Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να σας πω και μια εμπειρία που είχα πρόσφατα από ζενίθ για να είμαστε όλοι λίγο πιο υποψιασμένοι. 

Τον Δεκέμβριο του του 2020 πήρανε για μια προσφορά στην παροχή του πατέρα μου. Λόγο προβλήματος στην ομιλία που αντιμετώπιζε , έδωσε το δικό μου τηλέφωνο να συνεννοηθούμε. Το συμβόλαιο που μου πρότειναν ήταν διετές και για το συγκεκριμένο διάστημα για προωθητικούς λόγους δεν είχαν ρήτρα αποχώρησής, κάτι πολύ σημαντικό γιατί ξέρετε πως είναι οι ηλικιωμένοι με οποιοδήποτε αλλαγή τους προτείνεις. Οπότε είπα στον πατέρα μου" καλό φαίνεται το πρόγραμμα τους ας τους δοκιμάσουμε και αφού δεν υπάρχει ρήτρα, όποτε θελήσουμε φεύγουμε αζημιως.

Τώρα που άλλαξε πάροχο και βγήκε ο τελικός της Ζενίθ, χρεώσανε 45ευρώ + 24%φπα για ρήτρα. Επικοινώνησα μαζί τους και μου είπανε ότι στον λογαριασμό του Μαϊου 2021, δηλαδή έξι μήνες μετά την υπογραφή του συμβολαίου, έγραφε ότι οι όροι για την ρήτρα αποχωρήσης έχουν αλλάξει. Θα μου πείτε τώρα κάνε αμφισβήτηση, καταγγελία στη ραε, στο Ίνκα κτλ, το θέμα δεν είναι τα 45 ευρώ, που έχουν καταντήσει αστείο ποσό σε σχέση με τους λογαριασμούς που πληρώνουμε, το θέμα είναι ότι αντί να σεβαστούν τους πελάτες, προσπαθούν να τους εξαπατήσουν. Για μένα η Ζενίθ έφαγε κόκκινη κάρτα και μόνο αν πάθω Αλτσχάιμερ θα ξαναγυρίσω σε αυτούς.

Χρόνια πολλά

Επεξ/σία από vali
  • Like 3
  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, vali είπε

Θα μου πείτε τώρα κάνε αμφισβήτηση, καταγγελία στη ραε, στο Ίνκα κτλ, το θέμα δεν είναι τα 45 ευρώ,

είναι το αν δε γίνονται κινήσεις θα συνεχίζονται τέτοια φαινόμενα , αν έχεις χρόνο καντο

Δημοσ.
2 ώρες πριν, vali είπε

Να σας πω και μια εμπειρία που είχα πρόσφατα από ζενίθ για να είμαστε όλοι λίγο πιο υποψιασμένοι. 

Τον Δεκέμβριο του του 2020 πήρανε για μια προσφορά στην παροχή του πατέρα μου. Λόγο προβλήματος στην ομιλία που αντιμετώπιζε , έδωσε το δικό μου τηλέφωνο να συνεννοηθούμε. Το συμβόλαιο που μου πρότειναν ήταν διετές και για το συγκεκριμένο διάστημα για προωθητικούς λόγους δεν είχαν ρήτρα αποχώρησής, κάτι πολύ σημαντικό γιατί ξέρετε πως είναι οι ηλικιωμένοι με οποιοδήποτε αλλαγή τους προτείνεις. Οπότε είπα στον πατέρα μου" καλό φαίνεται το πρόγραμμα τους ας τους δοκιμάσουμε και αφού δεν υπάρχει ρήτρα, όποτε θελήσουμε φεύγουμε αζημιως.

Τώρα που άλλαξε πάροχο και βγήκε ο τελικός της Ζενίθ, χρεώσανε 45ευρώ + 24%φπα για ρήτρα. Επικοινώνησα μαζί τους και μου είπανε ότι στον λογαριασμό του Μαϊου 2021, δηλαδή έξι μήνες μετά την υπογραφή του συμβολαίου, έγραφε ότι οι όροι για την ρήτρα αποχωρήσης έχουν αλλάξει. Θα μου πείτε τώρα κάνε αμφισβήτηση, καταγγελία στη ραε, στο Ίνκα κτλ, το θέμα δεν είναι τα 45 ευρώ, που έχουν καταντήσει αστείο ποσό σε σχέση με τους λογαριασμούς που πληρώνουμε, το θέμα είναι ότι αντί να σεβαστούν τους πελάτες, προσπαθούν να τους εξαπατήσουν. Για μένα η Ζενίθ έφαγε κόκκινη κάρτα και μόνο αν πάθω Αλτσχάιμερ θα ξαναγυρίσω σε αυτούς.

Χρόνια πολλά

Δεν είναι μόνο η Ζενίθ. Ειδικά τον τελευταίο χρόνο είναι κανόνας η αλλαγή των όρων της σύμβασης σε όλους τους εναλλακτικούς. Η efa για παράδειγμα, στην οποία θα είμαι για μερικες μέρες ακόμα, σε σύμβαση 24 μηνών έστειλε ειδοποίηση για αλλαγή στους όρους από τον δεύτερο κιόλας μήνα.

Δυστυχώς, όπως έχει ειπωθεί πολλές φορές , η δέσμευση στο συμβολαιο αφορά μόνο τον πελάτη, ο πάροχος μπορεί οποιαδήποτε στιγμή (μετά το εξάμηνο) να αλλάξει τα συμφωνηθέντα. Απλά για να χρυσωσουν το χάπι σου λένε ότι μπορεις να φύγεις αζημιως.

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Giannis_Io είπε

ο πάροχος μπορεί οποιαδήποτε στιγμή (μετά το εξάμηνο) να αλλάξει τα συμφωνηθέντα. Απλά για να χρυσωσουν το χάπι σου λένε ότι μπορεις να φύγεις αζημιως.

Να σου αλλάξουν την τιμή χρέωσης γιατί αυξήθηκε υπέρογκα το κόστος προμήθειας, το καταλαβαίνω και θεωρώ λογικό μετά από μια ενημέρωση να μπορείς να φύγεις αζημίως. Στην περίπτωση του πατέρα μου αλλάξανε τον όρο της ρήτρας αποχώρησής χωρίς να υπάρχει καμία αιτιολογία και χωρίς να έχει γίνει κάτι το ασυνήθιστο στην αγορά ενέργειας την δεδομένη στιγμή.

Θεωρώ πάντως ότι η πολιτεία θα έπρεπε να υποχρεώσει τους παρόχους να στέλνουν ατομική επιστολή στους πελάτες για τις όποιες αλλαγές στις συμβάσεις και όχι μια σημείωση στο λογαριασμό.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, vali είπε

Θεωρώ πάντως ότι η πολιτεία θα έπρεπε να υποχρεώσει τους παρόχους να στέλνουν ατομική επιστολή στους πελάτες για τις όποιες αλλαγές στις συμβάσεις και όχι μια σημείωση στο λογαριασμό.

ναι τα έχει υπόψιν η ΡΑΕ σε πρόσφατη ανακοίνωση , αλλά ας μην ξεφεύγουμε απο το κυρίως θέμα

αν προχωρήσεις σε αμφισβήτηση λογαριασμού ενημέρωσέ μας για τις εξελίξεις και καλή επιτυχία :)

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Να ρωτήσω κάτι για τα επαγγελματικά.. Τα της volton smart πως λειτουργούν? 

Υποθέτω σου λέει πληρώνεις τόσα το μήνα για τόσες κιλοβατώρες . Μέχρι το τετράμηνο μεταφέρονται και δεν πληρώνεις την παραπάνω τιμή κιλοβατώρας όταν ξεπερνάς το όριο

Φυσικά θα τα πάρεις γραπτώς απο την εταιρία που και θα ρωτήσεις αν μπορείς να αλλάζεις πακέτο και αν ναι κάθε πόσο και αν χρεώνεσαι

Δε νομίζω να έχει βάλει κάποιος σε αυτό το νήμα

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, korakios είπε

είναι το αν δε γίνονται κινήσεις θα συνεχίζονται τέτοια φαινόμενα , αν έχεις χρόνο καντο

...επίσης όμως δεν έχουν πολύ νόημα οι "ατομικές κινήσεις" : όσο πιο μαζικά γίνεται κάτι, τόσο καλύτερα.

vali, ΑΝ θες, άνοιξε θέμα (γενικό για τους παρόχους και την συγκεκριμένη πρακτική), μπας και έχει απήχηση και ίσως μαζευτεί κόσμος για μια πιο ουσιαστική κίνηση (με αποδέκτη τη ΡΑΕ ή κι εγώ δεν ξέρω ποιον άλλον).

Επεξ/σία από washcloud
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, korakios είπε

Υποθέτω σου λέει πληρώνεις τόσα το μήνα για τόσες κιλοβατώρες . Μέχρι το τετράμηνο μεταφέρονται και δεν πληρώνεις την παραπάνω τιμή κιλοβατώρας όταν ξεπερνάς το όριο

Φυσικά θα τα πάρεις γραπτώς απο την εταιρία που και θα ρωτήσεις αν μπορείς να αλλάζεις πακέτο και αν ναι κάθε πόσο και αν χρεώνεσαι

Δε νομίζω να έχει βάλει κάποιος σε αυτό το νήμα

18 ώρες πριν, korakios είπε

σε 60 μέρες αν δεν έχει λήξει

πλέον είναι όλα ρίσκο στα επαγγελματικά,

πχ εκτός της χοντρικής μεταβάλλεται , αλλάζουν και οι επιδοτήσεις , ευτυχώς τις αύξησαν στα 0,13 αλλά και η χοντρική αυξήθηκε πρόσφατα

πάρε γραπτώς αν μπορείς να αλλάζεις αζημίως το προπληρωμένο πακέτο αν πας στη Volton

πάλι καλά που ειδοποίησαν για την αλλαγή τιμής

τι δεν κατάλαβες συγκεκριμένα ?

χωρίς επιβάρυνση ? γίνεται ανα μήνα η αλλαγή , ανα τετράμηνο ?

Μέχρι τώρα ήμουν στην Ήρων. Για το Μάρτιο μου ήρθε 416€(276€! ρήτρα που ήταν 0€). Ρώτησα για. Volton smart. Δεν έχουν ρήτρες, ούτε τιμή αερίου με τιμές χονδρικής. Μου είπαν πως μπορώ να αλλάζω τα πακέτα οπότε θέλω. Θεός βοηθός.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, smooth είπε

Μου είπαν πως μπορώ να αλλάζω τα πακέτα οπότε θέλω.

όπως το αναφέρεις φοβάμαι οτι απλά μίλησες με πωλητή της εταιρίας , ή όχι ?

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, korakios είπε

όπως το αναφέρεις φοβάμαι οτι απλά μίλησες με πωλητή της εταιρίας , ή όχι ?

Στην αρχή μίλησα με εξωτερικό συνεργάτη αλλά μετά επικοινώνησα με τα κεντρικά της Volton. Από τα κεντρικά της Volton, μου είπαν δεν χρειάζεται να βάλετε μεγάλο πακέτο για όλο τον χρόνο (αν και μου έρχεται το ίδιο). Μπορείτε να τα αλλάζω ανά εποχή. Τώρα την άνοιξη δεν καίω πολύ ρεύμα, θα βάλω 150 ή 300, χωρίς χρέωση.

Δημοσ.

Στης 23/3 εκανα αιτημα στην ΡΑΕ για τον λογαριασμο του ρευματος,μου ηρθε 109€ με 80€ ρητρα αναπροσαρμογης (0,22€/kw) ειχα δει την ανακοινωση της ΡΑΕ που ειχε πει οτι ο πελατης θα πρεπει να ενημερωνεται ατομικα για οποιαδηποτε ρητρα που θα υπαρξει 60 μερες νωρίτερα,κοιταξα τους 4 τελευταιους λογαριασμους που εχω και πουθενα δεν αναγραφεται,οπως ουτε email ειχα αλλα ουτε καποια ενημερωση στον λογαριασμο μου στην protergia.

To κειμενο που εγραψα ηταν το εξης και ανεβασα και τους 4 τελευταιους λογαριασμους.

Αναφορά σε κείμενο

Καλησπέρα σας,θα ήθελα να αναφερθώ σχετικά με το τελευταίο λογαριασμό που μου εκδόθηκε αρχές του μήνα και για την αναπροσαρμογή που έχετε βάλει χωρίς να προηγηθεί κάποια ενημέρωση σχετική για αυτό και επισυνάπτω τους 4 τελευταίους λογαριασμούς.
Επίσης και η ενημέρωση στο κατάστημα πριν την υπογραφή του συμβολαίου ήταν ελλειπής, προφανώς για να γίνω πελάτης,γιατί η ερώτηση μου ήταν σαφής σχετικά με την αναπροσαρμογή και η απάντηση της υπαλλήλου σας ήταν ότι δεν χρειάζεται να ανησυχώ σχετικά με την αναπροσαρμογή γιατί έχετε δικιες σας πηγές ενέργειας!!
Όπως αναγράφει όμως και η ραε σχετικά με τη αναπροσαρμογή
Ατομική ενημέρωση:Οι προμηθευτές υποχρεούνται να ειδοποιήσουν τους πελάτες τους βάση Παρ.3 του άρθρου 30 ΚΠΗΕ με επιστολή ή εναλλακτικούς τρόπους όπως email,sms, λογαριασμό.
Από την στιγμή που δεν υπήρχε κάποια σχετική ατομική ενημέρωση θα επιθυμούσα να γίνει πίστωση του ποσού και αποχώρηση αζημιως από την εταιρεία σας.

 Δεν ειχα καποια απαντηση ακομα,αναμενω απο μερια protergias που ειμαι 100% σιγουρος οτι θα μου δωσουν απαντηση copy paste οπως μου εδωσαν και στο αεριο.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Drake27 είπε

Στης 23/3 εκανα αιτημα στην ΡΑΕ για τον λογαριασμο του ρευματος,μου ηρθε 109€ με 80€ ρητρα αναπροσαρμογης (0,22€/kw) ειχα δει την ανακοινωση της ΡΑΕ που ειχε πει οτι ο πελατης θα πρεπει να ενημερωνεται ατομικα για οποιαδηποτε ρητρα που θα υπαρξει 60 μερες νωρίτερα,κοιταξα τους 4 τελευταιους λογαριασμους που εχω και πουθενα δεν αναγραφεται,οπως ουτε email ειχα αλλα ουτε καποια ενημερωση στον λογαριασμο μου στην protergia.

To κειμενο που εγραψα ηταν το εξης και ανεβασα και τους 4 τελευταιους λογαριασμους.

 Δεν ειχα καποια απαντηση ακομα,αναμενω απο μερια protergias που ειμαι 100% σιγουρος οτι θα μου δωσουν απαντηση copy paste οπως μου εδωσαν και στο αεριο.

Για κοίταξε τους λογαριασμούς.. Κάπου με μικρά γράμματα... Στο συμβόλαιο που έχεις υπόγραψει αναφέρεται κάπου; 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Drake27 είπε

To κειμενο που εγραψα ηταν το εξης

απλά κακώς ανέφερες οτι γνώριζες για την αναπροσαρμογή μιας και θα πουν άλλα τα δεδομένα τότε κτλ κτλ , τεσπα πόσταρε αν πάρεις απάντηση

7 λεπτά πριν, smooth είπε

Από τα κεντρικά της Volton, μου είπαν

μην το δίνεις σημασία , πάρτα γραπτώς , δεν το ξανατονίζω πιστεύω το κατάλαβες :)

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, takoulou είπε

Για κοίταξε τους λογαριασμούς.. Κάπου με μικρά γράμματα... Στο συμβόλαιο που έχεις υπόγραψει αναφέρεται κάπου; 

Ασε το συμβολαιο τους ηταν για κλαματα,αυτο που μου εδωσαν ως "αντιγραφο" ειναι φωτοπυπια σε αθλια αναλυση και πραγματικα εβγαλα τα ματια μου να δω οτι εγραφε οτι ειμουν σε 6μηνη προστασια και το οποιο δεν αναφερθηκε καν στα λογια.

Απλα η ερωτηση μου προς την υπαλληλο στο μαγαζι ηταν η εξης "Με την ρητρα αναπροσαρμογης τι γινεται,εχετε και εσεις?"

Απαντηση της υπαλληλου "Οχι δεν εχουμε γιατι η protergia και γενικα ο ομηλος Μυτιλιναίος εχει δικιες του πηγες ενεργειας και δεν αγοραζουμε ρευμα"

Εγω το εχαψα και υπογραψα ο χαζος!!! 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...