Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

1 ώρα πριν, danaos7 είπε

Καλημέρα και από μένα .Παρακαλώ τα φώτα σας,φιλος φουρναρης με γ21 με ρωτάει τι παίζει καλύτερο αυτή την στιγμή.Απο 600 πήγε 1500 τους τελευταίους μήνες μου είπε το ρεύμα του.Τι να κοιτάξω?

...το εξέλ του korakios στην υπογραφή του, 3 ποστ πιο πάνω (ή στην κορφή αυτή της σελίδας).

(tab No3 στο εξέλ, κάτω αριστερά : "Επαγγελματικά")

Επεξ/σία από washcloud
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

23 λεπτά πριν, washcloud είπε

 

...το εξέλ του korakios στην υπογραφή του, 3 ποστ πιο πάνω (ή στην κορφή αυτή της σελίδας).

(tab No3 στο εξέλ, κάτω αριστερά : "Επαγγελματικά")

Τα παρακολουθώ κι εγώ…

Βάσει του excell το weyellow (σε ποιο πάροχο ανήκει;) φαίνεται συμφέρον κι ακολουθεί το Ηρων business fix…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^...αν θυμάμαι καλά (τους είχα "ψάξει" κάτι βδομάδες πριν), δεν είναι βιτρίνα άλλου - είναι πάροχος με φωτοβολταϊκά αποκλειστικά.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την περασμένη Πέμπτη έκανα αίτηση στο κατηργημένο πλέον efa business fix power business 1. Ενώ τους είπα απο την αρχή ότι ο χώρος έχει μισθωτήρια σε διαφορετικά από τον κάτοχο της παροχής, μετά την αποδοχή της αίτησης μου λένε ότι δεν μπορεί να προχωρήσουν (από ΗΡΩΝΑ έρχομαι) καθώς επικαλούνται διαφορετικά στοιχεία κατόχου παροχής και μισθωτηρίου και είναι λέει κάτι που το ζητάει ο ΔΕΔΔΗΕ.

Στους όρους δε βρήκα κάποια τέτοια απαίτηση.

Ο ΗΡΩΝ όταν ήρθα απο ΔΕΗ πριν 2-3 χρόνια δεν είχε κανένα τέτοιο πρόβλημα...

Έχει τύχει σε κανέναν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, washcloud είπε

...μπορείς να πεις λίγο περισσότερα τί ακριβώς σου είπαν σχετικά με το ότι "θα γίνει"; Πχ δώσανε κάποια ημερομηνία, έστω και στο φλου; (ξερωγω "σύντομα", "τέλος του μήνα" κτλ). Ή ήταν "γενική κουβέντα" με απάντηση σε στυλ "έτσι όπως πάνε τα πράγματα, κάποια στιγμή θα γίνει"; Τους έχει τεσπα ενημερώσει η εταιρία για την γραμμή που είναι να κρατήσει;

Εν τω μεταξύ, είσαι με συμβόλαιο που έχει ακόμη συγκεκριμένη διάρκεια; Πχ 24 μηνο και είσαι στον 12ο μήνα; Ή είναι παλιότερο κι έχει γίνει αορίστου χωρίς συγκεκριμένη χρονική δέσμευση; Να υποθέσω ότι μιλάς για σταθερό (ή και σταθερ-ά, καθώς ανέφερες και της μητέρας σου); Αν ναι, σου είπαν ότι απλώς θ' ανεβάσουν τιμές, ή θα το καταργήσουν και θα μεταβείς (αν δεν θες να φύγεις αζημίως) σε ρητροπρόγραμμα;

Με την φορολογική σου δήλωση έχει να κάνει. Και αφού κοντεύουν να ανοίξουν οι δηλώσεις (για Μάρτη λέγανε άλλωστε), ή θα το δηλώσεις τότε και θα συνεννοηθείς με τον λογιστή σου ΜΗΠΩΣ ξέρει πώς θα το κάνει να φαίνεται στο σύστημά τους ότι αφορά σπίτι το '22 για να παίρνεις επιδότηση (...σιγά μην έχει ιδέα, λέω εγώ, αλλά ποτέ δεν ξέρεις), ή δεν θα το διακινδυνέψεις με τα κυμαινόμενα προγράμματα και θα πας σε σταθερό, όπου δεν σε νοιάζουν οι επιδοτήσεις (καθώς - για την ώρα - δεν επιδοτούνται).

Το θέμα όμως, εκτός από το να έχεις ρεύμα (που απ' ό,τι είπες μπήκες στο σπίτι και ρεύμα γιοκ), είναι να μην ξεπαραδιαστείς σε "λάθος πρόγραμμα". Εν τω μεταξύ, αν ο ιδιοκτήτης είναι,,,φυσικό πρόσωπο με το οποίο μπορείς να συνεννοηθείς (...), ΚΑΝΟΝΙΚΑ, αν είναι εντάξει, θα πρέπει να σου δώσει μια παράταση από την οποία θα πρέπει ν' αρχίσει να μετρά το ενοίκιο (ίσως και να κάνετε μέχρι και τροποποίηση του μισθωτηρίου), μέχρι να διευθετηθεί το ζήτημα του ρεύματος. Δεν είναι ακριβώς υποχρέωσή του, αλλά από κάτι τέτοια καταλαβαίνεις και τί ρόλο βαράει. Εκτός φυσικά κι αν όταν συμφωνούσατε, σου είχε ήδη δώσει μια περίοδο "χάριτος" για να μπεις στο σπίτι (ειδικά αν ήθελε κάποιο φτιάξιμο/καθάρισμα). Εσύ ξέρεις ήδη με τί άνθρωπο έχεις να κάνεις και "πόσο σας είναι,,,απαραίτητο" το συγκεκριμένο σπίτι (σε φάση "δεν μιλάω γιατί πού να πάω μετά") και θα κινηθείς ανάλογα (αν για παράδειγμα μιλάμε για "βασιλικά έξοδα" που χρειάζεται μια μετακόμιση, αναγκαστικά θα το πας σε "τουμπεκί mode"......).

Kάτι είχες πει ότι σου ζητήσανε προηγούμενο μισθωτήριο (το είχες γράψει και "προηγμένο" κι έσπασα το κεφάλι να καταλάβω τί εννοούσες :ρ) στην ΔΕΗ, δεν παίζει εύκολα να στο δώσει ο ιδιοκτήτης; Αν αυτό τους καλύπτει; Τεσπα, προφανώς θα είσαι "άνω-κάτω" και μόνο με την μετακόμιση και δουλειά ίσως και ποιος ξέρει και τί άλλα, ΑΛΛΑ προσπάθα να βγάλεις άκρη με την ΔΕΗ σε κατάστημα, να υπογράψεις εκεί για Εντερ+, να ξεμπερδεύεις πηγαίνοντας μάλιστα στο πιο συμφέρον σταθερό που υπάρχει,,,όσο υπάρχει ακόμα. 

Εκτός κι αν τα οικονομικά σου περιθώρια είναι τέτοια που σου δίνουν περιθώριο να προτιμήσεις να δώσεις προτεραιότητα στην ψυχική και σωματική σου υγεία, οπότε να πας αρχικά σε κάποιο ρητροπρόγραμμα από όσα δεν έχουν χρονική δέσμευση (3-4 είναι στο εξέλ του κοράκιου) (εγώ θα σου πω να κοιτάξεις και όποιο δεν έχει και εγγύηση μέσω πάγιας εντολής ή έστω έχει την χαμηλότερη), να βα΄λεις ρεύμα δηλαδή πρώτα που είναι το πιο ζόρικο θέμα για 'σένα,  και μετά ξαναδοκιμάζεις μετάβαση σε ΔΕΗ σε λίγο καιρό που θα έχεις "στρωθεί" στο νέο σπίτι...

Είναι μπέρδεμα μεγάλο. 

Με την ΔΕΗ δυστυχώς δεν μπορείς να συνεννοηθείς , αλλά λέει ο ένας αλλά ο άλλος. Τελικά δεν χρειάζεται μισθωτηριο προηγούμενου ενοικιαστή με τον τελευταίο υπάλληλο που μίλησα , ενώ ο προηγούμενος έλεγε θέλεις.

Τεσπά εν τέλη έστειλα πίσω τα έγραφα για Γ1 που μου είχανε στείλει ώστε να ξεμπερδευω και μετά λέω αφού συνδεθεί (γιατί τα έγραφα για Έντερ ούτε σήμερα μου τα έχουν στείλει ούτε απαντήσει και δεν προλαβαίνω με την δουλειά να πάω σε κατάστημα ) να κάνω εκ νέου για Έντερ αφού θα εχω ρεύμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, geodimis είπε

Την περασμένη Πέμπτη έκανα αίτηση στο κατηργημένο πλέον efa business fix power business 1. Ενώ τους είπα απο την αρχή ότι ο χώρος έχει μισθωτήρια σε διαφορετικά από τον κάτοχο της παροχής, μετά την αποδοχή της αίτησης μου λένε ότι δεν μπορεί να προχωρήσουν (από ΗΡΩΝΑ έρχομαι) καθώς επικαλούνται διαφορετικά στοιχεία κατόχου παροχής και μισθωτηρίου και είναι λέει κάτι που το ζητάει ο ΔΕΔΔΗΕ.

Στους όρους δε βρήκα κάποια τέτοια απαίτηση.

Ο ΗΡΩΝ όταν ήρθα απο ΔΕΗ πριν 2-3 χρόνια δεν είχε κανένα τέτοιο πρόβλημα...

Έχει τύχει σε κανέναν;

Ναι... Δεν μπορει το μισθωτηριο να ειναι διαφορετικο  το ονομα  με αυτο που υπαρχει και με τον κατοχο της  παροχης..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Joe22 είπε

Τα παρακολουθώ κι εγώ…

Βάσει του excell το weyellow (σε ποιο πάροχο ανήκει;) φαίνεται συμφέρον κι ακολουθεί το Ηρων business fix…

και

41 λεπτά πριν, geodimis είπε

μου λένε ότι δεν μπορεί να προχωρήσουν

δείτε και τα πακέτα της Volton

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, washcloud είπε

...μπορείς να πεις λίγο περισσότερα τί ακριβώς σου είπαν σχετικά με το ότι "θα γίνει"; Πχ δώσανε κάποια ημερομηνία, έστω και στο φλου; (ξερωγω "σύντομα", "τέλος του μήνα" κτλ). Ή ήταν "γενική κουβέντα" με απάντηση σε στυλ "έτσι όπως πάνε τα πράγματα, κάποια στιγμή θα γίνει"; Τους έχει τεσπα ενημερώσει η εταιρία για την γραμμή που είναι να κρατήσει;

Εν τω μεταξύ, είσαι με συμβόλαιο που έχει ακόμη συγκεκριμένη διάρκεια; Πχ 24 μηνο και είσαι στον 12ο μήνα; Ή είναι παλιότερο κι έχει γίνει αορίστου χωρίς συγκεκριμένη χρονική δέσμευση; Να υποθέσω ότι μιλάς για σταθερό (ή και σταθερ-ά, καθώς ανέφερες και της μητέρας σου); Αν ναι, σου είπαν ότι απλώς θ' ανεβάσουν τιμές, ή θα το καταργήσουν και θα μεταβείς (αν δεν θες να φύγεις αζημίως) σε ρητροπρόγραμμα;

 

δεν είπε συγκεκριμένη ημ/νία, ήταν απλά θετική απάντηση στην ερώτησή μου αν θα γίνει αλλαγή στο πρόγραμμα που έχω

από 10/2021 υπέγραψα 24μηνο συμβόλαιο με σταθερή τιμή 0,099, οπότε είμαι στον 6 μήνα - που αν κατάλαβα σωστά έχουν νομικό πάτημα για αλλαγή.

μου είπε ότι θα με ενημερώσουν με επιστολή ότι μονομερώς θα καταργήσουν το πρόγραμμα που είμαι και θα έχω την απίστευτη, καταπληκτική επιλογή το να αποχωρήσω χωρίς χρέωση σε άλλον πάροχο.

εμένα μου φαίνεται κατάφωρα καταχρηστικό και θα δω -πέρα από Συνήγορο του Καταναλωτή κλπ- αν μπορώ να βρω άλλους καταναλωτές που να τους ενδιαφέρει να δούμε το ενδεχόμενο να έχουμε 1 δικηγόρο για όλους. θα επικοινωνήσω σε τοπικό χώρο με οργανώσεις, κινήσεις πολιτών κλπ..

όπως είπα, στην χασουρά το επιμερίζουν στον καταναλωτή και στο κέρδος όλα στις τσέπες τους.
+ αν είναι έτσι τα πράματα, όποιος καταναλωτής έχει μείωση εισοδήματος, τότε να μπορεί μονομερώς να επιλέγει και να ανακοινώνει στην όποια εταιρεία το ποσοστό που μπορεί πλέον να πληρώνει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, gkioulbakses είπε

από 10/2021 υπέγραψα 24μηνο συμβόλαιο με σταθερή τιμή 0,099, οπότε είμαι στον 6 μήνα - που αν κατάλαβα σωστά έχουν νομικό πάτημα για αλλαγή.

μου είπε ότι θα με ενημερώσουν με επιστολή ότι μονομερώς θα καταργήσουν το πρόγραμμα που είμαι και θα έχω την απίστευτη, καταπληκτική επιλογή το να αποχωρήσω χωρίς χρέωση σε άλλον πάροχο.

τυχερός είσαι , θα μπορούσαν απλά να αυξήσουν την τιμή χωρίς να σου πούνε τίποτα και να έβλεπες μετά την λυπητερή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, korakios είπε

τυχερός είσαι , θα μπορούσαν απλά να αυξήσουν την τιμή χωρίς να σου πούνε τίποτα και να έβλεπες μετά την λυπητερή

...σε αυτή την περίπτωση, έχεις περιθώριο έχεις να φύγεις αζημίως; Ή είναι μόνο για την αλλαγή προγράμματος το περιθώριο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, washcloud είπε

...σε αυτή την περίπτωση, έχεις περιθώριο έχεις να φύγεις αζημίως; Ή είναι μόνο για την αλλαγή προγράμματος το περιθώριο;

εννοείται φεύγεις αζημίως για οποιαδήποτε αλλαγή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, takoulou είπε

Ναι... Δεν μπορει το μισθωτηριο να ειναι διαφορετικο  το ονομα  με αυτο που υπαρχει και με τον κατοχο της  παροχης..

Συγγνώμη και αν το κατάστημα είναι ξενοίκιαστο και η παροχή στο όνομα του ιδιοκτήτη δεν μπορείς να αλλάξεις πάροχο; Η μόνη επιλογή που μου δίνουν είναι να υπογράψεις μια ΥΔ ότι "είναι αποθήκη και δεν αποτελεί έδρα επαγγελματικής απασχόλησης παρότι έχει επαγγελματικό τιμολόγιο". Αυτή την ΥΔ λέει τη ζητάει ο ΔΕΔΔΗΕ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, geodimis είπε

Συγγνώμη και αν το κατάστημα είναι ξενοίκιαστο και η παροχή στο όνομα του ιδιοκτήτη δεν μπορείς να αλλάξεις πάροχο; Η μόνη επιλογή που μου δίνουν είναι να υπογράψεις μια ΥΔ ότι "είναι αποθήκη και δεν αποτελεί έδρα επαγγελματικής απασχόλησης παρότι έχει επαγγελματικό τιμολόγιο". Αυτή την ΥΔ λέει τη ζητάει ο ΔΕΔΔΗΕ..

Για να σου ζητάνε αυτό κάποιο λόγο θα έχουν.. Αφού είναι στο όνομα του ιδιοκτήτη  η παροχη ακόμα τότε το ζητάει κάποιος άλλος  αυτή την αλλαγή του παροχου και όχι αυτός που είναι η παροχη στο όνομα του.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, takoulou είπε

Για να σου ζητάνε αυτό κάποιο λόγο θα έχουν.. Αφού είναι στο όνομα του ιδιοκτήτη  η παροχη ακόμα τότε το ζητάει κάποιος άλλος  αυτή την αλλαγή του παροχου και όχι αυτός που είναι η παροχη στο όνομα του.. 

Συγγνωμή αν σε μπέρδεψα, ο ίδιος ο κάτοχος της παροχής ζητάει την αλλαγή παρόχου όπω τη ζήτησε κάποτε απο ΔΕΗ σε ΗΡΩΝΑ. Ο χώρος ενοικιάζεται αυτή τη στιγμή σε επαγγελματία χωρίς ο τελευταίος να έχει πάρει την παροχή στο όνομα του. Αυτό γίνεται μάλλον στα μικρά μέρη στην επαρχία, τι να πω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια εχω το elpedison 24ωρες.νυχτερινο.

Ειναι με ρητρα. 

Συμφαιρει να παω στο δεη my home enter+? 

Σπιτι 130τμ νορμαλ καταναλωση 

 

Επεξ/σία από Hamurabi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...