Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, vali είπε

Στην μια περίοδο οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις είναι περίπου 4 ευρώ και στην άλλη 11 ευρώ, μήπως ήταν αρκετά αυξημένη η κατανάλωσή σου; Άσχετα με το ποσό σε χρεώνει ο πάροχος, οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις είναι ίδιες για όλους και αυξάνονται με την κατανάλωση.

Η κατανάλωση παραμένει ή ίδια + 10kw χονδρικά κάθε μήνα τό θέμα είναι ή συμπληρωματικές χρεώσεις που πήγαν 62€  και η ρυθμιζόμενη χρέωση πού πήγε στα 11  + τον διπλασιασμό στην προμήθεια τού ρεύματος 

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Hilios είπε

Η κατανάλωση παραμένει ή ίδια + 10kw χονδρικά κάθε μήνα τό θέμα είναι ή συμπληρωματικές χρεώσεις που πήγαν 62€

οι επόμενες θα είναι παραπάνω, αλλά δεν απάντησες στην προηγούμενη ερώτηση

Δημοσ.

Ήσσονος σημασίας όροι θεωρούνται όσοι εκφεύγουν του ελάχιστου υποχρεωτικού περιεχομένου των Συμβάσεων Προμήθειας, το οποίο δεσμευτικά καθορίζεται στο άρθρο 18 ΚΠΗΕ

Eννοούν την ελλιπή παρουσίαση των όρων στη σύμβαση, παράδειγμα τη πλήρη ανάλυση της ρήτρας αναπροσαρμογής όπως έχει προτείνει η ΡΑΕ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ερώτηση: To εξάμηνο απο την ενεργοποίηση μου στην EFA λήγει 5/4/22 και η ειδοποίηση για τροποποίηση όρων ηρθε 1/3/22 με τον λογαριασμό. Αυτό σημαίνει οτι η αλλαγή στις χρεώσεις θα γίνει όταν λήξει το εξάμηνο, ή 60 μέρες απο την ειδοποίηση;

Θέλω να εκμεταλλευτώ το φτηνό ρεύμα όσο μπορώ, αλλά δεν θέλω να φάω ρήτρα αποχώρησης. Πότε να κάνω την αίτηση αλλαγής παρόχου; 

Επεξ/σία από fragma
Δημοσ.
14 ώρες πριν, desiro είπε

Έχει γίνει κ σε άλλους αυτο? Ειναι σιγουρο?

Πριν λίγο μίλησα με Volterra για να ρωτήσω για το mail διαμαρτυρίας που τους έστειλα και μου  ειπαν ότι η επιστολή αυτή εχει σταλεί και σε αλλους πελάτες με σταθερο πρόγραμμα. Φυσικά λεπτομέρειες δεν μου είπαν, αν εχει σταλεί σε ολους δλδ. μόνο ότι η απάντηση στο mail θα δοθεί πιθανόν και σήμερα. (αναφέρομαι στο διάστημα των τουλάχιστον 60 ημέρων που αναγράφει ο ΚΠΗΕ)

Μας βλέπω σιγά-σιγά ολους στο μαντρί!

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, fragma είπε

Ερώτηση: To εξάμηνο απο την ενεργοποίηση μου στην EFA λήγει 5/4/22 και η ειδοποίηση για τροποποίηση όρων ηρθε 1/3/22 με τον λογαριασμό. Αυτό σημαίνει οτι η αλλαγή στις χρεώσεις θα γίνει όταν λήξει το εξάμηνο, ή 60 μέρες απο την ειδοποίηση;

Θέλω να εκμεταλλευτώ το φτηνό ρεύμα όσο μπορώ, αλλά δεν θέλω να φάω ρήτρα αποχώρησης. Πότε να κάνω την αίτηση αλλαγής παρόχου; 

Πέρα από το τί προβλέπεται "νομικά", ρώτα τους πρώτα κι αυτούς για το περιθώριο (με μέιλ) που θεωρούν ότι "οφείλουν να σου δώσουν".

Δημοσ.
22 ώρες πριν, tomtsir είπε

Ναι αξίζει , από κάθε περίπτωση , μπορείς να δεις και πάνω πάνω το καρφιτσωμένο ποστ και να ακολουθήσεις τα βήματα και θα σου βγάλει περίπου πόσα γλυτώνεις σε κάθε περίπτωση.

Μιας και βλέπω πως έχεις ΔΕΗ Γ1 , με τον κωδικό εταίρου , φτιάξε e-bill και επέλεξε μέσα από την εφαρμογή το myHomeOnline που έχει 0.17/kwh. 

Αντί για 690 ευρώ που πλήρωσες την αξία του ρεύματος , θα την πλήρωνες 2897*0.17=492.89...
 



 

Σ' ευχαριστώ πολύ tomtsir. Έχω προβληματιστεί, δίοτι όταν πήγα στο energycost.gr και έκανα τη σχετική σύγκριση, το MyHomeOnline μου το έβγαλε λιγότερο επωφελές για τις συγκεκριμένες κιλοβατώρες (δες και το επισυναπτόμενο).

Τσέκαρα και το .xls. Βάσει 4ου sheet, αν έχεις κατανάλωση μικρότερη από 300kw/μήνα, θα πρέπει να παραμείνεις στο Γ1, ενώ φαντάζομαι πως αν υπερβαίνεις τη συγκεκριμένη μέτρηση, θα έπρεπε να πας με τα μπούνια στα σταθερά (HomeOnline αν δεν έχεις νυχτερινό ή Enter/Enter+ αν έχεις, όπως καταλαβαίνω). Εντούτοις, δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό δεν προκύπτει και στο EnergyCost.

Η φάση είναι πως τα συγκεκριμένα προγράμματα είναι μέχρι 31/3 και φοβάμαι πως μετά μπορεί να ανέβει κι άλλο η τιμή της σταθερής, οπότε με ζώνουν τα φίδια να προλάβω...

2022-03-29_11-59-23.jpg

Δημοσ.
2 ώρες πριν, BigJim34 είπε

Πριν λίγο μίλησα με Volterra για να ρωτήσω για το mail διαμαρτυρίας που τους έστειλα και μου  ειπαν ότι η επιστολή αυτή εχει σταλεί και σε αλλους πελάτες με σταθερο πρόγραμμα. Φυσικά λεπτομέρειες δεν μου είπαν, αν εχει σταλεί σε ολους δλδ. μόνο ότι η απάντηση στο mail θα δοθεί πιθανόν και σήμερα. (αναφέρομαι στο διάστημα των τουλάχιστον 60 ημέρων που αναγράφει ο ΚΠΗΕ)

Μας βλέπω σιγά-σιγά ολους στο μαντρί!

Έχεις ψαχτει για το που θα πας σε περιπτωση που αλλαξεις πάροχο?

Ή περιμενεις απαντηση πρωτα?

Δημοσ.
2 ώρες πριν, timefliesfast είπε

Σ' ευχαριστώ πολύ tomtsir. Έχω προβληματιστεί, δίοτι όταν πήγα στο energycost.gr και έκανα τη σχετική σύγκριση, το MyHomeOnline μου το έβγαλε λιγότερο επωφελές για τις συγκεκριμένες κιλοβατώρες (δες και το επισυναπτόμενο).

Τσέκαρα και το .xls. Βάσει 4ου sheet, αν έχεις κατανάλωση μικρότερη από 300kw/μήνα, θα πρέπει να παραμείνεις στο Γ1, ενώ φαντάζομαι πως αν υπερβαίνεις τη συγκεκριμένη μέτρηση, θα έπρεπε να πας με τα μπούνια στα σταθερά (HomeOnline αν δεν έχεις νυχτερινό ή Enter/Enter+ αν έχεις, όπως καταλαβαίνω). Εντούτοις, δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό δεν προκύπτει και στο EnergyCost.

Η φάση είναι πως τα συγκεκριμένα προγράμματα είναι μέχρι 31/3 και φοβάμαι πως μετά μπορεί να ανέβει κι άλλο η τιμή της σταθερής, οπότε με ζώνουν τα φίδια να προλάβω...

 

..κατ' αρχάς δεν είναι ότι σώνει και καλά "σε συμφέρει" να παραμείνεις στο Γ1, με κάτω από 300kWh τον μήνα, διότι πολύ απλά ούτε η τιμή χονδρικής ξέρουμε πού θα πάει τους επόμενους μήνες, ούτε αν θα συνεχίσουν οι επιδοτήσεις καν (ούτε σε τί ποσά θα είναι, με τί κριτήρια/όρια κλπκλπ). Χοντρικά κατάλαβέ το ως "ΠΑΝΩ από 300, πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να πας στα σταθερο ΔΕΗ" (με τις τιμές που έχουν ΣΗΜΕΡΑ, διότι όπως είπες, σύντομα μπορεί ν' ανέβουν).

Στην ουσία το Γ1 συμφέρει στάνταρ αν έχεις ΚΟΤ ΚΑΙ χαμηλή κατανάλωση...(αλλά και πάλι, τί ΘΑ γίνει στο μέλλον, ποιος ξέρει). Πράγμα που σημαίνει, ότι όποιος προλάβει τα σταθερά τους με σημερινές τιμές, παίζει και να ευλογάει την τύχη του για ένα χρόνο τουλάχιστον από τώρα, που πρόλαβε και πήγε...

Κι ΑΝ κάτι αλλάξει, καιρό από τώρα, με τις τιμές χονδρικής (που ούτε μία στο εκατομμύριο θα έλεγα εγώ) και πάνε ΚΑΤΩ,,,,οι ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ όροι των σταθερών ΔΕΗ, προβλέπουν αποχωρηση με μόλις 40€ στο 3μηνο και 20 στο 6μηνο. Συνεπώς................

Δημοσ.

Καλησπέρα σας, πληροφοριακά και ενημερωτικά για το δικό μου θέμα όσον αφορά την ΟΤΣ από την Volton σήμερα μου έστειλε το "τελικό" mail ο ΣΤΚ όπου με σκοπό την συμβιβαστική επίλυση προτείνει στην Volton την μείωση της αξίας των συνολικών χρεώσεων της υπό κρίση Ρήτρας ΟΤΣ κατά το ήμισυ της αξίας αυτών, για όλο το χρονικό διάστημα ισχύος της υπό κρίση σύμβασης Προμήθειας, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει και περιμένει εντός δέκα ημερών την έγγραφη απάντηση μου όπως και της Volton εάν τα αποδεχόμαστε.
Επίσης να αναφέρω τα εξής, η Volton αρχικά απάντησε αρνητικά στον ΣΤΚ για οποιαδήποτε επιστροφή ποσού, εφόσον αρνήθηκα την απόφασή της Volton με επιχειρήματα έστειλε εκ νέου απάντηση στον ΣΤΚ όπου συνοπτικά μου πίστωνε το ποσό της ρήτρας αποχώρησης (120€) και έλεγε επίσης ότι υπάρχει υπογεγραμμένο συμβόλαιο όπως και πως συμφώνησα προσυμβατικώς για αυτό και κάτι άσχετα πως διαμαρτύρομαι για την έκπτωση συνέπειας, με την σειρά μου απάντησα αρνητικά σε αυτά που έλεγε η Volton και είχα άμεση απάντηση από τον ΣΤΚ για το εάν υπάρχει υπογεγραμμένο συμβόλαιο, τους έστειλα την ηχογράφηση τους έστειλα την συνομιλία που είχα με την Volton στο Viber(όπου φαίνεται ότι δεν έστειλα κανένα συμβόλαιο πίσω υπογεγραμμένο) και σήμερα μου έστειλε την απόφαση.
Να αναφέρω ότι από την στιγμή που είχα την πρώτη απάντηση από τον ΣΤΚ και έπειτα όλα κύλησαν αρκετά γρήγορα σε φάση να ανταλλάσσουμε mail κάθε πρωί τις τελευταίες μέρες. 

Επίσης χρωστάω ένα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον korakios και στον washcloud τον καθένα ξεχωριστά για την ενημέρωση και τις γνώσεις τους. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

...τον wash ασ' τον απέξω (όταν ειδικά μιλάμε για "αμφισβήτηση ρήτρας") με τα μπλα-μπλα και τα σεντόνια του (και τις,,,"γνώσεις" του) - korakios is the man (και ναι του αξίζουν ευχαριστίες για 2-3 ζωές...)

Επεξ/σία από washcloud
  • Thanks 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, desiro είπε

Έχεις ψαχτει για το που θα πας σε περιπτωση που αλλαξεις πάροχο?

Ή περιμενεις απαντηση πρωτα?

Το είπα ήδη...δεν ξέρεις ποιο είναι το "μαντρί"; >> ΔΕΗ Εnter + για την ώρα.

Αν όμως δεχτούν το δίμηνο και παραταθεί μέχρι τότε το V1 της Volterra τότε βλέπουμε. "Τα πάντα ρει". Δεν ξέρω όμως μήπως με συμφέρει να τους "ξεφορτωθω" από τώρα και να ακολουθήσουν και οι άλλες τρεις παροχές που έχω.

Δυστυχώς τώρα φάνηκε η γύμνια όλων των εναλλακτικών. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Lazos_21 είπε

Καλησπέρα σας, πληροφοριακά και ενημερωτικά για το δικό μου θέμα όσον αφορά την ΟΤΣ από την Volton σήμερα μου έστειλε το "τελικό" mail ο ΣΤΚ όπου με σκοπό την συμβιβαστική επίλυση προτείνει στην Volton την μείωση της αξίας των συνολικών χρεώσεων της υπό κρίση Ρήτρας ΟΤΣ κατά το ήμισυ της αξίας αυτών, για όλο το χρονικό διάστημα ισχύος της υπό κρίση σύμβασης Προμήθειας, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει και περιμένει εντός δέκα ημερών την έγγραφη απάντηση μου όπως και της Volton εάν τα αποδεχόμαστε.
Επίσης να αναφέρω τα εξής, η Volton αρχικά απάντησε αρνητικά στον ΣΤΚ για οποιαδήποτε επιστροφή ποσού, εφόσον αρνήθηκα την απόφασή της Volton με επιχειρήματα έστειλε εκ νέου απάντηση στον ΣΤΚ όπου συνοπτικά μου πίστωνε το ποσό της ρήτρας αποχώρησης (120€) και έλεγε επίσης ότι υπάρχει υπογεγραμμένο συμβόλαιο όπως και πως συμφώνησα προσυμβατικώς για αυτό και κάτι άσχετα πως διαμαρτύρομαι για την έκπτωση συνέπειας, με την σειρά μου απάντησα αρνητικά σε αυτά που έλεγε η Volton και είχα άμεση απάντηση από τον ΣΤΚ για το εάν υπάρχει υπογεγραμμένο συμβόλαιο, τους έστειλα την ηχογράφηση τους έστειλα την συνομιλία που είχα με την Volton στο Viber(όπου φαίνεται ότι δεν έστειλα κανένα συμβόλαιο πίσω υπογεγραμμένο) και σήμερα μου έστειλε την απόφαση.
Να αναφέρω ότι από την στιγμή που είχα την πρώτη απάντηση από τον ΣΤΚ και έπειτα όλα κύλησαν αρκετά γρήγορα σε φάση να ανταλλάσσουμε mail κάθε πρωί τις τελευταίες μέρες. 

Επίσης χρωστάω ένα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον korakios και στον washcloud τον καθένα ξεχωριστά για την ενημέρωση και τις γνώσεις τους. 

Έχε υπόψη σου ότι ο ΣτΚ δε μπορεί να προχωρήσει σε κυρώσεις στον Προμηθευτή. Παρόλα αυτά είναι πολύ καλή εξέλιξη που μπορεί να φανεί πολύ χρήσιμη. Πότε έκανες την αρχική σου καταγγελια στο ΣτΚ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι το γνωρίζω αλλά θέλω να πιστεύω ότι θα τελειώσει εδώ το θέμα. 
17/12/2021 έστειλα την αναφορά και στις 28/12/2021 ξεκίνησε ο ΣτΚ, όπου όπως με ενημέρωσε η Volton στις 08/02/2022 τους ήρθε η πρώτη αναφορά μου από τον ΣτΚ. Αυτό που είδα πάντως είναι ότι η Volton καθυστερούσε αρκετά.

Να αναφέρω επίσης ότι μόλις η Volton έστειλε την δεύτερη απόφαση της για πίστωση της ρήτρας αποδέσμευσης και έκδοση εκ νέου τελικού λογαριασμού, την επομένη μπήκα με τους κωδικούς μου στο portal τους και είδα ότι όντως έχει εκδοθεί νέος λογαριασμός(δεν μπορώ από τις 24/03 που εκδόθηκε ακόμα να τον ανοίξω) και μου βγάζει ότι έχω απλήρωτους τους 2 προηγούμενους λογαριασμούς ενώ τους έχω πληρώσει κανονικά, μιλάμε για λογαριασμούς 23/11/2021 & 23/12/2021.

Επεξ/σία από Lazos_21
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έλαβα παρόμοια (με αρκετούς άλλους όπως διάβασα) επιστολή απο τη Volterra για αλλαγή του σταθερού συμβολαίου που ειχα απο το Σεπτέμβριο σε συμβόλαιο με ρήτρα. Την έλαβα χθες (χωρίς ημερομηνία). Ουσιαστικά μου ανακοίνωσαν οτι από 1/4/22 μου το αλλάζουν "τσαμπουκά" παρόλο πού είναι διετές. Αν φύγω τους πληρώνω και ρήτρα αποχώρησης απο πάνω μήπως; Θα σας ήμουν υπόχρεος για κάποια απάντηση ή οποιαδήποτε άλλη συμβουλή. 

Επίσης αν μπορεί καποιο να μου πει αν υπάρχουν σε κανένα πάροχο επαγγελματικα Γ21 με σταθερη χρέωση ή τα ακύρωσαν όλοι, κι αν ναι τι προτείνετε; 

Επεξ/σία από LftMtr
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...