Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, 111111 είπε

βγάζω άκρη, για κοίτα και εσυ

Δεν υπάρχει κάτι περίεργο στον λογαριασμό σου. 

Μπήκες στο online από τις10 Φεβρουαρίου του 2022 άρα δεν δικαιούσαι καμία άλλη επιδότηση εκτός από το ΚΟΤ β το οποίο στο έχουν πιστώσει κανονικά. Επειδή είναι και ο πρώτος λογαριασμός online σου βάλανε και το δώρο τον 30 ευρώ. Αν έχεις παρόμοιες καταναλώσεις από εδώ και μπρος, να υπολογίζεις μηνιαίο λογαριασμό γύρο στα 50 ευρώ

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, washcloud είπε

...το 0,185 αφορούσε Δεκέμβρη και ρητροπρόγραμμα. Τα σταθερά παίρνανε ένα 0,02 μέχρι και Δεκέμβρη και από Γενάρη στάματησε η επιδότηση γι' αυτά.

Eν τω μεταξύ παίζει ν' ανεβάσεις (ολόκληρο όμως) λογαριασμό (σβήσε βέβαια προσωπικά στοιχεία), να δούμε λίγο αν έχεις καθόλου χρεώσεις Γ1/να δούμε πόσες κιλοβατώρες ήταν με ΚΟΤ, γιατί υπάρχει μια αμφιβολία αν το ("νέο") Ονλάιν (όπως είναι από 3/12/21) παίρνει ΚΟΤ...; (μήπως το ΚΟΤ δηλαδή μπήκε για όσο διάστημα ήσουν με χρεώσεις Γ1, κάτι δηλαδή σχεδόν βέβαιο, αφού πήγες από άλλο πάροχο...).

Κατ'αρχην να χαιρετίσω τον "φίλο συνοδοιπόρο" που ειχα να δω καιρό και "τα λεγαμε"πάντα όμορφα εδώ μέσα.. 

Στο προκείμενο την φάγαμε την τσεκουριά, We_energy simple το μόνο που υπήρχε σε KOT στην εν λογω εταιρεία όταν πήγα..

Κινήσεις που εχω κάνει είναι αναφορά στην ΡΑΕ , στο συνήγορο καταναλωτή και εκποιζω για μη αποδεκτές ξεκάθαρες χρεώσεις και την μείωση της ρήτρας αναπροσαρμογής.

Τώρα σκέφτομαι και εγώ σύμφωνα με τα λεγόμενα εδώ μέσα να πάω σε σταθερό στην ΔΕΗ έκανα αίτηση και για νυχτερινό..

Αλλά θέλω και την γνώμη σας η την πρόταση σας ..

Ανεβάζω την ανάλυση λογαριασμού μου να έχετε έναν μπούσουλα..

Ευχαριστώ και επιφυλάσσομαι  :wub:

 

 

We_Energy.png

Επεξ/σία από MoviemakerGr
  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, MoviemakerGr είπε

Ανεβάζω την ανάλυση λογαριασμού μου να έχετε έναν μπούσουλα..

Για τα δεδομένα της εποχής φαίνονται "νορμάλ" οι χρεώσεις. 3200 kwh είναι υπερδιπλάσιες από τον μέσο όρο. Προφανώς δεν σε καλύπτει το ΚΟΤ για τόσο μεγάλη κατανάλωση και κακώς έμεινες τόσο καιρό σε κυμαινόμενο. Θα είχε νόημα αν ήσουν περίπου στις 1600 kwh στο τετράμηνο.

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, vali είπε

Για τα δεδομένα της εποχής φαίνονται "νορμάλ" οι χρεώσεις. 3200 kwh είναι υπερδιπλάσιες από τον μέσο όρο. Προφανώς δεν σε καλύπτει το ΚΟΤ για τόσο μεγάλη κατανάλωση και κακώς έμεινες τόσο καιρό σε κυμαινόμενο. Θα είχε νόημα αν ήσουν περίπου στις 1600 kwh στο τετράμηνο.

Ευχαριστώ κατ'αρχην..

Το προηγούμενο 4μηνο ήμουν κάτω από 1300kwh τώρα ή ο μετρητής τρελάθηκε η είχαν πάρει λάθος μέτρηση (την προηγούμενη) γιατί δεν πιστεύω ότι ένα Air Condition 24αρι inverter έκανε τόσο μεγάλη την διαφορά..

Any Way.. για να καταλάβω είσαι σύμφωνος για την μετάβαση μου σε ΔΕΗ ή έχεις επιφυλάξεις ?

Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο
  36 λεπτά πριν, MoviemakerGr είπε

Ανεβάζω την ανάλυση λογαριασμού μου να έχετε έναν μπούσουλα..

Για τα δεδομένα της εποχής φαίνονται "νορμάλ" οι χρεώσεις. 3200 kwh είναι υπερδιπλάσιες από τον μέσο όρο. Προφανώς δεν σε καλύπτει το ΚΟΤ για τόσο μεγάλη κατανάλωση και κακώς έμεινες τόσο καιρό σε κυμαινόμενο. Θα είχε νόημα αν ήσουν περίπου στις 1600 kwh στο τετράμηνο.

Όπως λέει και ο vali αν προλάβεις πρέπει να πας σε κάποιο από τα σταθερά της ΔΕΗ. Να προσθέσω ότι πρέπει να βάλεις και νυχτερινό

3 λεπτά πριν, MoviemakerGr είπε

Air Condition 24αρι inverter έκανε τόσο μεγάλη την διαφορά..

εξαρτάται πως την χρήση που κάνεις και πως το δουλευεις κλπ. καλό είναι να περάσεις από το αντίστοιχο θέμα να ρωτήσεις τι κατανάλωση μπορεί να έχει το κλιματιστικό ανάλογα πάντα με την ζήτηση που έχεις.. πχ αν ζήταγες όλο τον χειμώνα 25-26 στην θερμανση πολύ πιθανό να άκαψε τις επιπλέον kwh που λες

  • Like 1
Δημοσ.
14 ώρες πριν, korakios είπε

 

Ζήτησες απο ΡΑΕ αν μπορεί να αναστείλει την εντολή ???

Δεν το ζήτησα γιατί βλέποντας πόσο αργεί γενικά η ΡΑΕ να πάρει θέση δεν μπορούσα να ρισκάρω διακοπή ρεύματος μέσα στο καταχείμωνο. Πλήρωσα και άνοιξα αίτημα στην πλατφόρμα το οποία ακόμα εκκρεμεί. 5 μήνες μετά!!

14 ώρες πριν, washcloud είπε

Πόσο καιρό έχει που σου ήρθε το μήνυμα (SMS εννοείς; ) ; Αν δεν είσαι σε διαδικασία αμφισβήτησης της ποινής πρόωρης αποχώρησης μέσω ΡΑΕ, φλερτάρεις (αν δεν το έχεις καταλάβει) εντονότατα με διακοπή ηλεκτροδότησης και δη σύντομα - και δεν "αστειεύεται" ούτε ο πάροχος (βασικά καρφί δεν τους καίγεται, και για μικρότερο ακόμα ποσό), ούτε ο ΔΕΔΔΗΕ (που απλά "εκτελεί εντολή" επί του συγκεκριμένου - και δεν μπορεί να μην εκτελέσει...).

...ΕΚΤΟΣ κι αν (αν και δεν διευκρινίζεις) έκτοτε το έχεις πληρώσει/έχει λήξει το θέμα...

Η ιστορία αυτή έγινε τέλη Νοεμβρίου τότε πήρα το sms. Τελος Σεπτεμβρίου είχα φύγει από βατ. Εννοείται ότι είχα κάνει αυτό που προτείνεις, πλήρωσα τα 96 γιατί δεν μπορούσα να ρισκάρω το να μείνω χωρίς ρεύμα μέσα στο χειμώνα. Η αμφισβήτηση ακόμα τρέχει με ρυθμούς χελώνας.

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Noshleyths1 είπε

Καλησπέρα υπάρχει κάτι καλύτερο να κοιτάξω με κοτ?

11.pdf 557 kB · 1 download

Καλημέρα, ο λογαριασμός είναι έναντι και δεν βγαίνει ασφαλή συμπέρασμα. Αν η κατανάλωσή σου είναι όντως 1377 kwh για 2 μήνες, τότε δες άμεσα για home enter της ΔΕΗ, παίρνει και ΚΟΤ ( προς το παρόν η τιμή του είναι συμφέρουσα για μεγάλες καταναλώσεις, αλλά ακούγεται ότι πολύ σύντομα θα αυξηθεί, οπότε δες ακόμη και αύριο να κλείσεις συμβόλαιο). Επίσης κάνε αίτηση για νυχτερινό στον Δεδδηε.

Μπες στο νήμα για τα σταθερά προγράμματα της ΔΕΗ, διάβασε καμία 20 σελίδες προς το τέλος, θα καταλάβεις πολλά.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, vali είπε

Καλημέρα, ο λογαριασμός είναι έναντι και δεν βγαίνει ασφαλή συμπέρασμα. Αν η κατανάλωσή σου είναι όντως 1377 kwh για 2 μήνες, τότε δες άμεσα για home enter της ΔΕΗ, παίρνει και ΚΟΤ ( προς το παρόν η τιμή του είναι συμφέρουσα για μεγάλες καταναλώσεις, αλλά ακούγεται ότι πολύ σύντομα θα αυξηθεί, οπότε δες ακόμη και αύριο να κλείσεις συμβόλαιο). Επίσης κάνε αίτηση για νυχτερινό στον Δεδδηε.

Μπες στο νήμα για τα σταθερά προγράμματα της ΔΕΗ, διάβασε καμία 20 σελίδες προς το τέλος, θα καταλάβεις πολλά.

Ίσως βοηθήσει αυτός ο λογαριασμός

12.pdf

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Noshleyths1 είπε

Ίσως βοηθήσει αυτός ο λογαριασμός

12.pdf 555 kB · 2 downloads

Εδώ φαίνεται καθαρά ότι λόγω αυξημένης κατανάλωσης χάνεις το ΚΟΤ. Οπωσδήποτε αίτηση για νυχτερινό μήπως και το σώσεις. Θα έχεις και επιπλέον έκπτωση στις ρυθμιζόμενες. Όπως και να έχει τα σταθερά της ΔΕΗ είναι μονόδρομος για σένα, εάν προλάβεις τις σημερινές τιμές. Δεν υπάρχει σήμερα κυμαινόμενο που με τις επιδοτήσεις και το ΚΟΤ να είναι πιο συμφέρον από το home enter ή το online όταν μιλάμε για καταναλώσεις πάνω από 450-500 kwh το μήνα. Αν χάνεις και το ΚΟΤ το όριο πέφτει στα 300

Δημοσ.
13 ώρες πριν, korakios είπε

βασικά εκεί δεν άλλαξαν μονομερώς κάτι , απλά εξαρχής σας βάλανε στο σωστό πρόγραμμα που αντιστοιχούσε για ΚΟΤ , χωρίς όμως να υπάρχει η απαραίτητη ενημέρωση

Συμφωνα με δικηγορο που ρωτησα μου ειπε οτι επρεπε ή να απορριψουν την αιτηση ή να με βαλουν στο προγραμμα που υπεγραψα.

Ολα τα αλλα δεν εχουν νομικη ισχυ 

Δημοσ.

Σε ένα από τα mail που εχω στην volterra ήρθε μήνυμα - ηλεκτρονικής ενημέρωσης και καλα !! - που λέει :

 

Αγαπητέ πελάτη, 

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τον Μάρτιο σας αποστείλαμε ταχυδρομικώς επιστολή ενημέρωσης τροποποίησης του ισχύοντος Τιμοκαταλόγου προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, η οποία φαίνεται να μην έχει ακόμα παραληφθεί από εσάς. 

Σε συνέχεια αυτής της επιστολής, και προσπαθώντας να εξαντλήσουμε όλα τα μέσα ενημέρωσης, σας επισυνάπτουμε την σχετική επιστολή. 

Στα πλαίσια της άριστης έως σήμερα συνεργασίας μας και βασιζόμενοι στο γεγονός ότι έχετε αντιληφθεί πλήρως την ιδιαιτερότητα των συνθηκών, επιθυμούμε την κατανόησή σας για την συνέχιση της συνεργασίας μας υπό τους νέους όρους.

Με εκτίμηση,

Ομάδα Customer Care

(τώρα που είδαν ότι δεν εχει παραληφθεί η επιστολή για την οποία διαμαρτυρήθηκα και εκανα ΚΑΙ καταγγελία στην ΡΑΕ, δεν ξερω... απλα οι κύριοι είναι γραφικοί  για να μην πω τίποτα χειρότερο και ακατάλληλο για ανηλίκους!)

 

 

 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, MoviemakerGr είπε

Κατ'αρχην να χαιρετίσω τον "φίλο συνοδοιπόρο" που ειχα να δω καιρό και "τα λεγαμε"πάντα όμορφα εδώ μέσα.. 

Στο προκείμενο την φάγαμε την τσεκουριά, We_energy simple το μόνο που υπήρχε σε KOT στην εν λογω εταιρεία όταν πήγα..

Κινήσεις που εχω κάνει είναι αναφορά στην ΡΑΕ , στο συνήγορο καταναλωτή και εκποιζω για μη αποδεκτές ξεκάθαρες χρεώσεις και την μείωση της ρήτρας αναπροσαρμογής.

Τώρα σκέφτομαι και εγώ σύμφωνα με τα λεγόμενα εδώ μέσα να πάω σε σταθερό στην ΔΕΗ έκανα αίτηση και για νυχτερινό..

Αλλά θέλω και την γνώμη σας η την πρόταση σας ..

Ανεβάζω την ανάλυση λογαριασμού μου να έχετε έναν μπούσουλα..

Ευχαριστώ και επιφυλάσσομαι  :wub:

Γεια σου ρε φίλε.

...βασικά ό,τι σου είπαν ήδη οι προηγούμενοι : με τέτοιες καταναλώσεις, πας ΔΕΗ "MyHome Enter". Ιδανικά υπογραφή σε κατάστημα και όχι μέσω "e-contract" (για να μη τυχόν έχεις καθυστερήσεις/μπλεξίματα που προκύπτουν πιο συχνά στην διαδικασία του "e-contract", από το να πας σε κατάστημα). Δες για ραντεβού (στο σάιτ της ΔΕΗ έχει εφαρμογή για ραντεβού, όπου επιλέγεις το κατάστημα που σε βολεύει - ενδεχομένως να έχει και απογευματινά). 

...το κακό είναι ότι το άργησες πολύ και ίσως από αύριο κι όλας να έχουν αλλάξει τιμές...Ακόμη όμως κι έτσι, αν η κατανάλωση που έχεις στον συγκεκριμένο λογαριασμό δεν είναι μόνο για το 4μηνο του χειμώνα, αλλά ούτως ή άλλως ξεπερνάς τις 1.200kWh, άντε τις 1.500, ΚΑΙ το "κρίσιμο" 4μηνο του καλοκαιριού (λόγω κλιματιστικού για ψύξη), τότε ακόμη και ν' ανεβάσουν τιμές από αύριο, πάλι καλύτερα θα είσαι, από το να παραμείνεις σε κυμαινόμενο...

Για το νυχτερινό να έχεις ανοιχτή την πρόσβαση στον μετρητή από την στιγμή που θα πληρώσεις (να τσεκάρεις και το junk/spam folder του μέιλ μη σου έρθει εκεί η ειδοποίηση/ο κωδικός πληρωμής, για τουλάχιστον 3 βδομάδες (μην περάσουν/δεν έχουν πρόσβαση και μετά ποιος ξέρει πότε θα ξαναπεράσουν), και άσε κι ένα χαρτί με τηλέφωνα/οδηγίες να χτυπήσουν κάπου που πάντα θα είναι κάποιος ν' ανοίξει κτλ. Αν πληρώσεις και δεν περάσουν καν μέσα σε 10 εργάσιμες, αιτήσουν την αποζημίωση 20€ λόγω εγγυημένης υπηρεσίας (πρόσεχε μόνο μέσα στο συγκεκριμένο διάστημα μην περάσουν που λέγαμε και δεν έχουν πρόσβαση στο ρολόι, γιατί και πάτημα θα έχουν για να μη δώσουν την αποζημίωση και ίσως γι' αυτόν τον λόγο καθυστερήσουν μετά πολύ να ξαναέρθουν, αφού δεν θα έχουν την υποχρέωση της "εγγυημένης υπηρεσίας" και της αποζημίωσης "να τους πιέζει"...).

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...