση με το αν ήμουν σε πρόγραμμα, που από 18 λεπτά η κιλοβατώρα με την έκπτωση θα έφτανε 10,5. Τώρα αν ανέβει κι άλλο η ρήτρα και δεν δοθούν μέτρα στήριξης, σίγουρα θα συμφέρει περισσότερο το πρόγραμμα. Το θέμα είναι κάνεις πρόγραμμα με αυξημένη τιμή και σύμβαση για ένα χρόνο και ρίσκο να μειωθεί η ρήτρα και να πληρώνεις ακριβή κιλοβατώρα ή περιμένεις να δεις πως θα πάει το πράγμα κι αν αυξηθεί να κάνεις αίτηση μετά; Που μπορεί να βγει και κανένα πιο ανταγωνιστικό πρόγραμμα, όπως αυτό που είχε βγει τον Αύγουστο. Τη δεύτερη επιλογή διαλέγω προς το παρόν και παρακολουθώ τις τιμές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπερα και απο μένα.Να ρωτήσω κάτι απο περιέργεια,απτη στιγμή που σε κάθε λογαριασμό εναντι  πληρώνουμε ρυθμιζόμενες χρεώσεις και τέλος επιβάρυνσης για ρύπους και μετά στον εκκαθαριστικό ξαναπληρώνουμε συγκεντρωτικά δεν είναι περίεργο?Με αφορμή την προσφυγή του ινκα για τη ρήτρα μήπως θα έπρεπε να γίνει και γι αυτές τις χρεώσεις που διπλοχρεώνονται?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και απο εμένα, είμαι και εγω ένας πελάτης της volterra που του άλλαξαν το τιμολόγιο. Σήμερα προχώρησα σε παράπονο στη ΡΑΕ και έκανα μια μικρή έρευνα και στη σελίδα της ΔΕΗ, αφού σε προηγούμενα ποστ την προτείνατε αρκετοί απο σας, διαπιστώνοντας οτι απο σήμερα άλλαξε τις τιμές της, στο on line τουλάχιστον. Τι προτείνετε απο δω και πέρα? Παραμονή στη volterra και ενημέρωση κάθε μέρα ψάχνωντας για ένα παράθυρο που λένε και οι ορειβάτες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, korakios είπε

εγώ θα ρωτούσα γιατί 30 μέρες και όχι 60

Έτοιμη η επιστολή για τις 30 μέρες. Σίγουρα 2 μήνες περίπου είναι καλός χρόνος μπας και βγει τίποτα καλό.Ετοιμάζω άλλες 2 για συγγενείς και αύριο θα τις στείλω.

Για την αύξηση των τιμών δεν θα κάνω κάτι γιατί πραγματικά μας εξέπληξαν ευχάριστα όλο αυτό το διάστημα με την όλο κατάσταση και μιλάμε για μια από τις πιο μικρές αν όχι την μικρότερη από όλες τις εταιρείες οπότε σέβομαι την απόφαση τους (αν και δεν με συμφέρει)και το θεωρώ και λογικό στην παρούσα κατάσταση.

Αρε Solar 😁

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...