Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, trobinhood είπε

Ξέρετε πως γίνεται ακύρωση της αίτησης ?

https://www.heron.gr/media/4nghgt0x/έντυπο-δήλωσης-υπαναχώρησης-φυσικού-αερίου.pdf

https://www.heron.gr/media/5xqhmgty/έντυπο-δήλωσης-υπαναχώρησης.pdf
 

Spoiler

δώσε πόνο , με το που σε πάρουν τηλ (γιατί θα σε πάρουν) βάλτους να σου παρουσιάσουν το πρόγραμμα (κρατάς όνομα)

όταν τελειώσουν την παρουσίαση και δε σου πούνε για ρήτρες , ρωτάς "τελειώσατε την παρουσίαση?" , θα σου πούνε "ναι" και καπάκι ζητάς προϊστάμενο τμήματος

99,99% θα στο κλείσουν , αν όχι ζητάς εξηγήσεις γιατί και πως

όπως και να έχει , καταγγελία στη γενική γραμματεία καταναλωτών ,με κοινοποίηση ΡΑΕ , αναφέροντας όνομα υπαλλήλου ώρα και ημερομηνία

καλό είναι να μαζεύονται λίγο

 

  • Like 1
  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, korakios είπε

αν δεν πρόβλεπε το συμβόλαιο ρήτρα , τότε λόγω αλλαγής γενικών όρων πρέπει να έχεις ειδοποίηση 60 μέρες πριν την εφαρμογή της

επίσης πρέπει να υπάρχει και ενημέρωση για τον τρόπο που εφαρμόζεται και παραδείγματα χρέωσης ωστε να είναι κατανοητό

Καλά σε κάποιους ήρθε πρώτα η ρήτρα και μετά η ειδοποίηση. 🤣🤣 Πρέπει να προσλάβει καμία 50 υπαλλήλους ακόμα η ΡΑΕ για να ασχοληθεί με τις καταγγελίες μας.

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, korakios είπε

αν δεν πρόβλεπε το συμβόλαιο ρήτρα , τότε λόγω αλλαγής γενικών όρων πρέπει να έχεις ειδοποίηση 60 μέρες πριν την εφαρμογή της

επίσης πρέπει να υπάρχει και ενημέρωση για τον τρόπο που εφαρμόζεται και παραδείγματα χρέωσης ωστε να είναι κατανοητό

Απ οτι καταλαβαινω επρεπε να εχω φυγει απο εκει προ πολλου.

Αυτη ειναι η απαντηση τους για τη ρητρα :

 

Καλησπέρα σας

 

Σε συνέχεια του αιτήματός σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι οι Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις υπολογίζονται αναλογικά της εκάστοτε κατανάλωσης σας και τις εντοπίζετε σε κάθε λογαριασμό.

Βάσει των Ν. 4001/11 και 3426/05, όπως ισχύουν σήμερα, και του Κώδικα Προμήθειας σε Πελάτες, προβλέπεται η διακριτή αναγραφή των Ρυθμιζόμενων Χρεώσεων πάνω στα έντυπα των Λογαριασμών Κατανάλωσης ρεύματος.

Οι χρεώσεις αυτές εγκρίνονται με Υπουργική Απόφαση και εφαρμόζονται σε όλους τους πελάτες που κάνουν χρήση των υποδομών Ηλεκτρικής Ενέργειας, ανεξαρτήτως του Προμηθευτή που έχουν επιλέξει και χρεώνονται σε κάθε λογαριασμό.

Αναφορικά με τον τρόπο υπολογισμού της χρέωσης που εντοπίσατε στο πεδίο «Συμπληρωματικές Χρεώσεις – Ρήτρα Κόστους Προμήθειας» θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε τα κάτωθι.

Βάσει του Όρου 6.3 της σύμβασης,

«Οι Χρεώσεις Προμήθειας ενδέχεται να αναπροσαρμοστούν βάσει της Ρήτρας Κόστους Προμήθειας (ΤΕΑ, ΛΠ, ΜΜΚΘΣΣ, ΜΑΕ, ΕΛΑΠΕ, Απώλειες). Οι Χρεώσεις Προμήθειας θα υπολογίζονται ειδικότερα ως εξής: Αν το άθροισμα (Ι) της μέσης ΤΕΑ, (ΙΙ) των μέσων μοναδιαίων χρεώσεων για τους ΛΠ, (ΙΙΙ) της μέσης χρέωσης ΜΜΚΘΣΣ, (IV) της μέσης χρέωσης Μηχανισμού Αποζημίωσης Ευελιξίας και (V) της Μέσης Χρέωσης ΕΛΑΠΕ κατά την Περίοδο Κατανάλωσης, με τα (Ι) έως και (IV), σταθμισμένα με το προφίλ καταναλώσεων πελατών ΧΤ του Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας και προσαυξημένα κατά τον εκάστοτε ισχύοντα συντελεστή Απωλειών Δικτύου (εφεξής το «Μέσο Προσαυξημένο Άθροισμα»), κυμαίνεται εντός των ορίων 35 και 45€/ΜWh, δε θα πραγματοποιείται αύξηση ή μείωση των Χρεώσεων Προμήθειας. Αν το Μέσο Προσαυξημένο Άθροισμα κατά την Περίοδο Κατανάλωσης είναι μικρότερο του ορίου των 35€/ΜWh, οι Χρεώσεις Προμήθειας θα μειώνονται κατά τη διαφορά των 35€/ΜWh με το Μέσο Προσαυξημένο Άθροισμα. Αν το Μέσο Προσαυξημένο Άθροισμα κατά την Περίοδο Κατανάλωσης είναι μεγαλύτερο του ορίου των 45€/ΜWh, οι Χρεώσεις Προμήθειας θα αυξάνονται κατά τη διαφορά του Μέσου Προσαυξημένου Αθροίσματος με το όριο των 45€/MWh. Αυτές οι αυξομειώσεις των Χρεώσεων Προμήθειας θα εμφανίζονται ως διακριτές χρεώσεις ή πιστώσεις στους λογαριασμούς κατανάλωσης που θα αποστέλλει ο Προμηθευτής στον Πελάτη.

Σε περίπτωση που για μέρος ή για το σύνολο της περιόδου κατανάλωσης του λογαριασμού τα οριστικά απολογιστικά δεδομένα κόστους δεν είναι ακόμη διαθέσιμα, ο υπολογισμός της Ρήτρας Κόστους Προμήθειας θα βασίζεται σε εκτιμήσεις του Προμηθευτή. Οι εκτιμήσεις αυτές θα προκύπτουν λαμβάνοντας υπόψη, για την περίοδο κατανάλωσης του λογαριασμού, τα διαθέσιμα γνωστοποιημένα οριστικά απολογιστικά και μη οριστικά απολογιστικά δεδομένα κόστους έως την ημέρα κατανάλωσης για την οποία αυτά υπάρχουν, για όλα τα στοιχεία (I) έως και (IV). Ειδικότερα, δε, στην περίπτωση που η περίοδος κατανάλωσης ενός λογαριασμού αφορά σε διάστημα για το οποίο δεν έχουν γνωστοποιηθεί ούτε οριστικά απολογιστικά ούτε μη οριστικά απολογιστικά δεδομένα κόστους, λαμβάνεται υπόψη για την εκτίμηση του Μέσου Προσαυξημένου Αθροίσματος το πιο πρόσφατο διάστημα με διαθέσιμα δεδομένα κόστους, ίσης διάρκειας με τη διάρκεια της περιόδου κατανάλωσης του εν λόγω λογαριασμού.

Όταν τα οριστικά απολογιστικά δεδομένα κόστους θα καθίστανται διαθέσιμα από τον αρμόδιο διαχειριστή, οι χρεώσεις της Ρήτρας Κόστους Προμήθειας που επιβλήθησαν με εκτιμώμενα κόστη, θα εκκαθαρίζονται στον αμέσως επόμενο εκκαθαριστικό λογαριασμό».

Βάσει του Όρου 6.3 της σύμβασης η χρέωση της ρήτρας κόστους προμήθειας στο τιμολόγιο με αριθμό 6924928 και ημερομηνία έκδοσης 10/12/2021 προέκυψε ίση με:

 

Διάστημα κατανάλωσης από

 

Διάστημα κατανάλωσης έως

 

Κατανάλωση (kWh)

 

Μεθοδολογία χρέωσης

 

 

Άνω όριο (€/MWh)

 

Διαφορά [ΜΠΑ – Άνω όριο] (€/MWh)

 

Χρεωμένη ρήτρα κόστους προμήθειας  (€)

 

21/6/2021

 

30/7/2021

 

484

 

Αφαίρεση κατ' εκτίμηση χρέωσης

 

45,00

 

-

 

-37,95

 

21/6/2021

 

30/7/2021

 

484

 

Βάσει ΜΠΑ

 

45,00

 

83,17

 

40,25

 

30/7/2021

 

29/11/2021

 

1427

 

Χρέωση κατ' εκτίμηση

 

45,00

 

163,70

 

233,60

 

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΧΡΕΩΣΗ

     

 

 

 

 

 

 

235,90

 

 

Θα χρειαστεί να επισημάνουμε ότι η αγορά ηλεκτρικής ενέργειας βιώνει κατά τους τελευταίους μήνες, μία άνευ προηγουμένου αύξηση στο χονδρεμπορικό κόστος της, γεγονός που επηρεάζει σημαντικά και τους λογαριασμούς ρεύματος.

Ως WATT+VOLT κατανοούμε απόλυτα τις δύσκολες αυτές συνθήκες, τις οποίες όλοι μας βιώνουμε, μιας και καλούμαστε για ακόμα μία φορά να προσαρμοστούμε σε μια διαφορετική πραγματικότητα.

Η WATT+VOLT έχει αποδείξει έμπρακτα και με αμεσότητα ότι ανταποκρίνεται στις πρόσφατες αλλαγές στον τομέα του κόστους της ενέργειας. Έτσι δημιουργήσαμε  το Energywatch, ένα παρατηρητήριο τιμών ηλεκτρικής ενέργειας και ενεργειακών δεδομένων το οποίο εξασφαλίζει την αξιόπιστη πληροφόρηση των καταναλωτών για το κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας και των λοιπών καυσίμων.

Επιλέγοντας τον παρακάτω σύνδεσμο https://energywatch.gr/ μπορείτε να ενημερώνεστε για την εξέλιξη του κόστους ηλεκτρικής ενέργειας της ελληνικής αγοράς και την ανάλυσή του ανά περίοδο, τις ευρωπαϊκές τιμές, τις τιμές των καυσίμων καθώς και στατιστικά στοιχεία της αγοράς, και των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

Κλείνοντας, αναφορικά με το έντυπο υποβολής αιτημάτων που μας προωθήσατε, σε περίπτωση που επιθυμείτε την αλλαγή υπευθύνου επικοινωνίας καρτέλας ή επιθυμείτε διαδοχή στα νέα στοιχεία παρακαλούμε θερμά όπως μας ενημερώσετε εκ νέου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή περαιτέρω πληροφορία παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών WATT+VOLT στο 183 83 ή στο 213 0189199.

Με εκτίμηση,

Customer Support Administrator

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, miliko είπε

Απ οτι καταλαβαινω επρεπε να εχω φυγει απο εκει προ πολλου.

καλά αυτό εννοείται , δυστυχώς άργησες

αλλά μη μασάς με την τυποποιημένη απάντηση

παρακολούθηση χοντρικής ρεύματος & αμφισβήτηση

το 1 και 2 καλύφθηκε

Αναφορά σε κείμενο

3. (σημαντικό) γιατί δεν ενημερώθηκες ποτέ γιαυτή πριν υπογράψεις καθώς επηρεάζει την πραγματική τιμή από τη διαφημιζόμενη

Ζητάς ηχογραφήσεις απο τυχών τηλεφωνικές συνδιαλέξεις όταν σου κάνανε την παρουσίαση του προγράμματος πριν υπογράψεις


Αιτήσαι
1. επιστροφή όλου του ποσού της κρυφής χρέωσης
2. να φύγεις αζημίως (αν το συμβόλαιο προβλέπει ρήτρα αποχώρησης) μιας και το πρόγραμμα άλλη τελική χρέωση έχει από αυτό που σου παρουσίασαν

και ξεκινάς με το καλησπέρα σας , αδυνατώ να κατανοήσω το κείμενο που μου στείλατε

πας 3. .......

και συμπληρώνεις ποτέ δε θα υπέγραφα τέτοιο συμβόλαιο

μετά

Αιτήσαι ......

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Kzaxas είπε

https://www.in.gr/2022/02/16/apopsi/lignitis-vs-ape/

 

Αλλιώς τα περίμενα εγώ!!!

ξεχάσανε να αναφέρουν το κόστος ρύπων του λιγνίτη

η ρήτρα CO2 της ΔΕΗ ήταν σε γελοία χαμηλά επίπεδα

 

15 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Καλά σε κάποιους ήρθε πρώτα η ρήτρα και μετά η ειδοποίηση. 🤣🤣 Πρέπει να προσλάβει καμία 50 υπαλλήλους ακόμα η ΡΑΕ για να ασχοληθεί με τις καταγγελίες μας.

το πρόβλημα είναι οτι δεν έχουν επιλογή "απόρριψη απάντησης και αίτημα επίλυσης απο ΡΑΕ"

σε λίγο θα κάνω και εγώ  επομένως θα πέσουν τηλέφωνα και πολλά email στο info και προστασία καταναλωτή

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο
 
Καμπανάκι ΔΕΔΔΗΕ στη ΡΑΕ με νέα επιστολή εντός εβδομάδας για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές των προμηθευτών - Χρωστούν πάνω από 120 εκατ ευρώ
 

Τον κώδωνα του κινδύνου για τις ανεξόφλητες οφειλές των προμηθευτών πρόκειται να κρούσει για μια ακόμη φορά ο ΔΕΔΔΗΕ, αποστέλλοντας στην ΡΑΕ τις αμέσως επόμενες ημέρες νέα αναλυτική ενημέρωση με την εικόνα όσων του χρωστούν, από πότε και πόσο. Θα είναι η δεύτερη φορά από τις αρχές Φεβρουαρίου που ο διαχειριστής θα ενημερώσει την Αρχή για τα ποσά που του οφείλουν οι προμηθευτές, ποιοί καθυστερούν συστηματικά την εξόφληση, ποιοί τηρούν και ποιοί όχι τους διακανονισμούς, καθώς και για όσα προτίθεται να κάνει απέναντι στους οφειλέτες για να απομειώσει το ύψος των ληξιπρόθεσμων χρεών.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το ύψος των ανεξόφλητων οφειλών προς τον ΔΕΔΔΗΕ κινείται πλέον στα 120 εκατ. ευρώ, με τον διαχειριστή να έχει ξεκινήσει να ενημερώνει τη ΡΑΕ, ήδη από τον περασμένο Οκτώβριο, προτού δηλαδή το θέμα πάρει διαστάσεις, προκειμένου εκείνη να κινηθεί ανάλογα. Βάσει του κανονισμού λειτουργίας της αγοράς, η Αρχή έχει το δικαίωμα, εφόσον οι πάροχοι δεν ανταποκριθούν στις οικονομικές τους υποχρεώσεις, ακόμη και να τους διαγράψει από το σχετικό μητρώο προμηθευτών.

Δεδομένου ότι η κατάσταση στην αγορά, αντί να βελτιώνεται, θα χειροτερεύει, αφού οι πολύ φουσκωμένοι λογαριασμοί του Ιανουαρίου, θα αυξήσουν αναπόφευκτα το κύμα πελατών που δεν θα πληρώσουν εγκαίρως τους παρόχους τους, αιτούμενοι διακανονισμό, είναι πολύ πιθανό να έχουμε εξελίξεις από το μέτωπο των μικρών προμηθευτών.

Όλοι πάντως, καθετοποιημένοι και μη, ζουν καθημερινά με την αγωνία της είσπραξης του λογαριασμού, βλέπουν τη ρευστότητά τους να υποφέρει, αναγκάζονται να διαθέτουν ολοένα και περισσότερο «ζεστό» χρήμα για να αγοράσουν ενέργεια σε υψηλές τιμές, και κάποιοι παρακρατούν ολοένα και πιο πολλά χρήματα προς διαχειριστές και δήμους. Το φαινόμενο έκανε σταδιακά την εμφάνισή του στα μέσα στον Δεκέμβριο και έκτοτε γίνεται ολοένα και εντονότερο, όπως φαίνεται και από το περιεχόμενο των επιστολών του ΔΕΔΔΗΕ προς τη ΡΑΕ.

Οι φόβοι για λουκέτα

Στην αγορά ακούγονται διάφορα νούμερα για τη «μαύρη τρύπα» κάποιων παρόχων που ολοένα μεγαλώνει, για εταιρείες που έχουν προχωρήσει σε στάση πληρωμών, παρ’ ότι συνεχίζουν και εισπράττουν κανονικά τους λογαριασμούς των πελατών τους, για ζημιές που μεγαλώνουν συνεχώς, μια κατάσταση που έχει ενεργοποιήσει διαχειριστές, κυβέρνηση και ΡΑΕ. Ακριβώς επειδή η κρίση θα έχει διάρκεια, ο κίνδυνος να σκάσουν «κανόνια» δεν είναι καθόλου θεωρητικός, (συνέβη σε πληθώρα εταιρειών στην Βρετανία και αλλού), γεγονός που αφενός θα προκαλέσει τριγμούς σε όλη την αγορά, αφετέρου θα αφήσει απλήρωτες οφειλές προς τους διαχειριστές. 

https://energypress.gr/news/kampanaki-deddie-sti-rae-me-nea-epistoli-entos-evdomadas-gia-tis-lixiprothesmes-ofeiles-ton

αρχίζει το γλέντι.....

Επεξ/σία από Decano
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, trobinhood είπε

Ήρθε στη γιαγιά μου από το σπίτι υπάλληλος της ΗΡΩΝ και την έπεισε να υπογράψει στο double home fx.

...το έκανα εικόνα (:ρ)

 

 

 

sshot-1.jpg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, korakios είπε

ξεχάσανε να αναφέρουν το κόστος ρύπων του λιγνίτη

η ρήτρα CO2 της ΔΕΗ ήταν σε γελοία χαμηλά επίπεδα

 

το πρόβλημα είναι οτι δεν έχουν επιλογή "απόρριψη απάντησης και αίτημα επίλυσης απο ΡΑΕ"

σε λίγο θα κάνω και εγώ  επομένως θα πέσουν τηλέφωνα και πολλά email στο info και προστασία καταναλωτή

Στο info της ΡΑΕ εννοείς?

 Αν δεν απατώμαι δεν απαντούν πλέον σε παράπονα και σε παραπέμπουν στην πλατφόρμα της myrae.

Επεξ/σία από messinia3
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Στο info της ΡΑΕ εννοείς?

ναι , έχω στείλει στο παρελθόν για λάθη στο energycost καθώς και για πρακτικές εταιριών που αλλάζουν συντελεστές ρήτρας χωρίς ειδοποίηση 60 ημερών , όπως και τη μη εφαρμογή ρήτρας σε έναντι . Δεν απαντάνε αλλά έχω δει και οτι τα διορθώνουν τα λάθη στο site , αλλά και ζήτησαν απο προμηθευτές να μην μπαίνει η ρήτρα σε έναντι και να μπει ο υπολογισμός και τα συναφή στο πεδίο τιμολόγησης . Μπορεί να ήταν και σύμπτωση , δεν ξέρω

33 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Αν δεν απατώμαι δεν απαντούν πλέον σε παράπονα και σε παραπέμπουν στην πλατφόρμα της myrae.

ένας ή δύο πήγανε μέσω του info μιας και δε μπορούσαν απο την πλατφόρμα , μάλιστα στην κλασσική περίπτωση της ΔΕΗ με το online που τους βάζανε στο Γ1 , κάνοντας κοινοποίηση την αμφισβήτηση στο info πήρανε αριθμό πρωτοκόλλου απο ΡΑΕ (ενώ ο ΣτΚ που ήταν στην κοινοποίηση ανέφερε οτι δε μπορεί να παρακολουθήσει, άσχετη πληροφορία)

Λες να κάνω καταγγελία τη ΡΑΕ μέσω ΣτΚ αν δεν παίρνει θέση ? 😂

Και καπάκι γραμματεία προστασίας καταναλωτή κατά ΡΑΕ επειδή κολλά το myRAE ? 😁

Δημοσ.
10 ώρες πριν, korakios είπε

αν δεν πρόβλεπε το συμβόλαιο ρήτρα , τότε λόγω αλλαγής γενικών όρων πρέπει να έχεις ειδοποίηση 60 μέρες πριν την εφαρμογή της

To ...παραδοσιακο Γ1Ν , για οσους δεν εφυγαν ποτε απο την ΔΕΗ , ειναι στην κατηγορια που επρεπε να εχει ειδοποιηση 60 ημερων , για την ρητρα απο 5/8 της ΔΕΗ ?

Δημοσ.

Χαίρετε, καινούργιος στο σαιτ. Μια ερώτηση για τα φώτα σας( και γενικά για τα φώτα).

από protergia άρχισαν εδώ και μήνες τα όργανα, με ρήτρες και γύρω τριγύρω έξοδα, να ξεπερνούν κατά πολύ και να φουσκώνουν το λογαριασμό του σπιτιού.( και κυρίως η προσαύξηση σύμφωνα με άρθρο 8.8)

Σας παραθέτω δυο λογαριασμούς εκκαθαριστικούς back to back ο μεγάλος αφορά την περίοδο 31/8/2021-13/12. Και ο δεύτερος την περίοδο 13/12/2021-03/01/2022. Κλασσικά το τυράκι είναι η φτηνή κιλοβατώρα. 0,065€/Kwh.

Έλαβα την προσφορά απο ΔΕΗ με την κιλοβατώρα στα 0,17€ πρωινό και 0,12€ νυχτερινό με σταθερή ΟΤΣ, χωρις ρήτρες, και με συνολική έκπτωση 7% σε καλοπληρωτές με πάγια εντολή. Το πρόγραμμα είναι το my home enter plus. Το καλό είναι οτι μιλάμε για 12μηνο συμβόλαιο, να δούμε πως θα πάει το χρηματιστήριο ρεύματος και στην ανάγκη φεύγουμε πάλι. Τι μου προτείνετε; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

93913211-7603-4B65-9F3D-65BFBDA80EAE.jpeg

DBD234A9-44AF-42D7-9A0F-6C30312AE3DA.jpeg

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, argy10 είπε

Χαίρετε, καινούργιος στο σαιτ. Μια ερώτηση για τα φώτα σας( και γενικά για τα φώτα).

από protergia άρχισαν εδώ και μήνες τα όργανα, με ρήτρες και γύρω τριγύρω έξοδα, να ξεπερνούν κατά πολύ και να φουσκώνουν το λογαριασμό του σπιτιού.( και κυρίως η προσαύξηση σύμφωνα με άρθρο 8.8)

Σας παραθέτω δυο λογαριασμούς εκκαθαριστικούς back to back ο μεγάλος αφορά την περίοδο 31/8/2021-13/12. Και ο δεύτερος την περίοδο 13/12/2021-03/01/2022. Κλασσικά το τυράκι είναι η φτηνή κιλοβατώρα. 0,065€/Kwh.

Έλαβα την προσφορά απο ΔΕΗ με την κιλοβατώρα στα 0,17€ πρωινό και 0,12€ νυχτερινό με σταθερή ΟΤΣ, χωρις ρήτρες, και με συνολική έκπτωση 7% σε καλοπληρωτές με πάγια εντολή. Το πρόγραμμα είναι το my home enter plus. Το καλό είναι οτι μιλάμε για 12μηνο συμβόλαιο, να δούμε πως θα πάει το χρηματιστήριο ρεύματος και στην ανάγκη φεύγουμε πάλι. Τι μου προτείνετε; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

93913211-7603-4B65-9F3D-65BFBDA80EAE.jpeg

DBD234A9-44AF-42D7-9A0F-6C30312AE3DA.jpeg

Καλημερα...Υπαρχει μια κινητικοτητα  προς την μεταφορα απο τους παροχους στην ΔΕΗ πλεον σε πολυ κοσμο...Με τα σταθερα τιμολογια...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...