Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Drake27 είπε

Απαντηση της υπαλληλου "Οχι δεν εχουμε γιατι η protergia και γενικα ο ομηλος Μυτιλιναίος εχει δικιες του πηγες ενεργειας και δεν αγοραζουμε ρευμα"

...αν έχεις χρόνο κι όρεξη, πετάξου μέχρι το μαγαζί μια μέρα και πες της να μπει στην ιστοσελίδα της εταιρίας της για να διαπιστώσει ότι από τα 8 οικιακά προγράμματα που υπάρχουν, μόνο το ένα δεν έχει όρο για "αναπροσαρμογή". Κι αφού το κάνει, ρώτα την τί έχει να σχολιάσει, να δεις τί θα σου πει...:-)

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, Kathye είπε

To INKA  ετοιμάζει συλλογική αγωγή.

Όπως ενδιαφέρεται, ας ρίξει μια ματιά https://syllogiki-inka.gr/

καλό είναι να ανοίξετε ξεχωριστό θέμα για ΙΝΚΑ ή ΕΚΠΟΙΖΩ ή για  αγωγές γενικότερα

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Drake27 είπε

Ασε το συμβολαιο τους ηταν για κλαματα,αυτο που μου εδωσαν ως "αντιγραφο" ειναι φωτοπυπια σε αθλια αναλυση και πραγματικα εβγαλα τα ματια μου να δω οτι εγραφε οτι ειμουν σε 6μηνη προστασια και το οποιο δεν αναφερθηκε καν στα λογια.

Απλα η ερωτηση μου προς την υπαλληλο στο μαγαζι ηταν η εξης "Με την ρητρα αναπροσαρμογης τι γινεται,εχετε και εσεις?"

Απαντηση της υπαλληλου "Οχι δεν εχουμε γιατι η protergia και γενικα ο ομηλος Μυτιλιναίος εχει δικιες του πηγες ενεργειας και δεν αγοραζουμε ρευμα"

Εγω το εχαψα και υπογραψα ο χαζος!!! 

Καλά το παραμυθι απο τους παροχους συνεχίζεται από τους πωλητες.. Επειδή λένε ότι έχουν παραγωγη ρευματος δεν μπαίνει η ρήτρα αναπροσαρμογής.. Έτσι αναφέρουν.. Και πολλοι απο τον κοσμο  το χάφτει.. 

Επεξ/σία από takoulou
Δημοσ.

Υπογεγραμμένη σύμβαση με ζενιθ 18/09/2021 , στον 1ο λογαριασμό 26/10/2021 τροποποίηση των όρων και γράφει ο πελάτης μπορεί να καταγγείλει την σύμβαση με βάση το άρθρο 21 του ΚΠΗΕ.

Καταγγελία σύμβασης 16/03/2022 , δηλαδή σχεδόν 6 μήνες και έρχεται λογαριασμός με ρήτρα αποχώρησης 😄 
Προφανώς όλοι οι λογαριασμοί μετά τον Νοέμβριο έχουν αναπροσαρμογή ΟΤΣ.

Ξεκινάει το πανηγύρι στο myRae. @korakios Γνωμούλα;

image.png.f70f0021e60ce0d1d246abd402122208.png

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tomtsir είπε

Ξεκινάει το πανηγύρι στο myRae. @korakios Γνωμούλα;

ευκολάκι 😁

πλάκα ξεπλάκα πιστεύω λάθος κάνανε , η Ζενίθ είναι τυπική τουλάχιστον σε αυτά (ήταν δηλαδή μετά απο αυτό που έγραψες)

ξεκινάς όμως με αμφισβήτηση κατευθείαν στη Ζενίθ

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, korakios είπε

ευκολάκι 😁

Προφανώς έγινε αίτημα για επιστροφή όλου του ποσού των ρητρών αναπροσαρμογής + επιστροφή της ρήτρας αποχώρησης.
 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, tomtsir είπε

Προφανώς έγινε αίτημα για επιστροφή όλου του ποσού των ρητρών αναπροσαρμογής + επιστροφή της ρήτρας αποχώρησης.

μάλλον δεν το είδες , είναι βασικό να κάνεις αμφισβήτηση πρώτα

edit εκτός αν αυτό εννοούσες , κατάλαβα οτι έδωσες ΡΑΕ κατευθείαν

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, korakios είπε

μάλλον δεν το είδες , είναι βασικό να κάνεις αμφισβήτηση πρώτα

edit εκτός αν αυτό εννοούσες , κατάλαβα οτι έδωσες ΡΑΕ κατευθείαν

Τους είχα κάνει παράπονο όταν έγινε καταγγελία σύμβασης , δηλαδή πριν 8 μέρες για την ρήτρα αποχώρησης , σήμερα που κοινοποιήθηκε λογαριασμός , έκανα myRae.

Εντάξει το πιο σωστό είναι αναμονή 10 ημερών , αλλά εδώ αυτοί άλλαξαν όρους σύμβασης σε 1 μηνα , δεν φαίνονται έμπιστοι.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tomtsir είπε

Τους είχα κάνει παράπονο όταν έγινε καταγγελία σύμβασης , δηλαδή πριν 8 μέρες για την ρήτρα αποχώρησης , σήμερα που κοινοποιήθηκε λογαριασμός , έκανα myRae.

Εντάξει το πιο σωστό είναι αναμονή 10 ημερών , αλλά εδώ αυτοί άλλαξαν όρους σύμβασης σε 1 μηνα , δεν φαίνονται έμπιστοι.

οκ , αν απαντήσουν τους λες συνέχεια στο myrae

ρώτα και εσύ τη million dollar question στη ΡΑΕ στέλνοντας στο info ,αν μπλοκάρει η ΡΑΕ εντολή διακοπής (αν απαντήσουν θετικά , δε σημαίνει και οτι η εταιρία δε θα το κάνει στην περίπτωση που αφήσεις ανεξόφλητο , απλά πάντα το είχα περιέργεια)

ΚΑΤΣΕ

έφαγα φλασιά με τις ημερομηνίες , είχε η Ζενίθ καλό σταθερό τότε ? Μήπως υπέγραψες με ρήτρα ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, korakios είπε

οκ , αν απαντήσουν τους λες συνέχεια στο myrae

ρώτα και εσύ τη million dollar question στη ΡΑΕ στέλνοντας στο info ,αν μπλοκάρει η ΡΑΕ εντολή διακοπής (αν απαντήσουν θετικά , δε σημαίνει και οτι η εταιρία δε θα το κάνει στην περίπτωση που αφήσεις ανεξόφλητο , απλά πάντα το είχα περιέργεια)

ΚΑΤΣΕ

έφαγα φλασιά με τις ημερομηνίες , είχε η Ζενίθ καλό σταθερό τότε ? Μήπως υπέγραψες με ρήτρα ?

Όχι , το Power Home Star ήταν , απλά τότε στο φυλλάδιο που διαφήμιζαν στο κατάστημα δεν αναφερόταν τίποτα για ρήτρα ΟΤΣ , στο αναλυτικό συμβόλαιο υπήρχε το άρθρο της ρήτρας.

Τώρα αυτοί τι άλλαξαν στην σύμβαση δεν ξέρω , μάλλον τα όρια , ήταν βέβαια πριν το μεγάλο μπαμ που ξέφυγαν οι τιμές.
image.png.6cb846e527bfbefce777ac04070a3e5c.png

Και στον επόμενο λογαριασμό είχε πίστωση ΤΕΜ 175*0.02 , σαν να ήταν σταθερό μέχρι τότε.

Εγώ δεν υπήρχε περίπτωση να μπω στην διαδικασία να μου επιστρέψουν τα ΟΤΣ , μιας και μιλάμε για μικρές καταναλώσεις απλά αφού μου έκαναν πάλι το "λάθος" με την ρήτρα αποχώρησης , θα το τραβήξω και για αυτό. All in.

Επεξ/σία από tomtsir
Δημοσ.
Μόλις τώρα, tomtsir είπε

Power Home Star ήταν

ε, τότε απλά διεκδικείς την αποχώρηση αζημίως σε πρώτη φάση

για τη ρήτρα αναπροσαρμογής έπρεπε να ακολουθήσεις τα βήματα της καρφιτσωμένης ανάρτησης ,γιατί απλά η εταιρία θα πει , οκ θα σας χρεώσουμε τη ρήτρα με το μαθηματικό τύπο που υπήρχε στο συμβόλαιο και όχι με τον τροποιημένο

Δεν έπρεπε να πατήσεις στις ειδοποιήσεις καν δηλαδή

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, korakios είπε

ε, τότε απλά διεκδικείς την αποχώρηση αζημίως σε πρώτη φάση

για τη ρήτρα αναπροσαρμογής έπρεπε να ακολουθήσεις τα βήματα της καρφιτσωμένης ανάρτησης ,γιατί απλά η εταιρία θα πει , οκ θα σας χρεώσουμε τη ρήτρα με το μαθηματικό τύπο που υπήρχε στο συμβόλαιο και όχι με τον τροποιημένο

Δεν έπρεπε να πατήσεις στις ειδοποιήσεις καν δηλαδή

Στις ειδοποιήσεις πάτησα για την ρήτρα αποχώρησης.

Για την ρήτρα πάτησα πάνω στο διαφημιζόμενο φυλλάδιο και στην τροποποίηση της σύμβασης μέσα στο 6μηνο , γιατί πριν την ειδοποίηση , μου έβαζαν χρεώσεις και πιστώσεις του κράτους σαν να ήταν σταθερό.

Μιλάμε για 400Kw/h συνολικά , ήλπιζα να μην κάνουν το λάθος να χρεώσουν την ρήτρα αποχώρησης αλλά αφού το έκαναν , all in , μέχρι και το τελευταίο cent θα ζητήσω 😆

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 23/3/2022 στις 7:12 ΜΜ, korakios είπε

Σε άλλα νέα , στα επαγγελματικά θα δοθεί επιδότηση αναδρομικά απο Ιανουάριο συνολικού ύψους 0,13€/kw (απο 0,065 που ήτανε) χωρίς όριο κατανάλωσης

Ερώτηση, ήμουν σε παροχο με ρητροπρόγραμμα (Γ22) και αρχές Μαρτίου έφυγα για άλλον παροχο με fixed πρόγραμμα. Μου έχει έρθει τελικός εκκαθαριστικός από τον προηγούμενο παροχο και έχει ξεκινήσει η εκπροσώπηση μου από τον καινούργιο. 

Η εξτρα έκπτωση των 0.065/kw πως θα μου πιστωθεί? 

Λογικά από τον καινούργιο παροχο, αλλά τι θα γίνει με το πρόγραμμα που είναι fixed? 

Επεξ/σία από teddyf1z
Δημοσ.
Μόλις τώρα, teddyf1z είπε

Λογικά από τον καινούργιο παροχο,

όχι

Μόλις τώρα, teddyf1z είπε

Η εξτρα έκπτωση των 0.065/kw πως θα μου πιστωθεί? 

ως έκτακτος πιστωτικός απο τον προηγούμενο πάροχο , με το που βγει ΦΕΚ το επισυνάπτεις και ζητάς να σου πιστωθεί το ποσό δίνοντας ΙΒΑΝ

1 λεπτό πριν, teddyf1z είπε

αλλά τι θα γίνει με το πρόγραμμα που είναι fixed?

παραμένουν χωρίς επιδότηση (καλώς ή κακώς έτσι είναι δε χρειάζεται ανάλυση), εκτός αν αναγράφεται κάτι άλλο στο ΦΕΚ

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...