Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, BigJim34 είπε

Έστω ότι πήραμε και το δίμηνο και τι έγινε;

Αναφορά σε κείμενο

Ωστόσο, το δικαίωμα των Προμηθευτών να τροποποιούν -βάσει της ανωτέρω διαδικασίας- τους συμβατικούς όρους ελέγχεται ως προς την καταχρηστική του άσκηση. Στο πλαίσιο αυτό, πρακτικές Προμηθευτών να προσφέρουν ιδιαιτέρως ελκυστικούς όρους και, εν συνεχεία, να τους αναθεωρούν, αφενός δύνανται να θεωρηθούν ως καταχρηστικές στρατηγικές μεγέθυνσης του πελατολογίου, αφετέρου επιτείνουν κλίμα ανασφάλειας στους πελάτες τους, περιάγοντάς τους είτε σε διαρκή αναζήτηση προμηθευτή είτε σε αποδοχή δυσμενέστερων όρων.

δηλαδή θα εξεταστεί και η περίπτωση που νόμιμα έγινε η ειδοποίηση (επιστολή όχι υποσημείωση) , αν δηλαδή υπήρχε σημαντικός λόγος για αλλαγή όρων

επίσης

Αναφορά σε κείμενο

και όταν πρόκειται για οικιακούς καταναλωτές, έναν μήνα, πριν τη χρονική στιγμή κατά την οποία η προσαρμογή τίθεται σε ισχύ» (άρθρο 10 παρ. 4 Οδηγίας 2019/944)

άρα ΔΕΝ ισχύει ( @ekrepali για την Ελίν θυμήθηκα) και η αλλαγή τιμής ήδη εφαρμοσμένη στο λογαριασμό μαζί με την ειδοποίηση

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, kirileman είπε

Αυτό που πρώτα σου αλλάζουν την τιμή και μετά σε ενημερώνουν, μόνο εδώ λογικά. Και δεν κουνιέται φύλλο. 

ναι , πατούσαν στον κώδικα προμήθειας ρεύματος το οποίο και εγώ μέχρι σήμερα νόμιζα οτι έτσι προβλεπόταν αλλά πλέον όλα αμφισβητούνται ,

καταρχάς το πόσο αναγκαίο είναι για την εταιρία , το αν υπάρχει ατομική ειδοποίηση (διαφανής  και όχι υποσημείωση) και φυσικά 30 μέρες πριν για αλλαγή τιμής (ή 60 μέρες για αλλαγή όρων)

Δημοσ.

Δεν ξέρω αλλα θα μπορούσε να πει κανείς ότι η κατάσταση είναι τρέλα.Αυτο το πράγμα να μην υπάρχει ένας μηχανισμός προστασίας από την αρχή σωστός που να προβλέπει τα αυτονόητα και να τρέχει μετά να προσπαθεί για το θεαθηναι να βγάζει ανακοινώσεις κτλ. είναι εξωπραγματικό.Απο που να ξεκινήσει κάνεις,από το ότι στην αρχή έπρεπε να βρούμε με  ποιον τρόπο και τύπο κάθε εταιρεία υπολογίζει την ρήτρα?από το πόσο μπορείς να κάτσεις σε ένα συμβόλαιο με ασφάλεια χωρίς να αλλάξει κάτι?από το τι διαδικασίες πρέπει να ακολουθήσεις αν την πατήσεις?από τις τηλεφωνικές πωλήσεις που σου έταζαν και τάζουν "τζάμπα ρεύμα"?από το που και πώς πρέπει να σου έρχεται ενημέρωση για μια επικείμενη αλλαγή?

θα μου πείτε τώρα τα έγραφε στα συμβόλαια αλλά δεν τα διάβασες.

Ευτυχώς πεσαμε στην αρχή σε αυτό το forum με άτομα τα οποία πραγματικά βοηθούσαν και βοηθάνε και προλάβαμε να  σώσουμε λίγο την κατάσταση.

 

 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler

  

58 λεπτά πριν, Kzaxas είπε

Δεν ξέρω αλλα θα μπορούσε να πει κανείς ότι η κατάσταση είναι τρέλα.

σίγουρα , αλλά για το καλό του τόπικ ας παραμένουμε στα γεγονότα

 

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, korakios είπε

δηλαδή θα εξεταστεί και η περίπτωση που νόμιμα έγινε η ειδοποίηση (επιστολή όχι υποσημείωση) , αν δηλαδή υπήρχε σημαντικός λόγος για αλλαγή όρων

επίσης

άρα ΔΕΝ ισχύει ( @ekrepali για την Ελίν θυμήθηκα) και η αλλαγή τιμής ήδη εφαρμοσμένη στο λογαριασμό μαζί με την ειδοποίηση

Μερικοί ενημερωθήκαμε με email περίπου 10 μέρες πριν γίνει η αλλαγή αν θυμάμαι καλά... αλλά μερικοί ναι, έλαβαν ειδοποίηση πχ σήμερα ότι έχει γίνει αλλαγή τιμής από αρχές του μήνα.

Αυτό το άρθρο άρθρο 10 παρ. 4 Οδηγίας 2019/944 δε το γνώριζα, ενδιαφέρον. edit: Πρέπει όμως να δούμε αν έχει ισχύ για τροποποίηση τιμών ή μόνο για τροποποίηση όρων.

 

Επεξ/σία από ekrepali
Δημοσ.
6 ώρες πριν, korakios είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

  

σίγουρα , αλλά για το καλό του τόπικ ας παραμένουμε στα γεγονότα

 

Που τα θυμάσαι όλα? 😁

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Lazos_21 είπε

Καλημέρα σας, για σπίτι με αντλία θερμότητας μονόδρομος τα σταθερά της ΔΕΗ?

Σήμερα κιόλας πήγαινε σε κατάστημα ΔΕΗ να ξεμπερδευεις σε μια μέρα. Και σε καμιά 2 βδομάδες κάνε και μια αίτηση για νυχτερινό στο ΔΕΔΔΗΕ

Δημοσ.

Ήρθε και σε μας ειδοποίηση (με μήνυμα στο viber) για Γ22 για το οποίο είχαμε κάνει σύμβαση Business Fixed 22 τον Οκτώβρη.

Με την επιδότηση 130€/MWh για τα επαγγελματικά φαίνεται εντάξει γι' αυτόν τον μήνα, αλλά η τάση είναι αυξητική, και σκέφτομαι ότι μάλλον είναι καλύτερα να προλάβουμε κάποιο σταθερό πρόγραμμα. Βλέπω από το excel του Κοράκιου ότι η Solar Energy Soumpasis έχει την καλύτερη τιμή. Υπάρχει κάποιος λόγος να αποφύγω την εταιρία αυτή; 

Δημοσ.

Μια πολλή καλημέρα και κατανόηση, μπας και βγάλουμε εν τέλει άκρη.

Επισυνάπτω τον τελευταίο εκκαθαριστικό (συνολικό ποσό 893€) που αφορά περίοδο 10/11/21-9/3/22, προϊόν air condition και βραδινού θερμοπομπού (μπας και ζεσταθεί το βρέφος) 1500watt με ηλεκτρονικό μάλιστα θερμοστάτη στους 20-22C.

Επειδή προφανώς δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση και να δουλεύουμε απλά για να αποπληρώνουμε τη ΔΕΗ και με δεδομένα τα ακόλουθα:

.- Προφανώς λόγω Άνοιξης θα υπάρχει μειωμένη κατανάλωση, αλλά το Καλοκαίρι φτου ξανά air condition.

.- Η παραμονή στα 49τμ του συγκεκριμένου σπιτιού θα είναι μέχρι περίπου το επόμενο Φθινόπωρο (καλώς εχόντων των πραγμάτων)

.- Δεν έχω νυχτερινό, αλλά να βάλω, αν υπάρχει νόημα βάσει του γεγονότος πως υπολογίζω σε λιγότερο από χρόνο να είμαι σε έτερο σπίτι.

Πιστεύετε πως αξίζει τον κόπο να το γυρίσω σε σταθερό της ΔΕΗ μέχρι 31/3 που λήγουν οι προσθεσμίες (και ποιος ξέρει που θα πάει η σταθερή τιμή) ή να παραμείνω στο πατροπαράδοτο Γ1 Οικιακό και να συνεχίσω να κάνω το σταυρό μου;

Αποολογούμαι αν επαναλαμβάνω ίδιες αγωνίες, αλλά είμαστε σε αναμμένα κάρβουνα εδώ και μέρες!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

1648461330795.jpg

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, timefliesfast είπε

Μια πολλή καλημέρα και κατανόηση, μπας και βγάλουμε εν τέλει άκρη.

Επισυνάπτω τον τελευταίο εκκαθαριστικό (συνολικό ποσό 893€) που αφορά περίοδο 10/11/21-9/3/22, προϊόν air condition και βραδινού θερμοπομπού (μπας και ζεσταθεί το βρέφος) 1500watt με ηλεκτρονικό μάλιστα θερμοστάτη στους 20-22C.

Επειδή προφανώς δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση και να δουλεύουμε απλά για να αποπληρώνουμε τη ΔΕΗ και με δεδομένα τα ακόλουθα:

.- Προφανώς λόγω Άνοιξης θα υπάρχει μειωμένη κατανάλωση, αλλά το Καλοκαίρι φτου ξανά air condition.

.- Η παραμονή στα 49τμ του συγκεκριμένου σπιτιού θα είναι μέχρι περίπου το επόμενο Φθινόπωρο (καλώς εχόντων των πραγμάτων)

.- Δεν έχω νυχτερινό, αλλά να βάλω, αν υπάρχει νόημα βάσει του γεγονότος πως υπολογίζω σε λιγότερο από χρόνο να είμαι σε έτερο σπίτι.

Πιστεύετε πως αξίζει τον κόπο να το γυρίσω σε σταθερό της ΔΕΗ μέχρι 31/3 που λήγουν οι προσθεσμίες (και ποιος ξέρει που θα πάει η σταθερή τιμή) ή να παραμείνω στο πατροπαράδοτο Γ1 Οικιακό και να συνεχίσω να κάνω το σταυρό μου;

Αποολογούμαι αν επαναλαμβάνω ίδιες αγωνίες, αλλά είμαστε σε αναμμένα κάρβουνα εδώ και μέρες!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

1648461330795.jpg

Ναι αξίζει , από κάθε περίπτωση , μπορείς να δεις και πάνω πάνω το καρφιτσωμένο ποστ και να ακολουθήσεις τα βήματα και θα σου βγάλει περίπου πόσα γλυτώνεις σε κάθε περίπτωση.

Μιας και βλέπω πως έχεις ΔΕΗ Γ1 , με τον κωδικό εταίρου , φτιάξε e-bill και επέλεξε μέσα από την εφαρμογή το myHomeOnline που έχει 0.17/kwh. 

Αντί για 690 ευρώ που πλήρωσες την αξία του ρεύματος , θα την πλήρωνες 2897*0.17=492.89...
 

Αναφορά σε κείμενο

Δική μου εκτίμηση είναι ότι θα ανέβουν και οι τιμές στην ΔΕΗ , οπότε προτείνω να το σκεφτείς/κάνεις αυθημερόν...
Επίσης θεωρώ πως δεν θα πέσουν μέχρι την ημερομηνία που λες οι τιμές στο ρεύμα και η κατάσταση με τις επιδοτήσεις δεν θα μας ευνοήσει περισσότερο , ειδικά εσένα που βλέπω ότι έχεις αρκετά μεγάλες καταναλώσεις...
Η απόφαση δική σου.



 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 25/3/2022 στις 1:31 ΜΜ, korakios είπε

απλά κακώς ανέφερες οτι γνώριζες για την αναπροσαρμογή μιας και θα πουν άλλα τα δεδομένα τότε κτλ κτλ , τεσπα πόσταρε αν πάρεις απάντηση

μην το δίνεις σημασία , πάρτα γραπτώς , δεν το ξανατονίζω πιστεύω το κατάλαβες :)

Ακύρωσα την αίτηση  στην Volton.  Μετά μου τηλεφωνήσαν από την Ήρων για την καταγγελία μου στην ΡΑΕ και μου πρότειναν πρόγραμμα fixed με χρέωση 0,2(; και κάτι δεν θυμάμαι ακριβώς).  Μου έστειλαν και γραπτή απάντηση στο email αλλά η προσφορά για το νέο πρόγραμμα δεν είναι μέσα! 

 

Αναφορά σε κείμενο

Αξιότιμε κύριε Ν--------Ε, 

Επικοινωνούμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά με το πως εφαρμόζεται η Ρήτρα Αναπροσαρμογής/Αναπροσαρμογή Εκκαθάρισης Αγοράς στον με Α/ Α  0----------------- Έναντι από Ένδειξη Πελάτη  Λογαριασμό σας και για να σας παρέχουμε ένα εργαλείο υπολογισμού της χρέωσης που προκύπτει από αυτή, έτσι ώστε να μπορείτε να υπολογίζετε την ακριβή χρέωση από τη Ρήτρα Αναπροσαρμογής/Αναπροσαρμογή Εκκαθάρισης Αγοράς στον εν θέματι  Λογαριασμό σας.

Στο άρθρο  7.3 των Γενικών Όρων της Σύμβασης Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας που έχετε υπογράψει με την Εταιρεία μας προβλέπεται ότι ο Προμηθευτής διατηρεί το δικαίωμα να εφαρμόσει την πίστωση ή τη χρέωση της Ρήτρας Αναπροσαρμογής/Αναπροσαρμογής Εκκαθάρισης Αγοράς στις Ανταγωνιστικές Χρεώσεις του Λογαριασμού στις περιπτώσεις ακραίων μεταβολών της χονδρεμπορικής τιμής αγοράς της Ηλεκτρικής Ενέργειας,  ήτοι όταν η τιμή αυτή είναι κάτω από 0,04 €/kWh (Κάτω όριο LI) ή όταν η τιμή αυτή είναι πάνω από  0,05 €/kWh (Άνω όριο Lu). Όταν η τιμή αυτή παραμένει εντός των ως άνω αναφερόμενων ορίων, τότε δεν εφαρμόζεται καμία επιπλέον πίστωση ή χρέωση στις Ανταγωνιστικές Χρεώσεις του Λογαριασμού σας. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να ανατρέξετε στην ιστοσελίδα της Εταιρείας μας https://www.heron.gr/faq/ όπου περιγράφονται αναλυτικά η Ρήτρα Αναπροσαρμογής/Αναπροσαρμογή Εκκαθάρισης Αγοράς καθώς και ο τρόπος υπολογισμού αυτής.

Ωστόσο, επειδή αντιλαμβανόμαστε ότι ο υπολογισμός της Ρήτρας Αναπροσαρμογής/Αναπροσαρμογής Εκκαθάρισης Αγοράς δεν είναι απαραίτητα απλός για τους Πελάτες μας, σας αποστέλλουμε, με την παρούσα επικοινωνία μας, ένα χρηστικό Εργαλείο Υπολογισμού Πιστώσεων/Χρεώσεων από την εφαρμογή της Ρήτρας Αναπροσαρμογής/Αναπροσαρμογή Εκκαθάρισης Αγοράς, υπό τη μορφή ενός αρχείου Microsoft Office Excel, καθώς και τον με Α/Α ------------------- Έναντι από Ένδειξη Πελάτη  Λογαριασμό.

Στο εργαλείο αυτό, εισάγετε στο πρώτο κελί την ημερομηνία εκκίνησης κατανάλωσης όπως αυτή αναφέρεται στον Λογαριασμό που έχετε λάβει, στο δεύτερο κελί ενώ στο τέταρτο κελί εισάγετε το ποσό της κατανάλωσής σας και το Εργαλείο υπολογίζει αυτόματα τη χρέωση ή την πίστωση από τη Ρήτρα Αναπροσαρμογής/Αναπροσαρμογή Εκκαθάρισης Αγοράς στον Λογαριασμό σας.

 

Παράλληλα σας ενημερώνουμε ότι η  αύξηση της τιμής της μεγαβατώρας δεν αποτελεί ελληνικό αλλά πανευρωπαϊκό φαινόμενο  η πολιτεία ήδη έχει προβλέψει την επιδότηση μέρους των αυξήσεων μέσω του  Ταμείου Εν. Μετάβασης , με τη μορφή συμψηφισμού – πίστωσης στους Λογαριασμούς ηλεκτρικής ενέργειας κατά το χρονικό διάστημα των μηνών Σεπτεμβρίου έως και Δεκεμβρίου 2021 όπως έχει ήδη αποτυπωθεί στον με Α/Α 001004339089 Έναντι από Ένδειξη Πελάτη λογαριασμό εκδόσεως 14/03/2022   όπως αποτυπώνεται και στο παρατιθέμενο απόσπασμα του εν θέματι λογαριασμού.

 0?ui=2&ik=d2cf104950&attid=0.0.1&permmsgid=msg-f:1728532925869687022&th=17fcfb89b50780ee&view=fimg&fur=ip&sz=s0-l75-ft&attbid=ANGjdJ8trYmsFAcVOd0Tarp69fZDPV634Fugt8HGD7f5kfcAnvRpjeTz8oW1Fs_kzE4dMroYurR7FqXwlvWFT-mMT-7nhj219AY1lo98Dm8nabBX2u1JS3VLlx0QHEk&disp=emb

 Σας επισημαίνουμε ότι η Ρήτρα Αναπροσαρμογής / Αναπροσαρμογή Εκκαθάρισης Αγοράς εφαρμόζεται από όλους  τους Προμηθευτές Ηλεκτρικής Ενέργειες με την ίδια ή με διαφορετική ονομασία, σύμφωνα με τις «Κατευθυντήριες Οδηγίες για την διαφάνεια και την επαληθευσιμότητα των χρεώσεων στο ανταγωνιστικό σκέλος των τιμολογίων Χαμηλής Τάσης» της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (Αριθμός Απόφασης ΡΑΕ 409/2020, ΦΕΚ Β΄1364/14-04-2020). 

Κλείνοντας ,θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την   επικοινωνία μας και να δηλώσουμε ότι παραμένουμε στη διάθεσή σας για όποια επιπλέον διευκρίνηση ή πληροφορία χρειαστείτε σε επικοινωνία στα τηλέφωνα 213 033 3000 ή 18228 ή εναλλακτικά στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση claimssupport@heron.gr. 

 

 

Επεξ/σία από smooth
Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά γνωρίζει κανείς τι είναι η χρέωση για συμμετοχή σε προωθητική ενέργεια που με έχει χρεωθεί στον τελικό λογαριασμό μετά από αλλαγή σε Δεη σταθερό από WV fixed? Με πέταξε στον τελικό λογαριασμό ένα 70αρι χωρίς να μου το έχει ξανακάνει σε παλιό λογαριασμό 

Screenshot_20220328-145127_Samsung Notes.jpg

10 λεπτά πριν, Dask92 είπε

Καλησπέρα παιδιά γνωρίζει κανείς τι είναι η χρέωση για συμμετοχή σε προωθητική ενέργεια που με έχει χρεωθεί στον τελικό λογαριασμό μετά από αλλαγή σε Δεη σταθερό από WV fixed? Με πέταξε στον τελικό λογαριασμό ένα 70αρι χωρίς να μου το έχει ξανακάνει σε παλιό λογαριασμό 

Screenshot_20220328-145127_Samsung Notes.jpg

Μόλις επικοινώνησα με WV και μ είπαν ότι είναι η χρέωση αποχώρησης από την wv πράγμα που έπρεπε να είναι μηδενικό μιας και σε ενημέρωση τους με μήνυμα λόγω μονομερώς αλλαγής του προγράμματος μου από αυτούς σε 0.40 από 0.078 μου είπαν ότι είχα δικαίωμα αποχώρησης μέσα σε 30 μέρες χωρίς να χρεωθω και παρόλα αυτά μου την χρέωσαν. Περιμένω τηλέφωνο να δω το θα γίνει τώρα.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, ekrepali είπε

Αυτό το άρθρο άρθρο 10 παρ. 4 Οδηγίας 2019/944 δε το γνώριζα, ενδιαφέρον. edit: Πρέπει όμως να δούμε αν έχει ισχύ για τροποποίηση τιμών ή μόνο για τροποποίηση όρων.

απο ΡΑΕ αναφέρει για την τροποποίηση τιμών , δεν το έχω ψάξει το άρθρο βέβαια

1 ώρα πριν, Dask92 είπε

Περιμένω τηλέφωνο

κακώς , να το κλείσεις αν σε πάρουν ,στείλε αμφισβήτηση

2 ώρες πριν, smooth είπε

Μετά μου τηλεφωνήσαν από την Ήρων για την καταγγελία μου στην ΡΑΕ και μου πρότειναν πρόγραμμα fixed με χρέωση 0,2

ρωτάς αν έχει κυμαινόμενο πάγιο (10€ εως 35€ ανα μήνα)

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...