Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, RcManiac είπε

Πλήρωνα έναντι ~100 και τώρα ήρθε 10x στον εκκαθαριστικό.

Τον πληρώνω κανονικά ή κάνω τις κινήσεις και περιμένω απάντηση πρώτα?

...θεωρητικά, όταν βρίσκεσαι σε διαδικασία αμφισβήτησης (μέσω φόρμας ΡΑΕ) με τον πάροχο, δεν έχουν δικαίωμα να ζητήσουν διακοπή της παροχής σου λόγω ανεξόφλητοου ποσού. Επίσης θεωρητικά, πριν δώσουν εντολή διακοπής στον ΔΕΔΔΗΕ, θα σε ειδοποιήσουν (συνήθως με SMS ή μηνυμα στο Viber - μπορεί και επιστολή). Αλλά επειδή η θεωρία απέχει πολύ από την πράξη, ειδικά στη χώρα μας, το συνετότερο που έχεις να κάνεις είναι να πληρώσεις (έστω με διακανονισμό, αν ζορίζεσαι), για να μη τυχόν βρεθείς χωρίς ρεύμα (υπ' όψιν ότι και πάροχο ν' αλλάξεις, έχει το δικαίωμα ο πρώην να ζητήσει διακοπή από τον ΔΕΔΔΗΕ). Βέβαια μετά μπορείς να τους,,,κυνηγήσεις δικαστικά (ΚΑΙ για "ψυχικές οδύνες" κτλ), αλλά,,,έχεις τα λεφτά; Έχεις τον χρόνο; Έχεις τον,,,κατάλληλο δικηγόρο; Έχεις περιθώριο να μείνεις για τάδε διάστημα χωρίς ρεύμα (αν υπάρχει δικηγόρος για να κάνει τις σωστές σχετικές κινήσεις για επανασύδνεση, από λίγες μέρες έως ποιος ξέρει πόσες); Είναι φάση που θα πρέπει να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας και πιθανώς θα τους πάρεις ποσά που θα αντιστοιχούν σε ελεφαντόδοντο τελικά - αρκεί βέβαια να μπορείς να υποστείς το πιθανό προαναφερθέν ζόρι...

Αν "δεν είσαι για όλα αυτά", τότε α) κάνεις την αμφισβήτηση κατευθείαν στον πάροχο β) περιμένεις μέχρι 10 μέρες να δεις αν απαντήσουν (συνήθως σε γράφουν) και τί θα πουν γ) προχωράς με καταγγελία μέσω ΡΑΕ στην σχετική φόρμα στο myRAE, όπου στην ουσία "το συζητάς" και πάλι με τον πάροχο (μέσω ΡΑΕ, θα,,,"ξυπνήσουν" και ξαφνικά θ' αρχίσουν να σου δίνουν σημασία), κι αν σου λένε τα δικά τους (το πιθανότερο), αρνείσαι την θέση τους και ζητάς από την ΡΑΕ να επιληφθεί (καθώς "παρακολουθεί" ως,,,σιωπηρός διαιτητής). Στο μεταξύ, είτε ήδη πληρώνεις, είτε κάνεις διακανονισμό, είτε "το ρισκάρεις" για διακοπή, ευελπιστώντας ότι θα σου στείλουν σχετική ειδοποίηση πρώτα. Η διαδικασία με την ΡΑΕ (περιμένοντας να πάρει θέση) μπορεί να τραβήξει και 6μηνο (κι ένας θεός ξέρει εάν ακόμη και μετά από αυτό θ' "ασχοληθούν", "λόγω φόρτου εργασίας/πληθώρας καταγγελιών"). Απλά είναι το μόνο "τζάμπα" που μπορείς να κάνεις, ελπίζοντας ΚΑΠΟΙΑ στιγμή σε δικαίωση και επιστροφή ποσών.....

Μέχρι στιγμής δεν έχουμε "προηγούμενο" από κάποιον που να έτρεξε την διαδικασία και να έχει κάνει κάτι η ΡΑΕ - τουλάχιστον για επιστροφή ποσών αναπροσαρμογής. Ίσως κατά καλοκαίρι μεριά να έχουμε τις πρώτες "αντιδράσεις" της από όσους εδώ και μήνες έχουν κάνει τα σχετικά και είναι εν αναμονή...

Το ουσιαστικότερο πάντως όλων (αν δεν το 'χεις κάνει ακόμα) είναι να πας σε σταθερο της ΔΕΗ, πριν προλάβουν να - ενδεχομένως - ανεβάσουν τις τιμές τους τις επόμενες μέρες : σε κατάστημα, υπογράφοντας για Εντερ+ (αν έχεις καταναλώσεις πάνω από 300kWh τον μηνα, σε βάθος έτους).

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

ΠΡΟΣΟΧΉ.... Η WV μου χρέωσε την ρήτρα αποχωρησης σαν προωθητική ενέργεια.. Όταν τους είπα ότι δεν πρέπει, και μου απάντησαν στο τσατ ότι είχα λάβει μήνυμα ότι μπορώ να αποχωρήσω χωρίς χρέωση.. Ρώτησα τότε γιατί μπήκε και μάλιστα όχι σαν ρήτρα αποχώρησης αλλά σε άλλο πεδίο, και η απάντηση είναι ότι θα λάβετε νέο λογαριασμό.. 

Δημοσ.

Για πρόγραμμα σταθερής τιμής:

Διάρκεια 2 έτη. Τώρα μόλις συμπληρώθηκε το 6μηνο.

Γενικοί όροι σύμβασης 

17.4 Οι όροι που περιλαμβάνονται στην Αίτηση λογίζονται ως ειδικοί όροι της παρούσας.  Σε περίπτωση αντιφατικών διατάξεων μεταξύ γενικών και ειδικών όρων, υπερισχύουν οι ειδικοί.

 

Ειδικοί όροι από έντυπο τιμοκατάλογου του συγκεκριμένου προγράμματος :

Ειδικοί Όροι: 1.Σε περίπτωση που ο Πελάτης καταγγείλει τη Σύμβαση πριν από τη συμπλήρωση είκοσιτεσσάρων(24) μηνών από την ημερομηνία έναρξης της εκπροσώπησης του/των Μετρητή/-τών του Πελάτη από τον Προμηθευτή, ο Πελάτης δεν επιβαρύνεται Με Ποινή Πρόωρης Αποχώρησης όπως αναφέρεται στους Γενικούς Όρους της Σύμβασης. 

2. H τιμή του προγράμματος είναι σταθερή και δεν επηρεάζεται από τις διακυμάνσεις της Τιμής Εκκαθάρισης Αγοράς ή από οποιαδήποτε άλλη χρέωση προμηθευτή.

 

Παραμένει δικαίωμα της εταιρίας να μεταβάλλει τον τιμοκατάλογο επικαλούμενη την αύξηση του κόστους ενέργειας???

Μπορώ να κάνω κάτι ή απλά ψάχνω καινούργιο παροχο? 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, gps81 είπε

Παραμένει δικαίωμα της εταιρίας να μεταβάλλει τον τιμοκατάλογο επικαλούμενη την αύξηση του κόστους ενέργειας???

ναι , με ατομική ενημέρωση (όχι υποσημείωση ειδοποίησης) αν και πλέον εξετάζει η ΡΑΕ και το αν η εταιρία ζημιώνεται και το πόσο ωστε να κάνει αλλαγές  (όπως ανακοίνωσε)

2 λεπτά πριν, gps81 είπε

Μπορώ να κάνω κάτι ή απλά ψάχνω καινούργιο παροχο? 

πρακτικά καινούριο πάροχο , αν σου αλλάζουν όρους οπως απο σταθερό με ρήτρα τότε αιτείσαι εφαρμογή 60 μέρες μετά την ειδοποίηση , αν αρνηθούν έχεις 2 επιλογές

να παραμείνεις διεκδικώντας μέσω ΡΑΕ τις σωστές χρεώσεις ,αλλά μέχρι να επιλυθεί άγνωστη η συνέχεια

να πας σε άλλο πάροχο και να διεκδικήσεις ποσό διαφοράς που ζημιώνεσαι λόγω μη εφαρμογής 60 ημερών

9 λεπτά πριν, gps81 είπε

Ειδικοί Όροι: 1.Σε περίπτωση που ο Πελάτης καταγγείλει τη Σύμβαση πριν από τη συμπλήρωση είκοσιτεσσάρων(24) μηνών από την ημερομηνία έναρξης της εκπροσώπησης του/των Μετρητή/-τών του Πελάτη από τον Προμηθευτή, ο Πελάτης δεν επιβαρύνεται Με Ποινή Πρόωρης Αποχώρησης όπως αναφέρεται στους Γενικούς Όρους της Σύμβασης. 

αυτό απλά σου λέει οτι δεν έχει ρήτρα αποχώρησης

Δημοσ.

Σε ευχαριστώ για την απάντηση. 

Βασικά στάθηκα στο ότι οι ειδικοί όροι υπερισχύουν των γενικών. Και ότι στους ειδικούς αναφέρεται ότι η τιμή παραμένει σταθερή ανεξάρτητα της τιμής εκκαθάρισης αγοράς. 

Ήλπιζα τουλάχιστον... 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, gps81 είπε

Σε ευχαριστώ για την απάντηση. 

Βασικά στάθηκα στο ότι οι ειδικοί όροι υπερισχύουν των γενικών. Και ότι στους ειδικούς αναφέρεται ότι η τιμή παραμένει σταθερή ανεξάρτητα της τιμής εκκαθάρισης αγοράς. 

Ήλπιζα τουλάχιστον... 

αν στους ειδικούς όρους έγραφε οτι ο προμηθευτής δεν έχει δικαίωμα τροποποίησης του συμβολαίου τότε θα ήσουν καλυμμένος

Σου ήρθε κάποια ειδοποίηση και το ψάχνεις ?

Δημοσ.
3 ώρες πριν, washcloud είπε

Μέχρι στιγμής δεν έχουμε "προηγούμενο" από κάποιον που να έτρεξε την διαδικασία και να έχει κάνει κάτι η ΡΑΕ - τουλάχιστον για επιστροφή ποσών αναπροσαρμογής.

Κάνεις λάθος φίλε μου...υπάρχει προηγούμενο πολύ πριν βγει το myΡΑΕ, όταν τον περασμένο Απρίλη έκανα διπλή καταγγελία - δύο διαφορετικές παροχες- στον Ήρωνα με ταυτόχρονη κοινοποίηση στην ΡΑΕ και τόν Σεπτέμβρη δικαιώθηκα με έκδοση τελικού λογαριασμού διορθωμενου καί με το παραπάνω μάλιστα. Η μόνη διαφορά είναι ότι τότε οι ρήτρες ήταν μικρά ποσά σε σχέση με τις σημερινές. Όλο αυτό το διάστημα οι λογαριασμοί ήταν απλήρωτοι. Υπομονή χρειάζεται και πειστικά επιχειρήματα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, LftMtr είπε

Έλαβα παρόμοια (με αρκετούς άλλους όπως διάβασα) επιστολή απο τη Volterra για αλλαγή του σταθερού συμβολαίου που ειχα απο το Σεπτέμβριο σε συμβόλαιο με ρήτρα. Την έλαβα χθες (χωρίς ημερομηνία). Ουσιαστικά μου ανακοίνωσαν οτι από 1/4/22 μου το αλλάζουν "τσαμπουκά" παρόλο πού είναι διετές. Αν φύγω τους πληρώνω και ρήτρα αποχώρησης απο πάνω μήπως; Θα σας ήμουν υπόχρεος για κάποια απάντηση ή οποιαδήποτε άλλη συμβουλή. 

Επίσης αν μπορεί καποιος να μου πει αν υπάρχουν σε κανένα πάροχο επαγγελματικα Γ21 με σταθερη χρέωση ή τα ακύρωσαν όλοι, κι αν ναι τι προτείνετε; 

Θα επιχειρήσω να υποβάλλω μια φορά ακομη τα ερωτηματα μου. Μήπως και κάποιος που θα μπορούσε και θα ήθελε να απαντήσει δεν τα πρόσεξε. 🙂

Επεξ/σία από LftMtr
Δημοσ.
1 ώρα πριν, LftMtr είπε

απο το Σεπτέμβριο σε συμβόλαιο με ρήτρα. Την έλαβα χθες (χωρίς ημερομηνία). Ουσιαστικά μου ανακοίνωσαν οτι από 1/4/22 μου το αλλάζουν "τσαμπουκά" παρόλο πού είναι διετές

Διετές; Μα η η Volterra δεν είχε συμβόλαια με χρονική δέσμευση (στα τότε v1 αναφέρομαι) εκτός αν μιλάς για επαγγελματικό. Όπως και ναχει υπάρχει αλλαγή στους γενικούς όρους και φεύγεις χωρίς πέναλτυ.

Μην ξεχνάς όμως ότι οι κύριοι τα λένε όπως τους συμφέρει και ξέχασαν την υποχρεωτική ενημέρωση που θα έπρεπε να μας είχαν κάνει 60 μέρες πριν την εφαρμογή των αλλαγών, σύμφωνα με το άρθρο 30 του ΚΠΗΕ που επικαλούνται. Εγώ δεν θα το αφήσω έτσι.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, LftMtr είπε

Θα επιχειρήσω να υποβάλλω μια φορά ακομη τα ερωτηματα μου. Μήπως και κάποιος που θα μπορούσε και θα ήθελε να απαντήσει δεν τα πρόσεξε. 🙂

Κοίτα τη συζήτηση που είχαμε με Κοράκιο 2-3 σελίδες πίσω σχετικά με Γ21. Κοίτα και το excel. Από σταθερά μόνο τα volton smart συμφέρουν αν είσαι κοντά στις καταναλώσεις που δίνουν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, BigJim34 είπε

Διετές; Μα η η Volterra δεν είχε συμβόλαια με χρονική δέσμευση (στα τότε v1 αναφέρομαι) εκτός αν μιλάς για επαγγελματικό. Όπως και ναχει υπάρχει αλλαγή στους γενικούς όρους και φεύγεις χωρίς πέναλτυ.

Μην ξεχνάς όμως ότι οι κύριοι τα λένε όπως τους συμφέρει και ξέχασαν την υποχρεωτική ενημέρωση που θα έπρεπε να μας είχαν κάνει 60 μέρες πριν την εφαρμογή των αλλαγών, σύμφωνα με το άρθρο 30 του ΚΠΗΕ που επικαλούνται. Εγώ δεν θα το αφήσω έτσι.

Έτσι μου ειπε στο τηλέφωνο η κύρια με την οποια εκανα τότε την αλλαγή παρόχου απο wv. Θα το κοιτάξω στο συμβόλαιο. (στη Volterra έχω/είχα οικιακό) 

Και εγω θα προτιμούσα να αντιδρασω κάπως αλλα δεν ξέρω τι ακριβώς μπορώ να κάνω. 

Όπως και να χει ευχαριστώ για την απάντηση. 

1 ώρα πριν, dimarv είπε

Κοίτα τη συζήτηση που είχαμε με Κοράκιο 2-3 σελίδες πίσω σχετικά με Γ21. Κοίτα και το excel. Από σταθερά μόνο τα volton smart συμφέρουν αν είσαι κοντά στις καταναλώσεις που δίνουν.

Θα ψάξω για τη συζήτηση, ευχαριστω. 

Είμαι γυρω στις 3000kwh το μήνα. 

Επεξ/σία από LftMtr
Δημοσ.
10 ώρες πριν, BigJim34 είπε

Κάνεις λάθος φίλε μου...υπάρχει προηγούμενο πολύ πριν βγει το myΡΑΕ, όταν τον περασμένο Απρίλη έκανα διπλή καταγγελία - δύο διαφορετικές παροχες- στον Ήρωνα με ταυτόχρονη κοινοποίηση στην ΡΑΕ και τόν Σεπτέμβρη δικαιώθηκα με έκδοση τελικού λογαριασμού διορθωμενου καί με το παραπάνω μάλιστα. Η μόνη διαφορά είναι ότι τότε οι ρήτρες ήταν μικρά ποσά σε σχέση με τις σημερινές. Όλο αυτό το διάστημα οι λογαριασμοί ήταν απλήρωτοι. Υπομονή χρειάζεται και πειστικά επιχειρήματα.

...δεν θα έλεγα ότι κάνω λάθος, διότι μπήκα στο θρεντ τέλος Νοέμβρη κι έκτοτε δεν έχει κάποιος δικαιωθεί (μέσω myRAE), τότε που έιχαν αρχίσει να έρχονται οι πρώτοι λογαριασμοί με βαρβάτες αναπροσαρμογές. Και σίγουρα ο koarkios έστω, θα είχε κρατήσει την μαρτυρία σου, αν την είχες καταθέσει εδώ (σίγουρα το είχες κάνει; ) . Μήπως καν εν τω μεταξύ δεν είχε επιληφθεί η ΡΑΕ (μιλάς μόνο για κοινοποίηση προς αυτούς), και αποφάσισε ο Ήρωνας (λες και για μικρά ποσά) να μην το αφήσει να πάει παραπέρα; Τα λέω όλα αυτά, γιατί το θέμα μου ήταν ότι "δεν έχει κάνει κάτι η ΡΑΕ μέχρι τώρα", με την έννοια να έχει επιβάλλει κάτι (ούτε καν δηλαδή να αποφασίσει μόνος του ο πάροχος, κατά την συζήτηση μέσω myRAE, να επιστρέψει ποσά, "λόγω φόβου προστίμου"). Θέλω να πω, το ότι πήρες πίσω κάποια λεφτά, είναι ένα ζήτημα - το αν έχει παρεμβληθεί ενεργά η ΡΑΕ για να γίνει, είναι άλλο...

Μέχρι στιγμής πάντως, στα σίγουρα έχουμε 3 (αν θυμάμαι καλά) αποφάσεις του ΣτΚ με τις οποίες "συμμορφώθηκαν" πάροχοι, με αποτέλεσμα την επιστροφή (όχι και τρελλών πάντως) ποσών αναρποσρμογής, και δη ΚΑΤΑ ΤΟ ΗΜΙΣΥ...(ή κάπου τόσο).

Δημοσ.
28 minutes ago, washcloud said:

...δεν θα έλεγα ότι κάνω λάθος, διότι μπήκα στο θρεντ τέλος Νοέμβρη κι έκτοτε δεν έχει κάποιος δικαιωθεί (μέσω myRAE), τότε που έιχαν αρχίσει να έρχονται οι πρώτοι λογαριασμοί με βαρβάτες αναπροσαρμογές. Και σίγουρα ο koarkios έστω, θα είχε κρατήσει την μαρτυρία σου, αν την είχες καταθέσει εδώ (σίγουρα το είχες κάνει; ) . Μήπως καν εν τω μεταξύ δεν είχε επιληφθεί η ΡΑΕ (μιλάς μόνο για κοινοποίηση προς αυτούς), και αποφάσισε ο Ήρωνας (λες και για μικρά ποσά) να μην το αφήσει να πάει παραπέρα; Τα λέω όλα αυτά, γιατί το θέμα μου ήταν ότι "δεν έχει κάνει κάτι η ΡΑΕ μέχρι τώρα", με την έννοια να έχει επιβάλλει κάτι (ούτε καν δηλαδή να αποφασίσει μόνος του ο πάροχος, κατά την συζήτηση μέσω myRAE, να επιστρέψει ποσά, "λόγω φόβου προστίμου"). Θέλω να πω, το ότι πήρες πίσω κάποια λεφτά, είναι ένα ζήτημα - το αν έχει παρεμβληθεί ενεργά η ΡΑΕ για να γίνει, είναι άλλο...

Μέχρι στιγμής πάντως, στα σίγουρα έχουμε 3 (αν θυμάμαι καλά) αποφάσεις του ΣτΚ με τις οποίες "συμμορφώθηκαν" πάροχοι, με αποτέλεσμα την επιστροφή (όχι και τρελλών πάντως) ποσών αναρποσρμογής, και δη ΚΑΤΑ ΤΟ ΗΜΙΣΥ...(ή κάπου τόσο).

Έτσι και αλλιώς ο ΣτΚ έχει συμβουλευτικό ρολο και δεν μπορεί να επιβάλει την απόφαση του σε κανένα μέρος άρα ουσιαστικά καλη τη πειστει επέστρεψαν την μισή. Δεν εξετάζω αν το ηθικό είναι και νόμιμο αλλά η ουσία είναι ότι η εκάστοτε ρήτρα αναπροσαρμογής εφαρμόζεται βάσει του υπογεγραμμένου συμβολαίου με τον κάθε πελάτη. Εάν εγώ πχ δεν το διάβασα η δεν το κατανόησα δεν παίζει ρολο νομικά. Αντίστοιχα εκείνοι ανήθικα δεν ανέφεραν τίποτα όταν ήθελαν να πουλήσουν αλλά από την άλλη το συμβόλαιο το ανέφερε και όφειλα να το διαβάσω. Ακόμα και μέσω κούριερ να έγινε η υπογραφή θα μπορούσα είτε να το διαβάσω πριν υπογράψω και ας περιμένει ο κούριερ η να υπαναχωρήσω εντός 14 ημερών από την στιγμή που ήταν απομακρυσμένη προώθηση εάν έβλεπα τον περιεργο όρο.

ανηθικο; Ναι. Παράνομη η ρήτρα; Όχι άρα δύσκολη η πλήρης δικαίωση 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, washcloud είπε

Μήπως καν εν τω μεταξύ δεν είχε επιληφθεί η ΡΑΕ (μιλάς μόνο για κοινοποίηση προς αυτούς), και αποφάσισε ο Ήρωνας (λες και για μικρά ποσά) να μην το αφήσει να πάει παραπέρα;

Τώρα που το ξανακοίταξα - αφού ετοιμάζομαι και για καινούργια καταγγελία, αυτή τη φορα για την volterra πρόκειται- δεν είχα κανει καμία κοινοποίηση προς τον Ήρωνα, κατευθείαν καταγγελία εκανα στη ΡΑΕ και η Αρχή πηρε όλα τα συνημμένα λογαριασμούς κλπ και έκανε αυτή την κοινοποίηση στην εταιρεία. Το ποσον ήταν στα 100 ευρώ.

Πριν λίγο ελαβα την απάντηση (?)  από την κ. Σπυριδάκη της volterra και φεύγει για ΡΑΕ!

ΑΠΟΡΩ ΓΙΑ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΤΟΥΣ..ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΟ-ΜΑΟ !!!

Ίσως κι εδώ κατευθείαν καταγγελία έπρεπε να κανω...εχασα τρεις μερες!

Υ.Γ.

Ποιος τον ακούει τον φιλο τώρα, που το φθινόπωρο πήγε στην ΔΕΗ με τις παλιές τιμές του enter και τουλάχιστον ως σήμερα κοιμάται ήσυχος!

 

 

Επεξ/σία από BigJim34
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...