Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Εγω πηγα σε καταστημα και τελειωσα γρηγορα.Εδωσα τα δικαιολογητικα και τελος.

Μυυ έκανε εντύπωση ότι υπάρχει άμεση επικοινωνία μέσω viber με μία εκπρόσωπο. Μου έστειλε αμέσως χαρτιά, τα υπέγραψα, τα σκάναρα και τους τα έστειλα πίσω και απο εδω΄και πέρα περιμένετε μου λέει.

Εσύ μια που πήγες σε κατάστημα ρώτησες ή έκανες κάποια κίνηση με myefa κωδικούς κλπ;

Επεξ/σία από geodimis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

10 λεπτά πριν, geodimis είπε

Εσύ μια που πήγες σε κατάστημα ρώτησες ή έκανες κάποια κίνηση με myefa κωδικούς κλπ;

Tι να ρωτησω?

Δεν εκανα τιποτα μεσα απο το site.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, vali είπε

Αν έχεις αποδείξεις από πρώτο χέρι, καλό θα ήταν να τις μοιραστείς μαζί μας. Στο κάτω κάτω  όλοι το συμφέρον μας θέλουμε. Αν έχεις κάποιον γνωστό που μπορεί να σου δώσει μια φωτογραφία του εκκαθαριστικού λογαριασμού να το δούμε για να κρίνουμε.

1595 κιλοβατορες σε επαγγελματικό για ένα μήνα με watt volt zero 648.50 νομίζω είναι πάρα πολλά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας,

Επανέρχομαι μετά από καιρό έχοντας εξέλιξη στο θέμα με το λογαριασμό ρεύματος στη μάνα μου (ήταν στην Protergia και ήρθαν υπέρογκες χρεώσεις ρήτρας αναπροσαρμογής). Είχα στείλει έντυπο αμφισβήτησης με email γράφοντας τα εξής:

email01_amfisvitisi.PNG.24bacc9371601c41969e0ed6cad82afb.PNG

Μετά από πολύ καιρό λάβαμε την εξής απάντηση από την Protergia:

email01_apantisi.PNG.694d64c389de7c0cd3e6fe992948ff8f.PNG

email01_analysi_ots.PNG.79bba6981bb16b1b357c608b68cbe3bc.PNG

Θυμίζω ότι η σύμβαση είχε υπογραφεί πριν από 2 έτη με διαφορετικούς όρους στο άρθρο 8.8 και η μόνη ενημέρωση για την τροποποίησή τους είχε γίνει μέσω λογαριασμού με τα λεγόμενα "ψιλά γράμματα".

logar_old.PNG.15d45c9b20368a5e68661cd39e5b39ee.PNG

 

Έπειτα από μερικές μέρες ήρθε και η ακόλουθη επιστολή:

epistoli_ofeili_01.PNG.9cd0163597505244cfbe93cd0176c322.PNG

Στο μεταξύ είχαμε προχωρήσει σε αλλαγή παρόχου (προλάβαμε το παλαιό ΔΕΗ My Home Enter την τελευταία κυριολεκτικά μέρα).

Θα ήθελα σας παρακαλώ μια συμβουλή, ποιο είναι το επόμενο βήμα, καταγγελία στη ΡΑΕ; Επίσης, υπάρχει κίνδυνος διακοπής ηλεκτροδότησης ακόμα κι αν πλέον είμαστε σε άλλο πάροχο, όσο εκκρεμεί η καταγγελία;

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να καταγγείλεις τι στην ραε, ότι αυξήθηκαν οι τιμές της ηλεκτρικής ενέργειας στην ελλάδα; ή ότι η ενημέρωση για την αλλαγή της τιμολόγησης ήταν με μικρή γραμματοσειρά και δεν διέκοψες την σύμβαση όπως είχες το δικαίωμα. Προφανώς και υπάρχει κίνδυνος διακοπής αφού έχεις χρέη, αλλιώς όλοι θα άλλαζαν παρόχους όποτε δεν είχαν να πληρώσουν.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Tι να ρωτησω?

Δεν εκανα τιποτα μεσα απο το site.

Για μετά την ενεργοποίηση σου λέω, μήπως ρώτησες για πρόσβαση σε στοιχεία λογαριασμών κλπ στο myefa (όπως το ebill της ΔΕΗ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, atom7 είπε

Μετά από πολύ καιρό λάβαμε την εξής απάντηση από την Protergia:

πόσο καιρό μετά την αμφισβήτηση ? είχες ήδη φύγει ?

Επεξ/σία από korakios
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, geodimis είπε

Για μετά την ενεργοποίηση σου λέω, μήπως ρώτησες για πρόσβαση σε στοιχεία λογαριασμών κλπ στο myefa (όπως το ebill της ΔΕΗ).

Oχι δεν ρωτησα κατι.

Απλα ζητησα να μου ερχονται ηλεκτρονικα(email) οι λογαριασμοι και οχι εντυποι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, korakios είπε

πόσο καιρό μετά την αμφισβήτηση ? είχες ήδη φύγει ?

Απάντησαν περίπου 2 μήνες μετά την αμφισβήτιση. Είχαμε ήδη φύγει ναι.

46 λεπτά πριν, nvel είπε

να καταγγείλεις τι στην ραε, ότι αυξήθηκαν οι τιμές της ηλεκτρικής ενέργειας στην ελλάδα; ή ότι η ενημέρωση για την αλλαγή της τιμολόγησης ήταν με μικρή γραμματοσειρά και δεν διέκοψες την σύμβαση όπως είχες το δικαίωμα. Προφανώς και υπάρχει κίνδυνος διακοπής αφού έχεις χρέη, αλλιώς όλοι θα άλλαζαν παρόχους όποτε δεν είχαν να πληρώσουν.

Έχω την εντύπωση ότι η οδηγία της ΡΑΕ προς τους προμηθευτές για τυχόν ανατιμήσεις ή αλλαγές στις χρεώσεις πρέπει να γίνονται με απόλυτα κατανοητό και διαφανή τρόπο, υπέρ του καταναλωτή. Σίγουρα η "ενημέρωση" με μικρή γραμματοσειρά σε μια σελίδα του e-bill που ρεαλιστικά οι περισσότεροι από εμάς ποτέ δεν κοιτάζουμε πέρα από την τελική χρέωση (πόσω μάλλον άνθρωποι μιας κάποιας ηλικίας), δεν είναι σύμφωνα με αυτές τις οδηγίες. Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, atom7 είπε

Απάντησαν περίπου 2 μήνες μετά την αμφισβήτιση. Είχαμε ήδη φύγει ναι.

οκ, προχωράς μέσω ΡΑΕ τονίζοντας για την αδιαφορία της εταιρίας (έπρεπε σε 10 εργάσιμες να απαντήσουν) και αναφέρεις και το ιστορικό συζήτησης

προσθέτεις οτι η εταιρία δεν παρουσίασε πριν την υπογραφή του συμβολαίου τους όρους με κατανοητά παραδείγματα , ούτε απάντησε γιατί δε σε ενημέρωσαν πριν την υπογραφή του προγράμματος και ζητάς την ηχογράφηση της συνομιλίας της παρουσίασης του προγράμματος (αν έγινε τηλεφωνικά) . (ξανα) αιτήσαι

την επιστροφή των έξτρα χρεώσεων καθώς και τη ρήτρα αποχώρησης (αν χρεώθηκες και γιαυτή αναφέρεις οτι η έπρεπε να φύγεις βεβιασμένα μιας μιας και ήταν υπέρογκα τα ανεξήγητα ποσά και παράλληλα η εταιρία δεν ασχολήθηκε να εξηγήσει )

Να περιμένεις σχεδόν ίδια απάντηση κονσέρβα

Spoiler

να κάνω το συνήγορο της εταιρίας οτι η ειδοποίηση γράφει καθαρά οτι αν είχες απορίες έπρεπε να καλέσεις

τώρα στο θέμα διακοπής απο προηγούμενο πάροχο ,

έτυχε και ξανααναφέρθηκε σε άλλο φόρουμ , έκατσα και είδα τον κώδικα προμήθειας και δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο παραμόνο για νόμιμες ενέργειες . Για διακοπή αναφέρεται μόνο στον πάροχο που σε εκπροσωπεί

αλλά είναι καθαρά δικό σου ρίσκο

@takoulou ξέρεις περιπτώσεις (ο ίδιος) , αν έχει γίνει εντολή διακοπής απο προηγούμενο πάροχο όταν κάποιος είναι σε νέο ?

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, korakios είπε

έτυχε και ξανααναφέρθηκε σε άλλο φόρουμ , έκατσα και είδα τον κώδικα προμήθειας και δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο παραμόνο για νόμιμες ενέργειες . Για διακοπή αναφέρεται μόνο στον πάροχο που σε εκπροσωπεί

ξαναδές τον με την τροποποίηση που έγινε το 2016

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, nvel είπε

ξαναδές τον με την τροποποίηση που έγινε το 2016

τόσες φορες έχει αναφερθεί , δε μπορούσες να το ποστάρεις νωρίτερα ? 😁

έχεις μήπως κανα λινκ με τον κώδικα προμήθειας μαζί με τις τροποποιήσεις ? κάτι πιο πρόσφατο δηλαδή ,γιατί κοιτάω του 2013 σαν αναφορά

edit: ακυρώθηκε τελικά

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...